quote:Op zondag 18 maart 2018 23:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik vond het wel ludiek. Ook de andere doeken op P.
Maarja, lekker alles veroordelen vanaf je ivoren toren. Voor veel van die jongens is de club alles in hun leven.
Topdag gehad.quote:
Insgelijksquote:Op zondag 18 maart 2018 23:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij staat nu op mijn aartsvijandenlijst.
Hoe kan het dat er zoveel feyenoorders in die omgeving wonen dan.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Topdag gehad.
Was weer eens een groot Feyenoordfeestje op de tribunes. De Zwollenaren liepen op een gegeven moment gewoon weg omdat ze in de minderheid waren op hun eigen tribune
Rennen in je eigen stad, heftigquote:Op zondag 18 maart 2018 23:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Topdag gehad.
Was weer eens een groot Feyenoordfeestje op de tribunes. De Zwollenaren liepen op een gegeven moment gewoon weg omdat ze in de minderheid waren op hun eigen tribune
Die wonen overalquote:Op zondag 18 maart 2018 23:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoe kan het dat er zoveel feyenoorders in die omgeving wonen dan.
André Hazes zou trots zijn op dit geweldige rijmpjequote:Op zondag 18 maart 2018 23:05 schreef Ties02 het volgende:
Niks meer aan doentwitter:voetbalzonenl twitterde op zaterdag 17-03-2018 om 19:05:04"Steek die pepers in je reet en bespaar ons degradatieleed""Deze pepers komen veel te laat, omdat je door schijtbakkenvoetbal zeventiende staat""Door mediageilheid verwaarloost Van Halst selectiebeleid, TD was drukker met nevenactiviteit"#twewil #fctwente https://t.co/sCDF5wSE6M reageer retweet
[ afbeelding ]
Ik woon er ook 50km vandaan hoorquote:Op zondag 18 maart 2018 23:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze zijn te gezocht. Ik had er gewoon iets in jullie taaltje op gezet.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:05 schreef Ties02 het volgende:
Niks meer aan doentwitter:voetbalzonenl twitterde op zaterdag 17-03-2018 om 19:05:04"Steek die pepers in je reet en bespaar ons degradatieleed""Deze pepers komen veel te laat, omdat je door schijtbakkenvoetbal zeventiende staat""Door mediageilheid verwaarloost Van Halst selectiebeleid, TD was drukker met nevenactiviteit"#twewil #fctwente https://t.co/sCDF5wSE6M reageer retweet
[ afbeelding ]
Geen flauw idee, maar dat is nagenoeg bij elke uitwedstrijd wel zo tegenwoordig. Groep die ervoor kiest om niet meer in het uitvak te zitten groeit met de week.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Denk niet dat je ver komt met 5 woorden.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze zijn te gezocht. Ik had er gewoon iets in jullie taaltje op gezet.
Jullie taaltje zegt ie lolquote:Op zondag 18 maart 2018 23:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze zijn te gezocht. Ik had er gewoon iets in jullie taaltje op gezet.
Jawat woonde ook in Zwolle en rijmde ook gewoon met die papi's van Duvelduvel..quote:Op zondag 18 maart 2018 23:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Frieslandquote:Op zondag 18 maart 2018 23:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Sexbierum groet Feyenoord
Wat een club
Oat moarn!
Die FLKG moeten ze gewoon weigerenquote:Op zondag 18 maart 2018 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar dat is nagenoeg bij elke uitwedstrijd wel zo tegenwoordig. Groep die ervoor kiest om niet meer in het uitvak te zitten groeit met de week.
Vandas Noordquote:Op zondag 18 maart 2018 23:10 schreef Caland het volgende:
Sowieso zat die hele hotelbar aan het stadion op een gegeven moment vol met Feyenoorders. Kwamen uiteindelijk nog wat van Zwolle buurten maar die begrepen dat het een onbegonnen zaak was
Netjes naar het vak begeleid door stillen
Zwarte koffie.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:10 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Jawat woonde ook in Zwolle en rijmde ook gewoon met die papi's van Duvelduvel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |