Jawat woonde ook in Zwolle en rijmde ook gewoon met die papi's van Duvelduvel..quote:Op zondag 18 maart 2018 23:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoe kan het dat er zoveel feyenoorders in die omgeving wonen dan.
Frieslandquote:Op zondag 18 maart 2018 23:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Sexbierum groet Feyenoord
Wat een club
Oat moarn!
Die FLKG moeten ze gewoon weigerenquote:Op zondag 18 maart 2018 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar dat is nagenoeg bij elke uitwedstrijd wel zo tegenwoordig. Groep die ervoor kiest om niet meer in het uitvak te zitten groeit met de week.
Vandas Noordquote:Op zondag 18 maart 2018 23:10 schreef Caland het volgende:
Sowieso zat die hele hotelbar aan het stadion op een gegeven moment vol met Feyenoorders. Kwamen uiteindelijk nog wat van Zwolle buurten maar die begrepen dat het een onbegonnen zaak was
Netjes naar het vak begeleid door stillen
Zwarte koffie.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:10 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Jawat woonde ook in Zwolle en rijmde ook gewoon met die papi's van Duvelduvel..
Kan toch ook niet. Als ik een kaart koop mag ik gewoon naar binnen.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die FLKG moeten ze gewoon weigeren
Maar dat kan niet helaas, misschien met de sleepwet
Jou zouden ze driedubbel anaal moeten fouillerenquote:Op zondag 18 maart 2018 23:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan toch ook niet. Als ik een kaart koop mag ik gewoon naar binnen.
:’(quote:Op zondag 18 maart 2018 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zou soms bijna vergeten dat het lot van een club sommige mensen echt aan het hart gaat.
Alsof jij geen diehard FC Rijswijk fan bentquote:Op zondag 18 maart 2018 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zou soms bijna vergeten dat het lot van een club sommige mensen echt aan het hart gaat.
Concordia Delft voor het leven!quote:Op zondag 18 maart 2018 23:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alsof jij geen diehard FC Rijswijk fan bent
Vandaag businesskaarten dus niet eens fouilleren, lekker decadent doen.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jou zouden ze driedubbel anaal moeten fouilleren
Lekker bitterballen vreten en verwarmde stoelen genotquote:Op zondag 18 maart 2018 23:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Vandaag businesskaarten dus niet eens fouilleren, lekker decadent doen.
Ik heb dat eens in een boekje over Cruijff gelezen hoe het zat.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:15 schreef Ties02 het volgende:
Gelezen Ajacied422?
https://www.ed.nl/overig/(...)ng-cruijff~a8c96c81/
Een van de vele boeken in de collectiequote:Op zondag 18 maart 2018 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb dat eens in een boekje over Cruijff gelezen hoe het zat.
Nog maar eens lezen danquote:Op zondag 18 maart 2018 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen ben ik het allang weer vergeten.
Blij met mijn derde plek en mensen die eromheen staanquote:Op zondag 18 maart 2018 23:16 schreef DonRaja het volgende:
Lijst met aartsvijanden:
1. Jan Vertonghen
2. Sa Pinto
3. Ties02
4. Duitsland
5. Die kleine lijp van GAE, die alleen tegen ons scoort.
Dit soort topic ontsporen snel gok ikquote:Op zondag 18 maart 2018 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stel geen lijstjes van aartsvijanden op of doe niet mee aan mongolische topics zoals deze:
VBL / Nederlandse voetbalclub die jij het minst sympathiek vindt
Antonia?quote:Op zondag 18 maart 2018 23:16 schreef DonRaja het volgende:
Lijst met aartsvijanden:
1. Jan Vertonghen
2. Sa Pinto
3. Ties02
4. Duitsland
Antonia voetbalt nu bij Omonia Nicosia.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:16 schreef DonRaja het volgende:
Lijst met aartsvijanden:
1. Jan Vertonghen
2. Sa Pinto
3. Ties02
4. Duitsland
Liefhebbers kennen geen haatquote:Op zondag 18 maart 2018 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stel geen lijstjes van aartsvijanden op of doe niet mee aan mongolische topics zoals deze:
Plek zat gok ik (lol)quote:Op zondag 18 maart 2018 23:17 schreef Caland het volgende:
Volgende maand bij Twente maar weer eens de business uitproberen. Gozer die ik ken zou kaarten regelen inclusief lunch vooraf en gratis drank voor iets van 80 euro
Topshow
Soms is het een noodzaak.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Jaloersquote:Op zondag 18 maart 2018 23:17 schreef Caland het volgende:
Volgende maand bij Twente maar weer eens de business uitproberen. Gozer die ik ken zou kaarten regelen inclusief lunch vooraf en gratis drank voor iets van 80 euro
Topshow
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |