Dan heb ik wat gemist? (kijk via Ziggo)quote:
Dan hoorde jij ook Vettel praten....quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:06 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dan heb ik wat gemist? (kijk via Ziggo)
Heb ik dus gemist blijkbaar. Waarom zijn Ericsson / Leclercc grijs in de balk?quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:06 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dan hoorde jij ook Vettel praten....
Door het gedeelde rode balkje, met ferrari, voor de naam vermoed ikquote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:07 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Heb ik dus gemist blijkbaar. Waarom zijn Ericsson / Leclercc grijs in de balk?
zijn er nu meer, misschien omdat ze binnen staan?quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:07 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Heb ik dus gemist blijkbaar. Waarom zijn Ericsson / Leclercc grijs in de balk?
Dat lijkt mij logisch inderdaad.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:09 schreef Karstman het volgende:
[..]
zijn er nu meer, misschien omdat ze binnen staan?
Ik vind zo raar staan en ten tweede zijn meer rijders die mogelijk in elimanition zone kan komenquote:
Veel te veel graphicsquote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:11 schreef Lidl het volgende:
Timing doet mij teveel denken aan de indycar
Volgens mij zijn de drivers in danger ook gewoon de mannen die onder de streep staan. Die moeten zorgen dat ze harder gaan.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:12 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik vind zo raar staan en ten tweede zijn meer rijders die mogelijk in elimanition zone kan komen
En terecht.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:14 schreef potjecreme het volgende:
Veel te veel gezeur over de veranderingen.
Of U...quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:15 schreef nils7 het volgende:
Die bandtype geven ze niet goed weer. Waarom geen US er weg zetten ipv van paarse S
Ik niet. Wordt met Sauber en Williams achterhoede dit seizoen.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:18 schreef HansvanOchten het volgende:
Van STR had ik wel meer verwacht.
zou te simpel zijnquote:
Nee die staan in de ELIMINATION ZONE!!!!quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de drivers in danger ook gewoon de mannen die onder de streep staan. Die moeten zorgen dat ze harder gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |