Nou, ik vind de wagens er een stuk beter uitzien, laag en breed!quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:21 schreef Sunri5e het volgende:
Tot nu toe vind ik alle veranderingen een achteruitgang.

Op basis waarvan?quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:18 schreef HansvanOchten het volgende:
Van STR had ik wel meer verwacht.

Ericsson is dan ook een pannenkoek en Leclerc niet. Die gaat makkelijk een beter seizoen draaien dan Ericsson.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:20 schreef nils7 het volgende:
Force India slecht
Leclerc binnen 1 tiende van routinier Ericsson

Man, die downforce en stabiliteit in de korte bochten. Fenomenaalquote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:21 schreef Sunri5e het volgende:
Tot nu toe vind ik alle veranderingen een achteruitgang.

Lekker beledigend voor de pannenkoeken weer dit.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ericsson is dan ook een pannenkoek en Leclerc niet. Die gaat makkelijk een beter seizoen draaien dan Ericsson.

Tja, kun je wel een Q mode hebben maar zo heb je er niets aan.quote:

en de halo niet te vergetenquote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:21 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nou, ik vind de wagens er een stuk beter uitzien, laag en breed!

Kan ookquote:

Dat wel, maar ik had ze wel verwacht voor Sauber en Williams.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:23 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Op basis waarvan?
Tijdens de wintertesten waren ze al een van de langzaamste teams.

Nee die sharkvin met die trapeze erboven zag er goed uitquote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:24 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
en de halo niet te vergeten [ afbeelding ]

Dat klopt geeft alleen maar aan hoe snel Charles nu al is. Zenuwen voor z’n eerste kwali, nieuwe klasse en nieuwe baan voor hem. Niet verkeerdquote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ericsson is dan ook een pannenkoek en Leclerc niet. Die gaat makkelijk een beter seizoen draaien dan Ericsson.

Rookies en misschien teveel compromis in het chassis. Denk dat de motor het minst meespeelt op dit moment.quote:

die vielen beiden in het niets tov de halo.....quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:24 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nee die sharkvin met die trapeze erboven zag er goed uit

Hehwat?quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:25 schreef SnowOokami het volgende:
Trouwens, die replay en radio geluidjes zijn weg

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |