#TeamLot +1quote:Op maandag 2 april 2018 22:46 schreef Lot88 het volgende:
[..]
de textuur van een gekooktei en de lucht
Nouja, het is niet zozeer verkeerd.. ik bedoel, als het voor jou werkt/fijn is, is er natuurlijk niks mis mee. Het enige wat ik zeg, is dat glijmiddel niet noodzakelijk is, voor masturbatie/aftrekken, na een besnijdenis.quote:Op maandag 2 april 2018 22:45 schreef Weissmania het volgende:
Wel een beetje lullig om er op je 31e achter te komen dat je blijkbaar al jaren verkeerd fapt
laat ook maarquote:Op maandag 2 april 2018 22:51 schreef madam-april het volgende:
[..]
Uuhm nou.. je doet dus je hand om de/je lul en beweegt je hand vervolgens op en neer.. best simpel eigenlijk..
Beter 'laten schrikken', dan heb je van dat velletje geen lastquote:Op maandag 2 april 2018 22:53 schreef Elvi het volgende:
Ik vind van een gekookt ei dat pellen zo klotemet dat Gore velletje wat altijd blijft plakken
Wil jij mij dan komen uitleggen hoe het zonder glijmiddel plezierig kan zijn?quote:Op maandag 2 april 2018 22:53 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nouja, het is niet zozeer verkeerd.. ik bedoel, als het voor jou werkt/fijn is, is er natuurlijk niks mis mee. Het enige wat ik zeg, is dat glijmiddel niet noodzakelijk is, voor masturbatie/aftrekken, na een besnijdenis.
quote:Op maandag 2 april 2018 22:51 schreef madam-april het volgende:
[..]
Uuhm nou.. je doet dus je hand om de/je lul en beweegt je hand vervolgens op en neer.. best simpel eigenlijk..
App je even wanneer je kunt? Top.quote:
Appje duurt wel lang.quote:
Keiharde leugens.quote:
Maar dat is toch allemaal veel te hardcore voor mij.quote:Op maandag 2 april 2018 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Contract uit 50 Shades overtypen duurt even. Geef 'r de tijd.
Er valt niet zoveel uit te leggen.. maar ik doe niet aan praktijklessenquote:Op maandag 2 april 2018 22:58 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Wil jij mij dan komen uitleggen hoe het zonder glijmiddel plezierig kan zijn?
#DoitliketheFax
Wacht...zit dit even mee te lezen. Maar als er geen huid is om te bewegen, dan ga je toch niet met een droge hand over de penis zitten wrijven? Dat is toch irritant? Beetje speeksel of glijmiddel was bij een paar mannen die ik ben tegen gekomen toch echt de enige optie.quote:Op maandag 2 april 2018 23:09 schreef madam-april het volgende:
[..]
Er valt niet zoveel uit te leggen.. maar ik doe niet aan praktijklessen
Als man zonder voorhuid kan ik je vertellen dat spuug/glijmiddel bij mij toch echt niet nodig is.quote:Op maandag 2 april 2018 23:14 schreef Maerwynn het volgende:
[..]
Wacht...zit dit even mee te lezen. Maar als er geen huid is om te bewegen, dan ga je toch niet met een droge hand over de penis zitten wrijven? Dat is toch irritant? Beetje speeksel of glijmiddel was bij een paar mannen die ik ben tegen gekomen toch echt de enige optie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |