doe maar 19-22 als we hoger dan dat gaan hoeft het niet.quote:Op maandag 2 april 2018 10:57 schreef Mani89 het volgende:
Als het maar een stralende zonnige dag wordt maakt het mij ook niet uit of het 15 of 22 graden wordt.
Dat is op zich best gaaf toch?quote:Op maandag 2 april 2018 18:47 schreef INViCTuS het volgende:
Warmer weer en Z/ZW stroming betekend gelijk weer onstabiele luchtsoort hier. Morgen en woensdag kans op beste buien en wellicht zelfs met onweer.
Per definitie niks mis mee. Mits het pittige buien zijn en tussendoor de temperatuur aangenaam is met zonquote:
Dat is niet zeker, nieuwe GFS run geeft opeens weer 0 neerslag op zondag.quote:
Ja, heb vanmorgen voor het eerst mijn winterjas thuisgelaten en mijn voorjaarsjas aangetrokkenquote:Op dinsdag 3 april 2018 08:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Het is begonnen! Nu al heerlijk zacht, wat een verschil.
Waar bij mij in het weekend 20 en 22 stond is het nu 18 en 19 geworden. En zondag regen ipv zonnig en droog. Dus toch wel iets minder tof maar ik klaag alsnog nietquote:Op dinsdag 3 april 2018 09:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Voor hier zie ik nog steeds overal 22 staan bij zaterdag. Ik geloof er wel in hoor.
Buienradar geeft juist aan voor dordrecht en rotterdam vr 9, za 14 en zo 16. Maarja al die apps zeggen wel weer wat anders.quote:Op dinsdag 3 april 2018 11:33 schreef Crazy-M het volgende:
Rotterdam geeft aan: Vrij: 16 graden, Zat 18 graden en zondag 16 graden en buien.
Tilbug: Vrijdag 17, Zaterdag 19 en zondag 18 graden.
Ik gebruik de AccuWeather applicatie.quote:Op dinsdag 3 april 2018 11:47 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Buienradar geeft juist aan voor dordrecht en rotterdam vr 9, za 14 en zo 16. Maarja al die apps zeggen wel weer wat anders.
Het zou hier de hele dag regenen, maar het is gewoon de hele tijd al strakblauw, zonnig en lekkerquote:
True... maar de 20 gaat nu ws ook niet eens gehaald worden en straks wordt ‘t met moeite 15 etc etc...quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:21 schreef Nattekat het volgende:
25 graden was ook niet erg realistisch natuurlijk.
Jup. Noemen ze "onzekerheid". Schijnt erg lastig te verhelpen te zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:24 schreef Vault-Boy het volgende:
Misschien zat er een foutje in het systeem.
Haha ja okquote:Op dinsdag 3 april 2018 14:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Jup. Noemen ze "onzekerheid". Schijnt erg lastig te verhelpen te zijn.
Het is vet zacht en lekker buiten, hoe kan dat nou kut zijn?quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:28 schreef Nattekat het volgende:
Hierbij verklaar ik dinsdag 3 april als eerste jasloze dag van 2018
En nog steeds zijn er koutisten
Wat een eer, en dat nog wel op mijn verjaardagquote:Op dinsdag 3 april 2018 17:28 schreef Nattekat het volgende:
Gefeliquote:Op dinsdag 3 april 2018 17:35 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wat een eer, en dat nog wel op mijn verjaardag
quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:01 schreef Guanabana het volgende:
Het is fijn dat het niet meer zo naar koud is, maar moet toegeven dat ik die 17 graden dan meteen weer te warm vind
Ik hou gewoon van frisse lucht inademen. Vanaf 15 wordt het al minder prettig vind ik.
Waarom dan?quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:11 schreef cherrycoke het volgende:
Het is gewoon 16 graden buiten en ik mijzelf maar afvragen waarom ik koppijn heb.
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:35 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wat een eer, en dat nog wel op mijn verjaardag
Ik deed m'n jas net maar weer aan toen er een bak water uit de lucht kwam zeilen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:28 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een hekel aan deze smiley, maar het moet even:quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:01 schreef Guanabana het volgende:
Het is fijn dat het niet meer zo naar koud is, maar moet toegeven dat ik die 17 graden dan meteen weer te warm vind
Ik hou gewoon van frisse lucht inademen. Vanaf 15 wordt het al minder prettig vind ik.
Ja, weet niet zo goed.quote:Op dinsdag 3 april 2018 18:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan deze smiley, maar het moet even:![]()
Jouw ideale zomer is dan ook 15 graden? of bedoel je 15 voor deze maand?
Jij zou tekenen voor het hele jaar 10? Wowquote:Op dinsdag 3 april 2018 18:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, weet niet zo goed.
Mijn ideale weer zou denk ik zijn: meestal rond de 10 graden en weinig zon, met soms in de winter wat echt koude dagen voor het wintergevoel, en in de zomer een aantal dagen van 20+, of heel misschien een dagje 25+ met daarna onweer (en daarna weer een week koel om af te koelen).
Ja 10 is lekker fris maar ook niet zo grafkoudquote:Op dinsdag 3 april 2018 18:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij zou tekenen voor het hele jaar 10? WowIk ben tevreden ergens tussen de -5 en 30 geloof ik.
Alleen die takke wind
Oh ja, ergens begrijp ik het wel. Als ik actief bezig ben is het een perfecte temperatuur (hardlopen, tuinieren).quote:Op dinsdag 3 april 2018 18:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja 10 is lekker fris maar ook niet zo grafkoudVoel ik me lekker bij.
Ja precies, het is een vrij neutrale temperatuur ofzo (mits geen regen en wind). Je hoeft je niet helemaal rillend in te pakken, maar ook niet te puffen van de hitte bij enige inspanning (inb4 dikkerd gespot).quote:Op dinsdag 3 april 2018 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja, ergens begrijp ik het wel. Als ik actief bezig ben is het een perfecte temperatuur (hardlopen, tuinieren).
Vind ik vaak te fel. Vind het irritant als hij naar binnen schijnt. En het wordt er buiten ook meteen warmer van.quote:Op dinsdag 3 april 2018 18:48 schreef Straatcommando. het volgende:
De temperatuur voorkeur kan ik wel snappen, ik ben ook zo'n rare vogel maar dan de andere kant op, maar dat je de zon niks vind vind ik wel heel bijzonder, die heb je als mens namelijk gewoon nodig.
Kan ik me ook voorstellen wbt felheid.quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vind ik vaak te fel. Vind het irritant als hij naar binnen schijnt. En het wordt er buiten ook meteen warmer van.
Ik vind het rustiger zonder zon.
Valt wat voor te zeggen. Goede zonnebril helpt wel een hoop.quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vind ik vaak te fel. Vind het irritant als hij naar binnen schijnt. En het wordt er buiten ook meteen warmer van.
Ik vind het rustiger zonder zon.
Denk dat je snel een vitamine d tekort oploopt maja wie ben ikquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:19 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik snap er geen zak van. Geen zon? 10 graden prettig, dat is nog tyfuskoud.
De kaarten zijn nog steeds hartstikke positief joh.quote:Op dinsdag 3 april 2018 22:16 schreef Mani89 het volgende:
Die nieuwe pluim voelt ook weer als een trap in mijn kloten. Gaat echt geen 20 graden worden zaterdag op deze manier maar gewoon zoals vandaag maar dan droog en meer zon. Ook niet slecht.
Strengevorst en sneeuwstorn.quote:
Wij kijken hier louter naar GFS runs.quote:Op dinsdag 3 april 2018 23:58 schreef dick_laurent het volgende:
Nou hier lijkt t redelijk in te storten.
Alleen vrijdag vrij zonnig. Zaterdag een graad of 19 met een beetje zon en daarna stort t meteen in en gaan we weer naar grijs en 11 graden.
[ afbeelding ]
Nou... Met uitzondering van het weekend is het niet super veel vooruitgang vind ik persoonlijk. Grijs en 11 graden hebben we wel vaker gezien de laatste maand. Maar goed, wie weet veranderd t nog, en ik ben sowieso blij als alles zo een beetje groener gaat wordenquote:Op woensdag 4 april 2018 00:04 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat van Utrecht hierboven ziet er toch prima uit voor zaterdag? De afgelopen weken nu al vergeten...?
Ach, die heb je in NL toch de grootste tijd alquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Denk dat je snel een vitamine d tekort oploopt maja wie ben ik
Valt mee toch?quote:Op woensdag 4 april 2018 00:18 schreef Mani89 het volgende:
Nieuwe GFS gaat nog altijd stoïcijns voor een warreme zondag en maandag.
De nieuwe pluim heb ik maar snel weggeklikt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |