quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:05 schreef ElDinosaur het volgende:
Altijd zo mooi van die mensen die dan gelijk je piel in twijfel gaan trekken.![]()
huehue trkken
Waar is dr Marten als je hem nodig hebtquote:
Ja maar nu ben ik wel benieuwd of Thierry een begrafenis in de Tweede Kamer gaat houden voor de democratie. En of hij al genoeg Latijn geleerd heeft om een grafrede te houden.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Net of ze iets doen met die uitslag, superspannend
quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:06 schreef MissMSX het volgende:
Air z'n rietje in mijn rioolbuis, maar kreunen dat ik doe joh
Ik wil nu alleen een dickpic van die pielquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:05 schreef ElDinosaur het volgende:
Altijd zo mooi van die mensen die dan gelijk je piel in twijfel gaan trekken.![]()
huehue trkken
God had een lul over van 1m85, plakte er twee oren op en noemde hem Weissmania. Dat is toch in het kort het verhaal?quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:05 schreef Weissmania het volgende:
Fijn dat het een keer over de piemel van iemand anders gaat ipv de mijne
die is allang gevlucht, trok het niet meerquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Waar is dr Marten als je hem nodig hebt
Iedere piel van iedere Fokker is >30cm, tenzij iemand daadwerkelijk seks heeft.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:05 schreef ElDinosaur het volgende:
huehue trkken
Sssshhhh Geef nou niet al onze geheimen wegquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:02 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ow dit wil je nu vast niet horen, maar het is wel een vrouwending om mannen het gevoel te geven dat het krapjes aan is
Heb je zonder referentie toch niets aan?quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil nu alleen een dickpic van die piel
zo danquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heb je zonder referentie toch niets aan?
1.90, voor de rest klopt het wellquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
God had een lul over van 1m85, plakte er twee oren op en noemde hem Weissmania. Dat is toch in het kort het verhaal?
Rolmaat ernaast.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:07 schreef ElDinosaur het volgende:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:08 schreef Weissmania het volgende:
[..]
1.90, voor de rest klopt het well
Ik heb wel wat dickpicbeoordelingservaring.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hoax. Mannen hebben heul geen gevoel.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Newsflash: mannen hebben gevoel in hun pik
besneden? kaal? hoe erg gebogen?quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb wel wat dickpicbeoordelingservaring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |