Omelette du fromagequote:Op maandag 2 april 2018 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
Gebakken eitje ook trouwens, of een omelet met allerlei meuk, of een japans omelet.
Uuhm nou.. je doet dus je hand om de/je lul en beweegt je hand vervolgens op en neer.. best simpel eigenlijk..quote:
#TeamLot +1quote:Op maandag 2 april 2018 22:46 schreef Lot88 het volgende:
[..]
de textuur van een gekooktei en de lucht
Nouja, het is niet zozeer verkeerd.. ik bedoel, als het voor jou werkt/fijn is, is er natuurlijk niks mis mee. Het enige wat ik zeg, is dat glijmiddel niet noodzakelijk is, voor masturbatie/aftrekken, na een besnijdenis.quote:Op maandag 2 april 2018 22:45 schreef Weissmania het volgende:
Wel een beetje lullig om er op je 31e achter te komen dat je blijkbaar al jaren verkeerd fapt
laat ook maarquote:Op maandag 2 april 2018 22:51 schreef madam-april het volgende:
[..]
Uuhm nou.. je doet dus je hand om de/je lul en beweegt je hand vervolgens op en neer.. best simpel eigenlijk..
Beter 'laten schrikken', dan heb je van dat velletje geen lastquote:Op maandag 2 april 2018 22:53 schreef Elvi het volgende:
Ik vind van een gekookt ei dat pellen zo klotemet dat Gore velletje wat altijd blijft plakken
Wil jij mij dan komen uitleggen hoe het zonder glijmiddel plezierig kan zijn?quote:Op maandag 2 april 2018 22:53 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nouja, het is niet zozeer verkeerd.. ik bedoel, als het voor jou werkt/fijn is, is er natuurlijk niks mis mee. Het enige wat ik zeg, is dat glijmiddel niet noodzakelijk is, voor masturbatie/aftrekken, na een besnijdenis.
quote:Op maandag 2 april 2018 22:51 schreef madam-april het volgende:
[..]
Uuhm nou.. je doet dus je hand om de/je lul en beweegt je hand vervolgens op en neer.. best simpel eigenlijk..
App je even wanneer je kunt? Top.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |