Net genoten van de Ajax-samenvatting (lol)quote:Op zondag 18 maart 2018 23:43 schreef Ties02 het volgende:
Het is weer tijd om de Twente-fora af te struinen
Totale chaos, heerlijk
Je hebt hier van die dancehall en reggae en bubbling tenten. Rumba vroeger, nog wel meer. Daar heb je gewoon van die zwartjoekels die met een vol-automatisch wapen op stap gaan. Gekkigheid.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:44 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Had bijna een zaak van Peter R de Vries kunnen zijn, bij elke klap die ik kreeg verdween de werkelijkheid steeds een beetje meer
Kunt u dat herhalen? - - > Wezedde?quote:Op zondag 18 maart 2018 23:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Soms is het best mooi, een zin van 15 woorden kunnen verkorten naar 3.
Die 1-4 van Ziyech kreeg ik een stijfje vanquote:Op zondag 18 maart 2018 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Net genoten van de Ajax-samenvatting (lol)
Daar ben je al lang en breed voorbij als je vanaf de A15 komt..quote:Op zondag 18 maart 2018 23:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De A2 van Maastricht naar Amsterdam gaat langs Eindhoven en Den Bosch en Utrecht...
Ze hadden hele grote gouden ringen om, heeft een diepe vleeswond veroorzaakt bij mijn neus met een afdruk van een ring..quote:Op zondag 18 maart 2018 23:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Antillianen steken. Weet je zeker dat het geen Somaliërs waren?
Wie doet dat dan ook?quote:Op zondag 18 maart 2018 23:45 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Daar ben je al lang en breed voorbij als je vanaf de A15 komt..
Enschede kan ik dus beter overslaanquote:Op zondag 18 maart 2018 23:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Je hebt hier van die dancehall en reggae en bubbling tenten. Rumba vroeger, nog wel meer. Daar heb je gewoon van die zwartjoekels die met een vol-automatisch wapen op stap gaan. Gekkigheid.
Prachtig. Op zich begin ik de stad wel een beetje te waarderen.quote:
Fantastisch inderdaadquote:Op zondag 18 maart 2018 23:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die 1-4 van Ziyech kreeg ik een stijfje van
Shit ik zeg hier, maar bedoel Groningen waar ik al een tijdje niet meer woonquote:
Ja maar scoren er ook twee uit vrije trappenquote:Op zondag 18 maart 2018 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fantastisch inderdaad.
Wel knullig dat Ajax opnieuw uit twee standaardsituaties tegentreffers krijgt.
Uit open spel krijgt Ajax over het algemeen wel weinig tegen. Goed nieuws op zich.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja maar scoren er ook twee uit vrije trappen
Quitte
Dat is een resultaat van het proces van Ten Hagquote:Op zondag 18 maart 2018 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uit open spel krijgt Ajax over het algemeen wel weinig tegen. Goed nieuws op zich.
Ah op die manier, in Groningen kwam ik eigenlijk alleen maar in de drie gezusters, verder alleen wat lokale kroegenquote:Op zondag 18 maart 2018 23:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Shit ik zeg hier, maar bedoel Groningen waar ik al een tijdje niet meer woon
In Enschede overigens zelfde verhaal hoor, maar wel netjes metaaldetectoren bij de ingang!
Als Kramer tegen je scoort moet je je toch wel achter de oren krabbenquote:Op zondag 18 maart 2018 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uit open spel krijgt Ajax over het algemeen wel weinig tegen. Goed nieuws op zich.
Jammerquote:Op zondag 18 maart 2018 23:49 schreef kapiteintje het volgende:
Schrok me godverdomme rot op de snelweg net. Rijd bij Duinkerke bijna een migrant aan die op de vluchtstrook stond te wachten om over te steken.
100 punten gewoon tochquote:Op zondag 18 maart 2018 23:49 schreef kapiteintje het volgende:
Schrok me godverdomme rot op de snelweg net. Rijd bij Duinkerke bijna zo'n migrant aan die op de vluchtstrook stond te wachten om over te steken.
Prima spitsquote:Op zondag 18 maart 2018 23:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Kramer tegen je scoort moet je je toch wel achter de oren krabben
Dat was wel een doorgekopte corner waar niemand anticipeerde op het doorkoppenquote:Op zondag 18 maart 2018 23:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Kramer tegen je scoort moet je je toch wel achter de oren krabben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |