Dit heb ik hardop moeten lezen om het te begrijpenquote:Op zondag 18 maart 2018 23:25 schreef Saind het volgende:
Het seizoen da is begonne, de punten worre geteld.
En als die dan ni kommen gebruiken we geweld.
En haalt da ok niks uit ja, dan klimmen we op het veld.
De media, de speulers ja, iedereen stut versteld.
Heey boem, knal, heey jah, Hadde da gehurd?
Op de west tribune is een bommetje gepleurt.
Dun dader wordt gevat, en onmiddellijk bekeurt.
We gan un pilske pakken wa gebeurt is gebeurt.
Aan het eind van ut seizoen, op de vierde plats beland.
De nacompetitie wonnen we bekant.
Da ken os toch ni skillen, we bouwen un feestje want.
We hebben de miste rooie kaarten van Nederland.
Dat zijn wel teksten
Dit lijkt best veel op tilburgs.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:25 schreef Saind het volgende:
Het seizoen da is begonne, de punten worre geteld.
En als die dan ni kommen gebruiken we geweld.
En haalt da ok niks uit ja, dan klimmen we op het veld.
De media, de speulers ja, iedereen stut versteld.
Heey boem, knal, heey jah, Hadde da gehurd?
Op de west tribune is een bommetje gepleurt.
Dun dader wordt gevat, en onmiddellijk bekeurt.
We gan un pilske pakken wa gebeurt is gebeurt.
Aan het eind van ut seizoen, op de vierde plats beland.
De nacompetitie wonnen we bekant.
Da ken os toch ni skillen, we bouwen un feestje want.
We hebben de miste rooie kaarten van Nederland.
Dat zijn wel teksten
Klopt, is tijdens een oefenpotje toen ze nog in de Juup speelde aantal jaar geleden ook flink uit de klauwen gelopen toen ze zich wilden meten aan Twente HKquote:Op zondag 18 maart 2018 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hebben het ook niet zo op Twente begreep ik vandaag
Mwoah ik ben ook geen brabo maar dit lukt nogquote:Op zondag 18 maart 2018 23:26 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dit heb ik hardop moeten lezen om het te begrijpen
Ik neem nooit de tram in Rotterdam. Sowieso staat hij altijd vast op de plekken waar ik moet zijn, door dubbelgeparkeerde auto's e.d...quote:Op zondag 18 maart 2018 23:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Niet allemaal, maar als je vanaf CS komt met koffers en al is dat sowieso kut als je ergens op tijd moet zijn
Zelfde probleem als in Volendam?quote:Op zondag 18 maart 2018 23:27 schreef Caland het volgende:
Ken een groepje Feyenoorders uit Mierlo. Die zijn ook niet helemaal goed
Zit volgens mij in het water daar
Denk eerder het feit dat het Feyenoorders zijn daar wat mee te maken heeftquote:Op zondag 18 maart 2018 23:27 schreef Caland het volgende:
Ik kwam een tijd terug Kalou tegen in Berlijn.. Heb ik kakkerlak geroepen en ben ik gauw doorgelopen..quote:Op zondag 18 maart 2018 23:27 schreef Caland het volgende:
Waar speelt kalougod tegenwoordig? Hertha?quote:Op zondag 18 maart 2018 23:28 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik kwam een tijd terug Kalou tegen in Berlijn.. Heb ik kakkerlak geroepen en ben ik gauw doorgelopen..
Jap..quote:Op zondag 18 maart 2018 23:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waar speelt kalougod tegenwoordig? Hertha?
Kende er vroeger wat uit Beusichem, dat was ook bijzonder volkquote:Op zondag 18 maart 2018 23:27 schreef Caland het volgende:
Hoorde dat lufthansa maar heeft gezegd dat ze dat nieuwe vliegveld maar van de grond af aan opnieuw moeten gaan bouwen?quote:
Op de platte kar door het durp is wel genietenquote:Op zondag 18 maart 2018 23:30 schreef DonRaja het volgende:
Het is bij alle clubs hetzelfde, de grootste mafketels komen op de trekker...
Het schijnt allemaal niet te voldoen aan huidige eisen ofzo.. Maar dat nieuwe vliegveld had al lang en breed open moeten zijn..quote:Op zondag 18 maart 2018 23:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoorde dat lufthansa maar heeft gezegd dat ze dat nieuwe vliegveld maar van de grond af aan opnieuw moeten gaan bouwen?
Afgelopen week weer eens op een trekker gereden, kreeg meteen last van grootheidswaanzinquote:Op zondag 18 maart 2018 23:30 schreef DonRaja het volgende:
Ja of Barendrechtquote:Op zondag 18 maart 2018 23:30 schreef DonRaja het volgende:
Ja, dat ookquote:Op zondag 18 maart 2018 23:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bedoel je niet Papendrecht, Dordrecht en Spijkenisse?
Leave Onlogisch Alonequote:Op zondag 18 maart 2018 23:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Barendrecht is voor mijn gevoel vinex, net zoals Ypenburg. Veel gezinnetjes, weinig tuig.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja, dat ook
Eigenlijk alles verder dan Zuid
Zelden zoveel inteelt gezien
Ja, nee dat bedoel ik nietquote:Op zondag 18 maart 2018 23:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Barendrecht is voor mijn gevoel vinex, net zoals Ypenburg. Veel gezinnetjes, weinig tuig.
Dat groepje Feyenoorders uit Maastricht zijn ook altijd wel genieten.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Leuk zo'n club zonder regionale bindingquote:Op zondag 18 maart 2018 23:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat groepje Feyenoorders uit Maastricht zijn ook altijd wel genieten.
Kan je echt niks van maken.
quote:Op zondag 18 maart 2018 23:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Kun je ze wel verstaan dan?quote:Op zondag 18 maart 2018 23:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Steden die ik tot nu toe tof vind qua uitgaan is Utrecht, Groningen en Arnhemquote:Op zondag 18 maart 2018 23:36 schreef Ties02 het volgende:
Ik vond Eindhoven niet zo bijzonder qua uitgaan
beetje uitgestorven, maarja ben ook niet tijdens carnaval gegaan (lol)
quote:Op zondag 18 maart 2018 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik krijg medelijden met mensen die mensen kennen die in een Vinexwijk wonen.
Landelijke club, juist altijd genieten. Als ik de A15 oprij op een zondag zie je vanaf Tiel naar Rotterdam alleen maar Feyenoordvaantjes. Mooie dingenquote:Op zondag 18 maart 2018 23:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Leuk zo'n club zonder regionale binding
De multinational van het Nederlandse voetbal
Groningen kan werkelijk niks aan tippenquote:Op zondag 18 maart 2018 23:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Steden die ik tot nu toe tof vind qua uitgaan is Utrecht, Groningen en Arnhem
Ik moet nog altijd lachen als ik terugdenk aan die keer dat ik een boze Mocro uit Maastricht hoorde praten.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Groningen is sowieso goedquote:Op zondag 18 maart 2018 23:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Steden die ik tot nu toe tof vind qua uitgaan is Utrecht, Groningen en Arnhem
Dat moet wel heel apart klinken.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moet nog altijd lachen als ik terugdenk aan die keer dat ik een boze Mocro uit Maastricht hoorde praten.
Als je de A2 naar Amsterdam pakt alleen maar Ajacieden, dat is echt genieten kan ik je wel vertellen..quote:Op zondag 18 maart 2018 23:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Landelijke club, juist altijd genieten. Als ik de A15 oprij op een zondag zie je vanaf Tiel naar Rotterdam alleen maar Feyenoordvaantjes. Mooie dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |