Lach de pijn maar weg hoor jongen. Het komt allemaal goed.quote:
Waarom ben jij altijd zo zuur?quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Lach de pijn maar weg hoor jongen. Het komt allemaal goed.
Waar heb je het in vredesnaam over.quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Lach de pijn maar weg hoor jongen. Het komt allemaal goed.
Godsamme ga je nu echt serieus lopen doen over grappen op fok.quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waar heb je het in vredesnaam over.
Cause yo pussy so sweet?quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Omdat hij nog geen seks met mij heeft gehad.
Ja, want dit is grappigquote:Op dinsdag 3 april 2018 12:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Godsamme ga je nu echt serieus lopen doen over grappen op fok.
Eerst die ragebol er overheen. En dan is het klaar voor consumptie.quote:
nee ik wilde stoppen maar moest er over na denken en gesprekjes voeren en zulks en heb toen besloten dat ik het 1 laatste kans geef als ik hem nu niet haal stop ik er wel mee.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:54 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee ik wilde stoppen maar moest er over na denken en gesprekjes voeren en zulks en heb toen besloten dat ik het 1 laatste kans geef als ik hem nu niet haal stop ik er wel mee.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:54 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee ik wilde stoppen maar moest er over na denken en gesprekjes voeren en zulks en heb toen besloten dat ik het 1 laatste kans geef als ik hem nu niet haal stop ik er wel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |