Wel sneu dat dit soort ads nog toegestaan zijn, want alleen mentaal beperkten trappen er nog in.quote:
Mail zelfsquote:
Bedankt voor de opsteker vriendinquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Terwijl we beide toch goede toevoegingen zijn.
Weet je wat ik het leukste aan kamperen vind al die vrouwen die s ochtends in hun pyamaatje zonder beehaatje naar het toiletgebouw lopenquote:
Het is hier alleen een safespace voor een select few. Ik begeef me iedere keer binnen een mijnenveld hierquote:
Kamperen en toiletgebouw kan niet in 1 zin samen.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Weet je wat ik het leukste aan kamperen vind al die vrouwen die s ochtends in hun pyamaatje zonder beehaatje naar het toiletgebouw lopen
Het is wat je er zelf van maakt, kontenbeffertje van mequote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:42 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Het is hier alleen een safespace voor een select few. Ik begeef me iedere keer binnen een mijnenveld hier
Tuurlijk wel. Je doet het zelfquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kamperen en toiletgebouw kan niet in 1 zin samen.
Terecht wel. We kunnen niet altijd door een deur, maar snap haar als mod wel.quote:
Ik maak overal het beste van. Zelfs hierquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Het is wat je er zelf van maakt, kontenbeffertje van me
Daarom moet je ook leren om af en toe iemand anders op een mijn te laten stappen.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:42 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Het is hier alleen een safespace voor een select few. Ik begeef me iedere keer binnen een mijnenveld hier
Godverdomme, lichtjes aroused nu.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Weet je wat ik het leukste aan kamperen vind al die vrouwen die s ochtends in hun pyamaatje zonder beehaatje naar het toiletgebouw lopen
Noem namen dan, pussyquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:43 schreef Lokasenna het volgende:
Vind het toch wel sneu om je eigen treitergedrag te gaan verbloemen met een beetje triggerhappy de onschuld uit te hangen, maar goed, slechts mijn twee centen.
Oh, dan mag KLB wel vaker komen.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Daarom moet je ook leren om af en toe iemand anders op een mijn te laten stappen.
Echt treiteren is het natuurlijk nietquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:43 schreef Lokasenna het volgende:
Vind het toch wel sneu om je eigen treitergedrag te gaan verbloemen met een beetje triggerhappy de onschuld uit te hangen, maar goed, slechts mijn twee centen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |