heb je staplaatsen bij editors volgende weekquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:34 schreef CherryLips het volgende:
Godver die ondertitelaar van lucifer heeft echt moeite met Nederlandse grammatica.
Jaquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb je staplaatsen bij editors volgende week
ik zit in de memberloungequote:Op woensdag 21 maart 2018 21:40 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik heb last van m'n rug dus zal wel weer ergens achteraan eindigen.
Zielug voor het gymmeisje, Dino heeft een 15-inch joy stickquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
Die zit balls deep in de ronde squatkont van gymmeisje.
Echt hequote:Op woensdag 21 maart 2018 21:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kuthoeren die kerels ook allemaal
soms is m'n werk liefquote:
Schijnbaar.quote:
Zou ik ook doen als ik hem wasquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
Die zit balls deep in de ronde squatkont van gymmeisje.
Bejaarden die bang zijn dat de terroristen winnen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:45 schreef MissMSX het volgende:
En welke josti's hebben er in godsnaam voor die sleepwet gestemd? Wat zijn dat voor randdebielen?
ik heb toch niks te verbergenquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:45 schreef MissMSX het volgende:
En welke josti's hebben er in godsnaam voor die sleepwet gestemd? Wat zijn dat voor randdebielen?
RUN, FORREST, RUNquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt he. Die ene heeft er nog drie ook.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:45 schreef MissMSX het volgende:
Jij bent voor terroristen hmmmmm, zeker zo'n type die iets te verbergen heeftquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:45 schreef MissMSX het volgende:
Ja, maar serieus. Ik snap het echt niet. Gewoon niet. Gewoon. Ik word gekquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bejaarden die bang zijn dat de terroristen winnen.
De AIVD laat mij vanzelf met rust als ze erachter komen wat voor fucked up fanfiction ik leesquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:46 schreef Weissmania het volgende:
[..]
ik heb toch niks te verbergen
alles over mij staat op Fok!
Wat heb je voor de GR gestemd?quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:47 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
[..]
Jij bent voor terroristen hmmmmm, zeker zo'n type die iets te verbergen heeft
Best veel josti's blijkbaarquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:45 schreef MissMSX het volgende:
Niet mijn puntquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Gelukkig is het een raadgevend referendum en doet de overheid vermoedelijk helemaal niets met de uitslag
Of op Facebook, en Google weet ook alles van jequote:Op woensdag 21 maart 2018 21:46 schreef Weissmania het volgende:
[..]
ik heb toch niks te verbergen
alles over mij staat op Fok!
Ja, maar wie dan? Ik zou spontaan psychologie gaan studeren om dit te kunnen begrijpen.quote:
Al geneukt met Zwabber? XOXOquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:48 schreef Elvi het volgende:
Dat ik dan een kaartje in de brievenbus vind van de baas van de aivd "Elvi gaat het wel goed? We denken aan je!"
Een dame waarmee ik gescharreld heb ging vreemd met mijquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
De AIVD laat mij vanzelf met rust als ze erachter komen wat voor fucked up fanfiction ik lees
Jammerquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:49 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Blanco, geen enkele partij kon ik me voor meer dan de helft in vinden.
Mijn werkgever wilde voor stemmen. Tot ik uitlegde wat de sleepwet inhield.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar wie dan? Ik zou spontaan psychologie gaan studeren om dit te kunnen begrijpen.
Het voordeel is dat de technofobe bejaarden een probleem zijn dat zichzelf oplost op de lange termijn.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar serieus. Ik snap het echt niet. Gewoon niet. Gewoon. Ik word gek
Je was gewoon een opdrachtquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:49 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Een dame waarmee ik gescharreld heb ging vreemd met mijhaar man werkte bij de MIVD vertelde ze later
![]()
Stem dan godverdomme nietquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn werkgever wilde voor stemmen. Tot ik uitlegde wat de sleepwet inhield.
Dus ik denk dat heel veel mensen gewoon geen idee hebben.
Ja, in 2060...quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het voordeel is dat de technofobe bejaarden een probleem zijn dat zichzelf oplost op de lange termijn.
Je bent gesleeptquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:49 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Een dame waarmee ik gescharreld heb ging vreemd met mijhaar man werkte bij de MIVD vertelde ze later
![]()
Ik heb het vandaag ook nog uitgelegd aan collega’s...it’ers dusquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn werkgever wilde voor stemmen. Tot ik uitlegde wat de sleepwet inhield.
Dus ik denk dat heel veel mensen gewoon geen idee hebben.
Weet ik veel. Ik snap er net zoveel van als jijquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar wie dan? Ik zou spontaan psychologie gaan studeren om dit te kunnen begrijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |