De zee was rustig, lekker weer ook. Lekker gewandeldquote:
"Ja hoi, ik was bijna doot, dus ik ben er voorlopig even niet." Send to all contacts.quote:Op dinsdag 3 april 2018 07:49 schreef Californium het volgende:
Zo maar eens een shitload aan mailtjes / appjes versturen :’)
Jaloers. Ik wil ook naar zeequote:Op dinsdag 3 april 2018 08:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De zee was rustig, lekker weer ook. Lekker gewandeld
Pasen was prima. Mijn nichtje van 2 moest laten zien hoe hard ze kon rennenMam had een heel buffet ingericht, smaakte goed
En bij jou?
Wat houd je tegen om naar zee te gaan?quote:Op dinsdag 3 april 2018 08:07 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jaloers. Ik wil ook naar zee
Mijn stiefmoeder had blijkbaar voor een weeshuis gekookt, dus ik heb voor vanavond nog restjes
Voor de rest rustig aan gedaan. Tussen het eten en eitjes zoeken door sliep de helft.
Het weer vooral. Het feit dat het 2,5 uur rijden is...enkel. Ik dat hele takke stuk zelf moet rijden...quote:Op dinsdag 3 april 2018 08:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat houd je tegen om naar zee te gaan?
2,5 uur is best een eind ja, maar voor een keertje zou ik het wel doenquote:Op dinsdag 3 april 2018 08:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Het weer vooral. Het feit dat het 2,5 uur rijden is...enkel. Ik dat hele takke stuk zelf moet rijden...
Dat vooral
plus ik kan niet lopen dus nogal problematisch. Zoietsquote:Op dinsdag 3 april 2018 08:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
"Ja hoi, ik was bijna doot, dus ik ben er voorlopig even niet." Send to all contacts.
Ga ik ook nog wel een keertje doen. Moet er alleen een keer tijd en zin voor maken.quote:Op dinsdag 3 april 2018 08:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
2,5 uur is best een eind ja, maar voor een keertje zou ik het wel doen
Overbodige details. Fuck them. Je kunt gewoon niks nu. Klaarquote:Op dinsdag 3 april 2018 08:13 schreef Californium het volgende:
[..]
plus ik kan niet lopen dus nogal problematisch. Zoiets
Je kan hetquote:Op dinsdag 3 april 2018 08:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ga ik ook nog wel een keertje doen. Moet er alleen een keer tijd en zin voor maken.
Wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 3 april 2018 08:13 schreef Californium het volgende:
[..]
plus ik kan niet lopen dus nogal problematisch. Zoiets
Blinde darmquote:
Dit. Sowieso.quote:Op dinsdag 3 april 2018 08:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Overbodige details. Fuck them. Je kunt gewoon niks nu. Klaar
Ook niet als je in een gezonde relatie zit.quote:Op dinsdag 3 april 2018 08:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zeven uur sporten, heerlijke start van de dag
(mental note: voordeel vrijgezel zijn: niemand die er last van heeft als je om zeven uur in de sportschool staat)
O jee, ik ben net uit bed geroldquote:Op dinsdag 3 april 2018 08:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zeven uur sporten, heerlijke start van de dag
(mental note: voordeel vrijgezel zijn: niemand die er last van heeft als je om zeven uur in de sportschool staat)
Sssssst! Ik doe mijn best positief te denken en mijn ex vond het echt niet erg als ik om 6:00 opstond, alleen ik voelde me dan schuldig, want ik in een studio woon en dus niet echt vol de lamp aan kan knallen dan e.d.quote:Op dinsdag 3 april 2018 08:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ook niet als je in een gezonde relatie zit.
Ook lekker tochquote:Op dinsdag 3 april 2018 08:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
O jee, ik ben net uit bed gerold
Da's dan weer goed voor te stellen jaquote:Op dinsdag 3 april 2018 08:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sssssst! Ik doe mijn best positief te denken en mijn ex vond het echt niet erg als ik om 6:00 opstond, alleen ik voelde me dan schuldig, want ik in een studio woon en dus niet echt vol de lamp aan kan knallen dan e.d.
Beter dan *knak*quote:
Lekker binnen zitten met de gordijnen dicht.quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:04 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Heb wel zin in het weekend als ik zo de weerberichten zie, lekker in het zonnetje kunnen zitten
Dat is wel wat verontrustendquote:Op dinsdag 3 april 2018 09:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker binnen zitten met de gordijnen dicht.
Heerlijkquote:Op dinsdag 3 april 2018 09:04 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Heb wel zin in het weekend als ik zo de weerberichten zie, lekker in het zonnetje kunnen zitten
quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
HeerlijkIk heb dit weekend een feestje, dus hopelijk kunnen we buiten zitten
Wij gaan met de motor naar Utrechtquote:Op dinsdag 3 april 2018 09:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
HeerlijkIk heb dit weekend een feestje, dus hopelijk kunnen we buiten zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |