alleen ben ik importquote:Op dinsdag 3 april 2018 09:18 schreef HostiMeister het volgende:
You can take the girl out of the ghetto, but can't take the ghetto out of the girl. #boerinnenstruggles.
Wel attent van zequote:Op dinsdag 3 april 2018 09:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Straks een mailtje wat de status van je werk is en waarom het niet opschiet
vind ik wel.quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat maakt het er echt niet beter op.
Heb even teruggelezen: beterschap!quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:18 schreef Californium het volgende:
Mijn baas zegt alleen beterschap
Valt me mee.
wie dan? Whiskas heb ik niet gesignaleerd?quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:21 schreef ElDinosaur het volgende:
Eén troost lot, er post hier nu weer regelmatig iemand waarbij jouw tochtigheid in het niet valt.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Straks vragen ze nog of je begeleider even naar de WC is.
Je woont in een boerendorp, derhalve, boer. Embrace it.quote:
Lotusssquote:Op dinsdag 3 april 2018 09:22 schreef Lot88 het volgende:
[..]
wie dan? Whiskas heb ik niet gesignaleerd?
Woont zij ook in een zorginstelling?quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Straks vragen ze nog of je begeleider even naar de WC is.
nooit.quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je woont in een boerendorp, derhalve, boer. Embrace it.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:21 schreef ElDinosaur het volgende:
Eén troost lot, er post hier nu weer regelmatig iemand waarbij jouw tochtigheid in het niet valt.
Goed verhaal weer.quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:22 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Gatverdamme moet ik weer helemaal naar Leek dat gekke sena headset wil niet wat ik wil
quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:23 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Woont zij ook in een zorginstelling?
Zou misschien geen gek idee zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:23 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Woont zij ook in een zorginstelling?
Weet je al hoeveel spuiten je krijgt?quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik durf niet op te staan uit angst dat m'n kringspier me in de steek laat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |