Gelukkig hebben ze wel gave slow motion crash beelden.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:52 schreef Dauthi het volgende:
En oh wat zit ik me te ergeren aan de regie. Ik vraag me serieus af waarom ik zo vroeg wakker ben geworden. Je ziet meer tracktime in de nabeschouwing dan tijdens de kwalificatie.
Staan ze een monteur te filmen met een bandenwarmer in zijn handen, terwijl er auto's op de baan zijn
Denk dat de plekken 6 TM 9 best spannend zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:46 schreef opreis het volgende:
In het middenveld kan de coureur dit jaar echt het verschil maken, zou me niet verbazen als de winnaar daarvan een stoeltje bij RB, Merc of Ferrari weet te bemachtigen
Ze hebben vast een fancy designbureau in de armen genomen die het met heel veel ooh's en aah's gepresenteerd heeft aan Liberty. De UX is om te huilen.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:53 schreef heywoodu het volgende:
Wat vreselijk slecht te zien trouwens welke auto's in de pits zijn (of juist niet)
Wel in de pits = dikgedrukt
Niet in de pits = heel iets minder dikgedrukt
Geweldig, veel duidelijker dan een 'P'!
nee ik bedoel op hardere banden zaten ze er vlak bij. Compound zachter nu maar dan tegen de q stand van Mercedes. Dus beetje plus/min.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:52 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Op hardere banden, dus eigenlijk zijn ze sneller
Jammer dat die halo niet richting het publiek geslingerd werd, zonder gewonden uiteraard.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:53 schreef pmponer het volgende:
Maar... je ziet gelijk dat de Halo goed werkt, Bottas mankeert niks!
Ik kan je niet meer serieus nemen vanaf nuquote:
nog niet opgevallenquote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:53 schreef heywoodu het volgende:
Wat vreselijk slecht te zien trouwens welke auto's in de pits zijn (of juist niet)
Wel in de pits = dikgedrukt
Niet in de pits = heel iets minder dikgedrukt
Geweldig, veel duidelijker dan een 'P'!
quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:57 schreef Lidl het volgende:
Zag geen "driver in danger" staan bij Bottas....regie is traag
Dacht ook dat dat niet mocht?quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:57 schreef zoem het volgende:
Ze doen een laken over de autoLaat gewoon de achterkant/onderkant zien.
quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:57 schreef G3rtonimo84 het volgende:
[..]
Jammer dat die halo niet richting het publiek geslingerd werd, zonder gewonden uiteraard.
Warsteinerquote:
Hij is overleden.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:57 schreef zoem het volgende:
Ze doen een laken over de autoLaat gewoon de achterkant/onderkant zien.
Die is klaarquote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:58 schreef Razor21 het volgende:
Dus als je wit bent in de balk (Bottas) ben je dus een uitvaller?
Zal wel een RB, merc of ferrari zijn die 6de eindigd. P7 wordt de best of the rest dus ik denk eigenlijk alonsoquote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:54 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Denk dat de plekken 6 TM 9 best spannend zijn inderdaad.
hij was dan ook niet in danger. Halo heeft perfect zijn werk gedaan.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:57 schreef Lidl het volgende:
quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
hij was dan ook niet in danger. Halo heeft perfect zijn werk gedaan.halo
ze hebben wel al een interview van Hamquote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:57 schreef Lidl het volgende:
Dat bevestigd mijn vermoeden dat al dat publiek gewoon een meereizend acteur gezelschap zijnquote:Op zaterdag 24 maart 2018 08:00 schreef pmponer het volgende:
[..]
ze hebben wel al een interview van Ham
Look at this crowd..The best in the world.....
Was in de replay duidelijk te zien ja.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:55 schreef nils7 het volgende:
Er leek wel rook door het staafje te komen waar volgens mij hun Twing op zit bij de Merc
waar kan ik me daarvor aanmelden?quote:Op zaterdag 24 maart 2018 08:01 schreef Lidl het volgende:
[..]
Dat bevestigd mijn vermoeden dat al dat publiek gewoon een meereizend acteur gezelschap zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |