nee dat hadden ze vorig jaarquote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:41 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
McLaren heeft dus niet het beste chassis.
Goede training voor de mentale veerkracht. Max had vorig jaar zo'n jaar.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:42 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Wel jammer voor Ocon gaat een moeilijk jaar worden voor hem.
RB doet wel mee als je ziet wst ze rijden op een compound harder. Heeft Renault inmiddels al een Q knopje?quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:43 schreef Monolith het volgende:
Dat waren nog interessante laatste rondjes. Eens kijken wat Q3 gaat brengen.
Haas begon vorig net zo goed hier. Afwachten of ze dit jaar wel kunnen doorontwikkelen.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:42 schreef HansvanOchten het volgende:
Haas en Renault zijn wel de winnaars dit jaar, Force India de grote verliezer.
Nee.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
RB doet wel mee als je ziet wst ze rijden op een compound harder. Heeft Renault inmiddels al een Q knopje?
Die tijd van Max was wel onverwacht. Benieuwd of RB in Q3 in de buurt kan komen.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
RB doet wel mee als je ziet wst ze rijden op een compound harder. Heeft Renault inmiddels al een Q knopje?
Ik denk stiekem van wel... maar nog niet aktief/ te gebruiken.quote:
dan zitten ze op 2 tiendenquote:
Nee, heeft Max gister nog duidelijk bevestigdquote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
zitten er dichter bij denk ik hoorquote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:48 schreef opreis het volgende:
Merc heeft nog een behoorlijke partymode, vorig jaar zat max er 1.3 sec achter, ik denk dat je bij een gat van 0.7 of kleiner eigenlijk al blij mag zijn
Wanneer je auto voor 3/4 bestaat uit onderdelen van de Ferrari van vorig jaar is...quote:
redelijk ho jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |