SPOILER: Vreetmeet RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deanna Troi?quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
In het nieuwe seizoen is Deanna oid misschien ook wel wat voor je?
Ik heb voorjaarskriebels en aangezien ik een preek heb gehad van mijn grote fokbroers heb ik mijn aandacht maar gericht op het vinden van mijzelf in dit huis. Ik moet hier ergens zijnquote:Op woensdag 21 maart 2018 20:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zie al wat je aan het doen bent. JIj bent gewoon ook gespannen voor Dino en ga je allemaal dingen doen ter afleiding.
Lief
quote:
achter de tvquote:Op woensdag 21 maart 2018 20:29 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik heb voorjaarskriebels en aangezien ik een preek heb gehad van mijn grote fokbroers heb ik mijn aandacht maar gericht op het vinden van mijzelf in dit huis. Ik moet hier ergens zijn
wacht, die kerel is weer exit?quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:29 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik heb voorjaarskriebels en aangezien ik een preek heb gehad van mijn grote fokbroers heb ik mijn aandacht maar gericht op het vinden van mijzelf in dit huis. Ik moet hier ergens zijn
Swarma!quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind het lammetje uit de OP zo schattig
Echt ben ik daar?quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
achter de tvdaar heb ik vanavond ook een oorbel teruggevonden.
Ik ben altijd statisch in de Primark. Ik loop zo langs de rekken:quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was shirts passen vanmiddag en m'n haar was vreselijk statischhing als een wolk om m'n hoofd. Vijf schokken gekregen tijdens het afrekenen natuurlijk.
Heb je je ei nu al open?quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
achter de tvdaar heb ik vanavond ook een oorbel teruggevonden.
Ik hoop dat het wat zij zouden doen niet alleen een yes/no uitmaakverhaal is, maar je ook naar concretere tips kan kijken wat je er nog aan kan proberen te doen zeg maar. Juist als je niet zo een denderend voorbeeld hebt gehad en nog wel bepaalde gevoelens hebt, enigszins gemeenschappelijke basis of liever gezegd relatiedoel hebt en daar dan samen beter naar toe leren werken.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gewoon hoe ik me voel en denk en wat zij zouden doen en me aanraden. Zoals mijn moeder zei, en daar ben ik het mee eens, ik heb nul goed voorbeeld gehad van een goede relatie. Zij zijn psychisch gezond en kunnen er ook gezond naar kijken
Oh, dan kan ik mijn broek weer dichtritsen.quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:30 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ben altijd statisch in de Primark. Ik loop zo langs de rekken:
[ afbeelding ]
Naja... ik twijfel stiekem al een tijdje aan de relatie...quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:30 schreef Dqod het volgende:
Heb totaal geen idee wat er nou speelt, CotS, maar neem aan dat je ook wel met vriend al heb gepraat toch?
Hoe dan ook; veel sterkte
Precies: was, want de ouders zijn ook al lang in eem pitabroodje verdwenen.quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
En de moeder was ooit ook een lammetje van haar moeder :$
Ciiiiiircle of liiiiiife
[ afbeelding ]
Ik denk dat als de ander zich niet meer interesseert in jou of de relatie, dat het dan eigenlijk al een uitgemaakte zaak is.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... ik twijfel stiekem al een tijdje aan de relatie...
En ja... alleen het interesseert hem gewoon niet.
Maar goed...nu rustig worden, dan een maand nadenken
dan eventueel (als ik me dan nog zo voel) een maand pauze
en dan eventueel een beslissing
quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
En de moeder was ooit ook een lammetje van haar moeder :$
Ciiiiiircle of liiiiiife
[ afbeelding ]
En ook al op?quote:
Mehquote:Op woensdag 21 maart 2018 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik noem hem Lammertquote:Op woensdag 21 maart 2018 20:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Precies: was, want de ouders zijn ook al lang in eem pitabroodje verdwenen.
Knuffelen!quote:
Als het echt desinteresse zou zijn, dan ben je snel klaar ja. Maar misschien is hij ook nog bezig met eigen shizzle waar hij jou niet mee lastig wil of denkt te vallen. Het is vast ook niet makkelijk je vriendin opgenomen te zien worden enzo. Misschien is hij nu pas een beetje aan het bijkomen, nu je weer een beetje aan het opkrabbelen bent. Ofzo..quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
quote:
quote:
Dan hoef je nog geen lammetjes te doenquote:
Wat had je dan gewildquote:Op woensdag 21 maart 2018 20:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan hoef je nog geen lammetjes te doen.
quote:
Wat zij zegt. Je lijkt het allemaal voor hem in te vullen, je bespreekt het met iedereen maar alleen hij heeft het echte antwoord.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:34 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Als het echt desinteresse zou zijn, dan ben je snel klaar ja. Maar misschien is hij ook nog bezig met eigen shizzle waar hij jou niet mee lastig wil of denkt te vallen. Het is vast ook niet makkelijk je vriendin opgenomen te zien worden enzo. Misschien is hij nu pas een beetje aan het bijkomen, nu je weer een beetje aan het opkrabbelen bent. Ofzo..
konijnenquote:Op woensdag 21 maart 2018 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat had je dan gewild
Neukende knijnen?
Je hebt hem nog niet door he?quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat had je dan gewild
Neukende knijnen?
Lammertjequote:Op woensdag 21 maart 2018 20:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]en bedankt hè, nu ie een naam heeft is het zielig om het te swarmaën
Gewoon 'broodje' ervoor zetten. Broodje Lammert... Ik krijg er trek van als ik het lees.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Misschien heette de laatste steak die je at toevallig ook wel Pieter Jan. Weet jij veelquote:Op woensdag 21 maart 2018 20:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Heatwave denkt dat jij lammetjes DOET, Lola.quote:
Nope, mood is gone....quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon 'broodje' ervoor zetten. Broodje Lammert... Ik krijg er trek van als ik het lees.
Doe normaalquote:Op woensdag 21 maart 2018 20:37 schreef CherryLips het volgende:
Volgende week gaat het weer vriezen 's nachts
I'm so over thisquote:Op woensdag 21 maart 2018 20:37 schreef CherryLips het volgende:
Ditoquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heatwave denkt dat jij lammetjes DOET, Lola.
Vieze HW ;s
Shame.gif
Doe normaal!quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:37 schreef CherryLips het volgende:
There therequote:
Nepcarnivoorquote:
Komt door m'n vetjes.quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
Zo lekker snoeiheet douchen en met een kruik naar bed
Vanmiddag 3 kwartier onder een hete douche gestaan. Koortsig als een malle en morgen een afspraak buiten de deurquote:Op woensdag 21 maart 2018 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
Zo lekker snoeiheet douchen en met een kruik naar bed
Ik wil ookquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:41 schreef Dqod het volgende:
Ik vind 't maar discriminatie. Lammert het lam niet en Pieter Jan het varken wel ;s
Dus dat godnondeju!quote:
Als je koorts hebt is het niet verstandig om dan heet te gaan douchenquote:Op woensdag 21 maart 2018 20:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vanmiddag 3 kwartier onder een hete douche gestaan. Koortsig als een malle en morgen een afspraak buiten de deur
Kunnen jullie ALSJEBLIEFT ophouden mijn toekomstige vleesjes namen te geven? Ik wordt er week en sentimenteel van.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:41 schreef Dqod het volgende:
Ik vind 't maar discriminatie. Lammert het lam niet en Pieter Jan het varken wel ;s
Ja, naast die van jou natuurlijk.quote:
#SCmilf spreektquote:Op woensdag 21 maart 2018 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je koorts hebt is het niet verstandig om dan heet te gaan douchen
#altijdindemoederverzorgingsmodus
Ik ben lichtelijk verontrust nu ja...quote:
Weet ik, maar moest sowieso douchen en kon het niet warm krijgen en dan is zo'n hete douche wel erg lekkerquote:Op woensdag 21 maart 2018 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je koorts hebt is het niet verstandig om dan heet te gaan douchen
#altijdindemoederverzorgingsmodus
Henk Haan wil weten of je zijn kwik kwek en kwak kuikens al hebt opgegetenquote:Op woensdag 21 maart 2018 20:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kunnen jullie ALSJEBLIEFT ophouden mijn toekomstige vleesjes namen te geven? Ik wordt er week en sentimenteel van.
open huehuequote:Op woensdag 21 maart 2018 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, naast die van jou natuurlijk.
Maar dat verzoek staat al tijden open.
toe nouquote:Op woensdag 21 maart 2018 20:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben lichtelijk verontrust nu ja...
quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Henk Haan wil weten of je zijn kwik kwek en kwak kuikens al hebt opgegeten
Even teruglezen u_uquote:Op woensdag 21 maart 2018 20:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kunnen jullie ALSJEBLIEFT ophouden mijn toekomstige vleesjes namen te geven? Ik wordt er week en sentimenteel van.
wij strijden samen voor gerechtigheidquote:Op woensdag 21 maart 2018 20:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Even teruglezen u_u
Also; nee. Alle Bertha's, Mientjes en Poekie's die ik in m'n leven heb gehad betekenen niks minder dan alle naamloze stukjes vlees. EQUALITY
RAISING AWARENESS!!!!11!!!!1!!!
iew, een kwakkuiken.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Henk Haan wil weten of je zijn kwik kwek en kwak kuikens al hebt opgegeten
Dat is dan ook meteen het enige dat wél openstaat van jou voor mij.quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is dan ook meteen het enige dat wél openstaat van jou voor mij.
quote:
Not surpised dat jij zoiets volgtquote:Op woensdag 21 maart 2018 20:45 schreef CherryLips het volgende:
Goed. Instagram.
Dan volg je een medische account. Dan wordt er een foto van een miskraambaby geplaatst. En dan gaan mensen mekkeren dat er eerst een waarschuwing geplaatst moet worden "want dit is kwetsend voor mensen die een miskraam hebben gehad".
Rot op.
Al die foto's van tumoren en enge ziektes zijn oké, maar een miskraam is OMG KWETSEND HOE DURF JE IK GEEF DE FOTO AAN BIJ INSTA HOEZO PLAATS JE NIET EERST EEN WAARSCHUWING IK BEN GETRAUMATISEERD EN GEKWETST
Nou en
Don't worry, I'm not touching no kwak.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:46 schreef Lot88 het volgende:
[..]
kwak kan er niets aan doen jaleave kwak alone
Henk Haan en Karla Kip vinden het fijn dat je Kuikentje Kwak met rust laatquote:Op woensdag 21 maart 2018 20:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Don't worry, I'm not touching no kwak.
Om foto's te rapporteren die tegen de policy zijn. Ieder zijn hobby.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:48 schreef CherryLips het volgende:
Insta-frustratie 2:
Dan volg je een account met een naam als crime scene photos. Er worden foto's van een crime scene geplaatst. De eerste twee foto's zijn van het koppel in betere tijden dus niet meteen gore. Daaronder een verhaal over de moord op de kerel. Foto's drie tot en met zeven zijn nogal ranzig.
Foto's worden gemeld en verwijderd door instagram.
Nieuwe poging. Foto's en verhaal worden nog een keer geplaatst. Met allemaal waarschuwingen en toeters en bellen dat het wel heftige foto's zijn.
Wederom worden de foto's gemeld en verwijderd.
WAAROM VOLG JE DIE ACCOUNT DAN
Nee.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is de account.
Het account is bij een bank ofzo.
Dacht ik.
Ja, ik ga toch niet het kwakje van Henk naar binnen zitten werken.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:49 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Henk Haan en Karla Kip vinden het fijn dat je Kuikentje Kwak met rust laat
hosti?quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:50 schreef Elvi het volgende:
Waarom staat dit op mijn facebook tijdlijn
[ afbeelding ]
Klara Kip was goed gevuldquote:Op woensdag 21 maart 2018 20:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, ik ga toch niet het kwakje van Henk naar binnen zitten werken.![]()
Die Karla, is dat een beetje een heet kippetje?
Waarom staat het híér?quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:50 schreef Elvi het volgende:
Waarom staat dit op mijn facebook tijdlijn
[ afbeelding ]
Het klinkt gewoon verkeerdquote:Op woensdag 21 maart 2018 20:52 schreef CherryLips het volgende:
ac·count (het/de; o en m; meervoud: accounts)
Omdat jij ervoor kiest zulke mensen als vriend toe te voegen.quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:52 schreef CherryLips het volgende:
ac·count (het/de; o en m; meervoud: accounts)
Waarom geloven mensen me nooitquote:Op woensdag 21 maart 2018 20:55 schreef madam-april het volgende:
[..]Je hebt nog gelijk ook.. maar 'de/die account' klinkt echt niet
Blijkbaar heb je veel domme mensen om je heen verzameld. Dan krijg je dat.quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik geloof je wel. Maar ik ben dan ook fan van je.
That's what she said.quote:
Voor dat soort content is Instagram inderdaad niet zo handig. Verder vind ik het een stuk leuker dan facebook de laatste tijd.quote:
sowieso, de hogen heren moeten uit hun ivoren toren komen.quote:
dat vond ik ookquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
sowieso, de hogen heren moeten uit hun ivoren toren komen.
Precies. Daar moeten meer dames inquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
sowieso, de hogen heren moeten uit hun ivoren toren komen.
Moeten die sloeries zich maar beschikbaar stellen ipv te netflixen.quote:
JA DE HOGEN HEREN IN DEN HAAGquote:
kuthoeren die kerels ook allemaalquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:27 schreef Samzz het volgende:
OH MIJN GOD! Twee leuke tindermatches, beide hebben ze een kind
!
Mama Samzz!quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:27 schreef Samzz het volgende:
!
He bahquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:27 schreef Samzz het volgende:
!
heb je staplaatsen bij editors volgende weekquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:34 schreef CherryLips het volgende:
Godver die ondertitelaar van lucifer heeft echt moeite met Nederlandse grammatica.
Jaquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb je staplaatsen bij editors volgende week
ik zit in de memberloungequote:Op woensdag 21 maart 2018 21:40 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik heb last van m'n rug dus zal wel weer ergens achteraan eindigen.
Zielug voor het gymmeisje, Dino heeft een 15-inch joy stickquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
Die zit balls deep in de ronde squatkont van gymmeisje.
Echt hequote:Op woensdag 21 maart 2018 21:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kuthoeren die kerels ook allemaal
soms is m'n werk liefquote:
Schijnbaar.quote:
Zou ik ook doen als ik hem wasquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
Die zit balls deep in de ronde squatkont van gymmeisje.
Bejaarden die bang zijn dat de terroristen winnen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:45 schreef MissMSX het volgende:
En welke josti's hebben er in godsnaam voor die sleepwet gestemd? Wat zijn dat voor randdebielen?
ik heb toch niks te verbergenquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:45 schreef MissMSX het volgende:
En welke josti's hebben er in godsnaam voor die sleepwet gestemd? Wat zijn dat voor randdebielen?
RUN, FORREST, RUNquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt he. Die ene heeft er nog drie ook.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:45 schreef MissMSX het volgende:
Jij bent voor terroristen hmmmmm, zeker zo'n type die iets te verbergen heeftquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:45 schreef MissMSX het volgende:
Ja, maar serieus. Ik snap het echt niet. Gewoon niet. Gewoon. Ik word gekquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bejaarden die bang zijn dat de terroristen winnen.
De AIVD laat mij vanzelf met rust als ze erachter komen wat voor fucked up fanfiction ik leesquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:46 schreef Weissmania het volgende:
[..]
ik heb toch niks te verbergen
alles over mij staat op Fok!
Wat heb je voor de GR gestemd?quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:47 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
[..]
Jij bent voor terroristen hmmmmm, zeker zo'n type die iets te verbergen heeft
Best veel josti's blijkbaarquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:45 schreef MissMSX het volgende:
Niet mijn puntquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Gelukkig is het een raadgevend referendum en doet de overheid vermoedelijk helemaal niets met de uitslag
Of op Facebook, en Google weet ook alles van jequote:Op woensdag 21 maart 2018 21:46 schreef Weissmania het volgende:
[..]
ik heb toch niks te verbergen
alles over mij staat op Fok!
Ja, maar wie dan? Ik zou spontaan psychologie gaan studeren om dit te kunnen begrijpen.quote:
Al geneukt met Zwabber? XOXOquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:48 schreef Elvi het volgende:
Dat ik dan een kaartje in de brievenbus vind van de baas van de aivd "Elvi gaat het wel goed? We denken aan je!"
Een dame waarmee ik gescharreld heb ging vreemd met mijquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
De AIVD laat mij vanzelf met rust als ze erachter komen wat voor fucked up fanfiction ik lees
Jammerquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:49 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Blanco, geen enkele partij kon ik me voor meer dan de helft in vinden.
Mijn werkgever wilde voor stemmen. Tot ik uitlegde wat de sleepwet inhield.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar wie dan? Ik zou spontaan psychologie gaan studeren om dit te kunnen begrijpen.
Het voordeel is dat de technofobe bejaarden een probleem zijn dat zichzelf oplost op de lange termijn.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar serieus. Ik snap het echt niet. Gewoon niet. Gewoon. Ik word gek
Je was gewoon een opdrachtquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:49 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Een dame waarmee ik gescharreld heb ging vreemd met mijhaar man werkte bij de MIVD vertelde ze later
![]()
Stem dan godverdomme nietquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn werkgever wilde voor stemmen. Tot ik uitlegde wat de sleepwet inhield.
Dus ik denk dat heel veel mensen gewoon geen idee hebben.
Ja, in 2060...quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het voordeel is dat de technofobe bejaarden een probleem zijn dat zichzelf oplost op de lange termijn.
Je bent gesleeptquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:49 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Een dame waarmee ik gescharreld heb ging vreemd met mijhaar man werkte bij de MIVD vertelde ze later
![]()
Ik heb het vandaag ook nog uitgelegd aan collega’s...it’ers dusquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn werkgever wilde voor stemmen. Tot ik uitlegde wat de sleepwet inhield.
Dus ik denk dat heel veel mensen gewoon geen idee hebben.
Weet ik veel. Ik snap er net zoveel van als jijquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar wie dan? Ik zou spontaan psychologie gaan studeren om dit te kunnen begrijpen.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
De AIVD laat mij vanzelf met rust als ze erachter komen wat voor fucked up fanfiction ik lees
er gingen al beelden door mijn hoofd dat ik ergens dood gevonden zou worden en dat het op een ongeluk zou lijkenquote:
Ik ben helemaal voor domme mensen niet laten stemmen.quote:
Jij kijkt teveel televisie.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:51 schreef Weissmania het volgende:
[..]
er gingen al beelden door mijn hoofd dat ik ergens dood gevonden zou worden en dat het op een ongeluk zou lijken
Heeft een beul met zijn slachtoffer al in de strop werkelijk nog kogels nodig vraag ik me af.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:48 schreef Harmankardon het volgende:
Maar goed, dit biedt het kabinet alle munitie die ze nodig hebben om het referendum definitief de nek om te draaien. Dus dat was dat.
Minimaal IQ van 140quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben helemaal voor domme mensen niet laten stemmen.
Ik weet niet of ik dan wel mag stemmen...quote:
Je kijkt naar de tv’s in de mediamarktfolders?quote:
Geloof het wel ja.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
130 was de grens voor hoogbegaafdheid toch?
We moeten nu vooral trekken van hem...quote:
Daarom heb ik niet gestemd. Ik ben te domquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben helemaal voor domme mensen niet laten stemmen.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je mag doen wat je wil op date 3.
Denk dat ze het zaad even van haar gezicht aan het spoelen is. Zo heeft dino even tijd om hier te postenquote:
Ze is een tease?quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jonge, met je eigen halve verhalen. Niets te zeggen jij.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:56 schreef Weissmania het volgende:
zo vermoeiend
ik lees morgen wel de samenvatting
got shit to do
Waarom zou je niet gaan stemmen?quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Daarom heb ik niet gestemd. Ik ben te dom
Een klassieke 70s sci-fi film waarbij mensen in de toekomst tabletten gemaakt van plankton eten wegens het uitsterven van normaal voedsel. De nieuwe tabletten die net uit zijn heten Soylent Green. Uiteindelijk komt de hoofdpersoon er achter dat Soylent Green gemaakt wordt van geëuthaniseerde mensen.quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jonge, met je eigen halve verhalen. Niets te zeggen jij.
Mij ook.quote:
Dat denk je, maar als je met treintjes gaat spelen is er ineens geen date 4.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, er is geneukt en het paste net.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:57 schreef MissMSX het volgende:
Vertel gewoon het verhaal als een man, wijf!
Ik hoorde gisteren pas dat er ook een referendum was. Ik heb me er ook echt totaal niet in verdiept.quote:
DinoDickquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, er is geneukt en het paste net.
Zo goed.
Iets beter al.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zo goed.
Ze had meteen haar grootste strap-on meegenomen voor je?quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:59 schreef ElDinosaur het volgende:
Zo goed.
Toen ik nog huurde had de buurman de garage die tegen mijn woning aan lag volgezet met wiet. De inval van de politie 's morgensvroeg had van mij wel wat later gemogen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:51 schreef Lot88 het volgende:
zo hond uitgelaten en volgens mij hebben mijn buren van nummer 29 een wietplantage in hun berging
Denk niet dat ze dat aandurft aan de hand van deze ervaring.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Iets beter al.
En volgende keer eindelijk anaal dus?
Rekt het niet dan scheurt het welquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zo goed.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat denk je, maar als je met treintjes gaat spelen is er ineens geen date 4.![]()
KIJK MIJ EEN GROTE PIEMEL HEBBENquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat aandurft aan de hand deze ervaring.
Ah, de vorkheftruck met één lepel.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze had meteen haar grootste strap-on meegenomen voor je?
Zie je, krijg je dit weer.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:01 schreef Weissmania het volgende:
[..]
KIJK MIJ EEN GROTE PIEMEL HEBBEN
Je mocht alles doen zei ze toch?quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat aandurft aan de hand van deze ervaring.
Zelden was Dino zijn UI zo toepasselijk.quote:
Lot mag nu losquote:
Altijd zo'n verrassing tijdens een eerste date.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze had meteen haar grootste strap-on meegenomen voor je?
ow dit wil je nu vast niet horen, maar het is wel een vrouwending om mannen het gevoel te geven dat het krapjes aan isquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nou weet ik dat je je fleshlight gewend bent maar je moet hem toch afdoen voor je hem er bij haar inhangt.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die zou nu nog halverwege zijn waar Dino na 1,5 uur klaar isquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:02 schreef Harmankardon het volgende:
Gvd nog even Yats erbij en we kunnen beginnen
3 uurquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:02 schreef Harmankardon het volgende:
Gvd nog even Yats erbij en we kunnen beginnen
Lotquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:02 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ow dit wil je nu vast niet horen, maar het is wel een vrouwending om mannen het gevoel te geven dat het krapjes aan is
Ik slaap al bijna jaquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, lot heeft nu vrij spel om te doen wat ze wil op date 3. Opletten he.
Newsflash: mannen hebben gevoel in hun pikquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:02 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ow dit wil je nu vast niet horen, maar het is wel een vrouwending om mannen het gevoel te geven dat het krapjes aan is
Het vraagt een behoorlijk formaat pik om te wedijveren met de gemiddelde baby die er doorgaans ook doorheen kan.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:02 schreef Lot88 het volgende:
piodhquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lotik ben oud genoeg om te weten hoe groot m'n piel is.
ik heb de pics gezien, paste net op mijn breedbeeld schermquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:02 schreef Lot88 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Newsflash: mannen hebben gevoel in hun pik
quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:04 schreef Weissmania het volgende:
[..]
ik heb de pics gezien, paste net op mijn breedbeeld scherm
Van je 3310?quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:04 schreef Weissmania het volgende:
[..]
ik heb de pics gezien, paste net op mijn breedbeeld scherm
Net of ze iets doen met die uitslag, superspannendquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Exitpoll voor referendum is ongeveer 50-50. Spannend hoor.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:02 schreef Lot88 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:05 schreef ElDinosaur het volgende:
Altijd zo mooi van die mensen die dan gelijk je piel in twijfel gaan trekken.![]()
huehue trkken
Waar is dr Marten als je hem nodig hebtquote:
Ja maar nu ben ik wel benieuwd of Thierry een begrafenis in de Tweede Kamer gaat houden voor de democratie. En of hij al genoeg Latijn geleerd heeft om een grafrede te houden.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Net of ze iets doen met die uitslag, superspannend
quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:06 schreef MissMSX het volgende:
Air z'n rietje in mijn rioolbuis, maar kreunen dat ik doe joh
Ik wil nu alleen een dickpic van die pielquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:05 schreef ElDinosaur het volgende:
Altijd zo mooi van die mensen die dan gelijk je piel in twijfel gaan trekken.![]()
huehue trkken
God had een lul over van 1m85, plakte er twee oren op en noemde hem Weissmania. Dat is toch in het kort het verhaal?quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:05 schreef Weissmania het volgende:
Fijn dat het een keer over de piemel van iemand anders gaat ipv de mijne
die is allang gevlucht, trok het niet meerquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Waar is dr Marten als je hem nodig hebt
Iedere piel van iedere Fokker is >30cm, tenzij iemand daadwerkelijk seks heeft.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:05 schreef ElDinosaur het volgende:
huehue trkken
Sssshhhh Geef nou niet al onze geheimen wegquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:02 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Heb je zonder referentie toch niets aan?quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil nu alleen een dickpic van die piel
zo danquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heb je zonder referentie toch niets aan?
1.90, voor de rest klopt het wellquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
God had een lul over van 1m85, plakte er twee oren op en noemde hem Weissmania. Dat is toch in het kort het verhaal?
Rolmaat ernaast.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:07 schreef ElDinosaur het volgende:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:08 schreef Weissmania het volgende:
[..]
1.90, voor de rest klopt het well
Ik heb wel wat dickpicbeoordelingservaring.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hoax. Mannen hebben heul geen gevoel.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Newsflash: mannen hebben gevoel in hun pik
besneden? kaal? hoe erg gebogen?quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb wel wat dickpicbeoordelingservaring.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:09 schreef Lot88 het volgende:
Mijn date wil weten wanneer onze 3de date is, zou hij mee lezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |