Dat hij wegblijft, met z'n hoofd.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Antonia voetbalt nu bij Omonia Nicosia.
Ach, die gast is heel erg snel opgefokt.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:19 schreef Caland het volgende:
Antonia ja![]()
Die heeft nog een keer tikken gehad in Deventer met stappen van plaatselijke Feyenoorders
Ik vind je bijna ''bijzonder''quote:Op zondag 18 maart 2018 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind slechts wat figuren bij PSV vermoeiend maar ik relativeer en nuanceer.
Ik moet de samenvattingen van zaterdag nog steeds kijkenquote:Op zondag 18 maart 2018 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, even de samenvatting van Ajax kijken (lol)
Mocht je willen ik krijg gratis business kaarten voor FCE-Helmondquote:Op zondag 18 maart 2018 23:17 schreef Caland het volgende:
Volgende maand bij Twente maar weer eens de business uitproberen. Gozer die ik ken zou kaarten regelen inclusief lunch vooraf en gratis drank voor iets van 80 euro
Topshow
Plaatselijke Feyenoorders in Deventerquote:Op zondag 18 maart 2018 23:19 schreef Caland het volgende:
Antonia ja![]()
Die heeft nog een keer tikken gehad in Deventer met stappen van plaatselijke Feyenoorders
Derby allesquote:Op zondag 18 maart 2018 23:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Mocht je willen ik krijg gratis business kaarten voor FCE-Helmond
Wat is met Sa Pinto?quote:Op zondag 18 maart 2018 23:16 schreef DonRaja het volgende:
Lijst met aartsvijanden:
1. Jan Vertonghen
2. Sa Pinto
3. Ties02
4. Duitsland
5. Die kleine lijp van GAE, die alleen tegen ons scoort.
Zijn er genoeg in Deventerquote:Op zondag 18 maart 2018 23:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Plaatselijke Feyenoorders in Deventer
Die moeten zichzelf meteen ophangen
Die heeft ook echt een sla-mij-hoofd ja.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Zolang Foeke Booij maar geen club vind ben ik neutraal.
Wat let je?quote:Op zondag 18 maart 2018 23:21 schreef Smoofie het volgende:
Ff serieus. Die turken en erdogan moeten echt eens gebombardeerd worden.
En in Zwolle heb je weer veel Ajaciedenquote:Op zondag 18 maart 2018 23:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn er genoeg in Deventer
Toch de enige plek waar ik heb moeten rennen
En dan lekker 1 miljoen vluchtelingen dumpen in europaquote:Op zondag 18 maart 2018 23:21 schreef Smoofie het volgende:
Ff serieus. Die turken en erdogan moeten echt eens gebombardeerd worden.
Prima speciaalbiercafés hier op de Oude Marktquote:Op zondag 18 maart 2018 23:21 schreef R-woud88 het volgende:
Ik ben nog nooit in mijn leven in Enschede geweest
Wezep alleenquote:Op zondag 18 maart 2018 23:21 schreef Ties02 het volgende:
[..]
En in Zwolle heb je weer veel Ajacieden
Apart allemaal
Niet door ons, door de russen of amerikanen. Sowieso snap ik niet waarom het zogenaamde "Free syrian Army" de turken helpt tegen de koerden en zich niet focussen op Assad. Paupers.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
En dan lekker 1 miljoen vluchtelingen dumpen in europa
Zou ook graag eens willen gaan, niks mis mee lijkt mijquote:Op zondag 18 maart 2018 23:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Prima speciaalbiercafés hier op de Oude Markt
Kom gezellig langs
Ze hebben het ook niet zo op Twente begreep ik vandaagquote:Op zondag 18 maart 2018 23:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hattem ook
Wat een boeren onvoorstelbaar (en dat zeg ik ja)
welke Loes?quote:Op zondag 18 maart 2018 23:23 schreef napoleonfour het volgende:
„Ik zou Loes doen”, schrijft Brabantfapper.
Rennen voor een tram? Die dingen komen toch elke 5 minuten?quote:Op zondag 18 maart 2018 23:23 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb trouwens wel vaker moeten rennen
Ook in Rotterdam toen ik de tram moest halen
Succes morgen.. Ik zal aan je denken als ik warmpjes achter m'n bureau zit..quote:Op zondag 18 maart 2018 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga mij maar eens mentaal voorbereiden op de gevoelstemperatuur van -13 morgenvroeg, rip.
DAG
Sterktequote:Op zondag 18 maart 2018 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga mij maar eens mentaal voorbereiden op de gevoelstemperatuur van -13 morgenvroeg, rip.
DAG
Hellemondgodenquote:Op zondag 18 maart 2018 23:25 schreef Saind het volgende:
Het seizoen da is begonne, de punten worre geteld.
En als die dan ni kommen gebruiken we geweld.
En haalt da ok niks uit ja, dan klimmen we op het veld.
De media, de speulers ja, iedereen stut versteld.
Heey boem, knal, heey jah, Hadde da gehurd?
Op de west tribune is een bommetje gepleurt.
Dun dader wordt gevat, en onmiddellijk bekeurt.
We gan un pilske pakken wa gebeurt is gebeurt.
Aan het eind van ut seizoen, op de vierde plats beland.
De nacompetitie wonnen we bekant.
Da ken os toch ni skillen, we bouwen un feestje want.
We hebben de miste rooie kaarten van Nederland.
Dat zijn wel teksten
Niet allemaal, maar als je vanaf CS komt met koffers en al is dat sowieso kut als je ergens op tijd moet zijnquote:Op zondag 18 maart 2018 23:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Rennen voor een tram? Die dingen komen toch elke 5 minuten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |