Klinkt als een proteïnegebrek.quote:Op maandag 2 april 2018 22:38 schreef aeque het volgende: [..] Nou word ik van ei sowieso wel slap hoor. Ei
![]()
Hoe dan?quote:Op maandag 2 april 2018 22:38 schreef madam-april het volgende:
De mannen/jongens die ik ken/heb gekend die besneden waren hadden geen glijmiddel nodig bij masturberen/aftrekken. En een simpele Google search, bevestigd dat het een veel voorkomend misverstand is, dat masturbatie na een besnijdenis alleen nog mogelijk is met glijmiddel.
Ik kan er ook niks aan doen dat ik ei niet lust.quote:Op maandag 2 april 2018 22:39 schreef Lot88 het volgende:
[..]
onze toekomst samen is nu kapot, dat begrijp je wel?
Ik vind het niet per se moeilijker hoor.quote:Op maandag 2 april 2018 22:39 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Gaat niet om mogelijk of niet, wordt makkelijker.
ik heb de hele nacht nog want ik hem mijn complete ritme verneuktquote:Op maandag 2 april 2018 22:40 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ging jij niet aan je scriptie werken?
Welkom bij de club.quote:Op maandag 2 april 2018 22:41 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik heb de hele nacht nog want ik hem mijn complete ritme verneukt
ik lust geen gekookt ei dus gepocheerd dan ook niet?quote:Op maandag 2 april 2018 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
Als je een hekel hebt aan de schaal van een gekookt ei peuteren is pocheren wel relaxed. Krak, plons, eitje.
quote:Op maandag 2 april 2018 22:41 schreef Lot88 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 april 2018 22:42 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik lust geen gekookt ei dus gepocheerd dan ook niet?
Ik ook.quote:Op maandag 2 april 2018 22:43 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik lust wel opgeklopt ei in de pan gebakken
Heb je een nieuw onderwerp?quote:Op maandag 2 april 2018 22:41 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ha Ha domme kut.quote:Op maandag 2 april 2018 22:45 schreef Weissmania het volgende:
Wel een beetje lullig om er op je 31e achter te komen dat je blijkbaar al jaren verkeerd fapt
Het is in principe hetzelfde als je het in een pan water doet, maar het smaakt anders dan gewoon een gekookt eitje in de soep pleuren.quote:Op maandag 2 april 2018 22:42 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik lust geen gekookt ei dus gepocheerd dan ook niet?
de textuur van een gekooktei en de luchtquote:Op maandag 2 april 2018 22:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is in principe hetzelfde als je het in een pan water doet, maar het smaakt anders dan gewoon een gekookt eitje in de soep pleuren.
Tusse duim en wijsvinger?quote:Op maandag 2 april 2018 22:45 schreef Weissmania het volgende:
Wel een beetje lullig om er op je 31e achter te komen dat je blijkbaar al jaren verkeerd fapt
Jijquote:Op maandag 2 april 2018 22:46 schreef Lot88 het volgende:
[..]
de textuur van een gekooktei en de lucht
Bevrucht dus ook.quote:Op maandag 2 april 2018 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
Ik houd wel van een gekookt eitje. Hard (huehue), zacht, gevuld, alles.
Omelette du fromagequote:Op maandag 2 april 2018 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
Gebakken eitje ook trouwens, of een omelet met allerlei meuk, of een japans omelet.
Uuhm nou.. je doet dus je hand om de/je lul en beweegt je hand vervolgens op en neer.. best simpel eigenlijk..quote:
#TeamLot +1quote:Op maandag 2 april 2018 22:46 schreef Lot88 het volgende:
[..]
de textuur van een gekooktei en de lucht
Nouja, het is niet zozeer verkeerd.. ik bedoel, als het voor jou werkt/fijn is, is er natuurlijk niks mis mee. Het enige wat ik zeg, is dat glijmiddel niet noodzakelijk is, voor masturbatie/aftrekken, na een besnijdenis.quote:Op maandag 2 april 2018 22:45 schreef Weissmania het volgende:
laat ook maarquote:Op maandag 2 april 2018 22:51 schreef madam-april het volgende:
[..]
Uuhm nou.. je doet dus je hand om de/je lul en beweegt je hand vervolgens op en neer.. best simpel eigenlijk..
Beter 'laten schrikken', dan heb je van dat velletje geen lastquote:Op maandag 2 april 2018 22:53 schreef Elvi het volgende:
Ik vind van een gekookt ei dat pellen zo klotemet dat Gore velletje wat altijd blijft plakken
Wil jij mij dan komen uitleggen hoe het zonder glijmiddel plezierig kan zijn?quote:Op maandag 2 april 2018 22:53 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nouja, het is niet zozeer verkeerd.. ik bedoel, als het voor jou werkt/fijn is, is er natuurlijk niks mis mee. Het enige wat ik zeg, is dat glijmiddel niet noodzakelijk is, voor masturbatie/aftrekken, na een besnijdenis.
quote:Op maandag 2 april 2018 22:51 schreef madam-april het volgende:
[..]
Uuhm nou.. je doet dus je hand om de/je lul en beweegt je hand vervolgens op en neer.. best simpel eigenlijk..
App je even wanneer je kunt? Top.quote:
Appje duurt wel lang.quote:
Keiharde leugens.quote:
Maar dat is toch allemaal veel te hardcore voor mij.quote:Op maandag 2 april 2018 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Contract uit 50 Shades overtypen duurt even. Geef 'r de tijd.
Er valt niet zoveel uit te leggen.. maar ik doe niet aan praktijklessenquote:Op maandag 2 april 2018 22:58 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Wil jij mij dan komen uitleggen hoe het zonder glijmiddel plezierig kan zijn?
#DoitliketheFax
Wacht...zit dit even mee te lezen. Maar als er geen huid is om te bewegen, dan ga je toch niet met een droge hand over de penis zitten wrijven? Dat is toch irritant? Beetje speeksel of glijmiddel was bij een paar mannen die ik ben tegen gekomen toch echt de enige optie.quote:Op maandag 2 april 2018 23:09 schreef madam-april het volgende:
[..]
Er valt niet zoveel uit te leggen.. maar ik doe niet aan praktijklessen
Als man zonder voorhuid kan ik je vertellen dat spuug/glijmiddel bij mij toch echt niet nodig is.quote:Op maandag 2 april 2018 23:14 schreef Maerwynn het volgende:
[..]
Wacht...zit dit even mee te lezen. Maar als er geen huid is om te bewegen, dan ga je toch niet met een droge hand over de penis zitten wrijven? Dat is toch irritant? Beetje speeksel of glijmiddel was bij een paar mannen die ik ben tegen gekomen toch echt de enige optie.
Kotsen bedoel je. Nog een keer naan met mango.quote:Op maandag 2 april 2018 23:17 schreef Elvi het volgende:
[..]
Gewoon Indiaas eten en over die piemels heenschijten.
Tubgirl gespot.quote:Op maandag 2 april 2018 23:17 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik snap nu waarom je vrijgezel bentquote:Op maandag 2 april 2018 23:17 schreef Elvi het volgende:
[..]
Typische SC-chick, roept van alles waar ze niks van weet maar actie? Ho maarquote:Op maandag 2 april 2018 23:09 schreef madam-april het volgende:
[..]
Er valt niet zoveel uit te leggen.. maar ik doe niet aan praktijklessen
quote:Op maandag 2 april 2018 23:19 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Ik snap nu waarom je vrijgezel bent![]()
Zal je ook in DM met rust laten
Dat jij en ik überhaupt weten wat het is, dat is nog het ergste.quote:Op maandag 2 april 2018 23:20 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zo dat is een blast (huehue) from the past.
Ik vind het vooral bizar dat jij het weetquote:Op maandag 2 april 2018 23:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat jij en ik überhaupt weten wat het is, dat is nog het ergste.
Vreemder dan dat jij het weet ja. Maar ik had ooit een collega die net zoals zwabber, perfect voor jou zou zijn. Die dan tegen je zegt: dit moet je googlen, is grappig. Ja voor hem ja.quote:Op maandag 2 april 2018 23:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik vind het vooral bizar dat jij het weet
Oh zo'n trut was ik vroeger ookquote:Op maandag 2 april 2018 23:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Vreemder dan dat jij het weet ja. Maar ik had ooit een collega die net zoals zwabber, perfect voor jou zou zijn. Die dan tegen je zegt: dit moet je googlen, is grappig. Ja voor hem ja.
Ik baseer mijn kennis op de 4 besneden jongens/mannen die ik in mijn leven heb afgetrokken (zij hadden alle 4 geen glijmiddel nodig) + een simpele Google search die mijn ervaring bevestigd.quote:Op maandag 2 april 2018 23:19 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Typische SC-chick, roept van alles waar ze niks van weet maar actie? Ho maar
>50 Shadesquote:Op maandag 2 april 2018 23:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Keiharde leugens.
[..]
Maar dat is toch allemaal veel te hardcore voor mij.
quote:Op maandag 2 april 2018 23:20 schreef CherryLips het volgende:
Zwager zei gister dat Indiaas geen woord is en dat het Indisch is.
Dan ga ik maar googlen, want mijn drie ervaringen waren dus tegenovergesteld. Alle drie speeksel of glijmiddel nodig. Geen ruimte in de huid om nog op en neer te bewegen zoals bij onbesneden mannen. Zo leer je nog eens ietsquote:Op maandag 2 april 2018 23:30 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik baseer mijn kennis op de 4 besneden jongens/mannen die ik in mijn leven heb afgetrokken (zij hadden alle 4 geen glijmiddel nodig) + een simpele Google search die mijn ervaring bevestigd.
Je bent wel een aanwinst. Je mag blijven.quote:Op maandag 2 april 2018 23:34 schreef Maerwynn het volgende:
[..]
Dan ga ik maar googlen, want mijn drie ervaringen waren dus tegenovergesteld. Alle drie speeksel of glijmiddel nodig. Geen ruimte in de huid om nog op en neer te bewegen zoals bij onbesneden mannen. Zo leer je nog eens iets
Kun je nagaan hoe soft mijn seks is.quote:
Gewoon twee weken lang elke dag een uurtje later naar bed gaan. Is makkelijker dan vroeger naar bed proberen te gaan. Kom je uiteindelijk weer netjes uit en het geeft een licht halucinerend time-shift-gevoelquote:Op maandag 2 april 2018 22:41 schreef Lot88 het volgende:
[..]
https://www.google.nl/url(...)7Jxe4X5Bhh9QlhWr1GMCquote:Op maandag 2 april 2018 23:34 schreef Maerwynn het volgende:
[..]
Dan ga ik maar googlen, want mijn drie ervaringen waren dus tegenovergesteld. Alle drie speeksel of glijmiddel nodig. Geen ruimte in de huid om nog op en neer te bewegen zoals bij onbesneden mannen. Zo leer je nog eens iets
Waarom wil je mij besnijden!?quote:Op maandag 2 april 2018 23:40 schreef madam-april het volgende:
[..]
https://www.google.nl/url(...)7Jxe4X5Bhh9QlhWr1GMC
Ejj sommigen van ons houden nou eenmaal van eieren oke.quote:Op maandag 2 april 2018 23:43 schreef HostiMeister het volgende:
Ik blijf het een ongezonde obsessie vinden @TT
Begrijpelijk welquote:Op maandag 2 april 2018 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ejj sommigen van ons houden nou eenmaal van eieren oke.
Ik ben deskundige op dit gebied, ben regelmatig aan tafel te zien bij DWDD als besneden penis- onderzoeker. Zit al 31 jaar in het vak.quote:Op maandag 2 april 2018 23:38 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik had erbij moeten zetten:
Waarop baseer jij jouw zogenaamde kennis?
Linkje naar een aflevering waar jij bij DWDD aan tafel zat als besneden penis-onderzoekerquote:Op maandag 2 april 2018 23:47 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Ik ben deskundige op dit gebied, ben regelmatig aan tafel te zien bij DWDD als besneden penis- onderzoeker. Zit al 31 jaar in het vak.
Your turn
Je kan het op kennis niet winnen dus gooi je het maar over een ander boeg?quote:Op maandag 2 april 2018 23:49 schreef madam-april het volgende:
[..]
Linkje naar een aflevering waar jij bij DWDD aan tafel zat als besneden penis-onderzoeker
Ach, ik ben 'expert' bij Sluiten & Pikkenquote:Op maandag 2 april 2018 23:47 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Ik ben deskundige op dit gebied, ben regelmatig aan tafel te zien bij DWDD als besneden penis- onderzoeker. Zit al 31 jaar in het vak.
Your turn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Ik moet het maar gewoon van je aannemen dat je een deskundige op dat gebied bent?quote:Op maandag 2 april 2018 23:51 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Je kan het op kennis niet winnen dus gooi je het maar over een ander boeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |