Je kan hetquote:Op dinsdag 3 april 2018 08:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ga ik ook nog wel een keertje doen. Moet er alleen een keer tijd en zin voor maken.

Wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 3 april 2018 08:13 schreef Californium het volgende:
[..]
plus ik kan niet lopen dus nogal problematisch. Zoiets

Blinde darmquote:

Dit. Sowieso.quote:Op dinsdag 3 april 2018 08:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Overbodige details. Fuck them. Je kunt gewoon niks nu. Klaar

Ook niet als je in een gezonde relatie zit.quote:Op dinsdag 3 april 2018 08:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zeven uur sporten, heerlijke start van de dag
(mental note: voordeel vrijgezel zijn: niemand die er last van heeft als je om zeven uur in de sportschool staat)

O jee, ik ben net uit bed geroldquote:Op dinsdag 3 april 2018 08:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zeven uur sporten, heerlijke start van de dag
(mental note: voordeel vrijgezel zijn: niemand die er last van heeft als je om zeven uur in de sportschool staat)

Sssssst! Ik doe mijn best positief te denken en mijn ex vond het echt niet erg als ik om 6:00 opstond, alleen ik voelde me dan schuldig, want ik in een studio woon en dus niet echt vol de lamp aan kan knallen dan e.d.quote:Op dinsdag 3 april 2018 08:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ook niet als je in een gezonde relatie zit.

Ook lekker tochquote:Op dinsdag 3 april 2018 08:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
O jee, ik ben net uit bed gerold

Da's dan weer goed voor te stellen jaquote:Op dinsdag 3 april 2018 08:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sssssst! Ik doe mijn best positief te denken en mijn ex vond het echt niet erg als ik om 6:00 opstond, alleen ik voelde me dan schuldig, want ik in een studio woon en dus niet echt vol de lamp aan kan knallen dan e.d.

Beter dan *knak*quote:

Lekker binnen zitten met de gordijnen dicht.quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:04 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Heb wel zin in het weekend als ik zo de weerberichten zie, lekker in het zonnetje kunnen zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |