TV in de slaapkamerquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:21 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Oh, ik wel. Of de tv moet aanstaan
En je bil. Vergeet je bil niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:22 schreef Harmankardon het volgende:
Mijn karakter is vrij terminaal, gelukkig heb ik een goede kaaklijn. Zou ik zelfs Fas mee kunnen pullen.
Twee zelfsquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En je bil. Vergeet je bil niet.
Ik heb Far Cry 3 wel eventjes gespeeld, maar ik vond het alleen leuk om dingen te veroveren met pijl en boog. De rest interesseerde me nietquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:23 schreef Joosie200 het volgende:
Farcry heeft mij nooit kunnen interesseren dus die sla ik wederom over.
Dan ga je niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:25 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Gatver, moet zo nog eieren ophalen, zoo geen zin in, ben snotverkouden en koortsig
Daar heb ik Tomb Raider, Rise of the en Horizon al voorquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:24 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik heb Far Cry 3 wel eventjes gespeeld, maar ik vond het alleen leuk om dingen te veroveren met pijl en boog. De rest interesseerde me niet
Ik speel alleen Fifaquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Daar heb ik Tomb Raider, Rise of the en Horizon al voor
Voor mij niet, drink nu alleen maar weegbree thee, maar ja de rest wil wel een eiquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eieren zijn niet het belangrijkste toch.
Misschien kan iemand van de rest eieren voor jullie meenemen?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:29 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Voor mij niet, drink nu alleen maar weegbree thee, maar ja de rest wil wel een ei
Jezus natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eieren zijn niet het belangrijkste toch.
3 is wel leuk. 4 koop ik wel als ie on sale is. 5 is nog te duur en er komt binnenkort veel meer leuks uitquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:23 schreef Joosie200 het volgende:
Farcry heeft mij nooit kunnen interesseren dus die sla ik wederom over.
Eerst maar wachten tot de pillen werken, dan zien we wel weerquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je moet niks. Je gezondheid is belangrijker dan een paar eieren
Ik heb FIFA liggen maar meer om een toernooi te doen met vrienden. Da's nog wel lachen. FIFA online boeit mij niksquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik speel alleen Fifa
En soms nba
Mijn dochter kan nog niet rijden en mijn vriend is auto's aan het halen in Duitsland. Had gister hem al geprobeerd te bellen, maar toen was hij onderweg naar hier, dus nam niet op. Anders had hij ze zo op de rit mee kunnen nemenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien kan iemand van de rest eieren voor jullie meenemen?
Heb dit van mijn vriend gekregen, die is van de week net weer herrezen uit de dood, die was ook grieperigquote:
Gewoon lekker singleplayer games spelenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik heb FIFA liggen maar meer om een toernooi te doen met vrienden. Da's nog wel lachen. FIFA online boeit mij niks
Zoals?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
en er komt binnenkort veel meer leuks uit
Vind ik wel het leukste jaquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon lekker singleplayer games spelen
Yakuza 6quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zoals?Ik wacht op RDR2 en BG&E2 en meer staat er dit jaar niet op de lijst
Er zijn genoeg leuke SP games. De keren dat ik online speel zijn op 1 hand te tellenquote:
Dark Soulsquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik vind multiplayer juist het leukst. Computer vind ik te lineair vaak
Echt he, een vriendin in je leven en je hebt nergens meer tijd voorquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Zou wel weer eens een goede mmorpg willen spelen, maar ook weer geen zin om zoveel tijd kwijt te zijn.
Ik stop af en toe een maand wegens geen tijd, maar kan het toch niet helemaal loslaten.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Zou wel weer eens een goede mmorpg willen spelen, maar ook weer geen zin om zoveel tijd kwijt te zijn.
Ken ik nietquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er zijn genoeg leuke SP games. De keren dat ik online speel zijn op 1 hand te tellen
[..]
Dark Souls
Niet mijn kopje thee x2. Hoewel de nieuwe GoW mij veel doet denken aan een Horizon meets Heavenly Sword. Hack'n slash ala Heavenly Sword en de looks van Horizonquote:
HEATHEN!quote:
Game sowieso weinig meer, af en toe een paar potjes overwatch maar dat is het ook wel.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Echt he, een vriendin in je leven en je hebt nergens meer tijd voor
Ik heb hem. Hij is tof. Gisteren eerste stuk gespeeld. Zo verder. Toch dinsdag pas weer werken.quote:
Nioh is ook erg tof, maar wel enorm uitdagend en moeilijk. Als je snel gefrustreerd bent, zou ik die niet proberenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:38 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Niet mijn kopje thee keer twee. Hoewel de nieuwe GoW mij veel doet denken aan een Horizon meets Heavenly Sword. Hack'n slash ala Heavenly Sword en de looks van Horizon
Ik speel niet zoveel spelletjes en de enige die ik speelden waren Fifa en Battlefieldquote:
Twattlefieldquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:40 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik speel niet zoveel spelletjes en de enige die ik speelden waren Fifa en Battlefield. Assassins Creed kon ik ook wel waarderen maar dat was altijd maar eventjes leuk
Dan skip ik hemquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nioh is ook erg tof, maar wel enorm uitdagend en moeilijk. Als je snel gefrustreerd bent, zou ik die niet proberen
2x knipperen met je ogen en het is alweer dinsdagquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb hem. Hij is tof. Gisteren eerste stuk gespeeld. Zo verder. Toch dinsdag pas weer werken.
Ah kijk. Maatje van me was ook positief. En mijn pc zou het vast wel aan kunnen.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb hem. Hij is tof. Gisteren eerste stuk gespeeld. Zo verder. Toch dinsdag pas weer werken.
Hou maar op.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:41 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
2x knipperen met je ogen en het is alweer dinsdag
Zo'n gast kende ik ook, maar die speelde CounterStrikequote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:40 schreef ElDinosaur het volgende:
Net als vroeger, direct uit school Eve Online starten en tot 's nachts spelen. Iedere dag.![]()
Ik speel hem op de PS4 maar elke redelijke pc zou hem moeten kunnen draaien.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah kijk. Maatje van me was ook positief. En mijn pc zou het vast wel aan kunnen.
Ja, dit. Maar dat had ik dan met WoW. Goede oude tijdquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:40 schreef ElDinosaur het volgende:
Net als vroeger, direct uit school Eve Online starten en tot 's nachts spelen. Iedere dag.![]()
Gelukkig heb je daar nu FOK! voor.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja, dit. Maar dat had ik dan met WoW. Goede oude tijdEn nu ik erop terugkijk denk ik wtf waarom zoveel tijd in een spel stoppen
Eve Online is wel de beste mmorpg die ik gespeeld heb.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo'n gast kende ik ook, maar die speelde CounterStrikeEcht, die kwam zo wit als een pak melk elke keer op school omdat ie tot in de late uurtjes had zitten CS-en
Goed planquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dan skip ik hemHeb wel eens een controller van me afgegooid bij bepaalde stukken in games
Jup. Blijkbaar. Iemand had het over een 1080ti om het fatsoenlijk te spelen.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik speel hem op de PS4 maar elke redelijke pc zou hem moeten kunnen draaien.
Dat ligt echt aan je definitie van 'fatsoenlijk'. Denk dat mijn 6 jaar oude pc met een 750 ti hem ook prima kan draaien.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jup. Blijkbaar. Iemand had het over een 1080ti om het fatsoenlijk te spelen.
Ik zeg doen.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ligt echt aan je definitie van 'fatsoenlijk'. Denk dat mijn 6 jaar oude pc met een 750 ti hem ook prima kan draaien.
Dat denk ik ook. Controllers zijn ook steeds duurder gewordenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goed plan
Zelfs ik ben soms zo gefrustreerd, dat de euforie als het eenmaal lukt zo groot is dat mijn vriendin me uitlacht
Wel een heel tof spel, Ninja Gaiden + Onimusha + Dark Souls + Diablo
Op zich wel gave herinneringen aan dat spel, ook al is het maar een spelletje. Kwam er laatst achter dat een vriend van me het ook gespeeld had en nog op me gejaagd had in een groep van 100 man.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja, dit. Maar dat had ik dan met WoW. Goede oude tijdEn nu ik erop terugkijk denk ik wtf waarom zoveel tijd in een spel stoppen
Onimusha is een al vrij oud, franchise van Capcom. Speel je als een samurai die demons in elkaar hakt en hun zielen absorbeert. Best goede gamesquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:46 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Controllers zijn ook steeds duurder geworden![]()
Niet echt de respons die je wilt hebbenAh, Ninja Gaiden heb ik wel geprobeerd op de PS3 en vond ik wat hebben. Maar Dark Souls niet. Onimusha zegt mij niks
Oh zeker. Ben er zelfs door naar Zweden gegaan op vakantie ivm mijn guild met hoofdzakelijk Zweedse spelersquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Op zich wel gave herinneringen aan dat spel, ook al is het maar een spelletje. Kwam er laatst achter dat een vriend van me het ook gespeeld had en nog op me gejaagd had in een groep van 100 man.
WoW was wat vergeeflijker, doodgaan in Eve was ook echt doodgaan en al je shit verliezen wat je op dat moment bij je had.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:51 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oh zeker. Ben er zelfs door naar Zweden gegaan op vakantie ivm mijn guild met hoofdzakelijk Zweedse spelersDe raids van Alliance naar Thunderbluff waren lachen. Niemand had wat door tot we waren vertrokken. Gingen we ze natuurlijk opwachten bij Storm Wind
Lijkt me driewerf kut. Zelfde principe geldt bij sea of thieves geloof ik. De buit, je schip alles weg zodra je overmeesterd bent of gezonken bent.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
WoW was wat vergeeflijker, doodgaan in Eve was ook echt doodgaan en al je shit verliezen wat je op dat moment bij je had.
Hardcore modequote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Lijkt me driewerf kut. Zelfde principe geldt bij sea of thieves geloof ik. De buit, je schip alles weg zodra je overmeesterd bent of gezonken bent.
Geeft zoveel mogelijkhedenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Lijkt me driewerf kut. Zelfde principe geldt bij sea of thieves geloof ik. De buit, je schip alles weg zodra je overmeesterd bent of gezonken bent.
Eve ben ik nooit echt aan begonnen want het klinkt meer als werk dan als een spel.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Geeft zoveel mogelijkhedenBeetje mensen hun schepen vasthouden totdat ze losgeld betalen etc.
[ afbeelding ]
Zit ze op school voor 'speciale' kinderen?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:59 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Komt mijn dochter ineens vrolijk naar mij toe, mam we hebben gister eieren gezocht op school, heeft ze een hand vol make up sponsjes
[ afbeelding ]
Ja zo kan het ook
Met zoveel mogelijkheden zou ik keuzestress krijgenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Geeft zoveel mogelijkhedenBeetje mensen hun schepen vasthouden totdat ze losgeld betalen etc.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:59 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Komt mijn dochter ineens vrolijk naar mij toe, mam we hebben gister eieren gezocht op school, heeft ze een hand vol make up sponsjes
[ afbeelding ]
Ja zo kan het ook
Dat dacht ik ook toen ik Ninja Gaiden en Devil May Cry speeldequote:
Ja het is een school voor slechthorende en kinderen met taalproblemen.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zit ze op school voor 'speciale' kinderen?
Ow, maar geen school voor debieltjes. Dat scheelt. Vind het wel creatief.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:10 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja het is een school voor slechthorende en kinderen met taalproblemen.
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zit ze op school voor 'speciale' kinderen?
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:10 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja het is een school voor slechthorende en kinderen met taalproblemen.
Als het dat wel was, vroeg je het niet echt aardig.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow, maar geen school voor debieltjes. Dat scheelt. Vind het wel creatief.
Yesquote:
Cachet is ook niet echt een premium gebruiker binnen KLBquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yes.
Dat kinderachtige gedoe. Heb t naar de KLB mods doorgeschoven.
Samzzquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yes.
Goed zo.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yes.
'speciaal' is toch best netjes?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als het dat wel was, vroeg je het niet echt aardig.
Nee de intelligentie zit er wel, alleen ze begrijpen het soms even niet. Ja het kan niet knappen of kapot gaan en je hebt geen smeerderij met eieren in de klas.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow, maar geen school voor debieltjes. Dat scheelt. Vind het wel creatief.
Just stop. Just... stop. Now.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft het wel zin. Je hebt mij toch ook een ban weten aan te naaien ondanks dat er niks gelogen was van wat ik zei
Die ban is meer vanwege je kutgedrag van tijd tot tijd.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft het wel zin. Je hebt mij toch ook een ban weten aan te naaien ondanks dat er niks gelogen was van wat ik zei
Moeite met lezen en schrijven, blij dat ze daar nu speciaal op richten. In mijn tijd werd je dan volgens mij gewoon als debieltje afgeschoven, terwijl dat dus helemaal neit zo hoeft te zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee de intelligentie zit er wel, alleen ze begrijpen het soms even niet. Ja het kan niet knappen of kapot gaan en je hebt geen smeerderij met eieren in de klas.
Nou nou, dat valt allemaal reuze mee.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die ban is meer vanwege je kutgedrag van tijd tot tijd.
Nee.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:17 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nou nou, dat valt allemaal reuze mee.
Mwah.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:17 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, heb t achter doorgegeven.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh werd er weer over mij geluld danWant nu wel weer in de klb sc
Ja de logopediste waar wij kwamen zei dat deze school het 'neusje van de zalm' was voor kinderen met TOS, moet zeggen het laatste rapport was flink gestegen het heeft mij ook best wat moeite gekost om haar op deze school te krijgen. Door die rugzakjes laat het reguliere onderwijs deze kinderen niet graag gaan.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moeite met lezen en schrijven, blij dat ze daar nu speciaal op richten. In mijn tijd werd je dan volgens mij gewoon als debieltje afgeschoven, terwijl dat dus helemaal neit zo hoeft te zijn.
Crewbash inderdaadquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:17 schreef Chai het volgende:
Suggereren dat VK geen capabele moderator zou zijn.
Hey vriendquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:17 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nee. Ga lekker je ouders lopen trollen. Hier gedraag je je.quote:
Wordt toch niks mee gedaan als je niet binnen de innercircle valtquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb het achter doorgegeven middels een TR
Waarom moet je mijn ouders erbij betrekken? Je doet net alsof ik 15 ben.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ga lekker je ouders lopen trollen. Hier gedraag je je.
Oke dat was niet netjesquote:
Het is ook wel een rookie mistake om te gaan modden in een ander subforum waar je niks te zoeken hebtquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het afvoerputje loopt even over, trekt zo wel weer bij.
Houd gewoon op Zosk. Dat gedram tussen R&P SC en KLB SC moet eens klaar zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom moet je mijn ouders erbij betrekken? Je doet net alsof ik 15 ben.
Ik heb niks gemod in KLB.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:21 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Het is ook wel een rookie mistake om te gaan modden in een ander subforum waar je niks te zoeken hebt
Ik doe niet eens iets verkeerd.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Houd gewoon op Zosk. Dat gedram tussen R&P SC en KLB SC moet eens klaar zijn.
Reken maar op een ban op de deurmat binnenkortquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:21 schreef Zosk het volgende:
Daarnaast reageer ik op een post van dinosaurus die andere user mongooltjes noemt. En ik moet me gedragen? Doe normaal Samzz.
Dit hypocriete is zo schattig.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:21 schreef Zosk het volgende:
Daarnaast reageer ik op een post van dinosaurus die andere user mongooltjes noemt. En ik moet me gedragen? Doe normaal Samzz.
Sammz als jij nou eens een lief vriendje neemt dan zie je hier vast wat meer door de vingersquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ga lekker je ouders lopen trollen. Hier gedraag je je.
Nee we zijn mongooltjes blijkbaar. Wellicht bestaan er ook trollende mongooltjes maar dat betwijfel ik.quote:
Ik DM je zo mijn bankrekeningnummerquote:
Ik zou een kip kopen, heb je altijd eierenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:22 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ja zal eens even naar de boer gaan, die eieren zullen wel niet vanzelf hier komen, hoop niet dat in tussen tijd mijn cavia overlijd, vind zo sneu, ze ligt in elk geval lekker warm
Ben benieuwd of er op Mycroft iets te vinden is waar ik mensen uit R&P mongooltjes of iets anders in die richting noem, ik denk van niet namelijk.quote:
Hey MCH we missen je.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Sammz als jij nou eens een lief vriendje neemt dan zie je hier vast wat meer door de vingers
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben benieuwd of er op Mycroft iets te vinden is waar ik mensen uit R&P mongooltjes of iets anders in die richting noem, ik denk van niet namelijk.
KOEKKOEKquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Sammz als jij nou eens een lief vriendje neemt dan zie je hier vast wat meer door de vingers
Dan zit ik weer met een stijfje op de zaakquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Moet ik over bonkjes en sliertjes beginnen? Misschien gaan ze dan weer weg.
Wie is ze en wat voor bonkjes en sliertjes?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Lang weekendquote:
Leuke garp weer yvonnequote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Hoe lang zijn de jouwe?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Je weet niet wat dat zijn? You sweet summer child.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:25 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wie is ze en wat voor bonkjes en sliertjes?
Azpi wil er dan niet opquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je weet niet wat dat zijn? You sweet summer child.
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:26 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Hoezo heb je PTSS of een open relatie?
Nee ben gewoon dik en overgevoeligquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:26 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Misschien zo nog naar de supermarkt. Voor ik op zondag of maandag zoiets heb: waarom heb ik x of y niet in huis.quote:
Subtiel weerquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:26 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Deze man weet!quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Eve Online is wel de beste mmorpg die ik gespeeld heb.Complete sandbox, scams, griefing alles toegestaan.
Kan pas weer daten nadat ik ben afgevallen en een open relatie heb bedongen.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Datingtopic klinkt wel als jouw plek dan.
afgelopen zaterdag voor het laatstquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:27 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hoe vaak kom jij gemiddeld buiten per week, Chai?
Deel je de rekeningen wel? Of ben je een profiteur?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan pas weer daten nadat ik ben afgevallen en een open relatie heb bedongen.
In welke fora ben jij nu allemaal verbannen?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Keihard verbannen dus leuk dat jullie op bezoek komen, waardeer ik
Oohhhhh.gifquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan pas weer daten nadat ik ben afgevallen en een open relatie heb bedongen.
Ik doe vanavond boodschappen, na het werk. En dan naar de filmquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Misschien zo nog naar de supermarkt. Voor ik op zondag of maandag zoiets heb: waarom heb ik x of y niet in huis.
1,5x of zo, ik bestel alles bij picnicquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:27 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hoe vaak kom jij gemiddeld buiten per week, Chai?
Ja we weten dat alle 2tjes hier elke avond een andere man uit de SC plukken om tot de nok toe gevuld te wordenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Flauw is dat als iemand prima in de groep past.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Keihard verbannen dus leuk dat jullie op bezoek komen, waardeer ik
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja we weten dat alle 2tjes hier elke avond een andere man uit de SC plukken om tot de nok toe gevuld te worden
Welke film?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik doe vanavond boodschappen, na het werk. En dan naar de film
Pacific Rim: Uprisingquote:
Hoezo niet? Genoeg labielo's en dikkertjes. Ben er zelf ook een. Dik dan.quote:
Vergeet lelijk nietquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoezo niet? Genoeg labielo's en dikkertjes. Ben er zelf ook een. Dik dan.
Dinsdag heen geweest. Best kut.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Pacific Rim: Uprising
Lekker popcornvermaak
Laat die moedervlekken wel bekijken.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoezo niet? Genoeg labielo's en dikkertjes. Ben er zelf ook een. Dik dan.
Element of surprise is ook wat waardquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Laat die moedervlekken wel bekijken.
Dat is waar. Plus lelijk is ook wel een pleonasme voor het geval je dik bent natuurlijkquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, maar daar hadden we het niet over.
Zou je liever laat er bij zijn en direct uitbehandeld en kort daarna dood of heb je liever chemotherapie enzoquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:31 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Element of surprise is ook wat waard
Met chemo verlies ik mijn haren. Ga liever eerder dood tbhquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou je liever laat er bij zijn en direct uitbehandeld en kort daarna dood of heb je liever chemotherapie enzo
Prima voor op goede vrijdagquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Pacific Rim: Uprising
Lekker popcornvermaak
Wow laat TARDIS. dit maar niet lezen, hij is al zo onzeker.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:32 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Met chemo verlies ik mijn haren. Ga liever eerder dood tbh
Chemo slankt wel afquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:32 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Met chemo verlies ik mijn haren. Ga liever eerder dood tbh
Preciesquote:
Dan moet kaneel je beter feedenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:31 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben niet dik, eerder volslank. Hoop dat ik alsnog mag blijven.
Hij pocht altijd zichzelf zo knap te vinden dus dat valt wel meequote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wow laat TARDIS. dit maar niet lezen, hij is al zo onzeker.
ook lekker op een tostiquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:34 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Lekker! Grilly is mijn fav op brood
Ah nou prima planning voor Pasen zoquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies
Morgen uitwaaien in Zeeland
Heb je nou al een nieuwe baan?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
In welke fora ben jij nu allemaal verbannen?
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat hij jou wel mag.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:34 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Kaneel is wel een goede user. Ik zie hem alleen te weinig
Midget boksquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb wel maat 36 maar dat komt doordat ik midget ben.
Nee, ze willen me allemaal niet.quote:
Dat doet me goed om te horenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat hij jou wel mag.
Ben je nou blij met wat je allemaal teweeg hebt gebracht hier? Elvi overstuur, Sammy in alle staten en de vriendelijke mensen hier zitten met een berg rommel die zijn weerga niet kentquote:
Ik ben recruiter. Laat me je helpenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ze willen me allemaal niet.
Ik heb ook geen leuke vacatures meer gevonden, maar dat terzijde.
Precies, zondag wel lekker vrij en maandag paasbrunch bij mijn ouders. Toch lekkerquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ah nou prima planning voor Pasen zo
Sammz heeft een lieve hontquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:36 schreef xcachet het volgende:
Volgens mij heeft Samzz geen kinderen, dat ze hier het moederfiguur probeert te spelen.
Ik haat recruiters. Laat me je schieten.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik ben recruiter. Laat me je helpen
KOEKKOEKquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:36 schreef xcachet het volgende:
Volgens mij heeft Samzz geen kinderen, dat ze hier het moederfiguur probeert te spelen.
Mja, helaas wel.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Bij een man is dat wat minder positief.
Ligt eraan waarmee en waarquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik haat recruiters. Laat me je schieten.
Moblo had daar ook last van iddquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:36 schreef xcachet het volgende:
Jeetje wat ik dus op Fok heb ervaar jij irlquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ze willen me allemaal niet.
Ik heb ook geen leuke vacatures meer gevonden, maar dat terzijde.
quote:Heeeey sweetie! Jij ook hier ;-) Ik ben Anna, een beetje ondeugend. Vind jij het ook supertje spannend om nieuwe dingen uit te proberen? Ik wil je snel ontmoeten. Heb jij ook zin vandaag? Dag toppertje, tot snel 😊! Kus, An XoxoHeb je zin in mij? Kijk verder <url>
Goed voor elkaar zo te horen. Zondag gamemarathon dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies, zondag wel lekker vrij en maandag paasbrunch bij mijn ouders. Toch lekker
Terwijl we beide toch goede toevoegingen zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Jeetje wat ik dus op Fok heb ervaar jij irl
Goed geradenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:36 schreef xcachet het volgende:
Wel sneu dat dit soort ads nog toegestaan zijn, want alleen mentaal beperkten trappen er nog in.quote:
Mail zelfsquote:
Bedankt voor de opsteker vriendinquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Terwijl we beide toch goede toevoegingen zijn.
Weet je wat ik het leukste aan kamperen vind al die vrouwen die s ochtends in hun pyamaatje zonder beehaatje naar het toiletgebouw lopenquote:
Het is hier alleen een safespace voor een select few. Ik begeef me iedere keer binnen een mijnenveld hierquote:
Kamperen en toiletgebouw kan niet in 1 zin samen.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Weet je wat ik het leukste aan kamperen vind al die vrouwen die s ochtends in hun pyamaatje zonder beehaatje naar het toiletgebouw lopen
Het is wat je er zelf van maakt, kontenbeffertje van mequote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:42 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Het is hier alleen een safespace voor een select few. Ik begeef me iedere keer binnen een mijnenveld hier
Tuurlijk wel. Je doet het zelfquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kamperen en toiletgebouw kan niet in 1 zin samen.
Terecht wel. We kunnen niet altijd door een deur, maar snap haar als mod wel.quote:
Ik maak overal het beste van. Zelfs hierquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Het is wat je er zelf van maakt, kontenbeffertje van me
Daarom moet je ook leren om af en toe iemand anders op een mijn te laten stappen.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:42 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Het is hier alleen een safespace voor een select few. Ik begeef me iedere keer binnen een mijnenveld hier
Godverdomme, lichtjes aroused nu.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Weet je wat ik het leukste aan kamperen vind al die vrouwen die s ochtends in hun pyamaatje zonder beehaatje naar het toiletgebouw lopen
Noem namen dan, pussyquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:43 schreef Lokasenna het volgende:
Vind het toch wel sneu om je eigen treitergedrag te gaan verbloemen met een beetje triggerhappy de onschuld uit te hangen, maar goed, slechts mijn twee centen.
Oh, dan mag KLB wel vaker komen.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Daarom moet je ook leren om af en toe iemand anders op een mijn te laten stappen.
Echt treiteren is het natuurlijk nietquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:43 schreef Lokasenna het volgende:
Vind het toch wel sneu om je eigen treitergedrag te gaan verbloemen met een beetje triggerhappy de onschuld uit te hangen, maar goed, slechts mijn twee centen.
Vond hem een beetje flauw tbh.quote:
Jij onder andere. Met je super leuke UI btw. Lovelyquote:
Geen deezer en syndroom meer scheelt wel een hoop gok ik.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:45 schreef Harmankardon het volgende:
Ik vind het wel mooi dat de oude mods continu zaten te zeiken dat het te veel werk was blabla en maar dat zij toch echt wel heel goed waren. Samzz heeft in haar eentje hier prima de wind eronder, geen miepen maar poetsen.
Ik ook. Mag ze allebei. De een wat meer dan de ander, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Vond hem een beetje flauw tbh.Kan Samzz en moblo beiden wel waarderen.
I know rightquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij onder andere. Met je super leuke UI btw. Lovely
Zeker, maar vandaag heeft ze wel wat steekjes laten vallen. Maar doorgaans is het de GOAT onder moderatorsquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:45 schreef Harmankardon het volgende:
Ik vind het wel mooi dat de oude mods continu zaten te zeiken dat het te veel werk was blabla en maar dat zij toch echt wel heel goed waren. Samzz heeft in haar eentje hier prima de wind eronder, geen miepen maar poetsen.
Nu krijg ik weer de schuld hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ok, degene waarop het nu van toepassing was, toch wel duidelijk azpi?
Wilde net zeggen, als je gewoon extra werk hebt doordat zulke figuren niet effectief aangepakt worden vanwege vaag beleid of iets dergelijks is dat natuurlijk wel frustrerend.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Geen deezer en syndroom meer scheelt wel een hoop gok ik.
1000% duidelijk jaquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ok, degene waarop het nu van toepassing was, toch wel duidelijk azpi?
Ja sorry, heb gewoon een mening over je gedrag. Volgens mij benoemde ik het redelijk respectvol.quote:
Dat soort klapjosti's moet je na twee dagen permbannen. Als een collega anderen lastig valt dan bel je na twee waarschuwingen ook de beveiliging om ze de deur uit te trappen. Is allemaal zo lastig niet denk ik dan.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Geen deezer en syndroom meer scheelt wel een hoop gok ik.
Moblo is redelijk rip in peace hier toch? Ook wel begrijpelijk als je tot op je werk achtervolgd wordt door een fokker.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Vond hem een beetje flauw tbh.Kan Samzz en moblo beiden wel waarderen.
Wie is dat eigenlijk?quote:
Ja, maar iedereen is hier welkom kumbayaquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:47 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dat soort klapjosti's moet je na twee dagen permbannen. Als een collega anderen lastig valt dan bel je na twee waarschuwingen ook de beveiliging om ze de deur uit te trappen. Is allemaal zo lastig niet denk ik dan.
Oh dat heb ik gemist. Maar ze woont en werkt in het buitenland toch? Wel een fanatieke stalker dan.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Moblo is redelijk rip in peace hier toch? Ook wel begrijpelijk als je tot op je werk achtervolgd wordt door een fokker.
Dat is waar en ik ben mans genoeg om mijn fouten te bekennenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja sorry, heb gewoon een mening over je gedrag. Volgens mij benoemde ik het redelijk respectvol.
Emma wie?quote:
Je tweede zin is al een leugenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:48 schreef Azpilicueta het volgende:
Kan je nagaan. Ik krijg nu alweer waarschuwingen aan mijn adres voor Elvi terwijl ik geen woord heb gezegd over dat mens. Ze is niet een beschermd sneeuwvlokje maar de enige overgebleven pandabeer op de wereld lijkt het
Oh, en voordat dit me dan weer een ban oplevert. Pandaberen zijn streng beschermde diersoorten. Ik suggereer hiermee niet dat Elvi lijkt op een pandabeer of er daadwerkelijk 1 is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |