SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
In Groningen zeker. Hier wordt het 11. En morgen 14 ja, lekker!quote:Op donderdag 29 maart 2018 13:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
11? Het wordt hooguit een graad of 7-8.. ronduit kil.
Ik zie regen op zondag en maandagquote:Op donderdag 29 maart 2018 13:17 schreef AQUILA. het volgende:
Morgen 14 graden en zon volgens de huidige verwachting. En dit weekend in ieder geval droog en 11 graden, kan slechter.
fakenews, het vriest nietquote:Op donderdag 29 maart 2018 14:47 schreef dick_laurent het volgende:
Godsklere, ik moest ff 5 minuten buiten staan om een collega ergens mee te helpen.
Gewoon meteen bevroren vingers, oren alles.... tyfus harde ijskoude wind. Gewoon koud koud fucking koud.
Wat een gore kut lente tot nu toe
Dat wil ik best gelovenquote:
Had je maar in Limburg moeten blijven. Hier is het gewoon lekker in de zon.quote:Op donderdag 29 maart 2018 14:47 schreef dick_laurent het volgende:
Godsklere, ik moest ff 5 minuten buiten staan om een collega ergens mee te helpen.
Gewoon meteen bevroren vingers, oren alles.... tyfus harde ijskoude wind. Gewoon koud koud fucking koud.
Moet je maar niet naar Assen gaan.quote:Op donderdag 29 maart 2018 14:47 schreef dick_laurent het volgende:
+1quote:Op donderdag 29 maart 2018 15:17 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Had je maar in Limburg moeten blijven. Hier is het gewoon lekker in de zon.
Wel even relativeren, ik ben nu gauw tevreden. Eigenlijk vind ik het pas lekker vanaf 10 graden er bij. Maar na deze klotemaanden is dit al prettig.
Tja, zeg dat maar tegen mijn mams die mij als 4 jarige kleuter heeft meegenomen naar Utrecht...quote:Op donderdag 29 maart 2018 15:17 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Had je maar in Limburg moeten blijven. Hier is het gewoon lekker in de zon.
Maar ik ben helemaal niet in Assenquote:Op donderdag 29 maart 2018 15:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet je maar niet naar Assen gaan.
Is Djeez in Utrecht dan?quote:Op donderdag 29 maart 2018 15:52 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Tja, zeg dat maar tegen mijn mams die mij als 4 jarige kleuter heeft meegenomen naar Utrecht...
[..]
Maar ik ben helemaal niet in Assen
Nee, ik moest gewoon even een Djeez'je doen... sorry. Ik zal dat soort posts voortaan aan hem overlatenquote:
En dit is het klimaat hier, maar wel het gemiddelde van 1971-2000 (zal dus ook wel iets warmer geworden zijn denk ik). Dit is nog een van de warmste Nederlandse steden in de zomer, alleen Venlo haalt nog hogere maxima (check: https://cdn.knmi.nl/syste(...)Dagen.JPG?1432281270).quote:Op donderdag 29 maart 2018 14:51 schreef Dven het volgende:
Hey leuk, nieuwe periode van het klimaatgemiddelde alhier. Uiteraard warmer geworden in vergelijking met de vorige gebruikte periode
[ afbeelding ]
December wel warmer dan hierquote:Op donderdag 29 maart 2018 16:06 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
En dit is het klimaat hier, maar wel het gemiddelde van 1971-2000 (zal dus ook wel iets warmer geworden zijn denk ik). Dit is nog een van de warmste Nederlandse steden in de zomer, alleen Venlo haalt nog hogere maxima (check: https://cdn.knmi.nl/syste(...)Dagen.JPG?1432281270).
[ afbeelding ]
Ik zou best gelukkig zijn als dat waar staat record high gelijk zou zijn aan average high. Misschien toch maar naar Jamaica verhuizen.quote:Op donderdag 29 maart 2018 16:06 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
En dit is het klimaat hier, maar wel het gemiddelde van 1971-2000 (zal dus ook wel iets warmer geworden zijn denk ik). Dit is nog een van de warmste Nederlandse steden in de zomer, alleen Venlo haalt nog hogere maxima (check: https://cdn.knmi.nl/syste(...)Dagen.JPG?1432281270).
[ afbeelding ]
Schrale troostquote:
In De Bilt van 1980 tot 2010 oid vriest het niet eens meer in de winter volgens het gemiddelde.quote:Op donderdag 29 maart 2018 16:06 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Over 30 jaar hebben we hier het klimaat van Bordeaux anno 2018.quote:Op donderdag 29 maart 2018 16:19 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik zou best gelukkig zijn als dat waar staat record high gelijk zou zijn aan average high. Misschien toch maar naar Jamaica verhuizen.
Hier bij Nijmegen ook niet meer.quote:Op donderdag 29 maart 2018 16:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In De Bilt van 1980 tot 2010 oid vriest het niet eens meer in de winter volgens het gemiddelde.
Betwijfel ik....quote:Op donderdag 29 maart 2018 16:22 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Over 30 jaar hebben we hier het klimaat van Bordeaux anno 2018.
Dat is een prima site inderdaad. Al staat er some wel wat foutieve informatie op. Zoals bij mij hier in de stad. Gemiddeld 0.3 dagen in juli met een temperatuur van 35 graden en hoger. En dat zijn er toch echt wel een pak meerquote:Op donderdag 29 maart 2018 16:20 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Schrale troost.
Heb nog wel een staatje van de afgelopen 30 jaar gevonden met toch wel wat hogere maximumtemperaturen: https://www.meteoblue.com(...)_netherlands_2750053 (prima site overigens)
Dat lijkt me toch net iets te hoog gegrepenquote:Op donderdag 29 maart 2018 16:22 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Over 30 jaar hebben we hier het klimaat van Bordeaux anno 2018.
Zou zomaar kunnen.quote:Op donderdag 29 maart 2018 16:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch net iets te hoog gegrepen
Er kloppen wel meer dingen niet inderdaad, ook dat ''hot days'' statistiekje bijvoorbeeld. Vorig jaar eind mei en in juni was het hier nog tegen de 35, terwijl daar 26 en 30 aangegeven staat als absoluut maximum.quote:Op donderdag 29 maart 2018 16:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is een prima site inderdaad. Al staat er some wel wat foutieve informatie op. Zoals bij mij hier in de stad. Gemiddeld 0.3 dagen in juli met een temperatuur van 35 graden en hoger. En dat zijn er toch echt wel een pak meerNog geen jaar meegemaakt waar het er uberhaupt slechts eentje was.
Het hangt er een beetje vanaf welk klimaatscenario uitkomt, als de versnellende trend doorzet kan het wel in principe. Maar met het klimaat van Nantes ben ik ook al wel tevredenquote:Op donderdag 29 maart 2018 16:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch net iets te hoog gegrepen
Zit ik straks met het klimaat van Athenequote:Op donderdag 29 maart 2018 16:31 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Het hangt er een beetje vanaf welk klimaatscenario uitkomt, als de versnellende trend doorzet kan het wel in principe. Maar met het klimaat van Nantes ben ik ook al wel tevreden.
Ach stel je aan, Spanje is tegen die tijd een nieuwe Saharaquote:Op donderdag 29 maart 2018 16:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Zit ik straks met het klimaat van Athene
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
Dven, ik kom eraan. Is wat duurder, zo'n last-minute, maar het is het waardquote:
Ragen.quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:31 schreef dick_laurent het volgende:
Ohja nee sure.... 15 cm sneeuw op 5 april. Top. En daarna nog wat ijsdagen erachteraan als we toch bezig zijn.
Hell, waarom niet de elfstedentocht doen in april?! Lente is de nieuwe winter, ja toggggggggg...
Ik gun het je!quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:06 schreef INViCTuS het volgende:
Ik had op m'n verjaardag eigenlijk wel 20 graden als cadeau verwacht
Dank je! Overigens vandaag vrij goed weer, in de middagpauze mocht ik zelfs nog even naar buiten. En 's avonds op fiets mijn zoon naar zijn moeder gebracht. Heerlijk weer, maar zaterdag schijnt het hier te gaan plenzen helaasquote:Op donderdag 29 maart 2018 15:55 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nee, ik moest gewoon even een Djeez'je doen... sorry. Ik zal dat soort posts voortaan aan hem overlaten
We hebben dezelfde sterrenbeeld.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat dat betreft ben ik altijd blij dat ik eind juli jarig ben.
Nevermind we hebben niet hetzelfde sterrenbeeld.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 00:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hetzelfde. Maar ook onder de leeuwen heb je mindere exemplaren.
Dat is ook niet bepaald eind juli hè...Niet alleen schrijven, maar ook lezen blijkt moeilijk te zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 00:07 schreef _--_ het volgende:
[..]
Nevermind we hebben niet hetzelfde sterrenbeeld.
6 JULI JONGUH
Want 22 juli is geen eind juli.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 00:08 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is ook niet bepaald eind juli hè...Niet alleen schrijven, maar ook lezen blijkt moeilijk te zijn.
Jij schrijft 6 juliquote:Op vrijdag 30 maart 2018 00:08 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is ook niet bepaald eind juli hè...Niet alleen schrijven, maar ook lezen blijkt moeilijk te zijn.
Haha, jij quote een verkeerde post. Nu ben je heel dom, incompetent, achterlijk, anti-genie, onverstandelijk en veel meer.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 00:22 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Jij schrijft 6 juli
Haha, dommer worden ze niet gemaakt.
Alsof het gezellig kan zijn als iedereen een beetje lui ligt te zijn in bed.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 05:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Laten we het even gezellig houden hier
genoeg reden voor onweer iddquote:Op vrijdag 30 maart 2018 05:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alsof het gezellig kan zijn als iedereen een beetje lui ligt te zijn in bed.
Eerst even 30+ regelen.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 05:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
genoeg reden voor onweer idd
Mei. Om vervolgens een baggerjuni, juli en eerste helft van augustus te hebben.quote:
Maar juni 2017 was best mooi toch? Ik zat toen in Spanje en hoorde dat het toen in NLD ook mooi en warm was. Toen ik terugkwam die dag zelfs bloedheet.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 06:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mei. Om vervolgens een baggerjuni, juli en eerste helft van augustus te hebben.
Kut 2017
Helemaal aan het begin even, als uitschieter van mei. Daarna is het niet meer langer dan een paar dagen aaneen mooi of überhaupt zacht/droog geweest.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 06:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar juni 2017 was best mooi toch? Ik zat toen in Spanje en hoorde dat het toen in NLD ook mooi en warm was. Toen ik terugkwam die dag zelfs bloedheet.
Dat is waar ja.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 06:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Helemaal aan het begin even, als uitschieter van mei. Daarna is het niet meer langer dan een paar dagen aaneen mooi of überhaupt zacht/droog geweest.
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 00:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hetzelfde. Maar ook onder de leeuwen heb je mindere exemplaren.
Please please, pretty pleasequote:Op donderdag 29 maart 2018 22:42 schreef AQUILA. het volgende:
En de pluim begint er de laatste dagen steeds beter uit te zien, de eerste warme dag is in zicht!
[ afbeelding ]
Het is weer eens alles of niks in ons landje..quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:20 schreef Dven het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ZOMER
Behalve in Assen, daar hopelijk kutweer en regen en wind
[ afbeelding ]
Geen zorgen, kans dat het uitkomt is 0.01%quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het is weer eens alles of niks in ons landje..van 5 graden met Pasen naar 25+ twee weken later.
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:20 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
ALS DIT EENS ZOU UITKOMEN HAHAHAquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:20 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Lid 4 gaat voor -5quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:17 schreef aloa het volgende:
De pluim ziet er niet verkeerd uit. Oper gaat voor 15+ graden![]()
[ afbeelding ]
Tot die blauwe bel een beetje naar het zuiden zaktquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:29 schreef aloa het volgende:
[..]
die snapt het niet helemaal![]()
Maandvoorspelling voor april ziet er een stuk positiever uit![]()
[ afbeelding ]
Die zal zoals gebruikelijk nog wel boven Assen komen te liggen...quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Tot die blauwe bel een beetje naar het zuiden zakt
Was met de vroemvroem. Moest toch al even wat dumpen bij de millieustraat, dus gelukkig niet helemaal voor nix.quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:35 schreef dick_laurent het volgende:
Ok, willen mensen ophouden met kaartjes plaatsen van 25 graden? Ik merk dat ik moeite krijg mezelf te beheersen...
[ afbeelding ]
Helaasquote:
Zal ik je een geheimpje verklappen? De oper is de warmste runquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:35 schreef dick_laurent het volgende:
Ok, willen mensen ophouden met kaartjes plaatsen van 25 graden? Ik merk dat ik moeite krijg mezelf te beheersen...
[ afbeelding ]
Wou net zeggen, zie het al gebeuren dat over een paar dagen deze hoopvolle kaarten totaal in elkaar storten en we alsnog de gebruikelijke 7 graden en regen voorgeschoteld krijgenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 12:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zullen we niet te vroeg juichen?
Gewoon blijven anti-jinxen.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 12:29 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wou net zeggen, zie het al gebeuren dat over een paar dagen deze hoopvolle kaarten totaal in elkaar storten en we alsnog de gebruikelijke 7 graden en regen voorgeschoteld krijgen
Rechtsboven in mijn plaatjequote:Op vrijdag 30 maart 2018 12:29 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wou net zeggen, zie het al gebeuren dat over een paar dagen deze hoopvolle kaarten totaal in elkaar storten en we alsnog de gebruikelijke 7 graden en regen voorgeschoteld krijgen
Per kilometer stijgt de temperatuur 0,6 graden ongeveer dus dat gaat moeilijk warm zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 12:30 schreef ondeugend het volgende:
4.8 graden in Assen![]()
Gelukkig daal ik zo af, 100 km zuidelijker
Nog steeds 21,5 hier. Temperatuur wil niet meer stijgenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 12:46 schreef dick_laurent het volgende:
10 graden hier in Utje momenteel..... denk dat ik zo mijn korte broek maar uit de kast ga trekken!
Ditquote:Op vrijdag 30 maart 2018 13:37 schreef tralalala het volgende:
Wat gruwelijk lekker in de zon.Laat ze maar met flopvoorspellingen blijven komen als dit het resultaat is.
Kom maar gauw, hier is het 12 graden en zonnig!quote:Op vrijdag 30 maart 2018 12:30 schreef ondeugend het volgende:
4.8 graden in Assen![]()
Gelukkig daal ik zo af, 100 km zuidelijker
Nou, dan zou het toch 64,8 zijn...quote:Op vrijdag 30 maart 2018 12:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Per kilometer stijgt de temperatuur 0,6 graden ongeveer dus dat gaat moeilijk warm zijn.
Heel Nederland be like:quote:Op vrijdag 30 maart 2018 15:02 schreef Mani89 het volgende:
Bij Djeez sneeuwt het nu nog steeds volgens mij.
Eenschquote:Op vrijdag 30 maart 2018 14:44 schreef AQUILA. het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd voor weer een rood gedeelte.
lolquote:Op zaterdag 31 maart 2018 09:37 schreef Elan het volgende:
Gisteren stond er in de pluim voor zaterdag nog een eerste voorzichtige twintiger in de kaarten, mogen nu blij zijn als we de 10 graden redden
Dat komt vanzellufquote:Op zaterdag 31 maart 2018 09:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Had me zo verheugd op een biertje op Kijkduin.
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 10:37 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had even niet door dat dit weerwoord is... zijn ze op hun hoofd gevallen ofzo?quote:
Het paasweekend is gewoon een week te vroegquote:Op zaterdag 31 maart 2018 10:37 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerst maar eens zien wat er van overblijft.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:32 schreef zoem het volgende:
[..]
Het paasweekend is gewoon een week te vroeg
Ik hoop alles. Vrijdag en zaterdag 18 graden en volop zonquote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:18 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien wat er van overblijft.
Van mij mag het hoor! Buiten zitten op het terras. Koud biertje er naast.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:34 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik hoop alles. Vrijdag en zaterdag 18 graden en volop zon
laten we het hopen!quote:Op zaterdag 31 maart 2018 23:04 schreef Mani89 het volgende:
Lol die pluim gaat echt loco. Ik verwacht dat hij ergens de komende dagen als een pudding in elkaar zakt.
Toch zijn bijna alle members akkoord. Lente overslaan, direct zomer in dit datquote:Op zaterdag 31 maart 2018 23:04 schreef Mani89 het volgende:
Lol die pluim gaat echt loco. Ik verwacht dat hij ergens de komende dagen als een pudding in elkaar zakt.
Omgeving Rotterdam zie onderstaand, Oosten nog hoger.quote:Op zondag 1 april 2018 09:25 schreef dick_laurent het volgende:
Ok, dat is leuk wakker worden!
Beetje jammer dat het deze dagen die ik vrij ben nog koud prutweer is.... maar er is dus endelijk hoop op degelijk lenteweer?
Ik moet dan werken met die marathon (neem aan dat je die van Rotterdam bedoelt?). Zo geen zin dan met deze temps.quote:Op zondag 1 april 2018 08:20 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ja godver, doe eens een week later die temperaturen
8 april heb ik een marathon te lopen.
Volgens mij is het bijna elk jaar dit weer tijdens de marathon?quote:Op zondag 1 april 2018 08:20 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ja godver, doe eens een week later die temperaturen
8 april heb ik een marathon te lopen.
Hier in Dordt is geen zonnetje te zien en is het maar grauw en grijs.quote:Op zondag 1 april 2018 13:23 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik dacht dat het vandaag zo slecht zou worden? Gewoon een lekker zonnetje en nog geen regen gezien.
Ik zou vandaag naar m'n ouders gaan met de honden maar had het geruild met gisteren omdat het bij hen vandaag echt driekwart dag zou regenen. Alle regen weg uit de kaart voor vandaag ineensquote:Op zondag 1 april 2018 13:23 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik dacht dat het vandaag zo slecht zou worden? Gewoon een lekker zonnetje en nog geen regen gezien.
Diezelfde vent heb ik vorig jaar meerdere malen zien posten dat met een beetje geluk pas in juni de 20 graden gehaald zou worden.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had even niet door dat dit weerwoord is... zijn ze op hun hoofd gevallen ofzo?
Zo stel ik me heel Weerwoord voor.quote:Op zondag 1 april 2018 15:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Diezelfde vent heb ik vorig jaar meerdere malen zien posten dat met een beetje geluk pas in juni de 20 graden gehaald zou worden.
Beetje extreem wel.
Dat valt nog wel mee, maar het word wel steeds erger.quote:
Ja, vorig jaar was het ook warm. Vaak is het precies zo'n omslag van winter- naar lenteweer.quote:Op zondag 1 april 2018 11:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij is het bijna elk jaar dit weer tijdens de marathon?
https://nieuws.weeronline(...)-marathon-rotterdam/
GFS laat voor het hele weekend een 99% kans op een vorstvrij 850hpa vlak en hoge druk zien. Dat houdt in dat we in de nacht misschien al niet eens in de enkele cijfers komen en overdag een prachtig strakblauwe lucht hebben.quote:Op maandag 2 april 2018 09:39 schreef dick_laurent het volgende:
Wil niet de bad guy uithangen hoor... maar hoe kan het dat er nu al met zulke zelfverzekerdheid gelooft wordt in een voorspelling van bijna een week nog vooruit?
Ik hoop net zo hard als jullie dat die 20 graden gewoon doorgaat komend weekend, maar ben beetje bang voor een deceptie
Waarom?quote:Op maandag 2 april 2018 09:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
GFS laat voor het hele weekend een 99% kans op een vorstvrij 850hpa vlak en hoge druk zien. Dat houdt in dat we in de nacht misschien al niet eens in de enkele cijfers komen en overdag een prachtig strakblauwe lucht hebben.
Dit is veel betrouwbaarder dan die gekke winterprikjes die koutisten overal in zien.
Omdat hoge druk veel makkelijker te voorspellen is. Alle leden van GFS laten hetzelfde zien in het weekend.quote:
stuur even hierheenquote:Op maandag 2 april 2018 10:37 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Iets wat lijkt op zon in Amsterdam
En windstilquote:Op maandag 2 april 2018 10:57 schreef Mani89 het volgende:
Als het maar een stralende zonnige dag wordt maakt het mij ook niet uit of het 15 of 22 graden wordt.
doe maar 19-22 als we hoger dan dat gaan hoeft het niet.quote:Op maandag 2 april 2018 10:57 schreef Mani89 het volgende:
Als het maar een stralende zonnige dag wordt maakt het mij ook niet uit of het 15 of 22 graden wordt.
Dat is op zich best gaaf toch?quote:Op maandag 2 april 2018 18:47 schreef INViCTuS het volgende:
Warmer weer en Z/ZW stroming betekend gelijk weer onstabiele luchtsoort hier. Morgen en woensdag kans op beste buien en wellicht zelfs met onweer.
Per definitie niks mis mee. Mits het pittige buien zijn en tussendoor de temperatuur aangenaam is met zonquote:
Dat is niet zeker, nieuwe GFS run geeft opeens weer 0 neerslag op zondag.quote:
Ja, heb vanmorgen voor het eerst mijn winterjas thuisgelaten en mijn voorjaarsjas aangetrokkenquote:Op dinsdag 3 april 2018 08:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Het is begonnen! Nu al heerlijk zacht, wat een verschil.
Waar bij mij in het weekend 20 en 22 stond is het nu 18 en 19 geworden. En zondag regen ipv zonnig en droog. Dus toch wel iets minder tof maar ik klaag alsnog nietquote:Op dinsdag 3 april 2018 09:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Voor hier zie ik nog steeds overal 22 staan bij zaterdag. Ik geloof er wel in hoor.
Buienradar geeft juist aan voor dordrecht en rotterdam vr 9, za 14 en zo 16. Maarja al die apps zeggen wel weer wat anders.quote:Op dinsdag 3 april 2018 11:33 schreef Crazy-M het volgende:
Rotterdam geeft aan: Vrij: 16 graden, Zat 18 graden en zondag 16 graden en buien.
Tilbug: Vrijdag 17, Zaterdag 19 en zondag 18 graden.
Ik gebruik de AccuWeather applicatie.quote:Op dinsdag 3 april 2018 11:47 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Buienradar geeft juist aan voor dordrecht en rotterdam vr 9, za 14 en zo 16. Maarja al die apps zeggen wel weer wat anders.
Het zou hier de hele dag regenen, maar het is gewoon de hele tijd al strakblauw, zonnig en lekkerquote:
True... maar de 20 gaat nu ws ook niet eens gehaald worden en straks wordt ‘t met moeite 15 etc etc...quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:21 schreef Nattekat het volgende:
25 graden was ook niet erg realistisch natuurlijk.
Jup. Noemen ze "onzekerheid". Schijnt erg lastig te verhelpen te zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:24 schreef Vault-Boy het volgende:
Misschien zat er een foutje in het systeem.
Haha ja okquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Jup. Noemen ze "onzekerheid". Schijnt erg lastig te verhelpen te zijn.
Het is vet zacht en lekker buiten, hoe kan dat nou kut zijn?quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:28 schreef Nattekat het volgende:
Hierbij verklaar ik dinsdag 3 april als eerste jasloze dag van 2018
En nog steeds zijn er koutisten
Wat een eer, en dat nog wel op mijn verjaardagquote:Op dinsdag 3 april 2018 17:28 schreef Nattekat het volgende:
Gefeliquote:Op dinsdag 3 april 2018 17:35 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wat een eer, en dat nog wel op mijn verjaardag
quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:01 schreef Guanabana het volgende:
Het is fijn dat het niet meer zo naar koud is, maar moet toegeven dat ik die 17 graden dan meteen weer te warm vind
Ik hou gewoon van frisse lucht inademen. Vanaf 15 wordt het al minder prettig vind ik.
Waarom dan?quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:11 schreef cherrycoke het volgende:
Het is gewoon 16 graden buiten en ik mijzelf maar afvragen waarom ik koppijn heb.
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:35 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wat een eer, en dat nog wel op mijn verjaardag
Ik deed m'n jas net maar weer aan toen er een bak water uit de lucht kwam zeilen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:28 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een hekel aan deze smiley, maar het moet even:quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:01 schreef Guanabana het volgende:
Het is fijn dat het niet meer zo naar koud is, maar moet toegeven dat ik die 17 graden dan meteen weer te warm vind
Ik hou gewoon van frisse lucht inademen. Vanaf 15 wordt het al minder prettig vind ik.
Ja, weet niet zo goed.quote:Op dinsdag 3 april 2018 18:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan deze smiley, maar het moet even:![]()
Jouw ideale zomer is dan ook 15 graden? of bedoel je 15 voor deze maand?
Jij zou tekenen voor het hele jaar 10? Wowquote:Op dinsdag 3 april 2018 18:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, weet niet zo goed.
Mijn ideale weer zou denk ik zijn: meestal rond de 10 graden en weinig zon, met soms in de winter wat echt koude dagen voor het wintergevoel, en in de zomer een aantal dagen van 20+, of heel misschien een dagje 25+ met daarna onweer (en daarna weer een week koel om af te koelen).
Ja 10 is lekker fris maar ook niet zo grafkoudquote:Op dinsdag 3 april 2018 18:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij zou tekenen voor het hele jaar 10? WowIk ben tevreden ergens tussen de -5 en 30 geloof ik.
Alleen die takke wind
Oh ja, ergens begrijp ik het wel. Als ik actief bezig ben is het een perfecte temperatuur (hardlopen, tuinieren).quote:Op dinsdag 3 april 2018 18:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja 10 is lekker fris maar ook niet zo grafkoudVoel ik me lekker bij.
Ja precies, het is een vrij neutrale temperatuur ofzo (mits geen regen en wind). Je hoeft je niet helemaal rillend in te pakken, maar ook niet te puffen van de hitte bij enige inspanning (inb4 dikkerd gespot).quote:Op dinsdag 3 april 2018 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja, ergens begrijp ik het wel. Als ik actief bezig ben is het een perfecte temperatuur (hardlopen, tuinieren).
Vind ik vaak te fel. Vind het irritant als hij naar binnen schijnt. En het wordt er buiten ook meteen warmer van.quote:Op dinsdag 3 april 2018 18:48 schreef Straatcommando. het volgende:
De temperatuur voorkeur kan ik wel snappen, ik ben ook zo'n rare vogel maar dan de andere kant op, maar dat je de zon niks vind vind ik wel heel bijzonder, die heb je als mens namelijk gewoon nodig.
Kan ik me ook voorstellen wbt felheid.quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vind ik vaak te fel. Vind het irritant als hij naar binnen schijnt. En het wordt er buiten ook meteen warmer van.
Ik vind het rustiger zonder zon.
Valt wat voor te zeggen. Goede zonnebril helpt wel een hoop.quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vind ik vaak te fel. Vind het irritant als hij naar binnen schijnt. En het wordt er buiten ook meteen warmer van.
Ik vind het rustiger zonder zon.
Denk dat je snel een vitamine d tekort oploopt maja wie ben ikquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:19 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik snap er geen zak van. Geen zon? 10 graden prettig, dat is nog tyfuskoud.
De kaarten zijn nog steeds hartstikke positief joh.quote:Op dinsdag 3 april 2018 22:16 schreef Mani89 het volgende:
Die nieuwe pluim voelt ook weer als een trap in mijn kloten. Gaat echt geen 20 graden worden zaterdag op deze manier maar gewoon zoals vandaag maar dan droog en meer zon. Ook niet slecht.
Strengevorst en sneeuwstorn.quote:
Wij kijken hier louter naar GFS runs.quote:Op dinsdag 3 april 2018 23:58 schreef dick_laurent het volgende:
Nou hier lijkt t redelijk in te storten.
Alleen vrijdag vrij zonnig. Zaterdag een graad of 19 met een beetje zon en daarna stort t meteen in en gaan we weer naar grijs en 11 graden.
[ afbeelding ]
Nou... Met uitzondering van het weekend is het niet super veel vooruitgang vind ik persoonlijk. Grijs en 11 graden hebben we wel vaker gezien de laatste maand. Maar goed, wie weet veranderd t nog, en ik ben sowieso blij als alles zo een beetje groener gaat wordenquote:Op woensdag 4 april 2018 00:04 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat van Utrecht hierboven ziet er toch prima uit voor zaterdag? De afgelopen weken nu al vergeten...?
Ach, die heb je in NL toch de grootste tijd alquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Denk dat je snel een vitamine d tekort oploopt maja wie ben ik
Valt mee toch?quote:Op woensdag 4 april 2018 00:18 schreef Mani89 het volgende:
Nieuwe GFS gaat nog altijd stoïcijns voor een warreme zondag en maandag.
De nieuwe pluim heb ik maar snel weggeklikt.quote:
Tsja, buien trekken net langs Nederland.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier al de zoveelste dag dat er regen voorspeld wordt, maar die er helemaal niet is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |