De zee was rustig, lekker weer ook. Lekker gewandeldquote:
"Ja hoi, ik was bijna doot, dus ik ben er voorlopig even niet." Send to all contacts.quote:Op dinsdag 3 april 2018 07:49 schreef Californium het volgende:
Zo maar eens een shitload aan mailtjes / appjes versturen :’)
Jaloers. Ik wil ook naar zeequote:Op dinsdag 3 april 2018 08:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De zee was rustig, lekker weer ook. Lekker gewandeld
Pasen was prima. Mijn nichtje van 2 moest laten zien hoe hard ze kon rennenMam had een heel buffet ingericht, smaakte goed
En bij jou?
Wat houd je tegen om naar zee te gaan?quote:Op dinsdag 3 april 2018 08:07 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jaloers. Ik wil ook naar zee
Mijn stiefmoeder had blijkbaar voor een weeshuis gekookt, dus ik heb voor vanavond nog restjes
Voor de rest rustig aan gedaan. Tussen het eten en eitjes zoeken door sliep de helft.
Het weer vooral. Het feit dat het 2,5 uur rijden is...enkel. Ik dat hele takke stuk zelf moet rijden...quote:Op dinsdag 3 april 2018 08:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat houd je tegen om naar zee te gaan?
2,5 uur is best een eind ja, maar voor een keertje zou ik het wel doenquote:Op dinsdag 3 april 2018 08:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Het weer vooral. Het feit dat het 2,5 uur rijden is...enkel. Ik dat hele takke stuk zelf moet rijden...
Dat vooral
plus ik kan niet lopen dus nogal problematisch. Zoietsquote:Op dinsdag 3 april 2018 08:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
"Ja hoi, ik was bijna doot, dus ik ben er voorlopig even niet." Send to all contacts.
Ga ik ook nog wel een keertje doen. Moet er alleen een keer tijd en zin voor maken.quote:Op dinsdag 3 april 2018 08:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
2,5 uur is best een eind ja, maar voor een keertje zou ik het wel doen
Overbodige details. Fuck them. Je kunt gewoon niks nu. Klaarquote:Op dinsdag 3 april 2018 08:13 schreef Californium het volgende:
[..]
plus ik kan niet lopen dus nogal problematisch. Zoiets
Je kan hetquote:Op dinsdag 3 april 2018 08:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ga ik ook nog wel een keertje doen. Moet er alleen een keer tijd en zin voor maken.
Wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 3 april 2018 08:13 schreef Californium het volgende:
[..]
plus ik kan niet lopen dus nogal problematisch. Zoiets
Blinde darmquote:
Dit. Sowieso.quote:Op dinsdag 3 april 2018 08:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Overbodige details. Fuck them. Je kunt gewoon niks nu. Klaar
Ook niet als je in een gezonde relatie zit.quote:Op dinsdag 3 april 2018 08:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zeven uur sporten, heerlijke start van de dag
(mental note: voordeel vrijgezel zijn: niemand die er last van heeft als je om zeven uur in de sportschool staat)
O jee, ik ben net uit bed geroldquote:Op dinsdag 3 april 2018 08:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zeven uur sporten, heerlijke start van de dag
(mental note: voordeel vrijgezel zijn: niemand die er last van heeft als je om zeven uur in de sportschool staat)
Sssssst! Ik doe mijn best positief te denken en mijn ex vond het echt niet erg als ik om 6:00 opstond, alleen ik voelde me dan schuldig, want ik in een studio woon en dus niet echt vol de lamp aan kan knallen dan e.d.quote:Op dinsdag 3 april 2018 08:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ook niet als je in een gezonde relatie zit.
Ook lekker tochquote:Op dinsdag 3 april 2018 08:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
O jee, ik ben net uit bed gerold
Da's dan weer goed voor te stellen jaquote:Op dinsdag 3 april 2018 08:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sssssst! Ik doe mijn best positief te denken en mijn ex vond het echt niet erg als ik om 6:00 opstond, alleen ik voelde me dan schuldig, want ik in een studio woon en dus niet echt vol de lamp aan kan knallen dan e.d.
Beter dan *knak*quote:
Lekker binnen zitten met de gordijnen dicht.quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:04 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Heb wel zin in het weekend als ik zo de weerberichten zie, lekker in het zonnetje kunnen zitten
Dat is wel wat verontrustendquote:Op dinsdag 3 april 2018 09:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker binnen zitten met de gordijnen dicht.
Heerlijkquote:Op dinsdag 3 april 2018 09:04 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Heb wel zin in het weekend als ik zo de weerberichten zie, lekker in het zonnetje kunnen zitten
quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
HeerlijkIk heb dit weekend een feestje, dus hopelijk kunnen we buiten zitten
Wij gaan met de motor naar Utrechtquote:Op dinsdag 3 april 2018 09:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
HeerlijkIk heb dit weekend een feestje, dus hopelijk kunnen we buiten zitten
Wielrenhondenquote:Op dinsdag 3 april 2018 09:14 schreef Lot88 het volgende:
Goedermorgenheb al een stuk met de hond gefietst
lekker weertje
De dingen die je over hebt voor een beetje kut.quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:13 schreef Weissmania het volgende:
En waarom ga ik akkoord met een date om om 10 uur koffie te gaan drinkenook al is het maar 3 minuten lopen
godsammequote:Op dinsdag 3 april 2018 09:14 schreef CherryLips het volgende:
Tijd om me te vaccineren voor de vakantie. De laatste keer dat ze een naald in m'n arm hebben gestoken was volgens mij bij m'n laatste vaccinaties als kind dus ik heb het nu wel weer dun door de broek lopen.
Jij kan het weten.quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:15 schreef Lot88 het volgende:
[..]
godsammejij praat wel echt als een boerin
Even douchen en verse kleren aantrekken?quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:14 schreef CherryLips het volgende:
Tijd om me te vaccineren voor de vakantie. De laatste keer dat ze een naald in m'n arm hebben gestoken was volgens mij bij m'n laatste vaccinaties als kind dus ik heb het nu wel weer dun door de broek lopen.
Ik zit al in de wachtkamer.quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Even douchen en verse kleren aantrekken?
Hoe danquote:Op dinsdag 3 april 2018 09:15 schreef Lot88 het volgende:
[..]
godsammejij praat wel echt als een boerin
Ik hoop het. Weet niet eens hoeveel ik er nodig heb.quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Even de andere kant opkijken, denken aan m&m's en het is voorbij.
Zou vandaag 2 dates hebben, 1 in de ochtend en 1 vanavond. Maar die van vanavond heeft afgezegd, wat ik niet zo erg vindquote:Op dinsdag 3 april 2018 09:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
De dingen die je over hebt voor een beetje kut.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben verdomme ook nog eens veel te vroeg voor de verandering. Volgens mij zit m'n mascara op m'n wenkbrauwen en wangen.
Straks een mailtje wat de status van je werk is en waarom het niet opschietquote:Op dinsdag 3 april 2018 09:18 schreef Californium het volgende:
Mijn baas zegt alleen beterschap
Valt me mee.
alleen ben ik importquote:Op dinsdag 3 april 2018 09:18 schreef HostiMeister het volgende:
You can take the girl out of the ghetto, but can't take the ghetto out of the girl. #boerinnenstruggles.
Wel attent van zequote:Op dinsdag 3 april 2018 09:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Straks een mailtje wat de status van je werk is en waarom het niet opschiet
vind ik wel.quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat maakt het er echt niet beter op.
Heb even teruggelezen: beterschap!quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:18 schreef Californium het volgende:
Mijn baas zegt alleen beterschap
Valt me mee.
wie dan? Whiskas heb ik niet gesignaleerd?quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:21 schreef ElDinosaur het volgende:
Eén troost lot, er post hier nu weer regelmatig iemand waarbij jouw tochtigheid in het niet valt.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Straks vragen ze nog of je begeleider even naar de WC is.
Je woont in een boerendorp, derhalve, boer. Embrace it.quote:
Lotusssquote:Op dinsdag 3 april 2018 09:22 schreef Lot88 het volgende:
[..]
wie dan? Whiskas heb ik niet gesignaleerd?
Woont zij ook in een zorginstelling?quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Straks vragen ze nog of je begeleider even naar de WC is.
nooit.quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je woont in een boerendorp, derhalve, boer. Embrace it.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:21 schreef ElDinosaur het volgende:
Eén troost lot, er post hier nu weer regelmatig iemand waarbij jouw tochtigheid in het niet valt.
Goed verhaal weer.quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:22 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Gatverdamme moet ik weer helemaal naar Leek dat gekke sena headset wil niet wat ik wil
quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:23 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Woont zij ook in een zorginstelling?
Zou misschien geen gek idee zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:23 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Woont zij ook in een zorginstelling?
Weet je al hoeveel spuiten je krijgt?quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik durf niet op te staan uit angst dat m'n kringspier me in de steek laat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |