quote:Op vrijdag 30 maart 2018 00:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hetzelfde. Maar ook onder de leeuwen heb je mindere exemplaren.
Please please, pretty pleasequote:Op donderdag 29 maart 2018 22:42 schreef AQUILA. het volgende:
En de pluim begint er de laatste dagen steeds beter uit te zien, de eerste warme dag is in zicht!
[ afbeelding ]
Het is weer eens alles of niks in ons landje..quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:20 schreef Dven het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ZOMER
Behalve in Assen, daar hopelijk kutweer en regen en wind
[ afbeelding ]
Geen zorgen, kans dat het uitkomt is 0.01%quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het is weer eens alles of niks in ons landje..van 5 graden met Pasen naar 25+ twee weken later.
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:20 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
ALS DIT EENS ZOU UITKOMEN HAHAHAquote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:20 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Lid 4 gaat voor -5quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:17 schreef aloa het volgende:
De pluim ziet er niet verkeerd uit. Oper gaat voor 15+ graden![]()
[ afbeelding ]
Tot die blauwe bel een beetje naar het zuiden zaktquote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:29 schreef aloa het volgende:
[..]
die snapt het niet helemaal![]()
Maandvoorspelling voor april ziet er een stuk positiever uit![]()
[ afbeelding ]
Die zal zoals gebruikelijk nog wel boven Assen komen te liggen...quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Tot die blauwe bel een beetje naar het zuiden zakt
Was met de vroemvroem. Moest toch al even wat dumpen bij de millieustraat, dus gelukkig niet helemaal voor nix.quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:35 schreef dick_laurent het volgende:
Ok, willen mensen ophouden met kaartjes plaatsen van 25 graden? Ik merk dat ik moeite krijg mezelf te beheersen...
[ afbeelding ]
Helaasquote:
Zal ik je een geheimpje verklappen? De oper is de warmste runquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:35 schreef dick_laurent het volgende:
Ok, willen mensen ophouden met kaartjes plaatsen van 25 graden? Ik merk dat ik moeite krijg mezelf te beheersen...
[ afbeelding ]
Wou net zeggen, zie het al gebeuren dat over een paar dagen deze hoopvolle kaarten totaal in elkaar storten en we alsnog de gebruikelijke 7 graden en regen voorgeschoteld krijgenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 12:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zullen we niet te vroeg juichen?
Gewoon blijven anti-jinxen.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 12:29 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wou net zeggen, zie het al gebeuren dat over een paar dagen deze hoopvolle kaarten totaal in elkaar storten en we alsnog de gebruikelijke 7 graden en regen voorgeschoteld krijgen
Rechtsboven in mijn plaatjequote:Op vrijdag 30 maart 2018 12:29 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wou net zeggen, zie het al gebeuren dat over een paar dagen deze hoopvolle kaarten totaal in elkaar storten en we alsnog de gebruikelijke 7 graden en regen voorgeschoteld krijgen
Per kilometer stijgt de temperatuur 0,6 graden ongeveer dus dat gaat moeilijk warm zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 12:30 schreef ondeugend het volgende:
4.8 graden in Assen![]()
Gelukkig daal ik zo af, 100 km zuidelijker
Nog steeds 21,5 hier. Temperatuur wil niet meer stijgenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 12:46 schreef dick_laurent het volgende:
10 graden hier in Utje momenteel..... denk dat ik zo mijn korte broek maar uit de kast ga trekken!
Ditquote:Op vrijdag 30 maart 2018 13:37 schreef tralalala het volgende:
Wat gruwelijk lekker in de zon.Laat ze maar met flopvoorspellingen blijven komen als dit het resultaat is.
Kom maar gauw, hier is het 12 graden en zonnig!quote:Op vrijdag 30 maart 2018 12:30 schreef ondeugend het volgende:
4.8 graden in Assen![]()
Gelukkig daal ik zo af, 100 km zuidelijker
Nou, dan zou het toch 64,8 zijn...quote:Op vrijdag 30 maart 2018 12:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Per kilometer stijgt de temperatuur 0,6 graden ongeveer dus dat gaat moeilijk warm zijn.
Heel Nederland be like:quote:Op vrijdag 30 maart 2018 15:02 schreef Mani89 het volgende:
Bij Djeez sneeuwt het nu nog steeds volgens mij.
Eenschquote:Op vrijdag 30 maart 2018 14:44 schreef AQUILA. het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd voor weer een rood gedeelte.
lolquote:Op zaterdag 31 maart 2018 09:37 schreef Elan het volgende:
Gisteren stond er in de pluim voor zaterdag nog een eerste voorzichtige twintiger in de kaarten, mogen nu blij zijn als we de 10 graden redden
Dat komt vanzellufquote:Op zaterdag 31 maart 2018 09:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Had me zo verheugd op een biertje op Kijkduin.
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 10:37 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had even niet door dat dit weerwoord is... zijn ze op hun hoofd gevallen ofzo?quote:
Het paasweekend is gewoon een week te vroegquote:Op zaterdag 31 maart 2018 10:37 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerst maar eens zien wat er van overblijft.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:32 schreef zoem het volgende:
[..]
Het paasweekend is gewoon een week te vroeg
Ik hoop alles. Vrijdag en zaterdag 18 graden en volop zonquote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:18 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien wat er van overblijft.
Van mij mag het hoor! Buiten zitten op het terras. Koud biertje er naast.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:34 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik hoop alles. Vrijdag en zaterdag 18 graden en volop zon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |