En dan met zo'n TT komen..quote:Op zondag 18 maart 2018 22:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Na een minuut wachten ging ik er zelf maar voor
Ja, wat je inderdaad beter kan doen is je trainer (die overigens gekscherend "clubheld" wordt genoemd) thuis opzoeken en bedreigen en met kanker gaan schelden tegenover de beste man die de club waarschijnlijk gehad heeft naast Koeman de afgelopen 20 jaar.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat zijn volwassen mannen he. Die dan eerst naar fop en feestwinkel moeten om nepdrollen en neppepers te kopen...
Ja laten we spookaccounts op twitter serieus gaan nemen.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:58 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja wat je inderdaad beter kan doen is je trainer (die overigens gekscherend "clubheld" wordt genoemd) thuis opzoeken en bedreigen en met kanker gaan schelden tegenover de beste man die de club waarschijnlijk gehad heeft naast Koeman de afgelopen 20 jaar.
Ik praat niks goed van onze kant schat, maar toch lief dat je het voor de pepergooiers opneemt.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:58 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja wat je inderdaad beter kan doen is je trainer (die overigens gekscherend "clubheld" wordt genoemd) thuis opzoeken en bedreigen en met kanker gaan schelden tegenover de beste man die de club waarschijnlijk gehad heeft naast Koeman de afgelopen 20 jaar.
Bij Feyenoord verbaast me niets meer. Hersenloos tuig zonder enkel besef, is keer op keer al bewezen bij een deel van de 'harde kern'.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja laten we spookaccounts op twitter serieus gaan nemen.
Ik moet altijd lachen om die Twentefans die sympathiseren met Feyenoord, net zoals Groningen met die van ADO, gewoon omdat ze bang zijn voor ze..quote:Op zondag 18 maart 2018 22:58 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja, wat je inderdaad beter kan doen is je trainer (die overigens gekscherend "clubheld" wordt genoemd) thuis opzoeken en bedreigen en met kanker gaan schelden tegenover de beste man die de club waarschijnlijk gehad heeft naast Koeman de afgelopen 20 jaar.
Is toch humor man, voetbalhumorquote:Op zondag 18 maart 2018 22:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik praat niks goed van onze kant schat, maar toch lief dat je het voor de pepergooiers opneemt.
Gullit was een betere trainer.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:58 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja, wat je inderdaad beter kan doen is je trainer (die overigens gekscherend "clubheld" wordt genoemd) thuis opzoeken en bedreigen en met kanker gaan schelden tegenover de beste man die de club waarschijnlijk gehad heeft naast Koeman de afgelopen 20 jaar.
Larpenquote:Op zondag 18 maart 2018 23:00 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Is toch humor man, voetbalhumor
Jeetje er kan ook geen lachje van af he
Wat hadden ze dan moeten doen volgens jou? Lekker zingen en klappen?
Nou, het is maar waar je nieuws over wil maken.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:00 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Bij Feyenoord verbaast me niets meer. Hersenloos tuig zonder enkel besef, is keer op keer al bewezen bij een deel van de 'harde kern'.
Wie doet dat dan? Ik ken er namelijk geeneen. Behalve Joop Munsterman.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:00 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om die Twentefans die sympathiseren met Feyenoord
Kweenie, iets wat niet infantiel is misschien?quote:Op zondag 18 maart 2018 23:00 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Is toch humor man, voetbalhumor
Jeetje er kan ook geen lachje van af he
Wat hadden ze dan moeten doen volgens jou? Lekker zingen en klappen?
Janus, Heiko, Harald en nog een paar..quote:Op zondag 18 maart 2018 23:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wie doet dat dan? Ik ken er namelijk geeneen. Behalve Joop Munsterman.
Ik vind het nogal wat, maarja lekker edgy hoor om dit normaal te vinden.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou, het is maar waar je nieuws over wil maken.
Ik vond het wel ludiek. Ook de andere doeken op P.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kweenie, iets wat niet infantiel is misschien?
Ik vind het in zijn geheel niet boeiend om van uitingen op twitter nieuws te maken. Dan kan je aan de gang blijven.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat, maarja lekker edgy hoor om dit normaal te vinden.
Bij ons ging werd Van Halst in de rust onder begeleiding het stadion uitgeloodst, op basis van wat spandoekjes. Fysiek geweld of dreiging daarmee is er nooit aan te pas gekomen. Daar ligt wat mij betreft de grens.
Oh, die.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:01 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Janus, Heiko, Harald en nog een paar..
Ja vertel dat maar tegen Stijn, die volgt 3400 nobuddies.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het in zijn geheel niet boeiend om van uitingen op twitter nieuws te maken. Dan kan je aan de gang blijven.
Niks meer aan doentwitter:voetbalzonenl twitterde op zaterdag 17-03-2018 om 19:05:04"Steek die pepers in je reet en bespaar ons degradatieleed""Deze pepers komen veel te laat, omdat je door schijtbakkenvoetbal zeventiende staat""Door mediageilheid verwaarloost Van Halst selectiebeleid, TD was drukker met nevenactiviteit"#twewil #fctwente https://t.co/sCDF5wSE6M reageer retweet
quote:Op zondag 18 maart 2018 23:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik vond het wel ludiek. Ook de andere doeken op P.
Maarja, lekker alles veroordelen vanaf je ivoren toren. Voor veel van die jongens is de club alles in hun leven.
Topdag gehad.quote:
Insgelijksquote:Op zondag 18 maart 2018 23:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij staat nu op mijn aartsvijandenlijst.
Hoe kan het dat er zoveel feyenoorders in die omgeving wonen dan.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Topdag gehad.
Was weer eens een groot Feyenoordfeestje op de tribunes. De Zwollenaren liepen op een gegeven moment gewoon weg omdat ze in de minderheid waren op hun eigen tribune
Rennen in je eigen stad, heftigquote:Op zondag 18 maart 2018 23:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Topdag gehad.
Was weer eens een groot Feyenoordfeestje op de tribunes. De Zwollenaren liepen op een gegeven moment gewoon weg omdat ze in de minderheid waren op hun eigen tribune
Die wonen overalquote:Op zondag 18 maart 2018 23:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoe kan het dat er zoveel feyenoorders in die omgeving wonen dan.
André Hazes zou trots zijn op dit geweldige rijmpjequote:Op zondag 18 maart 2018 23:05 schreef Ties02 het volgende:
Niks meer aan doentwitter:voetbalzonenl twitterde op zaterdag 17-03-2018 om 19:05:04"Steek die pepers in je reet en bespaar ons degradatieleed""Deze pepers komen veel te laat, omdat je door schijtbakkenvoetbal zeventiende staat""Door mediageilheid verwaarloost Van Halst selectiebeleid, TD was drukker met nevenactiviteit"#twewil #fctwente https://t.co/sCDF5wSE6M reageer retweet
[ afbeelding ]
Ik woon er ook 50km vandaan hoorquote:Op zondag 18 maart 2018 23:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze zijn te gezocht. Ik had er gewoon iets in jullie taaltje op gezet.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:05 schreef Ties02 het volgende:
[ afbeelding ]
Geen flauw idee, maar dat is nagenoeg bij elke uitwedstrijd wel zo tegenwoordig. Groep die ervoor kiest om niet meer in het uitvak te zitten groeit met de week.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Denk niet dat je ver komt met 5 woorden.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze zijn te gezocht. Ik had er gewoon iets in jullie taaltje op gezet.
Jullie taaltje zegt ie lolquote:Op zondag 18 maart 2018 23:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze zijn te gezocht. Ik had er gewoon iets in jullie taaltje op gezet.
Jawat woonde ook in Zwolle en rijmde ook gewoon met die papi's van Duvelduvel..quote:Op zondag 18 maart 2018 23:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Frieslandquote:Op zondag 18 maart 2018 23:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Sexbierum groet Feyenoord
Wat een club
Oat moarn!
Die FLKG moeten ze gewoon weigerenquote:Op zondag 18 maart 2018 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar dat is nagenoeg bij elke uitwedstrijd wel zo tegenwoordig. Groep die ervoor kiest om niet meer in het uitvak te zitten groeit met de week.
Vandas Noordquote:Op zondag 18 maart 2018 23:10 schreef Caland het volgende:
Sowieso zat die hele hotelbar aan het stadion op een gegeven moment vol met Feyenoorders. Kwamen uiteindelijk nog wat van Zwolle buurten maar die begrepen dat het een onbegonnen zaak was
Netjes naar het vak begeleid door stillen
Zwarte koffie.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:10 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Jawat woonde ook in Zwolle en rijmde ook gewoon met die papi's van Duvelduvel..
Kan toch ook niet. Als ik een kaart koop mag ik gewoon naar binnen.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die FLKG moeten ze gewoon weigeren
Maar dat kan niet helaas, misschien met de sleepwet
Jou zouden ze driedubbel anaal moeten fouillerenquote:Op zondag 18 maart 2018 23:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan toch ook niet. Als ik een kaart koop mag ik gewoon naar binnen.
:’(quote:Op zondag 18 maart 2018 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zou soms bijna vergeten dat het lot van een club sommige mensen echt aan het hart gaat.
Alsof jij geen diehard FC Rijswijk fan bentquote:Op zondag 18 maart 2018 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zou soms bijna vergeten dat het lot van een club sommige mensen echt aan het hart gaat.
Concordia Delft voor het leven!quote:Op zondag 18 maart 2018 23:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alsof jij geen diehard FC Rijswijk fan bent
Vandaag businesskaarten dus niet eens fouilleren, lekker decadent doen.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jou zouden ze driedubbel anaal moeten fouilleren
Lekker bitterballen vreten en verwarmde stoelen genotquote:Op zondag 18 maart 2018 23:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Vandaag businesskaarten dus niet eens fouilleren, lekker decadent doen.
Ik heb dat eens in een boekje over Cruijff gelezen hoe het zat.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:15 schreef Ties02 het volgende:
Gelezen Ajacied422?
https://www.ed.nl/overig/(...)ng-cruijff~a8c96c81/
Een van de vele boeken in de collectiequote:Op zondag 18 maart 2018 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb dat eens in een boekje over Cruijff gelezen hoe het zat.
Nog maar eens lezen danquote:Op zondag 18 maart 2018 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen ben ik het allang weer vergeten.
Blij met mijn derde plek en mensen die eromheen staanquote:Op zondag 18 maart 2018 23:16 schreef DonRaja het volgende:
Lijst met aartsvijanden:
1. Jan Vertonghen
2. Sa Pinto
3. Ties02
4. Duitsland
5. Die kleine lijp van GAE, die alleen tegen ons scoort.
Dit soort topic ontsporen snel gok ikquote:Op zondag 18 maart 2018 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stel geen lijstjes van aartsvijanden op of doe niet mee aan mongolische topics zoals deze:
VBL / Nederlandse voetbalclub die jij het minst sympathiek vindt
Antonia?quote:Op zondag 18 maart 2018 23:16 schreef DonRaja het volgende:
Lijst met aartsvijanden:
1. Jan Vertonghen
2. Sa Pinto
3. Ties02
4. Duitsland
Antonia voetbalt nu bij Omonia Nicosia.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:16 schreef DonRaja het volgende:
Lijst met aartsvijanden:
1. Jan Vertonghen
2. Sa Pinto
3. Ties02
4. Duitsland
Liefhebbers kennen geen haatquote:Op zondag 18 maart 2018 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stel geen lijstjes van aartsvijanden op of doe niet mee aan mongolische topics zoals deze:
Plek zat gok ik (lol)quote:Op zondag 18 maart 2018 23:17 schreef Caland het volgende:
Volgende maand bij Twente maar weer eens de business uitproberen. Gozer die ik ken zou kaarten regelen inclusief lunch vooraf en gratis drank voor iets van 80 euro
Topshow
Soms is het een noodzaak.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Jaloersquote:Op zondag 18 maart 2018 23:17 schreef Caland het volgende:
Volgende maand bij Twente maar weer eens de business uitproberen. Gozer die ik ken zou kaarten regelen inclusief lunch vooraf en gratis drank voor iets van 80 euro
Topshow
Dat hij wegblijft, met z'n hoofd.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Antonia voetbalt nu bij Omonia Nicosia.
Ach, die gast is heel erg snel opgefokt.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:19 schreef Caland het volgende:
Antonia ja![]()
Die heeft nog een keer tikken gehad in Deventer met stappen van plaatselijke Feyenoorders
Ik vind je bijna ''bijzonder''quote:Op zondag 18 maart 2018 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind slechts wat figuren bij PSV vermoeiend maar ik relativeer en nuanceer.
Ik moet de samenvattingen van zaterdag nog steeds kijkenquote:Op zondag 18 maart 2018 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, even de samenvatting van Ajax kijken (lol)
Mocht je willen ik krijg gratis business kaarten voor FCE-Helmondquote:Op zondag 18 maart 2018 23:17 schreef Caland het volgende:
Topshow
Plaatselijke Feyenoorders in Deventerquote:Op zondag 18 maart 2018 23:19 schreef Caland het volgende:
Antonia ja![]()
Die heeft nog een keer tikken gehad in Deventer met stappen van plaatselijke Feyenoorders
Derby allesquote:Op zondag 18 maart 2018 23:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Mocht je willen ik krijg gratis business kaarten voor FCE-Helmond
Wat is met Sa Pinto?quote:Op zondag 18 maart 2018 23:16 schreef DonRaja het volgende:
Lijst met aartsvijanden:
1. Jan Vertonghen
2. Sa Pinto
3. Ties02
4. Duitsland
Zijn er genoeg in Deventerquote:Op zondag 18 maart 2018 23:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Plaatselijke Feyenoorders in Deventer
Die moeten zichzelf meteen ophangen
Die heeft ook echt een sla-mij-hoofd ja.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Zolang Foeke Booij maar geen club vind ben ik neutraal.
Wat let je?quote:Op zondag 18 maart 2018 23:21 schreef Smoofie het volgende:
Ff serieus. Die turken en erdogan moeten echt eens gebombardeerd worden.
En in Zwolle heb je weer veel Ajaciedenquote:Op zondag 18 maart 2018 23:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn er genoeg in Deventer
Toch de enige plek waar ik heb moeten rennen
En dan lekker 1 miljoen vluchtelingen dumpen in europaquote:Op zondag 18 maart 2018 23:21 schreef Smoofie het volgende:
Ff serieus. Die turken en erdogan moeten echt eens gebombardeerd worden.
Prima speciaalbiercafés hier op de Oude Marktquote:Op zondag 18 maart 2018 23:21 schreef R-woud88 het volgende:
Ik ben nog nooit in mijn leven in Enschede geweest
Wezep alleenquote:Op zondag 18 maart 2018 23:21 schreef Ties02 het volgende:
[..]
En in Zwolle heb je weer veel Ajacieden
Apart allemaal
Niet door ons, door de russen of amerikanen. Sowieso snap ik niet waarom het zogenaamde "Free syrian Army" de turken helpt tegen de koerden en zich niet focussen op Assad. Paupers.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
En dan lekker 1 miljoen vluchtelingen dumpen in europa
Zou ook graag eens willen gaan, niks mis mee lijkt mijquote:Op zondag 18 maart 2018 23:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Prima speciaalbiercafés hier op de Oude Markt
Kom gezellig langs
Ze hebben het ook niet zo op Twente begreep ik vandaagquote:Op zondag 18 maart 2018 23:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hattem ook
Wat een boeren onvoorstelbaar (en dat zeg ik ja)
welke Loes?quote:Op zondag 18 maart 2018 23:23 schreef napoleonfour het volgende:
„Ik zou Loes doen”, schrijft Brabantfapper.
Rennen voor een tram? Die dingen komen toch elke 5 minuten?quote:Op zondag 18 maart 2018 23:23 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb trouwens wel vaker moeten rennen
Ook in Rotterdam toen ik de tram moest halen
Succes morgen.. Ik zal aan je denken als ik warmpjes achter m'n bureau zit..quote:Op zondag 18 maart 2018 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga mij maar eens mentaal voorbereiden op de gevoelstemperatuur van -13 morgenvroeg, rip.
DAG
Sterktequote:Op zondag 18 maart 2018 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga mij maar eens mentaal voorbereiden op de gevoelstemperatuur van -13 morgenvroeg, rip.
DAG
Hellemondgodenquote:Op zondag 18 maart 2018 23:25 schreef Saind het volgende:
Het seizoen da is begonne, de punten worre geteld.
En als die dan ni kommen gebruiken we geweld.
En haalt da ok niks uit ja, dan klimmen we op het veld.
De media, de speulers ja, iedereen stut versteld.
Heey boem, knal, heey jah, Hadde da gehurd?
Op de west tribune is een bommetje gepleurt.
Dun dader wordt gevat, en onmiddellijk bekeurt.
We gan un pilske pakken wa gebeurt is gebeurt.
Aan het eind van ut seizoen, op de vierde plats beland.
De nacompetitie wonnen we bekant.
Da ken os toch ni skillen, we bouwen un feestje want.
We hebben de miste rooie kaarten van Nederland.
Dat zijn wel teksten
Niet allemaal, maar als je vanaf CS komt met koffers en al is dat sowieso kut als je ergens op tijd moet zijnquote:Op zondag 18 maart 2018 23:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Rennen voor een tram? Die dingen komen toch elke 5 minuten?
Dit heb ik hardop moeten lezen om het te begrijpenquote:Op zondag 18 maart 2018 23:25 schreef Saind het volgende:
Dat zijn wel teksten
Dit lijkt best veel op tilburgs.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:25 schreef Saind het volgende:
Dat zijn wel teksten
Klopt, is tijdens een oefenpotje toen ze nog in de Juup speelde aantal jaar geleden ook flink uit de klauwen gelopen toen ze zich wilden meten aan Twente HKquote:Op zondag 18 maart 2018 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hebben het ook niet zo op Twente begreep ik vandaag
Mwoah ik ben ook geen brabo maar dit lukt nogquote:Op zondag 18 maart 2018 23:26 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dit heb ik hardop moeten lezen om het te begrijpen
Ik neem nooit de tram in Rotterdam. Sowieso staat hij altijd vast op de plekken waar ik moet zijn, door dubbelgeparkeerde auto's e.d...quote:Op zondag 18 maart 2018 23:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Niet allemaal, maar als je vanaf CS komt met koffers en al is dat sowieso kut als je ergens op tijd moet zijn
Zelfde probleem als in Volendam?quote:Op zondag 18 maart 2018 23:27 schreef Caland het volgende:
Ken een groepje Feyenoorders uit Mierlo. Die zijn ook niet helemaal goed
Zit volgens mij in het water daar
Denk eerder het feit dat het Feyenoorders zijn daar wat mee te maken heeftquote:Op zondag 18 maart 2018 23:27 schreef Caland het volgende:
Ik kwam een tijd terug Kalou tegen in Berlijn.. Heb ik kakkerlak geroepen en ben ik gauw doorgelopen..quote:Op zondag 18 maart 2018 23:27 schreef Caland het volgende:
Waar speelt kalougod tegenwoordig? Hertha?quote:Op zondag 18 maart 2018 23:28 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik kwam een tijd terug Kalou tegen in Berlijn.. Heb ik kakkerlak geroepen en ben ik gauw doorgelopen..
Jap..quote:Op zondag 18 maart 2018 23:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waar speelt kalougod tegenwoordig? Hertha?
Kende er vroeger wat uit Beusichem, dat was ook bijzonder volkquote:Op zondag 18 maart 2018 23:27 schreef Caland het volgende:
Hoorde dat lufthansa maar heeft gezegd dat ze dat nieuwe vliegveld maar van de grond af aan opnieuw moeten gaan bouwen?quote:
Op de platte kar door het durp is wel genietenquote:Op zondag 18 maart 2018 23:30 schreef DonRaja het volgende:
Het is bij alle clubs hetzelfde, de grootste mafketels komen op de trekker...
Het schijnt allemaal niet te voldoen aan huidige eisen ofzo.. Maar dat nieuwe vliegveld had al lang en breed open moeten zijn..quote:Op zondag 18 maart 2018 23:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoorde dat lufthansa maar heeft gezegd dat ze dat nieuwe vliegveld maar van de grond af aan opnieuw moeten gaan bouwen?
Afgelopen week weer eens op een trekker gereden, kreeg meteen last van grootheidswaanzinquote:Op zondag 18 maart 2018 23:30 schreef DonRaja het volgende:
Ja of Barendrechtquote:Op zondag 18 maart 2018 23:30 schreef DonRaja het volgende:
Ja, dat ookquote:Op zondag 18 maart 2018 23:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bedoel je niet Papendrecht, Dordrecht en Spijkenisse?
Leave Onlogisch Alonequote:Op zondag 18 maart 2018 23:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Barendrecht is voor mijn gevoel vinex, net zoals Ypenburg. Veel gezinnetjes, weinig tuig.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja, dat ook
Eigenlijk alles verder dan Zuid
Zelden zoveel inteelt gezien
Ja, nee dat bedoel ik nietquote:Op zondag 18 maart 2018 23:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Barendrecht is voor mijn gevoel vinex, net zoals Ypenburg. Veel gezinnetjes, weinig tuig.
Dat groepje Feyenoorders uit Maastricht zijn ook altijd wel genieten.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Leuk zo'n club zonder regionale bindingquote:Op zondag 18 maart 2018 23:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat groepje Feyenoorders uit Maastricht zijn ook altijd wel genieten.
Kan je echt niks van maken.
quote:Op zondag 18 maart 2018 23:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Kun je ze wel verstaan dan?quote:Op zondag 18 maart 2018 23:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Steden die ik tot nu toe tof vind qua uitgaan is Utrecht, Groningen en Arnhemquote:Op zondag 18 maart 2018 23:36 schreef Ties02 het volgende:
Ik vond Eindhoven niet zo bijzonder qua uitgaan
beetje uitgestorven, maarja ben ook niet tijdens carnaval gegaan (lol)
quote:Op zondag 18 maart 2018 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik krijg medelijden met mensen die mensen kennen die in een Vinexwijk wonen.
Landelijke club, juist altijd genieten. Als ik de A15 oprij op een zondag zie je vanaf Tiel naar Rotterdam alleen maar Feyenoordvaantjes. Mooie dingenquote:Op zondag 18 maart 2018 23:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Leuk zo'n club zonder regionale binding
De multinational van het Nederlandse voetbal
Groningen kan werkelijk niks aan tippenquote:Op zondag 18 maart 2018 23:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Steden die ik tot nu toe tof vind qua uitgaan is Utrecht, Groningen en Arnhem
Ik moet nog altijd lachen als ik terugdenk aan die keer dat ik een boze Mocro uit Maastricht hoorde praten.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Groningen is sowieso goedquote:Op zondag 18 maart 2018 23:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Steden die ik tot nu toe tof vind qua uitgaan is Utrecht, Groningen en Arnhem
Dat moet wel heel apart klinken.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moet nog altijd lachen als ik terugdenk aan die keer dat ik een boze Mocro uit Maastricht hoorde praten.
Als je de A2 naar Amsterdam pakt alleen maar Ajacieden, dat is echt genieten kan ik je wel vertellen..quote:Op zondag 18 maart 2018 23:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Landelijke club, juist altijd genieten. Als ik de A15 oprij op een zondag zie je vanaf Tiel naar Rotterdam alleen maar Feyenoordvaantjes. Mooie dingen
Heb jij nog enigszins een soort van tilburgse ondertoon?quote:Op zondag 18 maart 2018 23:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moet nog altijd lachen als ik terugdenk aan die keer dat ik een boze Mocro uit Maastricht hoorde praten.
Waar je maar blij mee bentquote:Op zondag 18 maart 2018 23:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Landelijke club, juist altijd genieten. Als ik de A15 oprij op een zondag zie je vanaf Tiel naar Rotterdam alleen maar Feyenoordvaantjes. Mooie dingen
Niet echt, die A2 gaat ook langs Eindhoven. Daar zie je veel Den Bosch vaantjes.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:39 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Als je de A2 naar Amsterdam pakt alleen maar Ajacieden, dat is echt genieten kan ik je wel vertellen..
Je moet dan ook de A2 naar Amsterdam pakken, niet naar Eindhoven..quote:Op zondag 18 maart 2018 23:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet echt, die A2 gaat ook langs Eindhoven. Daar zie je veel Den Bosch vaantjes.
Geen idee, ik weet niet hoe ik klink eigenlijk.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb jij nog enigszins een soort van tilburgse ondertoon?
Mijn baas praat soms vol in dialect met Broekhoven cliënten, versta er echt geen kut van.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet hoe ik klink eigenlijk.
De A2 van Maastricht naar Amsterdam gaat langs Eindhoven en Den Bosch en Utrecht...quote:Op zondag 18 maart 2018 23:41 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Je moet dan ook de A2 naar Amsterdam pakken, niet naar Eindhoven..
Dit heb ik gezien bij Opsporing Verzochtquote:Op zondag 18 maart 2018 23:42 schreef R-woud88 het volgende:
Ooit in een ver verleden vuisten gezien van Antillianen in Groningen nadat een kameraad in een dronken bui zichzelf iets te groot voelde
Ik moet altijd weer even wennen aan plat Tilburgs.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mijn baas praat soms vol in dialect met Broekhoven cliënten, versta er echt geen kut van.
Betuwe en Maaswaal is van oudsher Feyenoordgebied, dus dat scheelt voor mij persoonlijk weer iets.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:39 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Als je de A2 naar Amsterdam pakt alleen maar Ajacieden, dat is echt genieten kan ik je wel vertellen..
Had bijna een zaak van Peter R de Vries kunnen zijn, bij elke klap die ik kreeg verdween de werkelijkheid steeds een beetje meerquote:Op zondag 18 maart 2018 23:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dit heb ik gezien bij Opsporing Verzocht
Antillianen steken. Weet je zeker dat het geen Somaliërs waren?quote:Op zondag 18 maart 2018 23:42 schreef R-woud88 het volgende:
Ooit in een ver verleden vuisten gezien van Antillianen in Groningen nadat een kameraad in een dronken bui zichzelf iets te groot voelde
Soms is het best mooi, een zin van 15 woorden kunnen verkorten naar 3.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moet altijd weer even wennen aan plat Tilburgs.
Net genoten van de Ajax-samenvatting (lol)quote:Op zondag 18 maart 2018 23:43 schreef Ties02 het volgende:
Het is weer tijd om de Twente-fora af te struinen
Totale chaos, heerlijk
Je hebt hier van die dancehall en reggae en bubbling tenten. Rumba vroeger, nog wel meer. Daar heb je gewoon van die zwartjoekels die met een vol-automatisch wapen op stap gaan. Gekkigheid.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:44 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Had bijna een zaak van Peter R de Vries kunnen zijn, bij elke klap die ik kreeg verdween de werkelijkheid steeds een beetje meer
Kunt u dat herhalen? - - > Wezedde?quote:Op zondag 18 maart 2018 23:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Soms is het best mooi, een zin van 15 woorden kunnen verkorten naar 3.
Die 1-4 van Ziyech kreeg ik een stijfje vanquote:Op zondag 18 maart 2018 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Net genoten van de Ajax-samenvatting (lol)
Daar ben je al lang en breed voorbij als je vanaf de A15 komt..quote:Op zondag 18 maart 2018 23:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De A2 van Maastricht naar Amsterdam gaat langs Eindhoven en Den Bosch en Utrecht...
Ze hadden hele grote gouden ringen om, heeft een diepe vleeswond veroorzaakt bij mijn neus met een afdruk van een ring..quote:Op zondag 18 maart 2018 23:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Antillianen steken. Weet je zeker dat het geen Somaliërs waren?
Wie doet dat dan ook?quote:Op zondag 18 maart 2018 23:45 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Daar ben je al lang en breed voorbij als je vanaf de A15 komt..
Enschede kan ik dus beter overslaanquote:Op zondag 18 maart 2018 23:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Je hebt hier van die dancehall en reggae en bubbling tenten. Rumba vroeger, nog wel meer. Daar heb je gewoon van die zwartjoekels die met een vol-automatisch wapen op stap gaan. Gekkigheid.
Prachtig. Op zich begin ik de stad wel een beetje te waarderen.quote:
Fantastisch inderdaadquote:Op zondag 18 maart 2018 23:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die 1-4 van Ziyech kreeg ik een stijfje van
Shit ik zeg hier, maar bedoel Groningen waar ik al een tijdje niet meer woonquote:
Ja maar scoren er ook twee uit vrije trappenquote:Op zondag 18 maart 2018 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fantastisch inderdaad.
Wel knullig dat Ajax opnieuw uit twee standaardsituaties tegentreffers krijgt.
Uit open spel krijgt Ajax over het algemeen wel weinig tegen. Goed nieuws op zich.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja maar scoren er ook twee uit vrije trappen
Quitte
Dat is een resultaat van het proces van Ten Hagquote:Op zondag 18 maart 2018 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uit open spel krijgt Ajax over het algemeen wel weinig tegen. Goed nieuws op zich.
Ah op die manier, in Groningen kwam ik eigenlijk alleen maar in de drie gezusters, verder alleen wat lokale kroegenquote:Op zondag 18 maart 2018 23:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Shit ik zeg hier, maar bedoel Groningen waar ik al een tijdje niet meer woon
In Enschede overigens zelfde verhaal hoor, maar wel netjes metaaldetectoren bij de ingang!
Als Kramer tegen je scoort moet je je toch wel achter de oren krabbenquote:Op zondag 18 maart 2018 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uit open spel krijgt Ajax over het algemeen wel weinig tegen. Goed nieuws op zich.
Jammerquote:Op zondag 18 maart 2018 23:49 schreef kapiteintje het volgende:
Schrok me godverdomme rot op de snelweg net. Rijd bij Duinkerke bijna een migrant aan die op de vluchtstrook stond te wachten om over te steken.
100 punten gewoon tochquote:Op zondag 18 maart 2018 23:49 schreef kapiteintje het volgende:
Schrok me godverdomme rot op de snelweg net. Rijd bij Duinkerke bijna zo'n migrant aan die op de vluchtstrook stond te wachten om over te steken.
Prima spitsquote:Op zondag 18 maart 2018 23:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Kramer tegen je scoort moet je je toch wel achter de oren krabben
Dat was wel een doorgekopte corner waar niemand anticipeerde op het doorkoppenquote:Op zondag 18 maart 2018 23:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Kramer tegen je scoort moet je je toch wel achter de oren krabben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |