TV in de slaapkamerquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:21 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Oh, ik wel. Of de tv moet aanstaan
En je bil. Vergeet je bil niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:22 schreef Harmankardon het volgende:
Mijn karakter is vrij terminaal, gelukkig heb ik een goede kaaklijn. Zou ik zelfs Fas mee kunnen pullen.
Twee zelfsquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En je bil. Vergeet je bil niet.
Ik heb Far Cry 3 wel eventjes gespeeld, maar ik vond het alleen leuk om dingen te veroveren met pijl en boog. De rest interesseerde me nietquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:23 schreef Joosie200 het volgende:
Farcry heeft mij nooit kunnen interesseren dus die sla ik wederom over.
Dan ga je niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:25 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Gatver, moet zo nog eieren ophalen, zoo geen zin in, ben snotverkouden en koortsig
Daar heb ik Tomb Raider, Rise of the en Horizon al voorquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:24 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik heb Far Cry 3 wel eventjes gespeeld, maar ik vond het alleen leuk om dingen te veroveren met pijl en boog. De rest interesseerde me niet
Ik speel alleen Fifaquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Daar heb ik Tomb Raider, Rise of the en Horizon al voor
Voor mij niet, drink nu alleen maar weegbree thee, maar ja de rest wil wel een eiquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eieren zijn niet het belangrijkste toch.
Misschien kan iemand van de rest eieren voor jullie meenemen?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:29 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Voor mij niet, drink nu alleen maar weegbree thee, maar ja de rest wil wel een ei
Jezus natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eieren zijn niet het belangrijkste toch.
3 is wel leuk. 4 koop ik wel als ie on sale is. 5 is nog te duur en er komt binnenkort veel meer leuks uitquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:23 schreef Joosie200 het volgende:
Farcry heeft mij nooit kunnen interesseren dus die sla ik wederom over.
Eerst maar wachten tot de pillen werken, dan zien we wel weerquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je moet niks. Je gezondheid is belangrijker dan een paar eieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |