quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:20 schreef Dven het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ZOMER
Behalve in Assen, daar hopelijk kutweer en regen en wind
[ afbeelding ]
ALS DIT EENS ZOU UITKOMEN HAHAHAquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:20 schreef Dven het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ZOMER
Behalve in Assen, daar hopelijk kutweer en regen en wind
[ afbeelding ]
Lid 4 gaat voor -5quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:17 schreef aloa het volgende:
De pluim ziet er niet verkeerd uit. Oper gaat voor 15+ graden![]()
[ afbeelding ]
Tot die blauwe bel een beetje naar het zuiden zaktquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:29 schreef aloa het volgende:
[..]
die snapt het niet helemaal![]()
Maandvoorspelling voor april ziet er een stuk positiever uit![]()
[ afbeelding ]
Die zal zoals gebruikelijk nog wel boven Assen komen te liggen...quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Tot die blauwe bel een beetje naar het zuiden zakt
Was met de vroemvroem. Moest toch al even wat dumpen bij de millieustraat, dus gelukkig niet helemaal voor nix.quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:35 schreef dick_laurent het volgende:
Ok, willen mensen ophouden met kaartjes plaatsen van 25 graden? Ik merk dat ik moeite krijg mezelf te beheersen...
[ afbeelding ]
Helaasquote:
Zal ik je een geheimpje verklappen? De oper is de warmste runquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:35 schreef dick_laurent het volgende:
Ok, willen mensen ophouden met kaartjes plaatsen van 25 graden? Ik merk dat ik moeite krijg mezelf te beheersen...
[ afbeelding ]
Wou net zeggen, zie het al gebeuren dat over een paar dagen deze hoopvolle kaarten totaal in elkaar storten en we alsnog de gebruikelijke 7 graden en regen voorgeschoteld krijgenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 12:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zullen we niet te vroeg juichen?
Gewoon blijven anti-jinxen.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 12:29 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wou net zeggen, zie het al gebeuren dat over een paar dagen deze hoopvolle kaarten totaal in elkaar storten en we alsnog de gebruikelijke 7 graden en regen voorgeschoteld krijgen
Rechtsboven in mijn plaatjequote:Op vrijdag 30 maart 2018 12:29 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wou net zeggen, zie het al gebeuren dat over een paar dagen deze hoopvolle kaarten totaal in elkaar storten en we alsnog de gebruikelijke 7 graden en regen voorgeschoteld krijgen
Per kilometer stijgt de temperatuur 0,6 graden ongeveer dus dat gaat moeilijk warm zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 12:30 schreef ondeugend het volgende:
4.8 graden in Assen![]()
Gelukkig daal ik zo af, 100 km zuidelijker
Nog steeds 21,5 hier. Temperatuur wil niet meer stijgenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 12:46 schreef dick_laurent het volgende:
10 graden hier in Utje momenteel..... denk dat ik zo mijn korte broek maar uit de kast ga trekken!
Ditquote:Op vrijdag 30 maart 2018 13:37 schreef tralalala het volgende:
Wat gruwelijk lekker in de zon.Laat ze maar met flopvoorspellingen blijven komen als dit het resultaat is.
Kom maar gauw, hier is het 12 graden en zonnig!quote:Op vrijdag 30 maart 2018 12:30 schreef ondeugend het volgende:
4.8 graden in Assen![]()
Gelukkig daal ik zo af, 100 km zuidelijker
Nou, dan zou het toch 64,8 zijn...quote:Op vrijdag 30 maart 2018 12:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Per kilometer stijgt de temperatuur 0,6 graden ongeveer dus dat gaat moeilijk warm zijn.
Heel Nederland be like:quote:Op vrijdag 30 maart 2018 15:02 schreef Mani89 het volgende:
Bij Djeez sneeuwt het nu nog steeds volgens mij.
Eenschquote:Op vrijdag 30 maart 2018 14:44 schreef AQUILA. het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd voor weer een rood gedeelte.
lolquote:Op zaterdag 31 maart 2018 09:37 schreef Elan het volgende:
Gisteren stond er in de pluim voor zaterdag nog een eerste voorzichtige twintiger in de kaarten, mogen nu blij zijn als we de 10 graden redden
Dat komt vanzellufquote:Op zaterdag 31 maart 2018 09:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Had me zo verheugd op een biertje op Kijkduin.
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 10:37 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had even niet door dat dit weerwoord is... zijn ze op hun hoofd gevallen ofzo?quote:
Het paasweekend is gewoon een week te vroegquote:Op zaterdag 31 maart 2018 10:37 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerst maar eens zien wat er van overblijft.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:32 schreef zoem het volgende:
[..]
Het paasweekend is gewoon een week te vroeg
Ik hoop alles. Vrijdag en zaterdag 18 graden en volop zonquote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:18 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien wat er van overblijft.
Van mij mag het hoor! Buiten zitten op het terras. Koud biertje er naast.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:34 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik hoop alles. Vrijdag en zaterdag 18 graden en volop zon
laten we het hopen!quote:Op zaterdag 31 maart 2018 23:04 schreef Mani89 het volgende:
Lol die pluim gaat echt loco. Ik verwacht dat hij ergens de komende dagen als een pudding in elkaar zakt.
Toch zijn bijna alle members akkoord. Lente overslaan, direct zomer in dit datquote:Op zaterdag 31 maart 2018 23:04 schreef Mani89 het volgende:
Lol die pluim gaat echt loco. Ik verwacht dat hij ergens de komende dagen als een pudding in elkaar zakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |