Sjezusquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:17 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Jup, vrouw had bekende tennisser gepijpt in een bezemkast en vervolgens ging hij weg en heeft ze zichzelf geïnsemineerd met zijn sperma een x aantal maanden later bleek ze zwanger wilde ze dat hij verplicht werd kind te erkennen. Hij zei naahh laten we een DNA test doen en weetniet hoe het is afgelopen
Wie?quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:19 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Mag ik vragen als wie jij mss bedoelt?
Andro.quote:
Ja dat kind lijkt ook echt heel erg op hem dus ik snap niet dat ze nog een dna test moesten doenquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:20 schreef Lot88 het volgende:
Ow ik zie dat er werkelijk een kind uit voort is gekomen
Boris Peckerquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:20 schreef Lot88 het volgende:
Ow ik zie dat er werkelijk een kind uit voort is gekomen
Die is toch godverdomme niet zwanger mag ik hopen.quote:
Is die nu echt weg trouwens, uit R&P?quote:
Dat mondje thoughquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:22 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Ze lijkt me het type dat niet pijpt
We kunnen alleen maar hopen van wel.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die is toch godverdomme niet zwanger mag ik hopen.
Altijd testen toch. Only way to be sure.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja dat kind lijkt ook echt heel erg op hem dus ik snap niet dat ze nog een dna test moesten doen
Ze vond zichzelf anders heel goed in bed....quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:22 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Ze lijkt me het type dat niet pijpt
Intensieve behandeling, dat verdient ze.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
We kunnen alleen maar hopen van wel.
Meisje verdient het
Moet je ons iets vertellen?quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die is toch godverdomme niet zwanger mag ik hopen.
Geen idee.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is die nu echt weg trouwens, uit R&P?
quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:22 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ze vond zichzelf anders heel goed in bed....
Heb d'r wel eens gemeet. Toen was ze vrij normaal.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:08 schreef Lot88 het volgende:
[..]
oeh maken we er een cluedo ding van?
wie: Dino
waarmee: gymmeisje
wanneer: mei 2020
waardoor: ze was de pil vergeten/scheur in het rubbertje/sperma uitgespuugd en ingebracht met rietje etc.
Vrouwen die daar over opscheppen zijn sowieso slecht in bedquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:22 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ze vond zichzelf anders heel goed in bed....
denk niet dat je mij nog gaat zien op een meetquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:25 schreef STING het volgende:
[..]
Aan deze post ga ik nu denken bij de volgende keer dat ik je zie met een meet.
Te druk met kindjes maken.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:25 schreef Lot88 het volgende:
[..]
denk niet dat je mij nog gaat zien op een meet
Dit soort hard to get talkquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:25 schreef Lot88 het volgende:
[..]
WAT!?quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:25 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ligt vast ergens in de vriezer.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:27 schreef Lot88 het volgende:
aargh aantekeningenboekje van mijn scriptiefeedback zoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |