Dichter bij elkaar en mclaren, renault en haas hebben grotere stappen gemaakt dan hun concurentenquote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:24 schreef Montov het volgende:
Machtsverhouding is erg weinig veranderd dit seizoen. Het zit nog wel lekker dicht bij elkaar.
Ik weet niet eens waar het over gaat.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:28 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ja ik heb ze niet meer gehoord net in Q1
Niet iedereen heeft een 43" UHD tv.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:28 schreef BroesWillems het volgende:
Mensen die klagen over kleine letters moeten echt eens langs de opticien.
Het is gewoon hartstikke goed te lezen.
Ik heb een fhd plasma van 10 jaar oud.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een 43" UHD tv.
Hoe groot?quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:29 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
I heb een fhd plasma van 10 jaar oud.
Ik welquote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wordt toch niet op UHD uitgezonden.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die irritante geluidjes als een replay begint/eindigt en zelfde bij de onboard berichten?quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar het over gaat.
Dit is Full HD hoor.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:30 schreef nils7 het volgende:
[..]
Wordt toch niet op UHD uitgezonden.
Nog niet eens Full HD
Huh, spreekt hulkenberg Nederlands???quote:
Iddquote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:32 schreef Dauthi het volgende:
Zooo Red Bull wordt ff genegeerd door de regie in Q2...
mijn tv is te groot voor FHDquote:
Op mijn tv niet.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:33 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Maar serieus, dit is toch gewoon goed te lezen?
Alleen als je HD kijkt. Op SD is het zeer slecht leesbaar.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:33 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
jaquote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:33 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
huilenquote:
Het is iets kleiner dan vorig jaar maar wel beter te lezen. Alleen als ze grijs worden vind ik het moeilijk te lezen.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:33 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
heb je digitenne? De rest zend het toch uit in HD.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:34 schreef zoem het volgende:
[..]
Alleen als je HD kijkt. Op SD is het zeer slecht leesbaar.
Nee, ik kijk via een stream.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:35 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
heb je digitenne? De rest zend het toch uit in HD.
Ja beter hequote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:36 schreef heywoodu het volgende:
Replay's zonder intro/outro-geluidje, wat is dit voor onzin
quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Huh, spreekt hulkenberg Nederlands???
Dat is de middelste van de drie.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:39 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dus geen tactische keuze de eerste band in deze sessie.
iemand moest het doen. Bij deze beloof ik plechtig dat ik het niet meer doe de rest van het seizoenquote:
Gewoon doen hoor. Was grappig. Iemand met een dikke tieten UI moet niks zeggen.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:41 schreef Geralt het volgende:
[..]
iemand moest het doen. Bij deze beloof ik plechtig dat ik het niet meer doe de rest van het seizoen
nee dat hadden ze vorig jaarquote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:41 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
McLaren heeft dus niet het beste chassis.
Goede training voor de mentale veerkracht. Max had vorig jaar zo'n jaar.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:42 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Wel jammer voor Ocon gaat een moeilijk jaar worden voor hem.
RB doet wel mee als je ziet wst ze rijden op een compound harder. Heeft Renault inmiddels al een Q knopje?quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:43 schreef Monolith het volgende:
Dat waren nog interessante laatste rondjes. Eens kijken wat Q3 gaat brengen.
Haas begon vorig net zo goed hier. Afwachten of ze dit jaar wel kunnen doorontwikkelen.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:42 schreef HansvanOchten het volgende:
Haas en Renault zijn wel de winnaars dit jaar, Force India de grote verliezer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |