quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je mag doen wat je wil op date 3.
Denk dat ze het zaad even van haar gezicht aan het spoelen is. Zo heeft dino even tijd om hier te postenquote:
Ze is een tease?quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jonge, met je eigen halve verhalen. Niets te zeggen jij.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:56 schreef Weissmania het volgende:
zo vermoeiend
ik lees morgen wel de samenvatting
got shit to do
Waarom zou je niet gaan stemmen?quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Daarom heb ik niet gestemd. Ik ben te dom
Een klassieke 70s sci-fi film waarbij mensen in de toekomst tabletten gemaakt van plankton eten wegens het uitsterven van normaal voedsel. De nieuwe tabletten die net uit zijn heten Soylent Green. Uiteindelijk komt de hoofdpersoon er achter dat Soylent Green gemaakt wordt van geëuthaniseerde mensen.quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jonge, met je eigen halve verhalen. Niets te zeggen jij.
Mij ook.quote:
Dat denk je, maar als je met treintjes gaat spelen is er ineens geen date 4.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, er is geneukt en het paste net.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:57 schreef MissMSX het volgende:
Vertel gewoon het verhaal als een man, wijf!
Ik hoorde gisteren pas dat er ook een referendum was. Ik heb me er ook echt totaal niet in verdiept.quote:
DinoDickquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, er is geneukt en het paste net.
Zo goed.
Iets beter al.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zo goed.
Ze had meteen haar grootste strap-on meegenomen voor je?quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:59 schreef ElDinosaur het volgende:
Zo goed.
Toen ik nog huurde had de buurman de garage die tegen mijn woning aan lag volgezet met wiet. De inval van de politie 's morgensvroeg had van mij wel wat later gemogen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:51 schreef Lot88 het volgende:
zo hond uitgelaten en volgens mij hebben mijn buren van nummer 29 een wietplantage in hun berging
Denk niet dat ze dat aandurft aan de hand van deze ervaring.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Iets beter al.
En volgende keer eindelijk anaal dus?
Rekt het niet dan scheurt het welquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zo goed.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat denk je, maar als je met treintjes gaat spelen is er ineens geen date 4.![]()
KIJK MIJ EEN GROTE PIEMEL HEBBENquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat aandurft aan de hand deze ervaring.
Ah, de vorkheftruck met één lepel.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze had meteen haar grootste strap-on meegenomen voor je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |