Wielrenhondenquote:Op dinsdag 3 april 2018 09:14 schreef Lot88 het volgende:
Goedermorgenheb al een stuk met de hond gefietst
lekker weertje
De dingen die je over hebt voor een beetje kut.quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:13 schreef Weissmania het volgende:
En waarom ga ik akkoord met een date om om 10 uur koffie te gaan drinkenook al is het maar 3 minuten lopen
godsammequote:Op dinsdag 3 april 2018 09:14 schreef CherryLips het volgende:
Tijd om me te vaccineren voor de vakantie. De laatste keer dat ze een naald in m'n arm hebben gestoken was volgens mij bij m'n laatste vaccinaties als kind dus ik heb het nu wel weer dun door de broek lopen.
Jij kan het weten.quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:15 schreef Lot88 het volgende:
[..]
godsammejij praat wel echt als een boerin
Even douchen en verse kleren aantrekken?quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:14 schreef CherryLips het volgende:
Tijd om me te vaccineren voor de vakantie. De laatste keer dat ze een naald in m'n arm hebben gestoken was volgens mij bij m'n laatste vaccinaties als kind dus ik heb het nu wel weer dun door de broek lopen.
Ik zit al in de wachtkamer.quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Even douchen en verse kleren aantrekken?
Hoe danquote:Op dinsdag 3 april 2018 09:15 schreef Lot88 het volgende:
[..]
godsammejij praat wel echt als een boerin
Ik hoop het. Weet niet eens hoeveel ik er nodig heb.quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Even de andere kant opkijken, denken aan m&m's en het is voorbij.
Zou vandaag 2 dates hebben, 1 in de ochtend en 1 vanavond. Maar die van vanavond heeft afgezegd, wat ik niet zo erg vindquote:Op dinsdag 3 april 2018 09:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
De dingen die je over hebt voor een beetje kut.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben verdomme ook nog eens veel te vroeg voor de verandering. Volgens mij zit m'n mascara op m'n wenkbrauwen en wangen.
Straks een mailtje wat de status van je werk is en waarom het niet opschietquote:Op dinsdag 3 april 2018 09:18 schreef Californium het volgende:
Mijn baas zegt alleen beterschap
Valt me mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |