quote:Op maandag 2 april 2018 23:20 schreef CherryLips het volgende:
Zwager zei gister dat Indiaas geen woord is en dat het Indisch is.
Dan ga ik maar googlen, want mijn drie ervaringen waren dus tegenovergesteld. Alle drie speeksel of glijmiddel nodig. Geen ruimte in de huid om nog op en neer te bewegen zoals bij onbesneden mannen. Zo leer je nog eens ietsquote:Op maandag 2 april 2018 23:30 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik baseer mijn kennis op de 4 besneden jongens/mannen die ik in mijn leven heb afgetrokken (zij hadden alle 4 geen glijmiddel nodig) + een simpele Google search die mijn ervaring bevestigd.
Je bent wel een aanwinst. Je mag blijven.quote:Op maandag 2 april 2018 23:34 schreef Maerwynn het volgende:
[..]
Dan ga ik maar googlen, want mijn drie ervaringen waren dus tegenovergesteld. Alle drie speeksel of glijmiddel nodig. Geen ruimte in de huid om nog op en neer te bewegen zoals bij onbesneden mannen. Zo leer je nog eens iets
Kun je nagaan hoe soft mijn seks is.quote:
Gewoon twee weken lang elke dag een uurtje later naar bed gaan. Is makkelijker dan vroeger naar bed proberen te gaan. Kom je uiteindelijk weer netjes uit en het geeft een licht halucinerend time-shift-gevoelquote:Op maandag 2 april 2018 22:41 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik heb de hele nacht nog want ik hem mijn complete ritme verneukt
https://www.google.nl/url(...)7Jxe4X5Bhh9QlhWr1GMCquote:Op maandag 2 april 2018 23:34 schreef Maerwynn het volgende:
[..]
Dan ga ik maar googlen, want mijn drie ervaringen waren dus tegenovergesteld. Alle drie speeksel of glijmiddel nodig. Geen ruimte in de huid om nog op en neer te bewegen zoals bij onbesneden mannen. Zo leer je nog eens iets
Waarom wil je mij besnijden!?quote:Op maandag 2 april 2018 23:40 schreef madam-april het volgende:
[..]
https://www.google.nl/url(...)7Jxe4X5Bhh9QlhWr1GMC
Ejj sommigen van ons houden nou eenmaal van eieren oke.quote:Op maandag 2 april 2018 23:43 schreef HostiMeister het volgende:
Ik blijf het een ongezonde obsessie vinden @TT
Begrijpelijk welquote:Op maandag 2 april 2018 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ejj sommigen van ons houden nou eenmaal van eieren oke.
Ik ben deskundige op dit gebied, ben regelmatig aan tafel te zien bij DWDD als besneden penis- onderzoeker. Zit al 31 jaar in het vak.quote:Op maandag 2 april 2018 23:38 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik had erbij moeten zetten:
Waarop baseer jij jouw zogenaamde kennis?
Linkje naar een aflevering waar jij bij DWDD aan tafel zat als besneden penis-onderzoekerquote:Op maandag 2 april 2018 23:47 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Ik ben deskundige op dit gebied, ben regelmatig aan tafel te zien bij DWDD als besneden penis- onderzoeker. Zit al 31 jaar in het vak.
Your turn
Je kan het op kennis niet winnen dus gooi je het maar over een ander boeg?quote:Op maandag 2 april 2018 23:49 schreef madam-april het volgende:
[..]
Linkje naar een aflevering waar jij bij DWDD aan tafel zat als besneden penis-onderzoeker
Ach, ik ben 'expert' bij Sluiten & Pikkenquote:Op maandag 2 april 2018 23:47 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Ik ben deskundige op dit gebied, ben regelmatig aan tafel te zien bij DWDD als besneden penis- onderzoeker. Zit al 31 jaar in het vak.
Your turn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Ik moet het maar gewoon van je aannemen dat je een deskundige op dat gebied bent?quote:Op maandag 2 april 2018 23:51 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Je kan het op kennis niet winnen dus gooi je het maar over een ander boeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |