Appje duurt wel lang.quote:
Keiharde leugens.quote:
Maar dat is toch allemaal veel te hardcore voor mij.quote:Op maandag 2 april 2018 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Contract uit 50 Shades overtypen duurt even. Geef 'r de tijd.
Er valt niet zoveel uit te leggen.. maar ik doe niet aan praktijklessenquote:Op maandag 2 april 2018 22:58 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Wil jij mij dan komen uitleggen hoe het zonder glijmiddel plezierig kan zijn?
#DoitliketheFax
Wacht...zit dit even mee te lezen. Maar als er geen huid is om te bewegen, dan ga je toch niet met een droge hand over de penis zitten wrijven? Dat is toch irritant? Beetje speeksel of glijmiddel was bij een paar mannen die ik ben tegen gekomen toch echt de enige optie.quote:Op maandag 2 april 2018 23:09 schreef madam-april het volgende:
[..]
Er valt niet zoveel uit te leggen.. maar ik doe niet aan praktijklessen
Als man zonder voorhuid kan ik je vertellen dat spuug/glijmiddel bij mij toch echt niet nodig is.quote:Op maandag 2 april 2018 23:14 schreef Maerwynn het volgende:
[..]
Wacht...zit dit even mee te lezen. Maar als er geen huid is om te bewegen, dan ga je toch niet met een droge hand over de penis zitten wrijven? Dat is toch irritant? Beetje speeksel of glijmiddel was bij een paar mannen die ik ben tegen gekomen toch echt de enige optie.
Kotsen bedoel je. Nog een keer naan met mango.quote:Op maandag 2 april 2018 23:17 schreef Elvi het volgende:
[..]
Gewoon Indiaas eten en over die piemels heenschijten.
Tubgirl gespot.quote:Op maandag 2 april 2018 23:17 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik snap nu waarom je vrijgezel bentquote:Op maandag 2 april 2018 23:17 schreef Elvi het volgende:
[..]
Typische SC-chick, roept van alles waar ze niks van weet maar actie? Ho maarquote:Op maandag 2 april 2018 23:09 schreef madam-april het volgende:
[..]
Er valt niet zoveel uit te leggen.. maar ik doe niet aan praktijklessen
quote:Op maandag 2 april 2018 23:19 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Ik snap nu waarom je vrijgezel bent![]()
Zal je ook in DM met rust laten
Dat jij en ik überhaupt weten wat het is, dat is nog het ergste.quote:Op maandag 2 april 2018 23:20 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zo dat is een blast (huehue) from the past.
Ik vind het vooral bizar dat jij het weetquote:Op maandag 2 april 2018 23:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat jij en ik überhaupt weten wat het is, dat is nog het ergste.
Vreemder dan dat jij het weet ja. Maar ik had ooit een collega die net zoals zwabber, perfect voor jou zou zijn. Die dan tegen je zegt: dit moet je googlen, is grappig. Ja voor hem ja.quote:Op maandag 2 april 2018 23:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik vind het vooral bizar dat jij het weet
Oh zo'n trut was ik vroeger ookquote:Op maandag 2 april 2018 23:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Vreemder dan dat jij het weet ja. Maar ik had ooit een collega die net zoals zwabber, perfect voor jou zou zijn. Die dan tegen je zegt: dit moet je googlen, is grappig. Ja voor hem ja.
Ik baseer mijn kennis op de 4 besneden jongens/mannen die ik in mijn leven heb afgetrokken (zij hadden alle 4 geen glijmiddel nodig) + een simpele Google search die mijn ervaring bevestigd.quote:Op maandag 2 april 2018 23:19 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Typische SC-chick, roept van alles waar ze niks van weet maar actie? Ho maar
>50 Shadesquote:Op maandag 2 april 2018 23:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Keiharde leugens.
[..]
Maar dat is toch allemaal veel te hardcore voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |