Dan heb ik wat gemist? (kijk via Ziggo)quote:
Dan hoorde jij ook Vettel praten....quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:06 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dan heb ik wat gemist? (kijk via Ziggo)
Heb ik dus gemist blijkbaar. Waarom zijn Ericsson / Leclercc grijs in de balk?quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:06 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dan hoorde jij ook Vettel praten....
Door het gedeelde rode balkje, met ferrari, voor de naam vermoed ikquote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:07 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Heb ik dus gemist blijkbaar. Waarom zijn Ericsson / Leclercc grijs in de balk?
zijn er nu meer, misschien omdat ze binnen staan?quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:07 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Heb ik dus gemist blijkbaar. Waarom zijn Ericsson / Leclercc grijs in de balk?
Dat lijkt mij logisch inderdaad.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:09 schreef Karstman het volgende:
[..]
zijn er nu meer, misschien omdat ze binnen staan?
Ik vind zo raar staan en ten tweede zijn meer rijders die mogelijk in elimanition zone kan komenquote:
Veel te veel graphicsquote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:11 schreef Lidl het volgende:
Timing doet mij teveel denken aan de indycar
Volgens mij zijn de drivers in danger ook gewoon de mannen die onder de streep staan. Die moeten zorgen dat ze harder gaan.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:12 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik vind zo raar staan en ten tweede zijn meer rijders die mogelijk in elimanition zone kan komen
En terecht.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:14 schreef potjecreme het volgende:
Veel te veel gezeur over de veranderingen.
Of U...quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:15 schreef nils7 het volgende:
Die bandtype geven ze niet goed weer. Waarom geen US er weg zetten ipv van paarse S
Ik niet. Wordt met Sauber en Williams achterhoede dit seizoen.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:18 schreef HansvanOchten het volgende:
Van STR had ik wel meer verwacht.
zou te simpel zijnquote:
Nee die staan in de ELIMINATION ZONE!!!!quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de drivers in danger ook gewoon de mannen die onder de streep staan. Die moeten zorgen dat ze harder gaan.
Nou, ik vind de wagens er een stuk beter uitzien, laag en breed!quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:21 schreef Sunri5e het volgende:
Tot nu toe vind ik alle veranderingen een achteruitgang.
Op basis waarvan?quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:18 schreef HansvanOchten het volgende:
Van STR had ik wel meer verwacht.
Ericsson is dan ook een pannenkoek en Leclerc niet. Die gaat makkelijk een beter seizoen draaien dan Ericsson.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:20 schreef nils7 het volgende:
Force India slecht
Leclerc binnen 1 tiende van routinier Ericsson
Man, die downforce en stabiliteit in de korte bochten. Fenomenaalquote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:21 schreef Sunri5e het volgende:
Tot nu toe vind ik alle veranderingen een achteruitgang.
Lekker beledigend voor de pannenkoeken weer dit.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ericsson is dan ook een pannenkoek en Leclerc niet. Die gaat makkelijk een beter seizoen draaien dan Ericsson.
Tja, kun je wel een Q mode hebben maar zo heb je er niets aan.quote:
en de halo niet te vergetenquote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:21 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nou, ik vind de wagens er een stuk beter uitzien, laag en breed!
Kan ookquote:
Dat wel, maar ik had ze wel verwacht voor Sauber en Williams.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:23 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Op basis waarvan?
Tijdens de wintertesten waren ze al een van de langzaamste teams.
Nee die sharkvin met die trapeze erboven zag er goed uitquote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:24 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
en de halo niet te vergeten [ afbeelding ]
Dat klopt geeft alleen maar aan hoe snel Charles nu al is. Zenuwen voor z’n eerste kwali, nieuwe klasse en nieuwe baan voor hem. Niet verkeerdquote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ericsson is dan ook een pannenkoek en Leclerc niet. Die gaat makkelijk een beter seizoen draaien dan Ericsson.
Rookies en misschien teveel compromis in het chassis. Denk dat de motor het minst meespeelt op dit moment.quote:
die vielen beiden in het niets tov de halo.....quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:24 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nee die sharkvin met die trapeze erboven zag er goed uit
Hehwat?quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:25 schreef SnowOokami het volgende:
Trouwens, die replay en radio geluidjes zijn weg
Ze hebben alles op betrouwbaarheid gegooid. Het is gewoon een rijdende testbank voor Redbull geworden.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:24 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik had ze wel verwacht voor Sauber en Williams.
Nee, die is lekker groot?quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:26 schreef bbfakir het volgende:
[ afbeelding ]
Handig dat ik een tablet heb.
Volgens mij hebben we dezelfde speakersquote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:26 schreef bbfakir het volgende:
[ afbeelding ]
Handig dat ik een tablet heb.
Dichter bij elkaar en mclaren, renault en haas hebben grotere stappen gemaakt dan hun concurentenquote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:24 schreef Montov het volgende:
Machtsverhouding is erg weinig veranderd dit seizoen. Het zit nog wel lekker dicht bij elkaar.
Ik weet niet eens waar het over gaat.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:28 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ja ik heb ze niet meer gehoord net in Q1
Niet iedereen heeft een 43" UHD tv.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:28 schreef BroesWillems het volgende:
Mensen die klagen over kleine letters moeten echt eens langs de opticien.
Het is gewoon hartstikke goed te lezen.
Ik heb een fhd plasma van 10 jaar oud.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een 43" UHD tv.
Hoe groot?quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:29 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
I heb een fhd plasma van 10 jaar oud.
Ik welquote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wordt toch niet op UHD uitgezonden.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die irritante geluidjes als een replay begint/eindigt en zelfde bij de onboard berichten?quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar het over gaat.
Dit is Full HD hoor.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:30 schreef nils7 het volgende:
[..]
Wordt toch niet op UHD uitgezonden.
Nog niet eens Full HD
Huh, spreekt hulkenberg Nederlands???quote:
Iddquote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:32 schreef Dauthi het volgende:
Zooo Red Bull wordt ff genegeerd door de regie in Q2...
mijn tv is te groot voor FHDquote:
Op mijn tv niet.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:33 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Maar serieus, dit is toch gewoon goed te lezen?
Alleen als je HD kijkt. Op SD is het zeer slecht leesbaar.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:33 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
jaquote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:33 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
huilenquote:
Het is iets kleiner dan vorig jaar maar wel beter te lezen. Alleen als ze grijs worden vind ik het moeilijk te lezen.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:33 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
heb je digitenne? De rest zend het toch uit in HD.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:34 schreef zoem het volgende:
[..]
Alleen als je HD kijkt. Op SD is het zeer slecht leesbaar.
Nee, ik kijk via een stream.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:35 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
heb je digitenne? De rest zend het toch uit in HD.
Ja beter hequote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:36 schreef heywoodu het volgende:
Replay's zonder intro/outro-geluidje, wat is dit voor onzin
quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Huh, spreekt hulkenberg Nederlands???
Dat is de middelste van de drie.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:39 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dus geen tactische keuze de eerste band in deze sessie.
iemand moest het doen. Bij deze beloof ik plechtig dat ik het niet meer doe de rest van het seizoenquote:
Gewoon doen hoor. Was grappig. Iemand met een dikke tieten UI moet niks zeggen.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:41 schreef Geralt het volgende:
[..]
iemand moest het doen. Bij deze beloof ik plechtig dat ik het niet meer doe de rest van het seizoen
nee dat hadden ze vorig jaarquote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:41 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
McLaren heeft dus niet het beste chassis.
Goede training voor de mentale veerkracht. Max had vorig jaar zo'n jaar.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:42 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Wel jammer voor Ocon gaat een moeilijk jaar worden voor hem.
RB doet wel mee als je ziet wst ze rijden op een compound harder. Heeft Renault inmiddels al een Q knopje?quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:43 schreef Monolith het volgende:
Dat waren nog interessante laatste rondjes. Eens kijken wat Q3 gaat brengen.
Haas begon vorig net zo goed hier. Afwachten of ze dit jaar wel kunnen doorontwikkelen.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:42 schreef HansvanOchten het volgende:
Haas en Renault zijn wel de winnaars dit jaar, Force India de grote verliezer.
Nee.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
RB doet wel mee als je ziet wst ze rijden op een compound harder. Heeft Renault inmiddels al een Q knopje?
Die tijd van Max was wel onverwacht. Benieuwd of RB in Q3 in de buurt kan komen.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
RB doet wel mee als je ziet wst ze rijden op een compound harder. Heeft Renault inmiddels al een Q knopje?
Ik denk stiekem van wel... maar nog niet aktief/ te gebruiken.quote:
dan zitten ze op 2 tiendenquote:
Nee, heeft Max gister nog duidelijk bevestigdquote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
zitten er dichter bij denk ik hoorquote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:48 schreef opreis het volgende:
Merc heeft nog een behoorlijke partymode, vorig jaar zat max er 1.3 sec achter, ik denk dat je bij een gat van 0.7 of kleiner eigenlijk al blij mag zijn
Wanneer je auto voor 3/4 bestaat uit onderdelen van de Ferrari van vorig jaar is...quote:
redelijk ho jaquote:
Met witte stippenquote:
ducktape fixt allesquote:
Op hardere banden, dus eigenlijk zijn ze snellerquote:
Net op het grasquote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:51 schreef heywoodu het volgende:
Volgens mij iets geraakt met de achterkant zo te zien
Voor de Europese kijkers evenminquote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:52 schreef Karstman het volgende:
Dat wordt niet slapen voor de monteurs
quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:53 schreef pmponer het volgende:
Maar... je ziet gelijk dat de Halo goed werkt, Bottas mankeert niks!
quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:53 schreef pmponer het volgende:
Gelukkig hebben ze wel gave slow motion crash beelden.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:52 schreef Dauthi het volgende:
En oh wat zit ik me te ergeren aan de regie. Ik vraag me serieus af waarom ik zo vroeg wakker ben geworden. Je ziet meer tracktime in de nabeschouwing dan tijdens de kwalificatie.
Staan ze een monteur te filmen met een bandenwarmer in zijn handen, terwijl er auto's op de baan zijn
Denk dat de plekken 6 TM 9 best spannend zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:46 schreef opreis het volgende:
In het middenveld kan de coureur dit jaar echt het verschil maken, zou me niet verbazen als de winnaar daarvan een stoeltje bij RB, Merc of Ferrari weet te bemachtigen
Ze hebben vast een fancy designbureau in de armen genomen die het met heel veel ooh's en aah's gepresenteerd heeft aan Liberty. De UX is om te huilen.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:53 schreef heywoodu het volgende:
Wat vreselijk slecht te zien trouwens welke auto's in de pits zijn (of juist niet)
Wel in de pits = dikgedrukt
Niet in de pits = heel iets minder dikgedrukt
Geweldig, veel duidelijker dan een 'P'!
nee ik bedoel op hardere banden zaten ze er vlak bij. Compound zachter nu maar dan tegen de q stand van Mercedes. Dus beetje plus/min.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:52 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Op hardere banden, dus eigenlijk zijn ze sneller
Jammer dat die halo niet richting het publiek geslingerd werd, zonder gewonden uiteraard.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:53 schreef pmponer het volgende:
Ik kan je niet meer serieus nemen vanaf nuquote:
nog niet opgevallenquote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:53 schreef heywoodu het volgende:
Wat vreselijk slecht te zien trouwens welke auto's in de pits zijn (of juist niet)
Wel in de pits = dikgedrukt
Niet in de pits = heel iets minder dikgedrukt
Geweldig, veel duidelijker dan een 'P'!
quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:57 schreef Lidl het volgende:
Zag geen "driver in danger" staan bij Bottas....regie is traag
Dacht ook dat dat niet mocht?quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:57 schreef zoem het volgende:
Ze doen een laken over de autoLaat gewoon de achterkant/onderkant zien.
quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:57 schreef G3rtonimo84 het volgende:
[..]
Jammer dat die halo niet richting het publiek geslingerd werd, zonder gewonden uiteraard.
Warsteinerquote:
Hij is overleden.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:57 schreef zoem het volgende:
Ze doen een laken over de autoLaat gewoon de achterkant/onderkant zien.
Die is klaarquote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:58 schreef Razor21 het volgende:
Dus als je wit bent in de balk (Bottas) ben je dus een uitvaller?
Zal wel een RB, merc of ferrari zijn die 6de eindigd. P7 wordt de best of the rest dus ik denk eigenlijk alonsoquote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:54 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Denk dat de plekken 6 TM 9 best spannend zijn inderdaad.
hij was dan ook niet in danger. Halo heeft perfect zijn werk gedaan.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:57 schreef Lidl het volgende:
quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
hij was dan ook niet in danger. Halo heeft perfect zijn werk gedaan.halo
ze hebben wel al een interview van Hamquote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:57 schreef Lidl het volgende:
Dat bevestigd mijn vermoeden dat al dat publiek gewoon een meereizend acteur gezelschap zijnquote:Op zaterdag 24 maart 2018 08:00 schreef pmponer het volgende:
[..]
ze hebben wel al een interview van Ham
Look at this crowd..The best in the world.....
Was in de replay duidelijk te zien ja.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:55 schreef nils7 het volgende:
Er leek wel rook door het staafje te komen waar volgens mij hun Twing op zit bij de Merc
waar kan ik me daarvor aanmelden?quote:Op zaterdag 24 maart 2018 08:01 schreef Lidl het volgende:
[..]
Dat bevestigd mijn vermoeden dat al dat publiek gewoon een meereizend acteur gezelschap zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |