Nee.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
RB doet wel mee als je ziet wst ze rijden op een compound harder. Heeft Renault inmiddels al een Q knopje?
Die tijd van Max was wel onverwacht. Benieuwd of RB in Q3 in de buurt kan komen.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
RB doet wel mee als je ziet wst ze rijden op een compound harder. Heeft Renault inmiddels al een Q knopje?
Ik denk stiekem van wel... maar nog niet aktief/ te gebruiken.quote:
dan zitten ze op 2 tiendenquote:
Nee, heeft Max gister nog duidelijk bevestigdquote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
zitten er dichter bij denk ik hoorquote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:48 schreef opreis het volgende:
Merc heeft nog een behoorlijke partymode, vorig jaar zat max er 1.3 sec achter, ik denk dat je bij een gat van 0.7 of kleiner eigenlijk al blij mag zijn
Wanneer je auto voor 3/4 bestaat uit onderdelen van de Ferrari van vorig jaar is...quote:
redelijk ho jaquote:
Met witte stippenquote:
ducktape fixt allesquote:
Op hardere banden, dus eigenlijk zijn ze snellerquote:
Net op het grasquote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:51 schreef heywoodu het volgende:
Volgens mij iets geraakt met de achterkant zo te zien
Voor de Europese kijkers evenminquote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:52 schreef Karstman het volgende:
Dat wordt niet slapen voor de monteurs
quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:53 schreef pmponer het volgende:
Maar... je ziet gelijk dat de Halo goed werkt, Bottas mankeert niks!
quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:53 schreef pmponer het volgende:
Maar... je ziet gelijk dat de Halo goed werkt, Bottas mankeert niks!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |