Jij lijkt mij wel iemand die heel normaal overkomt maar van binnen behoorlijk verknipt is.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:24 schreef Lokasenna het volgende:
Die wist gewoon niet dat je niet te eerlijk moet zijn, zelfs al is het maar internet.
Zelfs niet afhankelijk van de lijst wie er gaan komenhue?quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:25 schreef Lot88 het volgende:
[..]
denk niet dat je mij nog gaat zien op een meet
of op de wc. * Lot88 gaat zoekenquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ligt vast ergens in de vriezer. Of op de vaatwasser in de badkamer.
Dus ik doe voor niks al die moeite?quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:27 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee. Ik maak geen kindjes. Ik heb geen seks,
Geef het even en dan komt dat wel weer goed.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:27 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee. Ik maak geen kindjes. Ik heb geen seks,
Voor jou maak ik wel een gaatje vrijquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:28 schreef STING het volgende:
[..]
Zelfs niet afhankelijk van de lijst wie er gaan komenhue?
dat roepen mensen al 29 jaarquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geef het even en dan komt dat wel weer goed.
wat ?quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:29 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk hilarisch omdat jullie al seks hebben gehad
Ben misschien abnormaal van binnen, maar niet verknipt. Hoop ik.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij lijkt mij wel iemand die heel normaal overkomt maar van binnen behoorlijk verknipt is.
Kan ik een joker inzettenquote:
alleen raspoesjes.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:31 schreef STING het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ook van de poesjes was, excuus.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:31 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik doe niet mee, hij is als een broer voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |