TV in de slaapkamerquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:21 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Oh, ik wel. Of de tv moet aanstaan
En je bil. Vergeet je bil niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:22 schreef Harmankardon het volgende:
Mijn karakter is vrij terminaal, gelukkig heb ik een goede kaaklijn. Zou ik zelfs Fas mee kunnen pullen.
Twee zelfsquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En je bil. Vergeet je bil niet.
Ik heb Far Cry 3 wel eventjes gespeeld, maar ik vond het alleen leuk om dingen te veroveren met pijl en boog. De rest interesseerde me nietquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:23 schreef Joosie200 het volgende:
Farcry heeft mij nooit kunnen interesseren dus die sla ik wederom over.
Dan ga je niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:25 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Gatver, moet zo nog eieren ophalen, zoo geen zin in, ben snotverkouden en koortsig
Daar heb ik Tomb Raider, Rise of the en Horizon al voorquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:24 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik heb Far Cry 3 wel eventjes gespeeld, maar ik vond het alleen leuk om dingen te veroveren met pijl en boog. De rest interesseerde me niet
Ik speel alleen Fifaquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Daar heb ik Tomb Raider, Rise of the en Horizon al voor
Voor mij niet, drink nu alleen maar weegbree thee, maar ja de rest wil wel een eiquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eieren zijn niet het belangrijkste toch.
Misschien kan iemand van de rest eieren voor jullie meenemen?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:29 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Voor mij niet, drink nu alleen maar weegbree thee, maar ja de rest wil wel een ei
Jezus natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eieren zijn niet het belangrijkste toch.
3 is wel leuk. 4 koop ik wel als ie on sale is. 5 is nog te duur en er komt binnenkort veel meer leuks uitquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:23 schreef Joosie200 het volgende:
Farcry heeft mij nooit kunnen interesseren dus die sla ik wederom over.
Eerst maar wachten tot de pillen werken, dan zien we wel weerquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je moet niks. Je gezondheid is belangrijker dan een paar eieren
Ik heb FIFA liggen maar meer om een toernooi te doen met vrienden. Da's nog wel lachen. FIFA online boeit mij niksquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik speel alleen Fifa
En soms nba
Mijn dochter kan nog niet rijden en mijn vriend is auto's aan het halen in Duitsland. Had gister hem al geprobeerd te bellen, maar toen was hij onderweg naar hier, dus nam niet op. Anders had hij ze zo op de rit mee kunnen nemenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien kan iemand van de rest eieren voor jullie meenemen?
Heb dit van mijn vriend gekregen, die is van de week net weer herrezen uit de dood, die was ook grieperigquote:
Gewoon lekker singleplayer games spelenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik heb FIFA liggen maar meer om een toernooi te doen met vrienden. Da's nog wel lachen. FIFA online boeit mij niks
Zoals?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
en er komt binnenkort veel meer leuks uit
Vind ik wel het leukste jaquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon lekker singleplayer games spelen
Yakuza 6quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zoals?Ik wacht op RDR2 en BG&E2 en meer staat er dit jaar niet op de lijst
Er zijn genoeg leuke SP games. De keren dat ik online speel zijn op 1 hand te tellenquote:
Dark Soulsquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik vind multiplayer juist het leukst. Computer vind ik te lineair vaak
Echt he, een vriendin in je leven en je hebt nergens meer tijd voorquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Zou wel weer eens een goede mmorpg willen spelen, maar ook weer geen zin om zoveel tijd kwijt te zijn.
Ik stop af en toe een maand wegens geen tijd, maar kan het toch niet helemaal loslaten.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Zou wel weer eens een goede mmorpg willen spelen, maar ook weer geen zin om zoveel tijd kwijt te zijn.
Ken ik nietquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er zijn genoeg leuke SP games. De keren dat ik online speel zijn op 1 hand te tellen
[..]
Dark Souls
Niet mijn kopje thee x2. Hoewel de nieuwe GoW mij veel doet denken aan een Horizon meets Heavenly Sword. Hack'n slash ala Heavenly Sword en de looks van Horizonquote:
HEATHEN!quote:
Game sowieso weinig meer, af en toe een paar potjes overwatch maar dat is het ook wel.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Echt he, een vriendin in je leven en je hebt nergens meer tijd voor
Ik heb hem. Hij is tof. Gisteren eerste stuk gespeeld. Zo verder. Toch dinsdag pas weer werken.quote:
Nioh is ook erg tof, maar wel enorm uitdagend en moeilijk. Als je snel gefrustreerd bent, zou ik die niet proberenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:38 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Niet mijn kopje thee keer twee. Hoewel de nieuwe GoW mij veel doet denken aan een Horizon meets Heavenly Sword. Hack'n slash ala Heavenly Sword en de looks van Horizon
Ik speel niet zoveel spelletjes en de enige die ik speelden waren Fifa en Battlefieldquote:
Twattlefieldquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:40 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik speel niet zoveel spelletjes en de enige die ik speelden waren Fifa en Battlefield. Assassins Creed kon ik ook wel waarderen maar dat was altijd maar eventjes leuk
Dan skip ik hemquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nioh is ook erg tof, maar wel enorm uitdagend en moeilijk. Als je snel gefrustreerd bent, zou ik die niet proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |