Element of surprise is ook wat waardquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Laat die moedervlekken wel bekijken.
Dat is waar. Plus lelijk is ook wel een pleonasme voor het geval je dik bent natuurlijkquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, maar daar hadden we het niet over.
Zou je liever laat er bij zijn en direct uitbehandeld en kort daarna dood of heb je liever chemotherapie enzoquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:31 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Element of surprise is ook wat waard
Met chemo verlies ik mijn haren. Ga liever eerder dood tbhquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou je liever laat er bij zijn en direct uitbehandeld en kort daarna dood of heb je liever chemotherapie enzo
Prima voor op goede vrijdagquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Pacific Rim: Uprising
Lekker popcornvermaak
Wow laat TARDIS. dit maar niet lezen, hij is al zo onzeker.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:32 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Met chemo verlies ik mijn haren. Ga liever eerder dood tbh
Chemo slankt wel afquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:32 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Met chemo verlies ik mijn haren. Ga liever eerder dood tbh
Preciesquote:
Dan moet kaneel je beter feedenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:31 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben niet dik, eerder volslank. Hoop dat ik alsnog mag blijven.
Hij pocht altijd zichzelf zo knap te vinden dus dat valt wel meequote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wow laat TARDIS. dit maar niet lezen, hij is al zo onzeker.
ook lekker op een tostiquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:34 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Lekker! Grilly is mijn fav op brood
Ah nou prima planning voor Pasen zoquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies
Morgen uitwaaien in Zeeland
Heb je nou al een nieuwe baan?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
In welke fora ben jij nu allemaal verbannen?
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat hij jou wel mag.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:34 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Kaneel is wel een goede user. Ik zie hem alleen te weinig
Midget boksquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb wel maat 36 maar dat komt doordat ik midget ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |