abonnement Unibet Coolblue
  zondag 17 maart 2019 @ 12:36:05 #102
403253 Meke
after all this time? always.
pi_185668374
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 12:43 schreef Greys het volgende:
Wat leuk dat er hier weer voorstelrondjes komen! _O_ Bedankt Meke, en eens met je favoriete gif! :7
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 14:00 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Ik mag jou wel.
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 00:54 schreef grazz het volgende:

[..]

Ik mag jou ook wel :) en leuk dat je'm hebt ingevuld!
:D *O*
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  vrijdag 22 maart 2019 @ 14:07:23 #103
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_185786206
Naam: - Giggio
Leeftijdscategorie: - big 28 + :s)
Regio: - Veluwezoom

Kijkt het songfestival sinds: - bewust sinds 1970 (Dana O+ ) - waarschijnlijk onbewust Lenny K. w/ zien winnen in 1969
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: -
1. Raggio di Luna - Matia Bazar (voor Italië in 1979 - zo zeker van de winst in vriendenpool: gegokt en verloren)
2. Sing Sang Song - The Les Humphries Singers (voor Duitsland in 1976 - groot fan van TLHS sinds To My Fathers House (1ste gekocht singeltje) - maar nog steeds van mening niet uit de verf gekomen omdat ze maar met 6 van de tig singers mochten aantreden :? )
Ik vind leuk aan ESF-forum: - gewoon lekker campy ouwehoeren
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: - geen idee - wat me niet aanstaat lees ik niet - links in rechts uit
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: - nee - zou wel willen *O*
Favoriete ESF-user: - mag ik hier later op terugkomen?

Hoe lang ben je al op FOK!: - woensdag 14 november 2001

Naast het Songfestival vind ik leuk: - Utopia (nou ja leuk) - Eastenders - Olympische Spelen
Kan je koken: - ja - redelijk
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: - ladiejeee
Ik word schijtchagrijnig van: - vastlopende FOK
Ik word erg gelukkig van: - goedlopende FOK
Favo (Netflix)serie('s): - Once Upon a Time - Walking Dead - A Fuller House (guilty pleasure) en wil aan Dynasty2.0 gaan beginnen
Favo film(s): - Les Uns et Les Autres

Wat ik tot slot nog kwijt wil: - keep the FOK alive!! *O*

FOTO, optioneel: - hou de optie nog even open ;)

Favoriete ESF-gif: - eeuhh.... dat wordt zoeken
... en huiver mee
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 maart 2019 @ 14:19:58 #104
163650 Greys
pi_185786364
Leuk :D

En fijn dat je het zo naar je zin hebt in ESF! w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 22 maart 2019 @ 14:21:55 #105
472105 Amarinthe
Ik weet het ook niet
pi_185786393
Naam: - Amarinthe
Leeftijdscategorie: - 24 jaar
Regio: - Friesland

Kijkt het songfestival sinds: - Ik weet het niet precies meer, mijn ouders kijken het al jaaaren, dus ik denk dat ik het sinds ik tot 8 uur mocht opblijven wel heb gekeken. Maar de eerste waarbij ik echt doorhad wat er gebeurde en tot de winnaar volgde: 2006.
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: - Oeiii, ik heb er veel meer dan 2 en ga nu sowieso een favoriet vergeten. Maar sowieso Alexander Rybak - Fairytale. en dan kies ik toch ook Loreen - Euphoria. Oh nee, Viszlat Nyar!
Ik vind leuk aan ESF-forum: - Ik lees eigenlijk pas mee sinds de bijna-bekendmaking van Duncan's lied. Maar ik ken fok al sinds ik 13 ben ofzo. Ik heb op dit account ook bijna nooit gepost. Ik vind het leuk dat er zo veel verschillende mensen zijn, leeftijd maar uiteraard ook karakter. Iedereen hier lijkt heel aardig en net zoals het ESC gevoel een beetje familie.
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: - Nog niks opgemerkt?
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: - Nee maar ik hoop uiteraard dat dat volgend jaar lukt! Als ESF in ons land is ben ik er uiteraard bij.
Favoriete ESF-user: - Heb ik niet, nog niet echt sociaal geweest.

Hoe lang ben je al op FOK!: - Met dit account ergens sinds 2017. Maar ik heb eerder een account gehad en dat was rond 2010.

Naast het Songfestival vind ik leuk: - Gamen, chillen, series kijken, youtuben (goh wel erg lui)
Kan je koken: - Een beetje.
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: - Hetero
Ik word schijtchagrijnig van: - Wind en regen op de fiets. Wielrenners. Smakkende mensen.
Ik word erg gelukkig van: - In de zon zitten met een biertje
Favo (Netflix)serie('s): - Heb er heeel veel. Maar o.a. Dexter, Orphan Black, Game of Thrones, Black Mirror, La Casa de Papel, The Sinner etc
Favo film(s): - Crazy stupid love en nog heel veel maar heb even een brainfart.

Wat ik tot slot nog kwijt wil: - Ik hoop dat we winnen! *O* En leuk dat iedereen hier zo actief is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Amarinthe op 22-03-2019 14:29:22 ]
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 maart 2019 @ 14:39:51 #106
163650 Greys
pi_185786570
Ook al ingevuld! Zo leuk! *O* w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185786950
quote:
Favo (Netflix)serie('s): - Heb er heeel veel. Maar o.a. Dexter, Orphan Black, Game of Thrones, Black Mirror, La Casa de Papel, The Sinner etc
*high five* ^O^

Welkom. *O*
pi_185787064
Naam: - Butler456 (maar Jim vind ik ook goed, hoor :))
Leeftijdscategorie: - 19 jaar
Regio: - Haarlemmermeer, Noord-Holland

Kijkt het songfestival sinds: Voor het eerst kennis gemaakt met het ESF in 2012: dat was in groep 8 toen ik hoorde dat Joan Franka Nederland vertegenwoordigde en de meiden in de klas even later allemaal met Euphoria meezongen. In 2014 met de hele familie gekeken (wat was dat spannend zeg) en sinds 2015 volg ik het ieder jaar.
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: - Dat kan op elk tijdstip weer veranderen, maar op dit moment: Für alle van Wind (word ik altijd gelukkig van :Y ) en Vrede van Ruth Jacott natuurlijk :D
Ik vind leuk aan ESF-forum: - Meepraten met vele anderen over iets waar je fan van bent.
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: - Geen idee
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: - Nog niet, maar als we dit jaar winnen ga ik volgend jaar wel, denk ik.
Favoriete ESF-user: - Iedereen is wel aardig.

Hoe lang ben je al op FOK!: - Sinds zondag 22 april 2018 om 12:35 uur

Naast het Songfestival vind ik leuk: - Gamen, televisie kijken (vooral het EK/WK & de Olympische Spelen), verzamelen en oefenen op mijn keyboard.
Kan je koken: - Wie lust er pannenkoeken? :P
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: - Hetero
Ik word schijtchagrijnig van: - Krijsende kinderen. Echt... :(
Ik word erg gelukkig van: - Naar muziek van vroeger luisteren
Favo (Netflix)serie('s): - Ik kijk nooit echt naar series, ik kijk liever films.
Favo film(s): - Titanic, Bohemian Rhapsody & 2012

Wat ik tot slot nog kwijt wil: - AMSTERDAM 2020 w/

FOTO, optioneel: - X

Favoriete ESF-gif: -



[ Bericht 1% gewijzigd door Butler456 op 22-03-2019 15:25:53 ]
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 maart 2019 @ 15:21:28 #109
163650 Greys
pi_185787176
Ok weer leuk :D
Bedankt voor het invullen allemaal. En wat tof dat we hier echt alle leeftijden hebben. _O_ O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185787279
Naam: - Cinderelladreamer
Leeftijdscategorie: - midden 40 :@
Regio: -Noord Brabant

Kijkt het songfestival sinds: - ik me kan herinneren
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: - Euphoria en Heroes of our time
Ik vind leuk aan ESF-forum: - het hyperenthousiasme *O*
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: - geen idee
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: - nee, wel een keer in een kroeg op groot scherm
Favoriete ESF-user: - Goh....jullie allemaal!

Hoe lang ben je al op FOK!: - half jaar

Naast het Songfestival vind ik leuk: - sport kijken
Kan je koken: - nee...... :@
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: - He
Ik word schijtchagrijnig van: - ongefundeerde kritiek
Ik word erg gelukkig van: - de efteling O+
Favo (Netflix)serie('s): - once upon a time en grey's anatomy
Favo film(s): - my best friends wedding :)

Wat ik tot slot nog kwijt wil: - Blij dat ik jullie heb leren kennen!

FOTO, optioneel: - :@

Favoriete ESF-gif: - Oeh lastige keuze....
pi_185787309
Naam: - André
Leeftijdscategorie: - 42
Regio: - Fryslân Boppe!

Kijkt het songfestival sinds: - Diggi-loo diggi-ley is m'n eerste herinnering aan het ESF, dus 1984
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: - onmogelijke keuze, "Rock 'n Roll Kids" en "What's another year" als je het me vandaag vraagt... of "Un Jour, Un Enfant" of toch "Ne partez pas sans moi"... oh nee.. 2 he...
Ik vind leuk aan ESF-forum: - hier zitten de leukste mensen van FOK!
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: - euh?
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: - nee
Favoriete ESF-user: - daar waag ik me niet aan :P

Hoe lang ben je al op FOK!: - sinds 2002 een account *O* daarvoor wel eens gelurkt

Naast het Songfestival vind ik leuk: - teveel... fotografie, "antieke" computers, series en films, FOK! in het algemeen, m'n 2 vrolijke fretten, etc...........
Kan je koken: - gelukkig wel :D geen hoogstaande cuisine maar ik blijf in leven :+
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: - hetero
Ik word schijtchagrijnig van: - telemarketing
Ik word erg gelukkig van: - natuur, zon, bezige bijtjes in de tuin en patatje oorlog
Favo (Netflix)serie('s): - Dexter, Breaking Bad, The Good Doctor, Stranger Things, Alf, MacGyver (de oude), X-Files, Allo Allo
Favo film(s): - Interstellar, Groundhog Day, WarGames, Ocean's Eleven, lange lijst...

Wat ik tot slot nog kwijt wil: - halve autist maar weet nog niet welke helft

FOTO, optioneel: - van wat? :7 van mij? Nee toch? Eh? Huh?

Favoriete ESF-gif: - 120301_163650_wapperindiaan.gif

[ Bericht 0% gewijzigd door TheFreshPrince op 22-03-2019 16:04:04 ]
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 maart 2019 @ 16:08:34 #112
163650 Greys
pi_185787914
Wat een leven weer in dit topic :D *O*

Ben heel trots op alle ESF-users dat de sfeer hier zo goed is en men ook zo nieuwelingvriendelijk is enzo. Fijn dat jullie je allemaal thuisvoelen. w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 22 maart 2019 @ 16:45:37 #113
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_185788575
quote:
[img]https://fokstatic.nl/

Kijkt het songfestival sinds: - Diggi-loo diggi-ley is m'n eerste herinnering aan het ESF, dus 1984
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: - onmogelijke keuze, "Rock 'n Roll Kids" en "What's another year" als je het me vandaag vraagt... of "Un Jour, Un Enfant" of toch "Ne partez pas sans moi"... oh nee.. 2 he...
[b]Ikdiaan.gif]afbeelding[/url] ]
zit hier gelijk 'Ne partez pas sans moi laissez-moi vous suivre... ' te zingen ^O^ ^O^
... en huiver mee
  vrijdag 22 maart 2019 @ 17:15:33 #114
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_185789118
Leuk dat jullie je hebben voorgesteld *O*
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_185789296
Naam: -lylastich of lisette
Leeftijdscategorie: -55
Regio: -Noord Brabant

Kijkt het songfestival sinds: -mijn kinderjaren, ik weet niet precies meer welk jaar
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: -save your kisses for me, en euphoria
Ik vind leuk aan ESF-forum: -dat het altijd zo gezellig is hier :)
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: -geen idee...
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest -:nee helaas
Favoriete ESF-user:t -heb ik nog niet

Hoe lang ben je al op FOK!: -een aantal jaar, maar dit jaar al wat meer aan het posten

Naast het Songfestival vind ik leuk: -wie is de mol
Kan je koken: -ja vrij goed zelfs al zeg ik het zelf :P
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: -he
Ik word schijtchagrijnig -van:chagrijnige mensen
Ik word erg gelukkig van: -mijn man en kinderen, afgezaagd maar waar
Favo (Netflix)serie('s): -sexeducation, casa da papel
Favo film(s): -ghost, green mile

Wat ik tot slot nog kwijt wil: - uhh ik wil nog wat kilo's kwijt mag dat ook?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 maart 2019 @ 18:01:57 #116
163650 Greys
pi_185789860
Kilo's kwijt, goeie _O- _O-

Leuk dat je het ook hebt ingevuld en niks afgezaagd aan dat wat je gelukkig maakt!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 22 maart 2019 @ 18:02:07 #117
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_185789864
Nog een voorsteller. Leuk :) Welkom.

Eigenlijk wordt je dus chagrijnig van jezelf :P @lylastich
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_185795766
Bedankt voor het invullen :) Leuk om zo wat meer te weten te komen over de mensen achter de usernames. Lekker meehyperen hier w/
~The present is all there is~
  Moderator zaterdag 23 maart 2019 @ 11:28:18 #119
375570 crew  Cyan9
pi_185801805
Leuk dat jullie het ook ingevuld hebben!
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_185802529
Na al een aantal jaren af en toe meehypen, maar vooral alles (werkelijk bijna alles!) lezen, zal ik mij ook maar een keer voorstellen :) Tot nu toe steeds uitgesteld, omdat ik op sommige vragen geen goed antwoord weet of geen keuze kan maken :s)

Naam: Momazie

Leeftijdscategorie: 25 jaar

Regio: Noorden van Nederland

Kijkt het songfestival sinds: Oef, daar begint het al. Een moeilijke vraag :P . Ik heb zojuist wikipedia erbij gepakt en zie dat Hind in 2008 mee deed. 2008!! Dat liedje heb ik zelfs op single :@ Het jaar daarvoor deed Edsilia mee, maar dat kan ik me niet herinneren. Tremble wel, maar ik vermoed dat dit door het opvallende optreden is. Sinds 2008 dus, bewust, en waarschijnlijk daarvoor ook al wel, maar dan meer omdat mijn ouders het keken. ;)

Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Loreen - Euphoria & Isaiah - Don't come easy. Eigenlijk heb ik niet echt 'favoriete' nummers. Ik luister de nummers niet als ESF-nummer, maar meer gewoon omdat ik het lied mooi/goed/leuk/prachtig/gevoelig vind. Van Loreen en Isaiah ken ik nog meer nummers, omdat ik ze na het ESF wat ben gaan volgen. Dat geldt overigens voor veel meer artiesten. De laatste tijd luister ik bijvoorbeeld naar Guy Sebastian en die ken ik toch echt door het ESF!

Ik vind leuk aan ESF-forum: Dat alles mag en kan! Het enthousiasme *O* *O* *O* en de teleurstelling -O- -O- -O- Ik kan hier mijn eigen enthousiasme over het ESF kwijt!

Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Ik kan niks bedenken, alleen maar *;

Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Nee, maar hopelijk volgend jaar (áls we winnen! *O*)

Favoriete ESF-user: We maken met zijn allen het ESF-forum, dus echt een favoriet heb ik niet, hoor! Ik lees wel graag de posts van Cee, omdat die vaak zo mooi omschrijft wat ik wil opschrijven O+ En toch ook Greys. Geen ESF-forum zonder Greys (en ook heel veel anderen!).

Hoe lang ben je al op FOK!: Ik zal dat even opzoeken ;) ......... tromgeroffel ........... mijn eerste post pas op 19-04-2011 :o Ik verbaas mezelf. Ik heb alleen tussen 2012 en 2017 niks gepost, alleen meegelezen. In 2017 heb ik mezelf voor het eerst laten zien in het ESF-gedeelte van FOK!. Meelezen deed ik al jaren :@

Naast het Songfestival vind ik leuk: Zingen O+ En naast mijn vaste werk heb ik een eigen bedrijfje in de fotografie. Ook fiets ik graag en fietsen en fotograferen is prima te combineren ;)

Kan je koken: Ja, maar ik heb er niet altijd zin in. :')

Hé/hó/bi/iets anders namelijk: Ik ben hetero.

Ik word schijtchagrijnig van: Elektronica wat niet werkt, waaronder livestreams. Dus als de stream van Het Hoofd 1600x vastloopt.. }:| O, en heel erg pessimistische mensen die altijd uit gaan van het negatieve en dit ook moeten benoemen. Ik ben gevoelig voor gevoelens van anderen en kan het moeilijk loslaten/negeren of naast me neerleggen. Het beïnvloed dan mijn eigen humeur. Kanttekening is wel dat ik niet zo snel chagrijnig ben ;)

Ik word erg gelukkig van: Mijn tantezeggertjes, uit eten met familie/vrienden, muziek luisteren, (extreme) weeromstandigheden (zoals storm, onweer, hevige kou met ijs en schaatsen, sneeuw), maar ook de lente met nieuw leven en de zomer met de terrassen vol. Ik word gelukkig van het gevoel vrij te zijn :)

Favo (Netflix)serie('s): Orphan Black, Prison Break, Jane the Virgin, Orange is the New Black, Modern Family, The Bridge. Ik houd van veel verschillende genres en wissel vaak af. Niet qua serie, want houd er wel van om een serie helemaal uit te kijken, maar wissel wel vaak van genre. Zo keek ik laatst seizoen 8 van the Walking Dead en ben ik op dit moment bezig met Friends ;)

Favo film(s): Ik ben meer een seriekijker dan een filmkijker, al heb ik laatst een abonnement genomen op de bioscoop om mezelf af en toe letterlijk 'stil te zetten'. Thuis heb ik de concentratie niet om een film in één keer af te kijken, omdat ik een bezig bijtje ben en altijd wel wat anders te doen zie.

Wat ik tot slot nog kwijt wil: Ik ben blij dat dit forum er is! Ik word door mijn omgeving soms voor gek verklaart en ze zouden gek worden als ik alles wat ik dacht met hen zou bespreken, maar gelukkig zijn jullie er! Ik ben niet vaak het vele posten, omdat ik ... nou ja, hoe zeg ik dit? het idee heb dat anderen het al hebben gezegd of dat wat ik zeg niet zoveel toevoegd, maar ik zal mijn best doen om wat meer aanwezig te zijn hier! Ik vind jullie leuk en ik vind het leuk om de liefde voor het ESF te kunnen delen! O+ O, en ik hoop zoooo dat we winnen dit jaar! Hoe gaaf zou dat zijn??? w/ w/

Favoriete ESF-gif: *gaat even graven in het GIF-jes topic om haar eerste GIF ooit op FOK! te posten*



En dat hij dat dit jaar weer deed _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door Momazie op 23-03-2019 12:40:04 ]
  zaterdag 23 maart 2019 @ 12:54:12 #121
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_185802723
Leuk Momazie, welkom!
Koel en donker bewaren
pi_185870927
Hoi!

ik ben Silvia, 38 uit omgeving Leiden. Mijn eerste songfestival zag ik in 1986 (toen mocht ik er voor opblijven) altijd fan geweest,maar mede dankzij social media volg ik de laatste 8 a 10 jaar echt alles :)
Vandaag eindelijk eens bij dit forum aangemeld (beter laat dan nooit) 😅

Fijne dag allemaal! ☀️
pi_185870998
Welkom :)
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_185871159
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 08:38 schreef Fred_B het volgende:
Welkom :)
dankjewel!
  woensdag 27 maart 2019 @ 08:58:02 #125
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_185871234
Welkom :)
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_185872481
Welkom zonnetje in huis :)
pi_185876412
Welkom! w/
~The present is all there is~
pi_185914292
Bedankt allemaal. gezellig!!
pi_186030013
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 10:41 schreef Gerard-Joling het volgende:
Two And a Half Men
TWO AND A HALF MEN
wel met Charlie dan
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  donderdag 4 april 2019 @ 20:39:55 #130
57798 Gerard-Joling
No more bolero's....
pi_186037131
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 14:39 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

TWO AND A HALF MEN
wel met Charlie dan
Allicht! De rest is kak!
Zing met me mee tot morgenvroeg....
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 april 2019 @ 20:54:40 #131
163650 Greys
pi_186037498
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 08:31 schreef zonnetjeinhuis7 het volgende:
Hoi!

ik ben Silvia, 38 uit omgeving Leiden. Mijn eerste songfestival zag ik in 1986 (toen mocht ik er voor opblijven) altijd fan geweest,maar mede dankzij social media volg ik de laatste 8 a 10 jaar echt alles :)
Vandaag eindelijk eens bij dit forum aangemeld (beter laat dan nooit) 😅

Fijne dag allemaal! ☀️
Welkom hier! Leuk! *O* w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 april 2019 @ 20:56:02 #132
163650 Greys
pi_186037547
Momazir wat fijn dat jij het ook ingevuld hebt, erg leuk om te lezen! ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 7 april 2019 @ 06:29:13 #133
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_186077939
Eindelijk, eindelijk vul ik dan ook het lijstje in. :Y

Naam: Andromache, en in het echt M..... ;)
Leeftijdscategorie: 35-40
Regio: Utrecht met wortels in het noorden :)

Kijkt het songfestival sinds: Aan 1992 met Humphrey Campbell heb ik de eerste actieve herinneringen. Dat grote vikingschip dat toen heel wat was. :)
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Hari Mati Hari - Lejla vind ik een vergeten knaller. Heerlijke muziek, en heeft mijn oren geopend voor het mooie pathos dat je in de Balkanmuziek terughoort.

En er is zo veel, in zo veel genres, uit zo veel historie, hoe kan ik kiezen?? Waar het in sommige decennia een stemmig, gedragen nummer helemaal je-van-het was, wordt er nu heel veel goede pop ingestuurd. Compleet anders.

Ik ga dan toch voor Midnight Gold van Nika Kocharov en de Young Georgian Lolitaz omdat dat een geweldig gedurfd nummer is dat zeer dicht bij mijn grootste muzieksmaak zit.
Ik vind leuk aan ESF-forum: Dat hier zo veel mensen blijken te zitten die net zo verknocht zijn aan dit geweldige evenement als ik en ook de historie kennen. Een verademing. _O_ Privé hoef ik hier niet mee aan te komen...
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Dat de topics zo hard gaan
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Wel bij het beruchte John de Mol-ESF. Ik hoop vurig ooit bij de grote finale te zijn.
Favoriete ESF-user: Wie kan ik anders noemen dan onze ESF-moeder Greys? O+

Hoe lang ben je al op FOK!: Te lang en te vaak.... iets met studievertraging en gemiste kansen in het leven. :@

Naast het Songfestival vind ik leuk: Muziek luisteren en naar concerten gaan (rock, alternatief, indie, af en toe metal als vriend me meesleept, verder ben ik ook dol op De Kast :Y ), krant en opinietijdschriften lezen, bijblijven met de politiek, salsa dansen, bordspellen, fietsen, geschiedenis, af en toe een museum doen.
Kan je koken: Ja, vind het leuk om nieuwe recepten uit te proberen.
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: Hé, maar Maruv is sexy :Y
Ik word schijtchagrijnig van: Zeurende, inflexibele mensen, mensen zonder zelfreflectie.
Ik word erg gelukkig van: Muziek, de wind door mijn haar buiten op de fiets,
Favo (Netflix)serie('s): Sinds het Netflix-tijdperk ontwijk ik series, aan Fok heb ik genoeg verslaving.
Favo film(s): All the president's men, heerlijke seventies politieke thriller.

Wat ik tot slot nog kwijt wil: mijn huis :D

FOTO, optioneel: -

Favoriete ESF-gif: laat ik even zitten voor nu
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_186101636
OMG, volgens mij is dit mijn aller aller allereerste post op FOK!

Naam: - Ann-Lynn
Leeftijdscategorie: - ugh...
Regio: - Drechtsteden

Kijkt het songfestival sinds: - 1992
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: - dit is een onmogelijke vraag, er zijn zo ontzettend veel goede ESF nummers!! Turkije 2008 vond ik geweldig, Lane moje, Euphoria, Non ho l'eta, etc etc etc....
Ik vind leuk aan ESF-forum: - weten dat er mensen zijn die NOG meer met ESF doen, NOG gekker zijn.... is toch een hele geruststelling.
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: - mensen die ESF afzeiken op een ESF forum (en er stiekem helemaal dol op zijn)
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: - EIC in 2007 en Düsseldorf 2011 en ik was in Moskou TIJDENS het ESF, maar kaartjes bemachtigen...euh, er kwam wat tussen (iets wat inmiddels 9 jaar oud is en ook sinds vorig jaar verknocht aan het ESF dankzij mams)
Favoriete ESF-user: - heb ik niet, hoewel Kreator dit jaar dicht in de buurt komt.

Hoe lang ben je al op FOK!: - met dit account sinds 2015, maar eigenlijk heel heel lang, alleen als lezer, nooit iets gepost (tot nu toe).

Naast het Songfestival vind ik leuk: - Lego, Fantasy Festivals, musicals
Kan je koken: - ik vind van wel, maar mijn gezinsleden zitten regelmatig te kokhalzen
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: - Hé
Ik word schijtchagrijnig van: - al die vinkjes die je moet zetten om op FOK te komen
Ik word erg gelukkig van: - uitslapen
Favo (Netflix)serie('s): - pfff..... bingewatchen is my middle name, alles wat sci-fi / fantasy is.
Favo film(s): - De laatste Marvel films maken me behoorlijk blij.

Wat ik tot slot nog kwijt wil: - ik ben erg blij met de NL inzending dit jaar en ik duim als een gek dat het R'dam 2020 wordt!

FOTO, optioneel: -

Favoriete ESF-gif: -

[ Bericht 2% gewijzigd door Ann-Lynn op 08-04-2019 14:27:12 (Ik krijg het gifje er maar niet op ) ]
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 8 april 2019 @ 14:32:45 #135
163650 Greys
pi_186102031
Andromache superleuk dat je hem ook hebt ingevuld :D *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 08-04-2019 14:45:24 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 8 april 2019 @ 14:33:57 #136
163650 Greys
pi_186102049
Ann-Lynn gefeliciteerd met je eerste post op FOK en we zijn vereerd dat je deze in ESF komt plaatsen. Welkom en nu je toch post kan je net zo goed lekker meehyperen in onze vele andere topics in ESF. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 8 april 2019 @ 15:08:10 #137
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_186102634
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 14:07 schreef Ann-Lynn het volgende:
Kan je koken: - ik vind van wel, maar mijn gezinsleden zitten regelmatig te kokhalzen

_O-

Welkom!
Koel en donker bewaren
  † In Memoriam † woensdag 17 april 2019 @ 13:47:42 #138
368283 ato
pi_186272132
Leuk dat er meerderen zich hebben voorgesteld ^O^
Life can be a bitch, so like it..
pi_186286689
Naam: - Prego ;)
Leeftijdscategorie: - 35-40
Regio: - Rhône, maar ik kom uit Brabant

Kijkt het songfestival sinds: - 1986 geloof ik
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: - te moeilijk want ik luister meerdere nummers nog steeds met veel plezier
Ik vind leuk aan ESF-forum: - ondanks dat ik voornamelijk lurk: de goede sfeer en de hysterie ;)
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: - niks eigenlijk
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: - nog nooit
Favoriete ESF-user: - ik « ken » niemand maar ik vind dat Greys het ontzettend leuk en goed doet
Hoe lang ben je al op FOK!: - oktober 2003

Naast het Songfestival vind ik leuk: - videomontage, dieren, koken, hardlopen (nja eigenlijk vind ik het vreselijk om te doen maar het gevoel erna ^O^ )
Kan je koken: - ik weet aardig de weg
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: - ho
Ik word schijtchagrijnig van: - soms van mezelf, dierenmishandeling, vieze mensen
Ik word erg gelukkig van: - het klinkt misschien klef maar m’n vriend, m’n familie zo gauw we elkaar weer zien, m’n kat, de eerste mooie dag van het jaar na de winter, reizen
Favo (Netflix)serie('s): - Project Runway :@ , Black Mirror, Handmaid’s Tale, 2 Broke Girls, Lost
Favo film(s): - Close Encounters of the Third Kind, Cloverfield

Wat ik tot slot nog kwijt wil: - w/ w/ w/
  donderdag 18 april 2019 @ 00:52:41 #140
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_186286698
Welkom Prego :)
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 18 april 2019 @ 00:53:44 #141
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_186286704
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2019 06:29 schreef Andromache het volgende:
Eindelijk, eindelijk vul ik dan ook het lijstje in. :Y

Favo film(s): All the president's men, heerlijke seventies politieke thriller.
^O^
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_186293914
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 00:52 schreef Redefine het volgende:
Welkom Prego :)
Dank je :)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 april 2019 @ 15:19:46 #143
163650 Greys
pi_186294147
Leuk Prego! En bedankt voor je lieve compliment!

Niks niks met de dingen waar je gelukkig van wordt. De wereld kan wel wat meer klefheid gebruiken. O+ *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_186295723
quote:
14s.gif Op donderdag 18 april 2019 15:19 schreef Greys het volgende:
Leuk Prego! En bedankt voor je lieve compliment!

Niks niks met de dingen waar je gelukkig van wordt. De wereld kan wel wat meer klefheid gebruiken. O+ *O*
Graag gedaan :) ^O^
pi_186462378
Naam: Hjertesunn0907
Leeftijdscategorie: 35+
Regio: Noord-Holland

Kijkt het songfestival sinds: ik een klein meisje was. Mijn eerste herinnering is Maywood.
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Oeh, dat is heel moeilijk. Maar dan toch What's another year van Johnny Logan en Paper van Svala.
Ik vind leuk aan ESF-forum: jullie humor en positiviteit
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Nog niets, ben blij dat ik eindelijk een plek heb gevonden waar andere mensen net zo blij/hysterisch/ zenuwachtig worden over het songfestival als ik.
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Ja, vorig jaar bij de halve finale in Lissabon. Samen met mijn zusje. Was gewéldig.

Hoe lang ben je al op FOK!: sinds vorige week

Naast het Songfestival vind ik leuk: bakken, lezen, leuke dingen doen met mijn kinderen
Kan je koken: ja, maar vooral bakken (taart, koekjes, brownies)
Hé/hó/bi/iets anders namelijk:
Ik word schijtchagrijnig van: negatieve, chagrijnige mensen en lauwe melk
Ik word erg gelukkig van: Ameland, mijn eerste kopje cappuchino in de ochtend, mijn gezin
Favo (Netflix)serie('s): The Walking Dead, Heel Holland Bakt, GoT, the Bridge
Favo film(s): Shawshank Redemption, Interstellar
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 april 2019 @ 18:16:55 #146
163650 Greys
pi_186462420
Welkom! *O*

Wat tof dat je eerste post hier in het voorsteltopic is. Ik hoop je binnenkort ook in andere topics te zien en hoop dat je veel plezier hier in ESF hebt! w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_186462649
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 18:13 schreef hjertesunn0907 het volgende:
Naam: Hjertesunn0907
Leeftijdscategorie: 35+
Regio: Noord-Holland

Kijkt het songfestival sinds: ik een klein meisje was. Mijn eerste herinnering is Maywood.
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Oeh, dat is heel moeilijk. Maar dan toch What's another year van Johnny Logan en Paper van Svala.
Ik vind leuk aan ESF-forum: jullie humor en positiviteit
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Nog niets, ben blij dat ik eindelijk een plek heb gevonden waar andere mensen net zo blij/hysterisch/ zenuwachtig worden over het songfestival als ik.
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Ja, vorig jaar bij de halve finale in Lissabon. Samen met mijn zusje. Was gewéldig.

Hoe lang ben je al op FOK!: sinds vorige week

Naast het Songfestival vind ik leuk: bakken, lezen, leuke dingen doen met mijn kinderen
Kan je koken: ja, maar vooral bakken (taart, koekjes, brownies)
Hé/hó/bi/iets anders namelijk:
Ik word schijtchagrijnig van: negatieve, chagrijnige mensen en lauwe melk
Ik word erg gelukkig van: Ameland, mijn eerste kopje cappuchino in de ochtend, mijn gezin
Favo (Netflix)serie('s): The Walking Dead, Heel Holland Bakt, GoT, the Bridge
Favo film(s): Shawshank Redemption, Interstellar
Leuk, Welkom *O*
  zaterdag 27 april 2019 @ 18:44:45 #148
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_186462822
Welkom Hjertesunn0907.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator zaterdag 27 april 2019 @ 19:00:22 #149
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_186463055
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 18:13 schreef hjertesunn0907 het volgende:
Naam: Hjertesunn0907
Leeftijdscategorie: 35+
Regio: Noord-Holland

Kijkt het songfestival sinds: ik een klein meisje was. Mijn eerste herinnering is Maywood.
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Oeh, dat is heel moeilijk. Maar dan toch What's another year van Johnny Logan en Paper van Svala.
Ik vind leuk aan ESF-forum: jullie humor en positiviteit
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Nog niets, ben blij dat ik eindelijk een plek heb gevonden waar andere mensen net zo blij/hysterisch/ zenuwachtig worden over het songfestival als ik.
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Ja, vorig jaar bij de halve finale in Lissabon. Samen met mijn zusje. Was gewéldig.

Hoe lang ben je al op FOK!: sinds vorige week

Naast het Songfestival vind ik leuk: bakken, lezen, leuke dingen doen met mijn kinderen
Kan je koken: ja, maar vooral bakken (taart, koekjes, brownies)
Hé/hó/bi/iets anders namelijk:
Ik word schijtchagrijnig van: negatieve, chagrijnige mensen en lauwe melk
Ik word erg gelukkig van: Ameland, mijn eerste kopje cappuchino in de ochtend, mijn gezin
Favo (Netflix)serie('s): The Walking Dead, Heel Holland Bakt, GoT, the Bridge
Favo film(s): Shawshank Redemption, Interstellar
Welkom en veel plezier in. ESF!
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zaterdag 27 april 2019 @ 19:43:04 #150
2681 Dave
Aardig op drave
pi_186463836
Gevonden! Welkom allemaal! *O*
:o)
pi_186464432
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 18:13 schreef hjertesunn0907 het volgende:
Naam: Hjertesunn0907
Leeftijdscategorie: 35+
Regio: Noord-Holland

Kijkt het songfestival sinds: ik een klein meisje was. Mijn eerste herinnering is Maywood.
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Oeh, dat is heel moeilijk. Maar dan toch What's another year van Johnny Logan en Paper van Svala.
Ik vind leuk aan ESF-forum: jullie humor en positiviteit
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Nog niets, ben blij dat ik eindelijk een plek heb gevonden waar andere mensen net zo blij/hysterisch/ zenuwachtig worden over het songfestival als ik.
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Ja, vorig jaar bij de halve finale in Lissabon. Samen met mijn zusje. Was gewéldig.

Hoe lang ben je al op FOK!: sinds vorige week

Naast het Songfestival vind ik leuk: bakken, lezen, leuke dingen doen met mijn kinderen
Kan je koken: ja, maar vooral bakken (taart, koekjes, brownies)
Hé/hó/bi/iets anders namelijk:
Ik word schijtchagrijnig van: negatieve, chagrijnige mensen en lauwe melk
Ik word erg gelukkig van: Ameland, mijn eerste kopje cappuchino in de ochtend, mijn gezin
Favo (Netflix)serie('s): The Walking Dead, Heel Holland Bakt, GoT, the Bridge
Favo film(s): Shawshank Redemption, Interstellar
Leuk dat je'm hebt ingevuld en voel je welkom!! *O*
~The present is all there is~
pi_186464737
Dank jullie wel allemaal! :))
  ESF Reporter zaterdag 27 april 2019 @ 20:26:43 #153
87554 Cee
Welluk?
pi_186464762
Welkom hjertesunn! Ik denk nu automatisch dat je Zweeds bent want zo klinkt je username in mijn hoofd. :P En Ameland is O+
pi_186465025
Van harte welkom Hjertesunn! *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186465061
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 20:25 schreef hjertesunn0907 het volgende:
Dank jullie wel allemaal! :))
welkom!
  zaterdag 27 april 2019 @ 20:44:30 #156
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_186465173
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_186465825
Naam: - Pluto1975
Leeftijdscategorie: -44
Regio: -Rotterdam

Kijkt het songfestival sinds: -1985
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: -Randajad (Estland)-Urban Symphony 2009 (weird, I know), Vrede-Ruth Jacott
Ik vind leuk aan ESF-forum: -de saamhorigheid (meestal dan ;))
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: -ben zelf niet zo’n “poster”, maar geloof me: ik hou alles in de smiezen!
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: -helaas niet.

Hoe lang ben je al op FOK!: -eeeeh jaartje of 12 denk ik

Naast het Songfestival vind ik leuk: -honden, muziek (indie voornamelijk), festivals, concerten
Kan je koken: -zeker. Vind ik het leuk? Nee
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: -ho
Ik word schijtchagrijnig van: -eetgeluiden
Ik word erg gelukkig van: -dieren, hapje/sapje en muziek; altijd en overal
Favo (Netflix)serie('s): -The Returned
Favo film(s): -Requiem for a Dream

Wat ik tot slot nog kwijt wil: -super leuke club mensen hier lijkt me! Ik verslind echt alles, ondanks dat ik zelf niet zo’n schrijver ben (in tegenstelling tot prater!)
pi_186465877
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 21:10 schreef Pluto1975 het volgende:
Naam: - Pluto1975
Leeftijdscategorie: -44
Regio: -Rotterdam

Kijkt het songfestival sinds: -1985
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: -Randajad (Estland)-Urban Symphony 2009 (weird, I know), Vrede-Ruth Jacott
Ik vind leuk aan ESF-forum: -de saamhorigheid (meestal dan ;))
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: -ben zelf niet zo’n “poster”, maar geloof me: ik hou alles in de smiezen!
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: -helaas niet.

Hoe lang ben je al op FOK!: -eeeeh jaartje of 12 denk ik

Naast het Songfestival vind ik leuk: -honden, muziek (indie voornamelijk), festivals, concerten
Kan je koken: -zeker. Vind ik het leuk? Nee
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: -ho
Ik word schijtchagrijnig van: -eetgeluiden
Ik word erg gelukkig van: -dieren, hapje/sapje en muziek; altijd en overal
Favo (Netflix)serie('s): -The Returned
Favo film(s): -Requiem for a Dream

Wat ik tot slot nog kwijt wil: -super leuke club mensen hier lijkt me! Ik verslind echt alles, ondanks dat ik zelf niet zo’n schrijver ben (in tegenstelling tot prater!)
Ook welkom!
pi_186466443
Leuk Pluto1975!

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 21:10 schreef Pluto1975 het volgende:
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: -Randajad (Estland)-Urban Symphony 2009 (weird, I know),
Hoezo weird? Super mooi nummer. Je hebt smaak ;)
~The present is all there is~
pi_186466634
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 21:36 schreef grazz het volgende:
Leuk Pluto1975!
[..]

Hoezo weird? Super mooi nummer. Je hebt smaak ;)
Denk dat ik gewoon een strijkerfetisj heb, of had ik dat ook in het lijstje in moeten vullen? ;)
pi_186466749
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 21:42 schreef Pluto1975 het volgende:

[..]

Denk dat ik gewoon een strijkerfetisj heb, of had ik dat ook in het lijstje in moeten vullen? ;)
kinky man :9~
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 april 2019 @ 22:07:17 #162
163650 Greys
pi_186467303
Pluto leuk dat je hem ook ingevuld hebt ook al ben je er al even. :D O+

Eetgeluiden, juk. :X
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_186467585
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 21:42 schreef Pluto1975 het volgende:

[..]

Denk dat ik gewoon een strijkerfetisj heb, of had ik dat ook in het lijstje in moeten vullen? ;)
Een vuurwerkliefhebber hadden we hier nog niet inderdaad.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 27 april 2019 @ 22:24:53 #164
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_186467739
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 21:10 schreef Pluto1975 het volgende:
Naam: - Pluto1975
Leeftijdscategorie: -44
Regio: -Rotterdam

Kijkt het songfestival sinds: -1985
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: -Randajad (Estland)-Urban Symphony 2009 (weird, I know), Vrede-Ruth Jacott
Ik vind leuk aan ESF-forum: -de saamhorigheid (meestal dan ;))
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: -ben zelf niet zo’n “poster”, maar geloof me: ik hou alles in de smiezen!
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: -helaas niet.

Hoe lang ben je al op FOK!: -eeeeh jaartje of 12 denk ik

Naast het Songfestival vind ik leuk: -honden, muziek (indie voornamelijk), festivals, concerten
Kan je koken: -zeker. Vind ik het leuk? Nee
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: -ho
Ik word schijtchagrijnig van: -eetgeluiden
Ik word erg gelukkig van: -dieren, hapje/sapje en muziek; altijd en overal
Favo (Netflix)serie('s): -The Returned
Favo film(s): -Requiem for a Dream

Wat ik tot slot nog kwijt wil: -super leuke club mensen hier lijkt me! Ik verslind echt alles, ondanks dat ik zelf niet zo’n schrijver ben (in tegenstelling tot prater!)
Welkom :) En aan je favoriete ESF nummers is helemaal niks weirds. Urban Symphony had gewoon een goed nummer en Ests is een leuke taal.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_186467751
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 april 2019 22:19 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Een vuurwerkliefhebber hadden we hier nog niet inderdaad.
Ben meer van de cello’s en violen (niet de bloemen)
pi_186468538
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 15:14 schreef Butler456 het volgende:
Naam: - Butler456 (maar Jim vind ik ook goed, hoor :))
Leeftijdscategorie: - 19 jaar
Regio: - Haarlemmermeer, Noord-Holland

Kijkt het songfestival sinds: Voor het eerst kennis gemaakt met het ESF in 2012: dat was in groep 8 toen ik hoorde dat Joan Franka Nederland vertegenwoordigde en de meiden in de klas even later allemaal met Euphoria meezongen. In 2014 met de hele familie gekeken (wat was dat spannend zeg) en sinds 2015 volg ik het ieder jaar.
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: - Dat kan op elk tijdstip weer veranderen, maar op dit moment: Für alle van Wind (word ik altijd gelukkig van :Y ) en Vrede van Ruth Jacott natuurlijk :D
Ik vind leuk aan ESF-forum: - Meepraten met vele anderen over iets waar je fan van bent.
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: - Geen idee
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: - Nog niet, maar als we dit jaar winnen ga ik volgend jaar wel, denk ik.
Favoriete ESF-user: - Iedereen is wel aardig.

Hoe lang ben je al op FOK!: - Sinds zondag 22 april 2018 om 12:35 uur

Naast het Songfestival vind ik leuk: - Gamen, televisie kijken (vooral het EK/WK & de Olympische Spelen), verzamelen en oefenen op mijn keyboard.
Kan je koken: - Wie lust er pannenkoeken? :P
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: - Hetero
Ik word schijtchagrijnig van: - Krijsende kinderen. Echt... :(
Ik word erg gelukkig van: - Naar muziek van vroeger luisteren
Favo (Netflix)serie('s): - Ik kijk nooit echt naar series, ik kijk liever films.
Favo film(s): - Titanic, Bohemian Rhapsody & 2012

Wat ik tot slot nog kwijt wil: - AMSTERDAM 2020 w/

FOTO, optioneel: - X

Favoriete ESF-gif: -

[ afbeelding ]
Edit: ik vervang 'Für alle' van Wind voor 'Never Let You Go' van Rollo & King.
  zaterdag 27 april 2019 @ 23:09:05 #167
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_186468720
Pluto1975 ook welkom! *G* *O* *G*

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 21:10 schreef Pluto1975 het volgende:
Favo film(s): -Requiem for a Dream
Die film moet ik nog steeds een keer zien, komt er steeds niet van. :@
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_186468792
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 23:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
Pluto1975 ook welkom! *G* *O* *G*
[..]

Die film moet ik nog steeds een keer zien, komt er steeds niet van. :@
Thanks! Tip: doe het als je daarna niks meer te doen hebt. Je hebt echt even nodig ervan bij te komen!
  † In Memoriam † zaterdag 27 april 2019 @ 23:27:01 #169
368283 ato
pi_186468998
Welkom allen *O*
Life can be a bitch, so like it..
  zondag 28 april 2019 @ 18:00:35 #170
485072 eurovisiefan93
Eurovisie Fan sinds 1993
pi_186481572
Naam: - Eurovisiefan93
Leeftijdscategorie: 30 +
Regio: -Brabant

Kijkt het songfestival sinds: 1993
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Wat lastig dit zeg om te kiezen:
Euphoria (2012)
Arcade (2019)

Ik vind leuk aan ESF-forum: Laatste updates lezen
Ik vind minder leuk aan ESF-forum:Niets
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Volgend jaar :P

Hoe lang ben je al op FOK!: Paar maanden

Naast het Songfestival vind ik leuk: Film, Muziek, Gamen
Kan je koken: -Yes. Vind ik het leuk? Jawel maar niet voor mezelf alleen.
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: ho
Ik word schijtchagrijnig van: Mensen die maar wat doen op de weg
Ik word erg gelukkig van: Vrienden, Werk
Favo (Netflix)serie('s): American Crime Story, Pose, Russian Doll, Grace & Frankie
Favo film(s): -Titanic

Wat ik tot slot nog kwijt wil: Keep up the nice posts
Eurovision is my jam
  zondag 28 april 2019 @ 19:36:52 #171
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_186483135
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 21:42 schreef Pluto1975 het volgende:

[..]

Denk dat ik gewoon een strijkerfetisj heb, of had ik dat ook in het lijstje in moeten vullen? ;)
Ik heb ook een strijkerfetisj :P
Mijn dochter wordt helemaal niet goed als ik weer ‘ns zeg: ‘oooooh die strijkers’ O+
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  zondag 28 april 2019 @ 19:37:50 #172
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_186483155
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 18:00 schreef eurovisiefan93 het volgende:
Naam: - Eurovisiefan93
Leeftijdscategorie: 30 +
Regio: -Brabant

Kijkt het songfestival sinds: 1993
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Wat lastig dit zeg om te kiezen:
Euphoria (2012)
Arcade (2019)

Ik vind leuk aan ESF-forum: Laatste updates lezen
Ik vind minder leuk aan ESF-forum:Niets
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Volgend jaar :P

Hoe lang ben je al op FOK!: Paar maanden

Naast het Songfestival vind ik leuk: Film, Muziek, Gamen
Kan je koken: -Yes. Vind ik het leuk? Jawel maar niet voor mezelf alleen.
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: ho
Ik word schijtchagrijnig van: Mensen die maar wat doen op de weg
Ik word erg gelukkig van: Vrienden, Werk
Favo (Netflix)serie('s): American Crime Story, Pose, Russian Doll, Grace & Frankie
Favo film(s): -Titanic

Wat ik tot slot nog kwijt wil: Keep up the nice posts
Welkom en de rest ook *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  zondag 28 april 2019 @ 20:03:51 #173
485072 eurovisiefan93
Eurovisie Fan sinds 1993
pi_186483705
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2019 19:37 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Welkom en de rest ook *O*
Thanks :D
Eurovision is my jam
pi_186483758
Welkom iedereen! *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186488926
Welkom eurovisiefan93 w/
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 april 2019 @ 00:06:02 #176
163650 Greys
pi_186489329
Eurovisiefan ik ben ook dól op Grace and Frankie. :D O+

Leuk dat je hebt ingevuld allemaal en nog leuker dat je ons Songfestivalforum hebt gevonden. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 29 april 2019 @ 00:07:40 #177
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_186489352
Welkom :) En Grace and Frankie _O_
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_186879726
Naam: - Mark
Leeftijdscategorie: - 31 Jaar
Regio: - Amsterdam
Kijkt het songfestival sinds: - Mijn 18e
Hoe lang ben je al op FOK!: - Sinds vandaag
Naast het Songfestival vind ik leuk: - Voetbal
Kan je koken: - Ja
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: - Hetro
Ik word erg gelukkig van: - Ajax
Favo (Netflix)serie('s): - SciFi
Wat dan?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 mei 2019 @ 13:36:38 #179
163650 Greys
pi_186879738
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 13:35 schreef Supermarkt88 het volgende:
Naam: - Mark
Leeftijdscategorie: - 31 Jaar
Regio: - Amsterdam
Kijkt het songfestival sinds: - Mijn 18e
Hoe lang ben je al op FOK!: - Sinds vandaag
Naast het Songfestival vind ik leuk: - Voetbal
Kan je koken: - Ja
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: - Hetro
Ik word erg gelukkig van: - Ajax
Favo (Netflix)serie('s): - SciFi
Van harte welkom! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 16 mei 2019 @ 13:43:49 #180
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_186879844
Na een lange tijd me toch maar even voorstellen om de zenuwen te kalmeren :)

Naam: - Niels
Leeftijdscategorie: - 26
Regio: - Twente

Kijkt het songfestival sinds: - 2006
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: - City Lights (België 2017) en Sebi (Slovenië 2019)
Ik vind leuk aan ESF-forum: - lotgenoten van het ESF ontmoeten, en daardoor weten dat je niet de enige maniak bent in NL die bezeten is van het ESF
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: - mobiele configuratie op je telefoon
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: - nee (helaas)
Favoriete ESF-user: - Aoibhin, Em31 en Greys, positivisten :)

Hoe lang ben je al op FOK!: - mei 2018, na een aantal maanden gelurkt te hebben

Naast het Songfestival vind ik leuk: - zwemmen, schaatsen en voetbal. Zowel kijken als zelf doen
Kan je koken: - Zeker, specialiteit: Italiaanse keuken
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: - ho
Ik word schijtchagrijnig van: - jaloezie, ambitieloze mensen en boter op een boterham met kaas
Ik word erg gelukkig van: - het ESF, familie en vrienden, biertjes
Favo (Netflix)serie('s): - Modern Family, HIMYM, Suits en RuPaul's Drag Race
Favo film(s): - Se7en

Wat ik tot slot nog kwijt wil: - ik start mijn dag met dit forum op, en sluit mijn dag er mee af. Jullie zijn zo leuk!
Just do it »
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 mei 2019 @ 13:46:43 #181
163650 Greys
pi_186879882
Leuk Niels!

En we zijn superblij met al die leuke users hier *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 16 mei 2019 @ 14:03:43 #182
485672 benlankamp
Doet iets met weer en wind
pi_186880117
Naam: Ben
Leeftijdscategorie: 33 jr.
Regio: Flevoland

Kijkt het songfestival sinds: 2002
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Loreen - Euphoria (Zweden, 2012), ByeAlex - Kedvesem (Hongarije, 2014)
Ik vind leuk aan ESF-forum: de gezamenlijke ups en downs bij elke stap van geruchten over deelnemers tot de grote finale
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: nog niet ontdekt (houden zo)
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: nee
Favoriete ESF-user: alle vrolijke, optimistische users

Hoe lang ben je al op FOK!: meelezend sinds 2003

Naast het Songfestival vind ik leuk: fotograferen, bergwandelen, computergames
Kan je koken: zeker
Hé/hó/bi/iets anders namelijk:
Ik word schijtchagrijnig van: doemdenkers en cynici; getut op de weg alsof de hele wereld op vakantie is of gepensioneerd
Ik word erg gelukkig van: Songfestival, m'n man, onze katten, weids uitzicht, bergen
Favo (Netflix)serie('s): The West Wing, House of Cards, Designated Survivor
Favo film(s): te veel (zie IMDB: MyMovies: Gezien - IMDb)
pi_186880166
Toch maar eens een keer mij voorstellen

Naam: Marijn
Leeftijdscategorie: 21
Regio: Twente

Kijkt het songfestival sinds: Ben er mee opgegroeid
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Commen Linnets en Michael Schulte

Ik vind leuk aan ESF-forum: De gezelligheid en de humor
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Weinig negatiefs te melden hier
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Nee, maar wel op mijn bucketlist
Favoriete ESF-user: Iedereen

Hoe lang ben je al op FOK!: 2 jaar

Naast het Songfestival vind ik leuk: Sport en vooral voetbal
Kan je koken: Beetje
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: Hetero
Ik word erg gelukkig van: mediterraans eten
Favo (Netflix)serie('s): Kijk niet veel series, maar voor Mindhunter's maak ik een uitzondering
Favo film(s): Lion King en de films van Quentin Tarantino

Wat ik tot slot nog kwijt wil: De gezelligheid die in deze sub heerst. En het help mij vooral nu ook erg door een moeilijke tijden heen. Dus daarvoor wil ik jullie ook bedanken ;)
pi_186880208
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 14:06 schreef FlyingEagle het volgende:
Toch maar eens een keer mij voorstellen

Naam: Marijn
Leeftijdscategorie: 21
Regio: Twente

Kijkt het songfestival sinds: Ben er mee opgegroeid
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Commen Linnets en Michael Schulte

Ik vind leuk aan ESF-forum: De gezelligheid en de humor
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Weinig negatiefs te melden hier
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Nee, maar wel op mijn bucketlist
Favoriete ESF-user: Iedereen

Hoe lang ben je al op FOK!: 2 jaar

Naast het Songfestival vind ik leuk: Sport en vooral voetbal
Kan je koken: Beetje
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: Hetero
Ik word erg gelukkig van: mediterraans eten
Favo (Netflix)serie('s): Kijk niet veel series, maar voor Mindhunter's maak ik een uitzondering
Favo film(s): Lion King en de films van Quentin Tarantino

Wat ik tot slot nog kwijt wil: De gezelligheid die in deze sub heerst. En het help mij vooral nu ook erg door een moeilijke tijden heen. Dus daarvoor wil ik jullie ook bedanken ;)
Sterkte......en welkom!
pi_186880369
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 14:06 schreef FlyingEagle het volgende:
Wat ik tot slot nog kwijt wil: De gezelligheid die in deze sub heerst. En het help mij vooral nu ook erg door een moeilijke tijden heen. Dus daarvoor wil ik jullie ook bedanken
O+ en idd sterkte gewenst
~The present is all there is~
pi_186880378
En leuk dat nog meer mensen zich voorstellen ^O^
~The present is all there is~
pi_186880603
Naam: Dennes
Leeftijdscategorie: 44
Regio: Noord-Holland

Kijkt het songfestival sinds: 1983
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Carola (ZWE-1983),
Alice & Battiato (ITA-1984)
Ik vind leuk aan ESF-forum: Het bevlogen vrijblijvende gedoe
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Het bevlogen sektarische gedoe
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Hell no
Favoriete ESF-user: Cee

Hoe lang ben je al op FOK!: 15-16 jaar-ish
Naast het Songfestival vind ik leuk: Goeie muziek
Kan je koken: Ik bak meer, maar ja
Hé/hó/bi/iets anders namelijk:
Ik word schijtchagrijnig van: Dat is niet zo makkelijk
Ik word erg gelukkig van: Dagen dat alles meezit
Favo (Netflix)serie('s): Coupling (GB)
Favo film(s): Coen broertjes

Wat ik tot slot nog kwijt wil: Is deze ondervraging nu nog niet voorbij

FOTO, optioneel: -

Favoriete ESF-gif: Ik drink die beker helemaal leeg

[ Bericht 1% gewijzigd door n00biedoobiedoo op 16-05-2019 14:56:10 ]
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 16 mei 2019 @ 14:37:51 #188
39237 crew  H_T
2733
pi_186880695
quote:
6s.gif Op donderdag 16 mei 2019 14:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Naam: Dennes
Leeftijdscategorie: 44
Regio: Noord-Holland

Kijkt het songfestival sinds: 1983
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Carola (ZWE-1983), France Gall (FRA-1965)
Ik vind leuk aan ESF-forum: Het bevlogen vrijblijvende gedoe
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Het bevlogen sektarische gedoe
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Hell no
Favoriete ESF-user: Cee

Hoe lang ben je al op FOK!: 15-16 jaar-ish
Naast het Songfestival vind ik leuk: Goeie muziek
Kan je koken: Ik bak meer, maar ja
Hé/hó/bi/iets anders namelijk:
Ik word schijtchagrijnig van: Dat is niet zo makkelijk
Ik word erg gelukkig van: Dagen dat alles meezit
Favo (Netflix)serie('s): Coupling (GB)
Favo film(s): Coen broertjes

Wat ik tot slot nog kwijt wil: Is deze ondervraging nu nog niet voorbij

FOTO, optioneel: -

Favoriete ESF-gif: Ik drink die beker helemaal leeg
Je bent ouder dan ik had gedacht!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_186880807
quote:
11s.gif Op donderdag 16 mei 2019 14:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Je bent ouder dan ik had gedacht!
Jonge ziel en Oil of Olaz
  donderdag 16 mei 2019 @ 14:47:06 #190
403253 Meke
after all this time? always.
pi_186880888
Wat een tukkers w/

En anderen ook welkom :D *O*
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_186881446
quote:
2s.gif Op donderdag 16 mei 2019 14:47 schreef Meke het volgende:
Wat een tukkers w/

En anderen ook welkom :D *O*
We kunnen bijna een meet voor het oosten organiseren :P
pi_186882017
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 18:13 schreef hjertesunn0907 het volgende:
Paper van Svala.
Oooh wat een goed nummer is dat he! Mijn man was er verslaafd aan. kan nog steeds niet geloven dat het in de semis is blijven steken :(
pi_186882082
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 15:46 schreef Ann-Lynn het volgende:

[..]

Oooh wat een goed nummer is dat he! Mijn man was er verslaafd aan. kan nog steeds niet geloven dat het in de semis is blijven steken :(
JAAAAAA! Ik ben er nog steeds verslaafd aan.
pi_186887001
Naam: Soren
Leeftijdscategorie: 31
Regio: Rotterdam

Kijkt het songfestival sinds: 1999
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Et S'il Fallait Le Faire (2009), Euphoria (2012)
Ik vind leuk aan ESF-forum:Ik kan echt genieten van al die manische users die tijdens een rehearsal of (halve) finale alle mogelijke emoties ervaren en dit ook uitten op het forum.
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Ik mis een ESF-forum Youtube Reaction Channel. Wat Eurovision Hub kan, kunnen wij beter!
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Nee
Favoriete ESF-user: Ik ken niemand hier goed genoeg, dus ik ga voor Natalia van TunefulTV.

Hoe lang ben je al op FOK!: Sinds 2016
Naast het Songfestival vind ik leuk: Citytrips, hardlopen, PS4, technofeestjes, cryptocurrencies.
Kan je koken: Ja
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: Hó
Ik word schijtchagrijnig van: Fietsen in de regen }:|
Ik word erg gelukkig van: Dat fijne festivalgevoel: zon, lekkere muziek, leuke mensen, gezelligheid, etc.
Favo (Netflix)serie('s): Homeland
Favo film(s): Miss Sloane, Interstellar

Favoriete ESF-gif: Kan iemand een gifje maken Ruth's Vrede-dansje? :@
pi_186887026
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 19:25 schreef Soren het volgende:
Naam: Soren
Leeftijdscategorie: 31
Regio: Rotterdam

Kijkt het songfestival sinds: 1999
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Et S'il Fallait Le Faire (2009), Euphoria (2012)
Ik vind leuk aan ESF-forum:Ik kan echt genieten van al die manische users die tijdens een rehearsal of (halve) finale alle mogelijke emoties ervaren en dit ook uitten op het forum.
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Ik mis een ESF-forum Youtube Reaction Channel. Wat Eurovision Hub kan, kunnen wij beter!
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Nee
Favoriete ESF-user: Ik ken niemand hier goed genoeg, dus ik ga voor Natalia van TunefulTV.

Hoe lang ben je al op FOK!: Sinds 2016
Naast het Songfestival vind ik leuk: Citytrips, hardlopen, PS4, technofeestjes, cryptocurrencies.
Kan je koken: Ja
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: Hó
Ik word schijtchagrijnig van: Fietsen in de regen }:|
Ik word erg gelukkig van: Dat fijne festivalgevoel: zon, lekkere muziek, leuke mensen, gezelligheid, etc.
Favo (Netflix)serie('s): Homeland
Favo film(s): Miss Sloane, Interstellar

Favoriete ESF-gif: Kan iemand een gif van het Hemel en Aarde-dansje maken? :@
Manische users :@ :@ :D :D
  zaterdag 18 mei 2019 @ 00:02:05 #196
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_186920733
Zo even heel wat mensen die zich voorgesteld hebben _O_

Welkom allemaal ^O^
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 18 mei 2019 @ 00:05:54 #197
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_186920844
quote:
6s.gif Op donderdag 16 mei 2019 14:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Favo (Netflix)serie('s): Coupling (GB)
_O_
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 18 mei 2019 @ 00:13:59 #198
163650 Greys
pi_186921058
Oh wauw wat veel nieuwe voorstellers! _O_ O+

Bedankt allemaal, zo leuk dat jullie de moeite hebben genomen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 18 mei 2019 @ 00:18:33 #199
163650 Greys
pi_186921180
quote:
6s.gif Op donderdag 16 mei 2019 14:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Naam: Dennes
Leeftijdscategorie: 44
Regio: Noord-Holland

Kijkt het songfestival sinds: 1983
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Carola (ZWE-1983),
Alice & Battiato (ITA-1984)
Ik vind leuk aan ESF-forum: Het bevlogen vrijblijvende gedoe
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Het bevlogen sektarische gedoe
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Hell no
Favoriete ESF-user: Cee

Hoe lang ben je al op FOK!: 15-16 jaar-ish
Naast het Songfestival vind ik leuk: Goeie muziek
Kan je koken: Ik bak meer, maar ja
Hé/hó/bi/iets anders namelijk:
Ik word schijtchagrijnig van: Dat is niet zo makkelijk
Ik word erg gelukkig van: Dagen dat alles meezit
Favo (Netflix)serie('s): Coupling (GB)
Favo film(s): Coen broertjes

Wat ik tot slot nog kwijt wil: Is deze ondervraging nu nog niet voorbij

FOTO, optioneel: -

Favoriete ESF-gif: Ik drink die beker helemaal leeg
Hardop gelachen. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 18 mei 2019 @ 02:48:17 #200
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186922674
Ook maar eens doen dan ...

Naam: Kyran
Leeftijdscategorie: 36
Regio: Betuwe

Kijkt het songfestival sinds: Echt al HEEL lang. Mijn moeder volgde het altijd, dus ik kijk het al zo lang ik het mij kan herinneren. Toen ik uit huis ging ook gewoon zelf gaan volgen. Heerlijk.

Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Hard Rock Hallelujah & Everywhere That I Can

Ik vind leuk aan ESF-forum: Totale chaos tijdens de ESF-weken, de gezelligheid en het feit dat iedereen elkaar in zijn of haar waarde laat. Er wordt zoveel gedeeld en iedereen staat voor elkaar klaar.

Ik vind minder leuk aan ESF-forum: De mafkezen die niks met het ESF hebben en tijdens de halve finale en finale de boel komen verzieken. Gelukkig zijn de moderators en admins super actief en goed voorbereid.

Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Volgend jaar?

Favoriete ESF-user: Gaan we niet aan beginnen. Alle reguliere users zijn super tof!

Hoe lang ben je al op FOK!: Wow, echt al heel lang ook (hiervoor op een andere account).

Naast het Songfestival vind ik leuk: American Football, Formule 1, films & series kijken, metal & rock luisteren, gamen.

Kan je koken: Yes!

Hé/hó/bi/iets anders namelijk:

Ik word schijtchagrijnig van: Mensen! Hoofdpijn!

Ik word erg gelukkig van: Muziek!

Favo (Netflix)serie('s): Game of Thrones, House of Cards, The 70's Show, Money Heist, Sons of Anarchy, The 100, Gotham, Lost, and many many more.

Favo film(s): Heat, Seven, Lord of the Rings, Hobbit, Star Wars , Gone In 60 Seconds, Resident Evil, Matrix, Avengers, and many many more.

Wat ik tot slot nog kwijt wil: Jullie zijn lief.
pi_186922741
Naam: - Wesley
Leeftijdscategorie: - 32
Regio: - Brabant

Kijkt het songfestival sinds: - 1990
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: - Harel Skaat - Milim / Duncan Laurence - Arcade
Ik vind leuk aan ESF-forum: - Alle vrouwkes
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: - Trolls
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: - Nee volgend jaar :D
Favoriete ESF-user: - Alle vrouwkes

Hoe lang ben je al op FOK!: - Te lang

Naast het Songfestival vind ik leuk: - Concerten, films, darts, voetbal, huisdieren, series, musicals, cabaret, geschiedenis, gamen.
Kan je koken: - Ja
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: - Hetero
Ik word schijtchagrijnig van: - Corruptie
Ik word erg gelukkig van: - Vrolijke mensen
Favo (Netflix)serie('s): - OZ, Gotham, Titans, Sopranos, Ozark, Willem v Oranje, De Zevensprong, FC De Kampioenen, Toen was geluk heel gewoon, Sam Sam.
Favo film(s): - Veel teveel. Ik kijk er 5 per week ofzo, maar deze springen er wel uit: Schindler's List, Dark Knight en Rises, Double Indemnity, Veel Disney films, Unsere Mutter Unsere Vatter (miniserie), Star Wars, LOTR, Casino, Goodfellas, Godfather, Scarface, Bohemian Rhapsody

Wat ik tot slot nog kwijt wil: - 688 punten voor Nederland vanavond!

FOTO, optioneel: - Vrouwen kunnen zich melden in DM

Favoriete ESF-gif: -



[ Bericht 2% gewijzigd door Poepz0r op 18-05-2019 04:20:28 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')