quote:Op zondag 18 maart 2018 23:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat groepje Feyenoorders uit Maastricht zijn ook altijd wel genieten.
Kan je echt niks van maken.
Kun je ze wel verstaan dan?quote:Op zondag 18 maart 2018 23:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Steden die ik tot nu toe tof vind qua uitgaan is Utrecht, Groningen en Arnhemquote:Op zondag 18 maart 2018 23:36 schreef Ties02 het volgende:
Ik vond Eindhoven niet zo bijzonder qua uitgaan
beetje uitgestorven, maarja ben ook niet tijdens carnaval gegaan (lol)
quote:Op zondag 18 maart 2018 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik krijg medelijden met mensen die mensen kennen die in een Vinexwijk wonen.
Landelijke club, juist altijd genieten. Als ik de A15 oprij op een zondag zie je vanaf Tiel naar Rotterdam alleen maar Feyenoordvaantjes. Mooie dingenquote:Op zondag 18 maart 2018 23:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Leuk zo'n club zonder regionale binding
De multinational van het Nederlandse voetbal
Groningen kan werkelijk niks aan tippenquote:Op zondag 18 maart 2018 23:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Steden die ik tot nu toe tof vind qua uitgaan is Utrecht, Groningen en Arnhem
Ik moet nog altijd lachen als ik terugdenk aan die keer dat ik een boze Mocro uit Maastricht hoorde praten.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Groningen is sowieso goedquote:Op zondag 18 maart 2018 23:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Steden die ik tot nu toe tof vind qua uitgaan is Utrecht, Groningen en Arnhem
Dat moet wel heel apart klinken.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moet nog altijd lachen als ik terugdenk aan die keer dat ik een boze Mocro uit Maastricht hoorde praten.
Als je de A2 naar Amsterdam pakt alleen maar Ajacieden, dat is echt genieten kan ik je wel vertellen..quote:Op zondag 18 maart 2018 23:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Landelijke club, juist altijd genieten. Als ik de A15 oprij op een zondag zie je vanaf Tiel naar Rotterdam alleen maar Feyenoordvaantjes. Mooie dingen
Heb jij nog enigszins een soort van tilburgse ondertoon?quote:Op zondag 18 maart 2018 23:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moet nog altijd lachen als ik terugdenk aan die keer dat ik een boze Mocro uit Maastricht hoorde praten.
Waar je maar blij mee bentquote:Op zondag 18 maart 2018 23:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Landelijke club, juist altijd genieten. Als ik de A15 oprij op een zondag zie je vanaf Tiel naar Rotterdam alleen maar Feyenoordvaantjes. Mooie dingen
Niet echt, die A2 gaat ook langs Eindhoven. Daar zie je veel Den Bosch vaantjes.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:39 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Als je de A2 naar Amsterdam pakt alleen maar Ajacieden, dat is echt genieten kan ik je wel vertellen..
Je moet dan ook de A2 naar Amsterdam pakken, niet naar Eindhoven..quote:Op zondag 18 maart 2018 23:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet echt, die A2 gaat ook langs Eindhoven. Daar zie je veel Den Bosch vaantjes.
Geen idee, ik weet niet hoe ik klink eigenlijk.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb jij nog enigszins een soort van tilburgse ondertoon?
Mijn baas praat soms vol in dialect met Broekhoven cliënten, versta er echt geen kut van.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet hoe ik klink eigenlijk.
De A2 van Maastricht naar Amsterdam gaat langs Eindhoven en Den Bosch en Utrecht...quote:Op zondag 18 maart 2018 23:41 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Je moet dan ook de A2 naar Amsterdam pakken, niet naar Eindhoven..
Dit heb ik gezien bij Opsporing Verzochtquote:Op zondag 18 maart 2018 23:42 schreef R-woud88 het volgende:
Ooit in een ver verleden vuisten gezien van Antillianen in Groningen nadat een kameraad in een dronken bui zichzelf iets te groot voelde
Ik moet altijd weer even wennen aan plat Tilburgs.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mijn baas praat soms vol in dialect met Broekhoven cliënten, versta er echt geen kut van.
Betuwe en Maaswaal is van oudsher Feyenoordgebied, dus dat scheelt voor mij persoonlijk weer iets.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:39 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Als je de A2 naar Amsterdam pakt alleen maar Ajacieden, dat is echt genieten kan ik je wel vertellen..
Had bijna een zaak van Peter R de Vries kunnen zijn, bij elke klap die ik kreeg verdween de werkelijkheid steeds een beetje meerquote:Op zondag 18 maart 2018 23:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dit heb ik gezien bij Opsporing Verzocht
Antillianen steken. Weet je zeker dat het geen Somaliërs waren?quote:Op zondag 18 maart 2018 23:42 schreef R-woud88 het volgende:
Ooit in een ver verleden vuisten gezien van Antillianen in Groningen nadat een kameraad in een dronken bui zichzelf iets te groot voelde
Soms is het best mooi, een zin van 15 woorden kunnen verkorten naar 3.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moet altijd weer even wennen aan plat Tilburgs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |