abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 22 februari 2018 @ 09:50:42 #1
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177363002
Kopstukken

President - Donald Trump
Vice President - Mike Pence

Het kabinet
Secretary of State - Rex Tillerson
Secretary of Treasury - Steven Mnuchin
Secretary of Defense - General Jim 'Mad Dog' Mattis
Attorney General - Jeff Sessions
Secretary of the Interior - Ryan Zinke
Secretary of Agriculture - Sonny Perdue
Secretary of Commerce - Wilbur Ross
Secretary of Labor - Alexander Acosta
Secretary of Health and Human Services - Alex Azar
Secretary of Housing & Urban Development - Ben Carson
Secretary of Transportation - Elaine Chao
Secretary of Energy - Rick Perry
Secretary of Education - Betsy DeVos
Secretary of Veterans Affairs - Steve Shulkin
Secretary of Homeland Security - Kirstjen Nielsen

Cabinet-level officials:
White House Chief of Staff - John F. Kelly
Trade Representative - Robert Lighthizer
Director of National Intelligence - Dan Coats
Ambassador to the UN - Nikki Haley
Director of the Office of Management & Budget - Mick Mulvaney
Director of the Central Intelligence Agency - Mike Pompeo
Administrator of the Environmental Protection Agency - Scott Pruitt
Administrator of the Small Business Administration - Linda McMahon

Andere kopstukken:
Ivanka Trump (Advisor to the President), Jared Kushner (Senior Adviser Strategic Planning), Stephen Miller (Senior Adviser Policy), Herbert McMaster (National Security Adviser), Kellyanne Conway (Counselor), Donald McGahn (White House Counsel), Sarah Huckabee Sanders (Press Secretary), Christopher Wray (Director of the Federal Bureau of Investigation), Robert Mueller (Special Counsel), Rod Rosenstein (United States Deputy Attorney General).

Verdwenen of voormalige kopstukken:
Michael Flynn (National Security Advisor), Sally Yates (Attorney General (Acting)), James Comey (FBI Director), Reince Priebus (Chief of Staff), Mike Dubke (White House Communications Director), Sean Spicer (Press Secretary, White House Communications Director (Acting)), Anthony Scaramucci (White House Communications Director), Preet Bharara (U.S. Attorney), Stephen Bannon (Chief Strategist).Tom Price (Secretary of Health and Human Services)
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 22 februari 2018 @ 09:53:16 #2
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177363036
En de ellende sleept zich voort:

https://www.politico.com/(...)e-sam-nunberg-420362
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_177364691
Nu zit ik te kijken en luisteren in tranen naar de Town Hall meeting op CNN.

Het geeft hoop voor de nieuwe generatie Amerikanen.
Nu even de zooi opruimen.
pi_177364796
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 11:18 schreef AnneX het volgende:
Nu zit ik te kijken en luisteren in tranen naar de Town Hall meeting op CNN.

Het geeft hoop voor de nieuwe generatie Amerikanen.
Nu even de zooi opruimen.
Zaten inderdaad een aantal indrukwekkende momenten bij. Godzijdank is het collectieve medeleven na zo ontzettend veel schietpartijen nog niet afgestompt.
pi_177365126
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 07:15 schreef Mystikvm het volgende:
Hoe kun je als Nederlander ook voor wapenbezit zijn als je zelf in een land woont waar heel weinig mensen door vuurwapens om het leven komen? Als zelfbescherming het argument is, dan moet je toch met knikkende knieën hier de straat op gaan, wetende dat alleen de politie en criminelen vuurwapens hebben?

Kan één van de voorstanders van wapenbezit dit aan mij uitleggen?
Ik vind dat mensen het recht op zelfbescherming niet mag worden ontnomen. Dit betekent niet dat je je automatisch onveilig voelt zonder, zeker in Nederland niet. Ook betekent het niet dat iedereen een wapen zou moeten hebben, alleen dat de mogelijkheid er zou moeten zijn.

quote:
Overigens zijn er wel een aantal goede argumenten voor wapenbezit. Je hebt in de VS plekken waar je met wild te maken hebt. Of plekken waar het een half uur duurt voordat er politie is omdat je in een county woont wat zo groot is als Drenthe met maar één sheriff. Maar dan heb je het ook wel gehad. En dan heb je geen aanvalsgeweren nodig.
Een van de belangrijkste argumenten is dat een goed bewapende bevolking een vuist kan maken tegen een fout regime en niet direct op de slachtbank beland, zoals zo vaak is gebeurd in de geschiedenis.
  Overall beste user 2022 donderdag 22 februari 2018 @ 11:49:06 #6
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177365163
Precies. Stemt het parlement tegen iets en bevalt dat je niet heb je met een AR-15 nog een argument!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_177365222
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 11:47 schreef Wegenbouwer het volgende:

[..]

Een van de belangrijkste argumenten is dat een goed bewapende bevolking een vuist kan maken tegen een fout regime en niet direct op de slachtbank beland, zoals zo vaak is gebeurd in de geschiedenis.
Ik wens je veel plezier met dat argument en je AR-15 tegen F-18 jets en Abraham tanks. Zie Syrie wat er gebeurt als een aanzienlijk deel van de bevolking de beschikking heeft over wapens.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 22 februari 2018 @ 11:55:22 #8
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177365297
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 11:18 schreef AnneX het volgende:
Nu zit ik te kijken en luisteren in tranen naar de Town Hall meeting op CNN.

Het geeft hoop voor de nieuwe generatie Amerikanen.
Nu even de zooi opruimen.
Het probleem is dat de oude garde nog steeds de dienst uitmaken daar. Dat zie je ook in nederland, waar een betrekkelijk jonge Rutte de campagnes doet, maar het oude grijze conservatieve deel van de VVD de dienst uit maakt. In de VS komen er geluiden vanuit de GOP van politici die een splitsing willen van de ultraconservatieve fracties en de mainstream fracties republikeinse partij. Het lijkt me ook van levensbelang voor de GOP dat ze zich intern gaan afzetten tegen Teaparty en alt Right fracties die deze partij nu in de greep hebben, anders zullen ze helemaal ten onder gaan.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 22 februari 2018 @ 11:56:27 #9
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177365315
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 11:51 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik wens je veel plezier met dat argument en je AR-15 tegen F-18 jets en Abraham tanks. Zie Syrie wat er gebeurt als een aanzienlijk deel van de bevolking de beschikking heeft over wapens.
hear hear
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_177365336
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 11:47 schreef Wegenbouwer het volgende:

Een van de belangrijkste argumenten is dat een goed bewapende bevolking een vuist kan maken tegen een fout regime en niet direct op de slachtbank beland, zoals zo vaak is gebeurd in de geschiedenis.
Het is ook wel een beetje een kul-argument natuurlijk en niets meer dan een slap excuus om met wapens te kunnen spelen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_177365348
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 11:51 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik wens je veel plezier met dat argument en je AR-15 tegen F-18 jets en Abraham tanks. Zie Syrie wat er gebeurt als een aanzienlijk deel van de bevolking de beschikking heeft over wapens.
Als je denkt dat een overheid haar eigen staat in puin wil schieten indien een kleine gewapende minderheid in opstand komt, heb je misschien een punt.
Maar dan nog, het is het morele recht van de bevolking om tegen een fout regime in opstand te komen.
pi_177365499
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 11:57 schreef Wegenbouwer het volgende:
Als je denkt dat een overheid haar eigen staat in puin wil schieten
Een paar precisieraketten op de huizen van een aantal sleutelfiguren is vast wel voldoende. :P
  Overall beste user 2022 donderdag 22 februari 2018 @ 12:03:16 #13
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177365526
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 11:57 schreef Wegenbouwer het volgende:

[..]

Als je denkt dat een overheid haar eigen staat in puin wil schieten indien een kleine gewapende minderheid in opstand komt, heb je misschien een punt.
Nee hoor. Gewoon jouw huis. Met jou en al.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_177365532
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 11:47 schreef Wegenbouwer het volgende:
Een van de belangrijkste argumenten is dat een goed bewapende bevolking een vuist kan maken tegen een fout regime en niet direct op de slachtbank beland, zoals zo vaak is gebeurd in de geschiedenis.
Wat je dan vooral krijgt is een burgeroorlog tussen de helft van de burgerbevolking + het regeringsleger tegen de andere helft. Kijk naar alle andere landen waar een verkeerd regime zit.

Er zit nu een relatief verkeerd regime in de VS. Stel dat de polarizatie doorzet en beetje bij beetje breekt de GOP de democratie af met al hun policies. Dan is nog steeds de 40% op hand van Trump, ook als ie een dictator is. Totale bloedbaden zul je dan krijgen.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_177365555
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 11:57 schreef Wegenbouwer het volgende:

[..]

Als je denkt dat een overheid haar eigen staat in puin wil schieten indien een kleine gewapende minderheid in opstand komt, heb je misschien een punt.
Dat denk ik niet, dat weet ik. Van Dakota Access Pipeline naar Waco via Orangeburg tot de Amerikaanse burgeroorlog, de VS heeft vaak zat laten zien geen bezwaar te zien in het inzetten van geweld tegen haar eigen burgers.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Redactie Games donderdag 22 februari 2018 @ 12:05:15 #16
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_177365578
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 12:04 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat denk ik niet, dat weet ik. Van Dakota Access Pipeline naar Waco via Orangeburg tot de Amerikaanse burgeroorlog, de VS heeft vaak zat laten zien geen bezwaar te zien in het inzetten van geweld tegen haar eigen burgers.
Ho Ho, Alleen als het zwarten zijn hé.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_177365600
Kent State Shootings: https://en.wikipedia.org/wiki/Kent_State_shootings

quote:
The Kent State shootings (also known as the May 4 massacre or the Kent State massacre) were the shootings on May 4, 1970 of unarmed college students by members of the Ohio National Guard during a mass protest against the Vietnam War at Kent State University in Kent, Ohio. Twenty-eight guardsmen fired approximately 67 rounds over a period of 13 seconds, killing four students and wounding nine others, one of whom suffered permanent paralysis.

Some of the students who were shot had been protesting the Cambodian Campaign, which President Richard Nixon announced during a television address on April 30. Other students who were shot had been walking nearby or observing the protest from a distance.

There was a significant national response to the shootings: hundreds of universities, colleges, and high schools closed throughout the United States due to a student strike of 4 million students, and the event further affected public opinion, at an already socially contentious time, over the role of the United States in the Vietnam War.
pi_177365604
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 11:47 schreef Wegenbouwer het volgende:

[..]

Ik vind dat mensen het recht op zelfbescherming niet mag worden ontnomen. Dit betekent niet dat je je automatisch onveilig voelt zonder, zeker in Nederland niet. Ook betekent het niet dat iedereen een wapen zou moeten hebben, alleen dat de mogelijkheid er zou moeten zijn.
Prima, daarover verschillen wij dan van mening. Ik vind ook dat mensen zichzelf moeten kunnen beschermen, maar mensen daarvoor in grote mate de beschikking geven over wapens lijkt me niet verstandig. Vuurwapens zijn laffe wapens die bovendien in hoge mate dodelijk zijn. Ik voel mij onveiliger wetende dat iedereen in theorie een wapen kan hebben. Criminelen, gekken en moordenaars worden niet alleen door genetische aanleg zo gemaakt. Voor moord en doodslag heb je ook middelen nodig, laten we die middelen niet te gemakkelijk beschikbaar stellen. Je zou ook kunnen zeggen dat de praktijk hier leert dat het geen absolute noodzaak is.

quote:
Een van de belangrijkste argumenten is dat een goed bewapende bevolking een vuist kan maken tegen een fout regime en niet direct op de slachtbank beland, zoals zo vaak is gebeurd in de geschiedenis.
Als burger leef je altijd met de wetenschap dat je een speelbal bent van een overheid. Hoewel de kans dat een democratisch verkozen regering zou besluiten het overheidsapparaat en het geweldsmonopolie tegen onschuldige burgers te gebruiken klein is, is dat natuurlijk wel een mogelijkheid. Echter, als goedbedoelende amateurs met proppenschieters ga je niet zoveel beginnen tegen een getraind leger. Los van de overweldigende vuurkracht die je alleen kunt counteren door zelf raketten en tanks te bezitten gaat natuurlijk elke burgermilitie overweldigd worden door het tactisch vernuft van een professioneel leger. Het is daarom onzinnig om vanwege deze overweging wapens te willen hebben. Als ze voor dat doel bedoeld zijn, schieten ze ernstig tekort.

Je moet er gewoon mee leren leven dat er niet te mitigeren risico's zijn in het leven. Wat juist wél te mitigeren is, is de kans dat je door een mafkees overhoop geschoten wordt met vuurwapens.
pi_177365904
En er trekt zich weer eens iemand terug...

Trump’s Pick to Lead Indian Health Service Withdraws Nomination
quote:
President Trump’s nominee to lead the Indian Health Service has withdrawn his name from consideration for the position, a spokeswoman for the Department of Health and Humans Services said Wednesday.

The withdrawal of the nominee, Robert Weaver, follows Wall Street Journal reports that said he had inaccurately represented his qualifications to the Senate Committee on Indian Affairs after his nomination in October. Mr. Weaver joins a growing list of Trump nominees who have withdrawn from consideration after questions arose about their fitness for their assigned posts.

Senator Tom Udall, Democrat of New Mexico and the vice chairman of the Indian Affairs Committee, said in a statement that the move seemed “appropriate given the serious questions recently raised about his suitability to lead a vitally important health agency.”

Mr. Udall has not yet received a formal notice of the withdrawal.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Overall beste user 2022 donderdag 22 februari 2018 @ 12:52:13 #20
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177366963
quote:
Ik denk dat geen enkele Republikein het had gesteund als de overlevende studenten zich hadden bewapend en naar DC waren gegaan om het tirannieke regime van Nixon met enkele gerichte schoten hadden gestopt. Ik betwijfel ook of de huidige 2nd-sickos zoiets zouden waarderen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 22 februari 2018 @ 12:59:42 #21
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_177367153
Zijn we de kids al aan het bewapenen voor het geval er een bewapende docent doordraait? Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn natuurlijk.
Ik ga naar huis.
pi_177367174
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 12:52 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik denk dat geen enkele Republikein het had gesteund als de overlevende studenten zich hadden bewapend en naar DC waren gegaan om het tirannieke regime van Nixon met enkele gerichte schoten hadden gestopt. Ik betwijfel ook of de huidige 2nd-sickos zoiets zouden waarderen.
Natuurlijk niet. Dat zou gewoon neerkomen op een staatsgreep, en als dat grondwettelijk toegestaan zou zijn stort het hele land in een burgeroorlog.

Zoals Mystikvm zeer terecht stelt is het argument dat het volk bewapend moet zijn om zich te verweren tegen de overheid slecht, omdat realistisch gezien burgers toch geen vuist kunnen maken tegen het leger.

Cyisch gezien zou je zelfs nog kunnen stellen dat het enorme vuurwapenarsenaal in de VS juist verhindert dat burgers zich verenigen. Het zorgt namelijk vooral voor een afschuwelijk aantal burgerdoden elk jaar.
pi_177367401
quote:
5s.gif Op donderdag 22 februari 2018 12:59 schreef nietzman het volgende:
Zijn we de kids al aan het bewapenen voor het geval er een bewapende docent doordraait?
Daar mogen we nog niet over praten, veel te vroeg, er moeten eerst minstens 80 kinderen onterecht door docenten & bewakers zijn doodgeschoten ("Stel je voor dat er écht iemand met een gun was geweest!!1!1"), minstens 30 docenten & bewakers doodgeschoten omdat ze voor de schutter zijn aangezien en minstens 100 stuks "diversen" zwaar gewond & dood als gevolg van kruisvuur waar niet eens een "originele schutter" aanwezig bleek te zijn, maar waar iemand schok van een knal (uitlaat, broodzakje, lekke band, vuurwerk).

bron: top secret NRA-memo
pi_177367752


(Voor degenen voor wie de lettertjes te klein zijn: deze omslag van Roodkapje is verboden omdat er een fles wijn in het mandje zit.)
pi_177367924
En nog iets moois aan het eind:
quote:
NY police officers bought sobbing friend-of-the family her plane ticket home

Jordana Judson heard the news that a family friend was killed in the Parkland school shooting near her childhood home. She jumped in a Lyft and raced over to New York’s LaGuardia Airport thinking it might be easier to buy a ticket and get on a flight home if she was there in person.

When her ride dropped her off at the airport early Thursday morning, Judson, 23, stood on the curb sobbing for a moment thinking about her family friend, Meadow Pollack, 18, and her former high school, Marjory Stoneman Douglas, the site of the deadly rampage.

“She was hysterically crying. We approached her and asked if she was all right,” said New York State Trooper Thomas Karasinski, 26. “She wasn’t able to get a lot of words out, but she was talking about the shooting in Florida.”

Karasinski and his partner, Trooper Robert Troy, who were on duty patrolling the curbside area of the airport, pointed the distraught Judson toward the ticket counter.

Judson made her way inside, and a ticket agent told her a one-way flight that would get her to Meadow’s vigil later that day would cost $700, an expense she couldn’t afford. She called her mother and cried into the phone.

With the phone pressed against her cheek, she looked up and saw the two troopers who had helped her outside by the curb. They were handing the ticket agent their credit cards to pay for her flight.

“I said, ‘You don’t need to do that,’ ” Judson said. “ ‘I can’t let this happen.’ ”

They said: “It’s done. Go be with your family.”
meer: https://www.washingtonpos(...)r-plane-ticket-home/
pi_177368064
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/966650397002813440

quote:
I never said “give teachers guns” like was stated on Fake News @CNN & @NBC. What I said was to look at the possibility of giving “concealed guns to gun adept teachers with military or special training experience - only the best. 20% of teachers, a lot, would now be able to
quote:
....immediately fire back if a savage sicko came to a school with bad intentions. Highly trained teachers would also serve as a deterrent to the cowards that do this. Far more assets at much less cost than guards. A “gun free” school is a magnet for bad people. ATTACKS WOULD END!
pi_177368114
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 12:06 schreef Mystikvm het volgende:
Prima, daarover verschillen wij dan van mening. Ik vind ook dat mensen zichzelf moeten kunnen beschermen, maar mensen daarvoor in grote mate de beschikking geven over wapens lijkt me niet verstandig. Vuurwapens zijn laffe wapens die bovendien in hoge mate dodelijk zijn. Ik voel mij onveiliger wetende dat iedereen in theorie een wapen kan hebben. Criminelen, gekken en moordenaars worden niet alleen door genetische aanleg zo gemaakt. Voor moord en doodslag heb je ook middelen nodig, laten we die middelen niet te gemakkelijk beschikbaar stellen. Je zou ook kunnen zeggen dat de praktijk hier leert dat het geen absolute noodzaak is.
In grote lijnen zijn we het wel eens, ik zit ook niet te wachten op allerlei mafkezen en heethoofden met een vuurwapen. Maar toch vind ik het principiële argument van recht op zelfverdediging belangrijker. Of anders gezegd, het is fout om een persoon die niets heeft misdaan jouw wil op te leggen, omdat jij je misschien onveilig voelt.
pi_177368179
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 13:44 schreef Wegenbouwer het volgende:

[..]

In grote lijnen zijn we het wel eens, ik zit ook niet te wachten op allerlei mafkezen en heethoofden met een vuurwapen. Maar toch vind ik het principiële argument van recht op zelfverdediging belangrijker. Of anders gezegd, het is fout om een persoon die niets heeft misdaan jouw wil op te leggen, omdat jij je misschien onveilig voelt.
Persoonlijk vind ik het fouter om hele bevolkingsstammen die niks verkeerds hebben gedaan een onevenredig groot risico op een gewelddadige dood te laten lopen, omdat jij je misschien onveilig voelt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_177368270
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 13:48 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik het fouter om hele bevolkingsstammen die niks verkeerds hebben gedaan een onevenredig groot risico op een gewelddadige dood te laten lopen, omdat jij je misschien onveilig voelt.
Daarom is deze discussie er ook eentje die in hoge mate op basis van persoonlijke waarden wordt gevoerd. Geen onzinnige discussie, overigens, ik vroeg immers ook om de motivatie van iemand om toch voor vrijer vuurwapenbezit te zijn. Er zijn echter twee kanten om de boel van te bekijken. Waar jij en ik problemen zien met het risico op "gewone" mensen die door kunnen draaien, zo ziet een ander problemen met het jezelf niet kunnen verdedigen tegen elk soort gek of crimineel.

Even los van de waardendiscussie denk ik dat je het vooral moet bezien vanuit het oogpunt van schadelijkheid voor de gemiddelde mens. Ik vind het overtuigend bewezen dat meer vrij verkrijgbare vuurwapens leidt tot meer doden en dat dat zwaarder weegt dat argumenten van zelfbescherming. Echter, in een land waar vuurwapens juist wel vrij verkrijgbaar zijn snap ik wel goed dat iemand zelf ook wapens aan gaat schaffen. Daarom moeten we het juist niet willen, het wordt een wapenwedloop.
  donderdag 22 februari 2018 @ 13:56:38 #30
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177368306
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 13:33 schreef brokjespoes het volgende:
En nog iets moois aan het eind:

[..]

meer: https://www.washingtonpos(...)r-plane-ticket-home/
O+
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_177368533
Oh, er kwam nog meer:

https://twitter.com/realDonaldTrump/status/966660169194229761

quote:
....History shows that a school shooting lasts, on average, 3 minutes. It takes police & first responders approximately 5 to 8 minutes to get to site of crime. Highly trained, gun adept, teachers/coaches would solve the problem instantly, before police arrive. GREAT DETERRENT!
quote:
....If a potential “sicko shooter” knows that a school has a large number of very weapons talented teachers (and others) who will be instantly shooting, the sicko will NEVER attack that school. Cowards won’t go there...problem solved. Must be offensive, defense alone won’t work!
Hij denkt dus echt dat hij dit probleem helemaal kan oplossen door gewoon ook leraren te bewapenen. Ook al beweerde hij drie kwartier geleden nog dat hij nooit gezegd heeft dat leraren wapens moesten krijgen. |:(
pi_177368794
Dus dan ga je als gekke (ex)leerling het eerst naar die docenten om ze om te leggen, of, als je daar naar school gaat en je een slechte dag hebt, dan pak je een wapen van één van die leraren en leg je je klas om. Check.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_177369047
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 14:22 schreef OMG het volgende:
Dus dan ga je als gekke (ex)leerling het eerst naar die docenten om ze om te leggen, of, als je daar naar school gaat en je een slechte dag hebt, dan pak je een wapen van één van die leraren en leg je je klas om. Check.
Als ik zo'n gek was zou ik wachten tot de schooldag eindigt en dan als schietend de ingang/uitgang binnenlopen. Of loop ik dan tegen een peloton bewapende leraren aan die dekking geven aan de leerlingen? Gezellige scholen krijg je dan.
  donderdag 22 februari 2018 @ 14:37:04 #34
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177369099
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 14:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Oh, er kwam nog meer:

https://twitter.com/realDonaldTrump/status/966660169194229761

[..]

[..]

Hij denkt dus echt dat hij dit probleem helemaal kan oplossen door gewoon ook leraren te bewapenen. Ook al beweerde hij drie kwartier geleden nog dat hij nooit gezegd heeft dat leraren wapens moesten krijgen. |:(
Ik denk dat hij het herinneringsvermogen heeft van een eendenmossel. Mijn hemel, zelfs al heeft die gast helemaal niks gedaan, als Robert Mueller hem gaat ondervragen is hij zwaar de lul.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 22 februari 2018 @ 15:09:18 #36
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_177369828
Ach, ik vind sowieso het argument dat een wapen voor zelfverdediging is quatsch.

Een goed slot op je deur is zelfverdediging. Goede voorlichting en controle is zelfverdediging.

Een wapen is alleen maar bedoeld als aanvalswapen. Het enige effectieve resultaat van een vuurwapen is dat de persoon die je in het vizier hebt zwaar gewond of dood is. Daar is niets defensief aan, het is puur agressief.

Het argument dat "slechte mensen toch wel aan wapens komen" is ook onzin. Hoe makkelijker je het ze maakt, hoe vaker ze een wapen ook zullen kopen en gebruiken.

In essentie is het gewoon cultureel erfgoed. Je neemt (conservatieve) Amerikanen nou eenmaal niet hun wapens af, want "muh Second Amendment". Genoeg wetenschappelijk bewijs dat aantoont dat het wel de betere keuze is.
pi_177369866
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 13:24 schreef brokjespoes het volgende:
[ afbeelding ]

(Voor degenen voor wie de lettertjes te klein zijn: deze omslag van Roodkapje is verboden omdat er een fles wijn in het mandje zit.)
Wel racistisch dat het zwarte kind iets illegaals doet 😀
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  Overall beste user 2022 donderdag 22 februari 2018 @ 15:49:17 #38
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177370564
Iedereen zeurt het nu wel over die dode kinderen, maar Chris en Wayne van de NRA zijn best toffe lui!

Aldus Trump.

https://twitter.com/realD(...)681883206668289?s=20
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_177370574
TheDailyShow twitterde op donderdag 22-02-2018 om 15:20:55 There really is a tweet for everything https://t.co/LuRNaPm3jh reageer retweet
pi_177370713
Teenage survivor quits Facebook because of death threats from 'NRA cultists' (Independent UK)
quote:
Shortly after the February 14 school shooting at Marjory Douglas Stoneman High School in Parkland, Florida, the survivors started getting harassed online.

One of them, Cameron Kasky, who is 17 years old, said he just quit Facebook over it, saying he's received death threats from anti-gun control activists.

"Temporarily got off Facebook because there's no character count so the death threats from the @NRA cultists are a bit more graphic than those on twitter," Kasky wrote on Twitter.

A representative for Facebook told INSIDER that it removes harassing content as soon as its moderators are aware of it. "We want Facebook to be a safe and respectful environment," a spokesperson wrote in an email. "Bullying and harassment run counter to those goals, and have no place on Facebook or Messenger. We remove this content as soon as we’re made aware of it."
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_177370737
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 15:09 schreef Belabor het volgende:
Een wapen is alleen maar bedoeld als aanvalswapen. Het enige effectieve resultaat van een vuurwapen is dat de persoon die je in het vizier hebt zwaar gewond of dood is. Daar is niets defensief aan, het is puur agressief.
Het is natuurlijk niet voor niets dat in de meeste landen de overheid het monopolie op vuurwapens claimt.
  Overall beste user 2022 donderdag 22 februari 2018 @ 16:10:38 #42
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177370920
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 15:59 schreef Wegenbouwer het volgende:

[..]

Het is natuurlijk niet voor niets dat in de meeste landen de overheid het monopolie op vuurwapens claimt.
Wat is jouw mening over het monopolie op de doodstraf dat Big Government zich heeft toegeeigend?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 22 februari 2018 @ 16:24:57 #43
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_177371118
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 15:09 schreef Belabor het volgende:

Een wapen is alleen maar bedoeld als aanvalswapen. Het enige effectieve resultaat van een vuurwapen is dat de persoon die je in het vizier hebt zwaar gewond of dood is. Daar is niets defensief aan, het is puur agressief.
Los van de rest, dit is gewoon onzin. Het hele idee van het geweldsmonopolie van de politie is juist dat men de wapens alleen maar defensief gebruikt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 22 februari 2018 @ 16:46:26 #44
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177371439
quote:
Bij Fox leven ze in een ander universum blijkbaar. In dat universum is Roy Moore gekozen en is Trump de beste president die er ooit geweest is. En Sean Hannity wordt er door iedereen geloofd.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_177371478
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 15:07 schreef archito het volgende:
Wat gaat hier fout?
Als ergens FoxNews in staat, is het antwoord waarschijnlijk "FoxNews". :P :D

* brokjespoes twijfelt nog of het als inkoppertje of als instinkertje bedoeld is
  Redactie Games donderdag 22 februari 2018 @ 16:50:05 #46
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_177371489
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 16:46 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Bij Fox leven ze in een ander universum blijkbaar. In dat universum is Roy Moore gekozen en is Trump de beste president die er ooit geweest is. En Sean Hannity wordt er door iedereen geloofd.
Nu moet gezegd worden dat FiveThirtyEight de Generic Ballot gebruikt - dus de popular vote. Nu is het zo dat de zetels die verkiesbaar zijn voor de senaat flink in het voordeel zijn van de Republikeinen en de districten voor het huis zo gegerrymandered zijn dat de popular vote steeds minder invloed kan uitoefenen. Volgens mij had FiveThirtyEight berekend dat het minimaal in een voordeel van zes procent moet uitvallen voor de democraten om het huis terug te winnen, wat zeker mogelijk is - maar het systeem werkt overduidelijk in het voordeel van de republikeinen.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_177371632
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 16:46 schreef klappernootopreis het volgende:
Bij Fox leven ze in een ander universum blijkbaar. In dat universum is Roy Moore gekozen en is Trump de beste president die er ooit geweest is.
Moore heeft inderdaad nog steeds niet toegegeven dat hij verloren heeft. :D
  donderdag 22 februari 2018 @ 17:07:04 #48
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_177371717
quote:
14s.gif Op donderdag 22 februari 2018 16:24 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Los van de rest, dit is gewoon onzin. Het hele idee van het geweldsmonopolie van de politie is juist dat men de wapens alleen maar defensief gebruikt.
Ik heb het dan ook niet over het geweldsmonopolie. De Nederlandse situatie is vele, vele malen gezonder dan die in de VS.

Waarom? Omdat er geen duidelijk geweldsmonopolie is. Inbrekers hebben, succesvol, meerdere keren burgers voor miljoenen aangeklaagd omdat ze beschoten zijn in de VS.

Ik heb geen probleem met getrainde professionals die een vuurwapen dragen. Getrainde of ongetrainde burgers vind ik een heel ander verhaal.
  donderdag 22 februari 2018 @ 17:08:45 #49
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_177371740
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 17:07 schreef Belabor het volgende:

[..]

Ik heb het dan ook niet over het geweldsmonopolie.
Je claimt dat een wapen altijd alleen maar agressief is. Dat is dus niet het geval.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Overall beste user 2022 donderdag 22 februari 2018 @ 17:13:24 #50
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177371799
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_177371825
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 16:50 schreef Puddington het volgende:

[..]

Nu moet gezegd worden dat FiveThirtyEight de Generic Ballot gebruikt - dus de popular vote. Nu is het zo dat de zetels die verkiesbaar zijn voor de senaat flink in het voordeel zijn van de Republikeinen en de districten voor het huis zo gegerrymandered zijn dat de popular vote steeds minder invloed kan uitoefenen. Volgens mij had FiveThirtyEight berekend dat het minimaal in een voordeel van zes procent moet uitvallen voor de democraten om het huis terug te winnen, wat zeker mogelijk is - maar het systeem werkt overduidelijk in het voordeel van de republikeinen.
:'(
pi_177371826
The economics of arming America’s schools

quote:
Sitting with students and parents on Tuesday — including some students who were at Marjory Stoneman Douglas High School last week when a shooter killed 17 people — President Trump explored possible ways in which mass shooting incidents at schools could be prevented.

Among them? Arming teachers.
realDonaldTrump twitterde op donderdag 22-02-2018 om 13:26:28 I never said "give teachers guns" like was stated on Fake News @CNN & @NBC. What I said was to look at the possibility of giving "concealed guns to gun adept teachers with military or special training experience - only the best. 20% of teachers, a lot, would now be able to reageer retweet
In the abstract, adding armed staff to schools does seem like it could help curtail mass shooting incidents. Not prevent them, mind you; even Trump’s aim in that quote is ending mass shootings faster, not preventing them. That difference echoes a report prepared by the National School Shield Task Force in 2013. That document, funded by the National Rifle Association, similarly argued that incidents in which other armed individuals had been able to confront school shooters resulted in fewer deaths.

It’s worth considering, though, what Trump is proposing. What does it mean in economic terms for one out of every five teachers to be prepared to engage with an armed individual intent on murdering students at a school? Or, if you prefer, a proposal from former House speaker Newt Gingrich to hire “six to eight” guards to patrol every school. What’s the tab for that?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If the schools are providing only the guns and not the training, the costs obviously come down — though it seems likely that either you’d need to recruit a lot more military veterans to teach or train a lot more teachers to shoot in order to hit Trump’s 20 percent density goal.

It’s also worth noting that “giving teachers concealed guns” doesn’t seem to conflict with “give teachers guns.”

Six to eight guards

What about Gingrich’s proposal? How much would that cost?

As of the 2013-2014 school year, there were about 132,000 public and private schools in the United States, including about 24,000 public high schools. Six to eight guards in those schools means between 791,000 and 1 million guards in place — a bit lower than the size of the armed forces.

To figure out the cost of guarding those schools, we need to know how much those positions would cost. A 2013 analysis of adding armed guards to schools completed by professor Ned Hill of Cleveland State University estimated that school resource officers would run between $75,000 and $97,000 annually. That’s about $80,000 to $103,000 today.

The cost of those officers, then, would run between $63 billion (six guards per school at $80,000 a year) and $109 billion (eight guards at $103,000).

Let’s assume, though, that we don’t need as many guards in non-high schools. Still some, of course; since 2000 there have been at least 61 shootings at elementary and middle schools in the United States in addition to at least 68 shootings at high schools. If we weight the number of guards needed toward older students, we need between 367,000 and 490,000 guards and the range of costs ends up between $29 billion and a bit over $50 billion.

Hill’s analysis, incidentally, estimated that fewer guards were needed — about 156,000 total — and calculated a price tag of between $12 billion and $15 billion.

Annually.

Other considerations

This is also not a comprehensive look at the costs involved. There’s ammunition, for example, and the costs of annual training programs or hiring new teachers and guards.

And of course there’s insurance. Insurance rates increase when armed guards are hired. Why? In part because the risks of accidents also increase.

“When insurers evaluate the use of armed officers, they quite often see risks outweigh the benefits for the average company or organization,” Tory Brownyard wrote for Security magazine in 2013, “risks that have a significant impact on both the availability and cost of insurance coverage.” Some insurers recommend against armed guards entirely.

The added cost is hard to estimate without knowing what schools currently pay, but the increase would likely not be minimal.

What none of the figures above include is the psychological cost of arming teachers. After Trump’s statement was reported, some weighed in on social media.

JoshuaGrubbsPhD twitterde op woensdag 21-02-2018 om 23:51:00 Guys, I’m a college professor.I’ve also been shooting guns my entire life and own multiple guns now.I don’t trust myself to be able to capably defend a classroom against a shooter, and I’m a good shot.Why would we expect teachers everywhere to bear this responsibility? reageer retweet
PatrickIber twitterde op donderdag 22-02-2018 om 01:30:13 Speaking as a former classroom teacher: if we arm teachers, 1) teachers will accidentally kill or injure themselves and students; 2) weapons will be stolen; 3) a teacher will shoot a student having a fight or something; 4) teacher suicide is going way way way up. reageer retweet
Certainly some teachers would embrace the idea of arming and preparing themselves — FASTER has a steady stream of clients — but many wouldn’t. Others noted that schools are already strapped for resources and questioned whether adding firearms and training to the mix made sense.

Remember: These costs would ultimately trickle down to taxpayers. About 100 million taxable returns were filed with the IRS for the 2015 fiscal year, 41.5 million of which were from married couples filing jointly. This is a rough division, but it suggests that the price of arming teachers would cost 121 million taxpayers between $2 and $9 to train and arm a fifth of the America’s teachers (excluding the other costs above) or between $96 and $900 annually for six to eight armed guards to be stationed in schools.

To prevent what, despite the attention these tragedies receive, are still happily rare incidents.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 22 februari 2018 @ 17:26:15 #53
66582 Monolith
geniaal
pi_177371985
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 16:50 schreef Puddington het volgende:

[..]

Nu moet gezegd worden dat FiveThirtyEight de Generic Ballot gebruikt - dus de popular vote. Nu is het zo dat de zetels die verkiesbaar zijn voor de senaat flink in het voordeel zijn van de Republikeinen en de districten voor het huis zo gegerrymandered zijn dat de popular vote steeds minder invloed kan uitoefenen. Volgens mij had FiveThirtyEight berekend dat het minimaal in een voordeel van zes procent moet uitvallen voor de democraten om het huis terug te winnen, wat zeker mogelijk is - maar het systeem werkt overduidelijk in het voordeel van de republikeinen.
De verkiesbare zetels in de senaat zijn dan weer meer een toevalligheid. Het cadeautje in Alabama helpt daar enorm, maar het betekent nog wel steeds een enorme opgave om een meerderheid te behalen tijdens de midterms.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 22 februari 2018 @ 17:28:09 #54
323401 Kijkertje
met filter
pi_177372022

Over Democraten:
quote:
"A party that is now infested with saboteurs who don't believe in capitalism, don't believe in the Constitution, don't believe in our freedom, and don't believe in America as we know it."
Brrr wat een enge man is dit :X

[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 22-02-2018 17:36:48 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 22 februari 2018 @ 17:36:26 #55
329443 grrrrg
pi_177372168
Heeft die NRA CEO ook nog een boodschap aan de scholieren die beschoten zijn of is het alleen maar deflecting en blaming?

De scholieren hadden het erover dat ze de NRA beschouwen als een terroristische organisatie.
  donderdag 22 februari 2018 @ 17:38:44 #56
323401 Kijkertje
met filter
pi_177372222
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 17:36 schreef grrrrg het volgende:
Heeft die NRA CEO ook nog een boodschap aan de scholieren die beschoten zijn of is het alleen maar deflecting en blaming?
Democraten zijn niet meer wat ze geweest zijn. Het zijn "European style socialists"!
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 donderdag 22 februari 2018 @ 17:41:11 #57
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177372263
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 22 februari 2018 @ 17:59:45 #58
450064 archito
pi_177372586
  Overall beste user 2022 donderdag 22 februari 2018 @ 18:28:17 #59
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177373075
A few rounds short of a full clip.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 22 februari 2018 @ 18:45:30 #60
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_177373427
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 17:26 schreef Monolith het volgende:

[..]

De verkiesbare zetels in de senaat zijn dan weer meer een toevalligheid. Het cadeautje in Alabama helpt daar enorm, maar het betekent nog wel steeds een enorme opgave om een meerderheid te behalen tijdens de midterms.
Mja, voor wat het waard is, als we kijken naar de odds op Betfair:

Voor de senaat ongeveer: 60% R - 27% Geen - 13% D
Voor het huis ongeveer: 44% R - 56% D (Geen meerderheid is verwaarloosbaar)

Volgens de mensen die hier de markt maken is het allemaal idd echt hoogst onzeker voor de dems, zelfs het Huis.
  donderdag 22 februari 2018 @ 18:45:40 #61
56724 Wombcat
rent wiel
pi_177373435
quote:
Nog even afgezien van de economische kosten, zou Trump wel weten dat in WO2 maar een klein percentage van de soldaten gericht heeft geschoten? En die zitten dan in een oorlogssituatie, onder vuur, en de meeste schieten dan nog niet gericht op de tegenstander.
Tegenwoordig is het percentage hoger, omdat de training anders wordt gedaan.
Maar in de basis is het voor een groot deel van de mensen heel moeilijk om gericht op een ander mens te schieten. Daarom schieten ze vaak in het wilde weg.
Bij een schoolshooting lijken me wapens voor de leraren dan eerder averechts te werken.
in a crowd you lose humanity
  donderdag 22 februari 2018 @ 18:53:12 #62
323401 Kijkertje
met filter
pi_177373635
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 18:45 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Nog even afgezien van de economische kosten, zou Trump wel weten dat in WO2 maar een klein percentage van de soldaten gericht heeft geschoten? En die zitten dan in een oorlogssituatie, onder vuur, en de meeste schieten dan nog niet gericht op de tegenstander.
Tegenwoordig is het percentage hoger, omdat de training anders wordt gedaan.
Maar in de basis is het voor een groot deel van de mensen heel moeilijk om gericht op een ander mens te schieten. Daarom schieten ze vaak in het wilde weg.
Bij een schoolshooting lijken me wapens voor de leraren dan eerder averechts te werken.
Ik denk niet dat Trump de capaciteiten bezit om de consequenties ervan te overzien. Je kan nog zo getraind zijn, een werkelijk bedreigende situatie kan je niet simuleren en niemand weet van te voren hoe hij/ zij dan reageert.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 22 februari 2018 @ 19:37:00 #63
465144 westwoodblvd
pi_177374943
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 18:45 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Mja, voor wat het waard is, als we kijken naar de odds op Betfair:

Voor de senaat ongeveer: 60% R - 27% Geen - 13% D
Voor het huis ongeveer: 44% R - 56% D (Geen meerderheid is verwaarloosbaar)

Volgens de mensen die hier de markt maken is het allemaal idd echt hoogst onzeker voor de dems, zelfs het Huis.
Minstens net zo belangrijk zijn de Gouverneursverkiezingen. Daar liggen de kaarten anders geschud en verdedigen de Republikeinen juist veel terrein. Gouverneurs hebben een grote invloed op het tekenen van kiesdistricten en hoe meer Democratische gouverneurs, hoe minder anti-Democratische gerrymandering.
  donderdag 22 februari 2018 @ 19:56:14 #64
323401 Kijkertje
met filter
pi_177375518
McMaster could leave WH after months of tension with Trump

quote:
With tensions flaring between President Donald Trump and national security adviser Lt. Gen. H.R. McMaster, the Pentagon is considering options that would allow the President to potentially move the three-star general out of his current role and back into the military, according to half a dozen defense and administration officials.

A search is quietly being conducted by the Pentagon to see if there is a four-star military job suited for McMaster, these officials said.

Several sources told CNN that the push for a replacement comes after months of personal tension between McMaster and Trump. The task of easing McMaster out of his role as national security adviser presents a unique challenge for the White House.

While administration officials have privately said the preference is to move McMaster into a position within the Army or Defense Department that qualifies as a promotion, some within the Pentagon feel he has become politicized in the White House and have expressed reservations about him returning to the military in a prominent role. Some defense officials caution that the President could also go as far as not to offer him a fourth star and force him to retire.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 22 februari 2018 @ 19:59:05 #65
66582 Monolith
geniaal
pi_177375576
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 19:37 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Minstens net zo belangrijk zijn de Gouverneursverkiezingen. Daar liggen de kaarten anders geschud en verdedigen de Republikeinen juist veel terrein. Gouverneurs hebben een grote invloed op het tekenen van kiesdistricten en hoe meer Democratische gouverneurs, hoe minder anti-Democratische gerrymandering.
Niet alleen gouverneurs, maar ook der congressen op staatsniveau zijn wat dat betreft belangrijk.
Maar inderdaad de Democraten hebben hard overwinningen in staten zelf nodig gezien de huidige verhoudingen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 22 februari 2018 @ 20:10:23 #66
465144 westwoodblvd
pi_177375826
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 19:59 schreef Monolith het volgende:

[..]

Niet alleen gouverneurs, maar ook der congressen op staatsniveau zijn wat dat betreft belangrijk.
Maar inderdaad de Democraten hebben hard overwinningen in staten zelf nodig gezien de huidige verhoudingen.
Zeker maar door het districtenstelsel en de tegenstellingen tussen stad en platteland (alle Dems geconcentreerd in de stad, alle Republikeinen verspreid over de rest van de staat) is het nog los van gerrymandering vaak erg lastig om een Democratische State Legislature te krijgen. Statewide verkiezingen zoals Gouverneursverkiezingen zijn dan makkelijker te winnen.
  Overall beste user 2022 donderdag 22 februari 2018 @ 20:28:56 #67
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177376314
Poll: Few voters report seeing bigger paychecks after tax changes

quote:
Most voters aren’t noticing more money in their paychecks under the new tax law, according to a new POLITICO/Morning Consult poll.

Just a quarter of registered voters, 25 percent, say they have noticed an increase in their paycheck, the poll shows. A majority, 51 percent, say they have not.

Among employed voters — those working in the private and public sectors, plus those who are self-employed — a larger percentage, 37 percent, have noticed an uptick on their pay stubs. But 53 percent say they haven’t.

Self-identified Republicans are more likely to say they have seen a larger paycheck under the new law (32 percent) than Democrats (21 percent) or independents (22 percent).

Opponents have attacked the new tax law as primarily benefiting the wealthy and corporations, and there is some evidence in the new poll that higher-income voters are seeing more benefits in the early days of the law’s enactment.

“Our polling shows high-income earners are more likely to have noticed an increase in their paychecks as a result of the tax bill," said Kyle Dropp, Morning Consult’s co-founder and chief research officer. “For example, 40 percent of voters who earn more than $100,000 said they have noticed a pay increase in the past several weeks. In contrast, 33 percent of voters who earn between $50,000 and $100,000 and 16 percent of voters who earn under $50,000 said the same.”

While other public surveys suggest the tax law is getting more popular over time, the POLITICO/Morning Consult poll support is stagnant, though still exceeding opposition. In the new poll, 45 percent of voters support the law enacted late last year, and 35 percent oppose it. The remaining 19 percent are undecided or have no opinion.(....)
Oeps.....

Maar misschien had men ook meer mensen in Beverly Hills en rond Central Park moeten vragen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 22 februari 2018 @ 20:31:39 #68
344536 Tchock
pi_177376392
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 20:28 schreef Ulx het volgende:
Poll: Few voters report seeing bigger paychecks after tax changes

[..]

Oeps.....

Maar misschien had men ook meer mensen in Beverly Hills en rond Central Park moeten vragen.
Wat een totale onzin om te gaan pollen of mensen een verschil noticen. Dat zegt je nog niks over werkelijke verschillen of over de grootte van de stijging/daling. En ook niet of dat door de nieuwe wet komt.
  donderdag 22 februari 2018 @ 20:37:35 #69
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_177376555
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 20:31 schreef Tchock het volgende:

[..]

Wat een totale onzin om te gaan pollen of mensen een verschil noticen. Dat zegt je nog niks over werkelijke verschillen of over de grootte van de stijging/daling. En ook niet of dat door de nieuwe wet komt.
Maar is toch een hele goede graadmeter, want men stemt gebaseerd op wat ze 'noticen', niet op de werkelijkheid.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Overall beste user 2022 donderdag 22 februari 2018 @ 20:37:56 #70
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177376572
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 20:31 schreef Tchock het volgende:

[..]

Wat een totale onzin om te gaan pollen of mensen een verschil noticen. Dat zegt je nog niks over werkelijke verschillen of over de grootte van de stijging/daling. En ook niet of dat door de nieuwe wet komt.
Natuurlijk wel. Trump verkocht het continu met dit argument. Als mensen dan amper wat merken kunnen die zich belazerd voelen. Het gaat niet om het bedrag. En vergis je niet. Na een paar loonstrookjes zit je extra geld gewoon in het huishoudbudget en merk je er niks meer van. Dat is in Nederland ook schering en inslag als "De Koopkracht" weer eens omhoog gaat.

Wat mensen wèl onthouden is dat miljonairs en bedrijven een flink belastingvoordeel hebben gekregen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 22 februari 2018 @ 20:39:14 #71
344536 Tchock
pi_177376619
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 20:37 schreef Ulx het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. Trump verkocht het continu met dit argument. Als mensen dan amper wat merken kunnen die zich belazerd voelen. Het gaat niet om het bedrag. En vergis je niet. Na een paar loonstrookjes zit je extra geld gewoon in het huishoudbudget en merk je er niks meer van. Dat is in Nederland ook schering en inslag als "De Koopkracht" weer eens omhoog gaat.

Wat mensen wèl onthouden is dat miljonairs en bedrijven een flink belastingvoordeel hebben gekregen.
Ja, alleen zijn mensen die "amper wat merken" dus een "ja" in deze poll. Als je de hele bevolking drie dollar er bij geeft en de rijkste 1% een enorm bedrag dan merkt iedereen de vooruitgang, hoezee!

:')
  donderdag 22 februari 2018 @ 20:55:22 #72
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_177377050
quote:
2s.gif Op donderdag 22 februari 2018 20:37 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Maar is toch een hele goede graadmeter, want men stemt gebaseerd op wat ze 'noticen', niet op de werkelijkheid.
Op zich klopt dit wel, maar als je doel is om te kijken hoe mensen gaan stemmen, kun je dan niet beter vragen hoe ze denken te gaan stemmen?
  Overall beste user 2022 donderdag 22 februari 2018 @ 20:55:26 #73
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177377055
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 20:39 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja, alleen zijn mensen die "amper wat merken" dus een "ja" in deze poll. Als je de hele bevolking drie dollar er bij geeft en de rijkste 1% een enorm bedrag dan merkt iedereen de vooruitgang, hoezee!

:')
Maar toch.....Iemand die vijf dollar extra per week krijgt op het podium halen en tegen een miljonair laten zeggen hoe dankbaar hij/zij is? Ik zie het niet zo snel gebeuren.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 22 februari 2018 @ 20:56:58 #74
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177377090
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 20:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Op zich klopt dit wel, maar als je doel is om te kijken hoe mensen gaan stemmen, kun je dan niet beter vragen hoe ze denken te gaan stemmen?
Daar is het nog te vroeg voor. Maar probeer maar reclame te maken met de grote succesverhalen bij degenen die er niks van merken.....
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 22 februari 2018 @ 20:57:47 #75
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_177377112
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 20:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Op zich klopt dit wel, maar als je doel is om te kijken hoe mensen gaan stemmen, kun je dan niet beter vragen hoe ze denken te gaan stemmen?
Je kunt beide doen. Mensen doen vaak heel andere dingen dan dat men zegt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 22 februari 2018 @ 21:04:43 #76
463495 brokjespoes
pi_177377327
Nog wat meer geweldige ideeën van His Royal Lardness om de veiligheid van leerlingen te verhogen... 100-150 gewapende bewakers per school en een bonus voor gewapende onderwijzers!

Wie dat gaat betalen? Euh... Mexico? :D (PS. Mexico heb ik zelf verzonnen. Best wel raar dat dat in vergelijking met de rest nog best wel redelijk klinkt. :P )
  Overall beste user 2022 donderdag 22 februari 2018 @ 21:12:52 #77
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177377584
realDonaldTrump twitterde op donderdag 22-02-2018 om 14:13:32 I will be strongly pushing Comprehensive Background Checks with an emphasis on Mental Health. Raise age to 21 and end sale of Bump Stocks! Congress is in a mood to finally do something on this issue - I hope! reageer retweet
Een heel verhaal dat anderen wat moeten doen, met aan het einde "I Hope".. Geeft hij nou toe dat hij een slappe drol is of wat?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 22 februari 2018 @ 21:15:06 #78
158791 koemleit
pi_177377651
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 21:12 schreef Ulx het volgende:
realDonaldTrump twitterde op donderdag 22-02-2018 om 14:13:32 I will be strongly pushing Comprehensive Background Checks with an emphasis on Mental Health. Raise age to 21 and end sale of Bump Stocks! Congress is in a mood to finally do something on this issue - I hope! reageer retweet
Een heel verhaal dat anderen wat moeten doen, met aan het einde "I Hope".. Geeft hij nou toe dat hij een slappe drol is of wat?
Geloof er geen snars van dat er strengere wapenwetgeving komt met Trump aan het roer.
  donderdag 22 februari 2018 @ 21:18:01 #79
463495 brokjespoes
pi_177377739
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 21:12 schreef Ulx het volgende:
Geeft hij nou toe dat hij een slappe drol is of wat?
Een hoop is inderdaad een drol. :P
  donderdag 22 februari 2018 @ 21:18:11 #80
-1 #ANONIEM
pi_177377744
quote:
7s.gif Op donderdag 22 februari 2018 21:15 schreef koemleit het volgende:

[..]

Geloof er geen snars van dat er strengere wapenwetgeving komt met Trump aan het roer.
Ondanks alle hoofdletters?
  donderdag 22 februari 2018 @ 21:19:20 #81
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_177377785
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 21:04 schreef brokjespoes het volgende:
Nog wat meer geweldige ideeën van His Royal Lardness om de veiligheid van leerlingen te verhogen... 100-150 gewapende bewakers per school en een bonus voor gewapende onderwijzers!

Wie dat gaat betalen? Euh... Mexico? :D (PS. Mexico heb ik zelf verzonnen. Best wel raar dat dat in vergelijking met de rest nog best wel redelijk klinkt. :P )
Nog mee wapens in je school halen. Fantastisch plan.

De wapenindustrie ziet er vast wel wat in om een miljoen docenten te gaan bewapenen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  Overall beste user 2022 donderdag 22 februari 2018 @ 21:27:09 #82
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177378042
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 22 februari 2018 @ 21:53:03 #83
465144 westwoodblvd
pi_177378793
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 21:12 schreef Ulx het volgende:
realDonaldTrump twitterde op donderdag 22-02-2018 om 14:13:32 I will be strongly pushing Comprehensive Background Checks with an emphasis on Mental Health. Raise age to 21 and end sale of Bump Stocks! Congress is in a mood to finally do something on this issue - I hope! reageer retweet
Een heel verhaal dat anderen wat moeten doen, met aan het einde "I Hope".. Geeft hij nou toe dat hij een slappe drol is of wat?
Wel belangrijk om op te merken dat dit allemaal dingen zijn die de NRA zelf ook wil: het is niet alsof hij hier nou zo'n enorm politiek risico me neemt.
  donderdag 22 februari 2018 @ 21:57:01 #84
344536 Tchock
pi_177378926
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 21:53 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Wel belangrijk om op te merken dat dit allemaal dingen zijn die de NRA zelf ook wil: het is niet alsof hij hier nou zo'n enorm politiek risico me neemt.
Sinds wanneer wil de NRA een verbod op bump stocks? Dat verbod is juist - mede door de NRA - nergens doorgevoerd na de schietpartij in Las Vegas.

http://www.latimes.com/na(...)-20180212-story.html
https://edition.cnn.com/2(...)-congress/index.html
  donderdag 22 februari 2018 @ 22:04:15 #85
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_177379146
En de NRA is ook tegen het verhoging van de minimumleeftijd...?!

https://edition.cnn.com/2(...)-increase/index.html
  Overall beste user 2022 donderdag 22 februari 2018 @ 22:10:23 #86
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177379336
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 22:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:
En de NRA is ook tegen het verhoging van de minimumleeftijd...?!

https://edition.cnn.com/2(...)-increase/index.html
Natuurlijk. Als het aan de NRA ligt moeten de leerlingen verplicht een pistool kopen. Ze zijn toch de bond van wapenfabrikanten?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 22 februari 2018 @ 22:11:11 #87
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_177379366
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 22:10 schreef Ulx het volgende:

[..]

Natuurlijk. Als het aan de NRA ligt moeten de leerlingen verplicht een pistool kopen. Ze zijn toch de bond van wapenfabrikanten?
Ja, vertel dat aan westwoodblvd...
  donderdag 22 februari 2018 @ 22:11:36 #88
465144 westwoodblvd
pi_177379381
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 21:57 schreef Tchock het volgende:

[..]

Sinds wanneer wil de NRA een verbod op bump stocks? Dat verbod is juist - mede door de NRA - nergens doorgevoerd na de schietpartij in Las Vegas.

http://www.latimes.com/na(...)-20180212-story.html
https://edition.cnn.com/2(...)-congress/index.html
De NRA is wel voor strengere regulering van bump stocks, althans, dat waren ze in October '17:
http://mobile.abc.net.au/(...)/9021780?pfmredir=sm
  donderdag 22 februari 2018 @ 22:13:25 #89
465144 westwoodblvd
pi_177379442
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 22:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:
En de NRA is ook tegen het verhoging van de minimumleeftijd...?!

https://edition.cnn.com/2(...)-increase/index.html
Dat idee komt dan weer van Marco Rubio.
  Overall beste user 2022 donderdag 22 februari 2018 @ 22:14:04 #90
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177379463
Rubio en een idee?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 22 februari 2018 @ 22:15:05 #91
344536 Tchock
pi_177379495
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 22:11 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

De NRA is wel voor strengere regulering van bump stocks, althans, dat waren ze in October '17:
http://mobile.abc.net.au/(...)/9021780?pfmredir=sm
quote:
https://edition.cnn.com/2(...)ock-bills/index.html
"NRA opposes bump fire stocks bills in Congress"

"The ATF should review bump-fire stocks to ensure they comply with federal law," said Jennifer Baker, spokeswoman for the Institute for Legislative Action at the NRA, referencing the Bureau of Alcohol, Tobacco, Firearms and Explosives. "We oppose the gun-control legislation being offered by Senator Feinstein and Representatives Curbelo and Moulton. These bills are intentionally overreaching and would ban commonly owned firearm accessories."
Van 13 oktober 2017. Ze zeggen dat ze er voor zijn maar vervolgens lobby'en ze tegen regulering.
  donderdag 22 februari 2018 @ 22:17:37 #92
465144 westwoodblvd
pi_177379569
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 22:14 schreef Ulx het volgende:
Rubio en een idee?
Rubio zit boordevol ideeën. Het zijn meestal alleen hele slechte ideeën.

Hier nog een stukje over hoe Trump doet voorkomen dat hij stappen vooruit zet, maar eigenlijk de posities die de NRA Al tijden heeft verpakt als nieuwe maatregelen:
https://www.cnbc.com/2018(...)lorida-shooting.html
  donderdag 22 februari 2018 @ 22:38:07 #93
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_177380124
De extra aankachten tegen Manafort/Gates: https://assets.documentcl(...)-Indictment-EDVA.pdf
  donderdag 22 februari 2018 @ 22:43:45 #94
8369 speknek
Another day another slay
pi_177380290
quote:
2s.gif Op donderdag 22 februari 2018 22:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
De extra aankachten tegen Manafort/Gates: https://assets.documentcl(...)-Indictment-EDVA.pdf
$30 miljoen witwassen!



I surround myself with good advisers, the best, you wait and see.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 22 februari 2018 @ 22:51:46 #95
8369 speknek
Another day another slay
pi_177380536
MSNBC

quote:
If Manafort doesn't flip he is going to die in Federal prison, this is going to lead to so much time
Komop Manafort, flip die oranje burger.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 22 februari 2018 @ 22:56:37 #96
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177380688
Extra aanklachten hmm, maar hij (Gates) zou toch gaan flippen?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 22 februari 2018 @ 22:59:12 #97
323401 Kijkertje
met filter
pi_177380770
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 22:56 schreef Szura het volgende:
Extra aanklachten hmm, maar hij (Gates) zou toch gaan flippen?
SethAbramson twitterde op donderdag 22-02-2018 om 22:48:46 Perhaps the most telling item in the new Manafort/Gates indictments: only one of the co-defendants *opted* to face cases in DC *and* Virginia. I'm guessing the defendant was Manafort—and Gates making the unusual decision to waive a venue challenge is a sign he'll eventually flip. reageer retweet
SethAbramson twitterde op donderdag 22-02-2018 om 22:51:05 2/ Normally a defendant would challenge the change of venue to avoid what Manafort and Gates would likely presume were less friendly (to them) DC jurors. (Being in two venues at once could also cost more money.) I think Gates waived venue because he doesn't intend to go to trial. reageer retweet
Although... De DB meldt het tegenovergestelde:

Ex-Trump Staffer Rick Gates Fires His Lawyer in Russia Probe

quote:
Former Trump campaign official Rick Gates has fired his lawyer, The Daily Beast has learned. And, contrary to recent media reports, Gates is not about to make a deal with the special counsel Robert Mueller, according to sources familiar with the matter.
We'll see.....

[ Bericht 10% gewijzigd door Kijkertje op 22-02-2018 23:06:01 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Intelligentste user 2022 donderdag 22 februari 2018 @ 23:06:04 #98
222817 Recce
pi_177380989
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 22:56 schreef Szura het volgende:
Extra aanklachten hmm, maar hij (Gates) zou toch gaan flippen?
Dat gaat hij waarschijnlijk toch niet doen. Hij heeft z'n advocaat, die bekend staat om het uitonderhandelen van deals, ontslagen:

Ex-Trump Staffer Rick Gates Fires His Lawyer in Russia Probe

quote:
Paul Manafort’s long-time deputy has terminated Tom Green, the Washington attorney who reportedly tried to get him a plea deal with Special Counsel Robert Mueller.

Former Trump campaign official Rick Gates has fired his lawyer, The Daily Beast has learned. And, contrary to recent media reports, Gates is not about to make a deal with the special counsel Robert Mueller, according to sources familiar with the matter.

CNN and The Los Angeles Times reported earlier this month that Gates was on the cusp of signing a plea deal with Special Counsel Bob Mueller’s team, and noted that Gates’ lawyer—Tom Green of Sidley Austin—is known for his work negotiating such pleas. If Gates had started cooperating with Mueller, it would certainly have been a boon to the prosecution.

Instead, Gates—for the time being, at least—isn’t flipping. And Green is out, replaced with Barry Pollack, of Miller Chevalier, according to sources familiar with the matter. Neither Green nor Pollack immediately returned a request for comment.

Over the years, Gates has operated closely with former Trump campaign manager Paul Manafort. Together, they worked for Viktor Yanukovich, the Putin-friendly former president of Ukraine. That work—for which the duo allegedly received millions in secret payments—generated controversy during President Donald Trump’s campaign, and ultimately contributed to Manafort’s firing from Team Trump. It also drew the special counsel’s attention.

A grand jury indicted both men on a number of charges last December, including “conspiracy against the United States.” The charges were related to their work in Ukraine, and included allegations of sophisticated financial crimes.

On Thursday, the special counsel’s team filed a new indictment against Gates and Manafort, including allegations that the men failed to reveal information on tax filings related to foreign income.
  donderdag 22 februari 2018 @ 23:07:05 #99
323401 Kijkertje
met filter
pi_177381012
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 23:06 schreef Recce het volgende:

[..]

Dat gaat hij waarschijnlijk toch niet doen. Hij heeft z'n advocaat, die bekend staat om het uitonderhandelen van deals, ontslagen:

Ex-Trump Staffer Rick Gates Fires His Lawyer in Russia Probe

[..]

Ik had al ge-edit :6
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 22 februari 2018 @ 23:10:57 #100
463495 brokjespoes
pi_177381120
And so it begins... de eerste bank stapt er uit:

First National Bank Of Omaha To Dump NRA-Branded Visa Credit Card
quote:
The First National Bank of Omaha has decided to cut ties with the National Rifle Association in a national moment of reckoning over gun control.

Citing complaints from customers, the company’s First Bankcard division will no longer issue NRA-branded Visa credit cards touted by the gun-rights group as a special benefit of membership after the current contract between the two parties expires.

“Customer feedback has caused us to review our relationship with the NRA. As a result, First National Bank of Omaha will not renew its contract with the National Rifle Association to issue the NRA Visa Card,” a First National Bank spokesman told HuffPost by email Thursday.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 22 februari 2018 @ 23:13:06 #101
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_177381168
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 23:10 schreef brokjespoes het volgende:
And so it begins... de eerste bank stapt er uit:

First National Bank Of Omaha To Dump NRA-Branded Visa Credit Card

[..]

Er lijkt nu toch echt iets te gebeuren. Ik had het niet verwacht.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 22 februari 2018 @ 23:15:03 #102
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177381207
Nou, LOCK HIM UP dan, die Gates :W
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 22 februari 2018 @ 23:28:53 #103
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_177381446
Naja, Trump kan natuurlijk pardons uitdelen, mocht hij dat willen.
  donderdag 22 februari 2018 @ 23:36:00 #104
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_177381549
  donderdag 22 februari 2018 @ 23:46:05 #105
323401 Kijkertje
met filter
pi_177381702
quote:
rxpatrick twitterde op donderdag 22-02-2018 om 23:04:03 I just saw MO Gov. Eric Greitens being led away in the custody of the St. Louis Sheriff. reageer retweet
LOCK HIM UP!
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 22 februari 2018 @ 23:59:58 #106
344536 Tchock
pi_177381846
quote:
Bizarre zaak.

quote:
Gov. Eric Greitens was indicted Thursday afternoon by a St. Louis grand jury on a felony charge of invasion of privacy.

The charge stems from a 2015 affair and allegations that he threatened to release a nude photograph of the woman, taken while she was blindfolded and her hands were bound, if she ever spoke publicly about the affair.

[..]

His attorney, Edward L. Dowd Jr., denounced the charge.

“In forty years of public and private practice, I have never seen anything like this,” Dowd said. “The charges against my client are baseless and unfounded. My client is absolutely innocent. We will be filing a motion to dismiss.”
Opnamen van iemand maken en die verspreiden kan echt niet. :o

quote:
The ex-husband of the woman with whom Greitens had an affair gave St. Louis TV station KMOV an audio recording of her confessing the affair and accusing Greitens of threatening to blackmail her.

[..]

The confession was recorded without her knowledge by her ex-husband and released to the media without her consent.
Oh. :')
  vrijdag 23 februari 2018 @ 02:05:54 #107
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_177382442
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 16:50 schreef Puddington het volgende:

[..]

Nu moet gezegd worden dat FiveThirtyEight de Generic Ballot gebruikt - dus de popular vote. Nu is het zo dat de zetels die verkiesbaar zijn voor de senaat flink in het voordeel zijn van de Republikeinen en de districten voor het huis zo gegerrymandered zijn dat de popular vote steeds minder invloed kan uitoefenen. Volgens mij had FiveThirtyEight berekend dat het minimaal in een voordeel van zes procent moet uitvallen voor de democraten om het huis terug te winnen, wat zeker mogelijk is - maar het systeem werkt overduidelijk in het voordeel van de republikeinen.
Gerrymandering werkt maar tot een bepaald percentage. Als de Democraten hoger scoren dan dat werkt het juist in hun voordeel, en de verwachting is op het moment wel dat ze hoger gaan scoren dan dat percentage.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  vrijdag 23 februari 2018 @ 02:07:26 #108
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_177382446
The 18 (!) Governorships Democrats Could Pick Up This Year

En op dit vlak is er gelukkig nog genoeg ruimte voor de Democraten om winst te boeken.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  Overall beste user 2022 vrijdag 23 februari 2018 @ 06:59:54 #109
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177383591
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 23-02-2018 om 02:26:26 “School shooting survivor says he quit @CNN Town Hall after refusing scripted question.” @TuckerCarlson. Just like so much of CNN, Fake News. That’s why their ratings are so bad! MSNBC may be worse. reageer retweet
De godverlaten rat gaat ook maar meedoen met het afzeiken van slachtoffers. Terwijl de enige die ik met een script in de kleine handjes op TV zag Trump zelf was.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ulx op 23-02-2018 07:09:13 ]
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 07:15:38 #110
12621 tcr
*nix 4ever
pi_177383619
Meer bewakers gaat hem niet worden Trump, als ze niet eens naar binnen gaan bij een shooting:

https://nos.nl/artikel/22(...)loedbad-florida.html
  Overall beste user 2022 vrijdag 23 februari 2018 @ 07:22:36 #111
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177383637
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 07:15 schreef tcr het volgende:
Meer bewakers gaat hem niet worden Trump, als ze niet eens naar binnen gaan bij een shooting:

https://nos.nl/artikel/22(...)loedbad-florida.html
Niet echt vreemd. In je eentje met een pistooltje tegen iemand (of meerdere personen) met AR-15's....

Banzai Charges uitvoeren staat niet in de functieomschrijving.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 23 februari 2018 @ 07:27:31 #112
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177383655
Zou een leraar met bonespurs mogen weigeren een wapeen te dragen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 09:29:23 #113
465144 westwoodblvd
pi_177385333
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 23:10 schreef brokjespoes het volgende:
And so it begins... de eerste bank stapt er uit:

First National Bank Of Omaha To Dump NRA-Branded Visa Credit Card

[..]

Ook de autoverhuurder Enterprise stopt met haar NRA promotie:
https://www.nytimes.com/a(...)ra-credit-cards.html
  vrijdag 23 februari 2018 @ 09:36:01 #114
190583 thesiren.nl
pi_177385443
Voortaan moet je geen school shootings doen, als je wat wilt veranderen in de politiek dan moet je dus niet op kinderen schieten. Ze moeten op oude mannetjes in bevoordeelde positie schieten.
Als er weer 20 pensionado's zouden zijn afgeknald of een golfbaan dan zou er wel wat gebeuren.

Heeft er hier iemand wel een in een klas gezeten die een leraar huilend de klas uit kreeg?
Zou je willen dat die leraar op dat moment bewapend was?

Het lijkt erop dat de talking points direct door de NRA geleverd worden, meer wapens in scholen, desnoods een uitgerangeerde militair die de wapens beheerd.
Want ja als er toch elk uur een veteraan zelfmoord pleegt dan kan hij het maar beter op een school doen met wapens.
Het word tijd dat alle Hollywood democraten een slush fund maken, waar ze na elk spotje van een nra gesponsorde congreslid laten zien hoeveel doden er in scholen zijn gevallen sinds die persoon in office is en hoeveel hij heeft gekregen van de nra om dat te laten gebeuren.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 09:40:18 #115
-1 #ANONIEM
pi_177385562
Als mijn lerares Frans in de brugklas een vuurwapen mocht dragen dan had de helft van de klas het eerste jaar niet overleefd (Sigme wel).
  Overall beste user 2022 vrijdag 23 februari 2018 @ 09:44:36 #116
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177385667
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 09:40 schreef Chewie het volgende:
Als mijn lerares Frans in de brugklas een vuurwapen mocht dragen dan had de helft van de klas het eerste jaar niet overleefd (Sigme wel).
Stuurde ze ook altijd de verkeerde kletskous de klas uit?

Mmoet je vooral een wapen geven...
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 09:47:01 #117
-1 #ANONIEM
pi_177385714
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 09:44 schreef Ulx het volgende:

[..]

Stuurde ze ook altijd de verkeerde kletskous de klas uit?

Mmoet je vooral een wapen geven...
Ze moest wel vaak mij hebben maar ik was dan ook wel een etter.

En puberende jongeren hebben ook wel snel door of iemand wel geschikt was voor het vak en dat was zij zeker niet.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 09:47:39 #118
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_177385730
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 06:59 schreef Ulx het volgende:
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 23-02-2018 om 02:26:26 “School shooting survivor says he quit @CNN Town Hall after refusing scripted question.” @TuckerCarlson. Just like so much of CNN, Fake News. That’s why their ratings are so bad! MSNBC may be worse. reageer retweet
De godverlaten rat gaat ook maar meedoen met het afzeiken van slachtoffers. Terwijl de enige die ik met een script in de kleine handjes op TV zag Trump zelf was.
Dit is toch gewoon verschrikkelijk? Ik hoop dat die Trump in de toekomst een nare vorm van kanker krijgt die hem langzaam kapot maakt. Nare klootzak
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 23 februari 2018 @ 09:50:25 #119
190583 thesiren.nl
pi_177385792
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 09:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dit is toch gewoon verschrikkelijk? Ik hoop dat die Trump in de toekomst een nare vorm van kanker krijgt die hem langzaam kapot maakt. Nare klootzak
Het is andersom hij is de kanker die de US kapotmaakt.
  Overall beste user 2022 vrijdag 23 februari 2018 @ 10:07:10 #120
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177386099
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 09:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dit is toch gewoon verschrikkelijk?
Hij beschermt de NRA.


Het gaat nog lelijker worden als die kids blijven protesteren.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 10:10:17 #121
65902 Zwoerd
pi_177386139
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 10:07 schreef Ulx het volgende:

[..]

Hij beschermt de NRA.


Het gaat nog lelijker worden als die kids blijven protesteren.
Uiteindelijk bloed het wel dood en gaan de kids weer gewoon door met hun leven.... Tot de volgende school shooting.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 10:11:19 #122
65902 Zwoerd
pi_177386163
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 09:50 schreef thesiren.nl het volgende:

[..]

Het is andersom hij is de kanker die de US kapotmaakt.
De echte kanker is foxnews, Trump is een symptoom.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 10:22:42 #123
465144 westwoodblvd
pi_177386431
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 10:10 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Uiteindelijk bloed het wel dood en gaan de kids weer gewoon door met hun leven.... Tot de volgende school shooting.
Het lijkt deze keer toch meer impact te hebben dan voorgaande shootings. Vorige keren was het tegen deze tijd al doodgebloed, nu domineert het nog de "news cycle" zoals ze het in de VS zo mooi zeggen.
  Overall beste user 2022 vrijdag 23 februari 2018 @ 10:26:44 #124
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177386496
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 10:10 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Uiteindelijk bloed het wel dood en gaan de kids weer gewoon door met hun leven.... Tot de volgende school shooting.
Ik betwijfel het. Ik denk dat Trump en de NRA eerst nog flink wat karaktermoorden moeten plegen. Op kinderen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 11:11:20 #125
147666 AnneX
pi_177387344
Misschien dat de Australische bezoeker vandaag nog iets kan delen met Trump.?
Iets met wapentuig innemen...https://www.theatlantic.c(...)-gun-control/541710/
  vrijdag 23 februari 2018 @ 11:26:13 #126
463495 brokjespoes
pi_177387821
Parkland Survivor: ‘I’ve Never Been So Unimpressed By A Person’ After Trump Call (HuffPo)
quote:
President Donald Trump has spoken to and met with several survivors and family members of victims of last week’s school shooting in Parkland, Florida. Not all of them were happy to hear from him.

Samantha Fuentes, a senior at Marjory Stoneman Douglas High School― where a former student killed 17 people after opening fire on the campus― was at the hospital when the president called her. Fuentes, who was shot twice, told the New York Times that the president “didn’t make me feel better in the slightest.”

“He said he heard that I was a big fan of his, and then he said, ‘I’m a big fan of yours too.’ I’m pretty sure he made that up,” she told the Times. “Talking to the president, I’ve never been so unimpressed by a person in my life.”
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst neergeschoten worden, daarna ook nog eens dat gevoelloze hese stemmetje moeten aanhoren. brrrr.... (En inderdaad, het lukt hem wéér om het over hemzelf te laten gaan.)
  vrijdag 23 februari 2018 @ 11:35:50 #127
271502 Freak188
pi_177388122
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 10:11 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

De echte kanker is foxnews, Trump is een symptoom.
Doorgeschoten kapitalisme en een plutocratie is de root cause in mijn ogen.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 11:37:52 #128
463495 brokjespoes
pi_177388202
En ondertussen loopt het Buro voor Alcohol, Tabak en Fuurwapens (ATF) verder en verder achter...

The ATF Is Getting Crushed Under The Weight Of The Gun Industry
quote:
The U.S. gun industry has grown explosively over the past decade, leaving the federal agency responsible for regulating it, the Bureau of Alcohol, Tobacco, Firearms and Explosives, struggling to keep up with the rising flow of guns into the civilian market. And if the ATF stumbles, it could mean serious consequences for public safety.

Production at U.S. gun companies more than doubled under the Obama administration, with manufacturing totals going from 5.5 million firearms in 2009 to 11.5 million in 2016, the latest year for which federal data are available. Gun sales appeared to go up by similar margins over that period. At the same time, the number of federally licensed gun dealers increased by about 9,000, topping out at 56,754 in 2016, while the number of federally licensed firearms manufacturers more than tripled, according to the ATF.

“As an organization, personnel wise, ATF is smaller than the Broward County Sheriff’s department, which would be law enforcement in the Miami area,” said David Chipman, a former ATF agent who now serves as senior policy adviser for the Giffords Law Center to Prevent Gun Violence. “The last aircraft carrier cost $13 billion, so that’d be like 10 years of ATF budgets.”
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De ATF-"bibliotheek":


[ Bericht 1% gewijzigd door brokjespoes op 23-02-2018 12:08:05 ]
  vrijdag 23 februari 2018 @ 11:38:28 #129
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_177388225
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:26 schreef brokjespoes het volgende:
Parkland Survivor: ‘I’ve Never Been So Unimpressed By A Person’ After Trump Call (HuffPo)

[..]

Eerst neergeschoten worden, daarna ook nog eens dat gevoelloze hese stemmetje moeten aanhoren. brrrr.... (En inderdaad, het lukt hem wéér om het over hemzelf te laten gaan.)
quote:
He said he heard that I was a big fan of his
:')
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 23 februari 2018 @ 11:42:10 #130
463495 brokjespoes
pi_177388332
"Did you, now? Have you told your doctor about this?" :P
  vrijdag 23 februari 2018 @ 12:02:27 #131
463495 brokjespoes
pi_177388909
Nieuwe districtenverdeling Pennsylvania is "beter dan we durfden hopen" (NYTimes)
quote:
Few people expected that the Pennsylvania congressional map, which the state Supreme Court ordered redrawn to undo Republican gerrymandering, would prove to be as favorable to Democrats as the one adopted by the court on Monday.

Perhaps the easiest way to convey the cause for surprise: The new map is better for Democrats — by nearly every measure — than the maps that Democrats themselves proposed.

All four Democratic map proposals reflected an earnest effort to reach a compromise with Republicans. Democrats did not believe it was realistic to demand a truly favorable map, since it would require a series of Democratic-leaning choices. And the court order did not specify that the maps should aim for partisan balance, which might have justified a more Democratic map.

But apparently, a more favorable map was quite realistic; after all, it is now a reality, one that gives a significant boost to Democratic hopes of retaking the House. It’s a reality because the newly adopted map consistently makes subtle choices that nudge districts in the direction of Democrats.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Overall beste user 2022 vrijdag 23 februari 2018 @ 12:15:38 #132
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177389339
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:26 schreef brokjespoes het volgende:
Parkland Survivor: ‘I’ve Never Been So Unimpressed By A Person’ After Trump Call (HuffPo)

[..]

Eerst neergeschoten worden, daarna ook nog eens dat gevoelloze hese stemmetje moeten aanhoren. brrrr.... (En inderdaad, het lukt hem wéér om het over hemzelf te laten gaan.)
Wie de jeugd niet heeft, heeft de toekomst ook niet.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 13:31:09 #133
463495 brokjespoes
pi_177391554
Wat ze in Needville (TX) kennelijk nog niet doorhebben...

De Texaanse Needville High School zette zichzelf dinsdag wereldwijd op de kaart door protesterende studenten te zullen schorsen. Hun Facebookpagina is sindsdien nog steeds stuk. :P En, oja, het mág helemaal niet.
quote:
Superintendent threatens to suspend students protesting gun laws. But that’s not legal. (WaPo)

The superintendent of a Texas public school district is drawing harsh criticism after issuing a written threat Tuesday to suspend any students who take part in demonstrations about gun violence after the school shooting in Florida last week.

Curtis Rhodes, the superintendent of the school district in Needville, a small town southwest of Houston, wrote a letter to students and parents that was distributed Tuesday on the social media page for the town’s high school. It began with a reference to the protests around the country after a shooting in Parkland, Fla., left 17 people dead.

“Please be advised that the Needville ISD will not allow a student demonstration during school hours for any type of protest or awareness!!” Rhodes wrote. “Should students choose to do so, they will be suspended from school for 3 days and face all the consequences that come along with an out of school suspension. Life is all about choices and every choice has a consequence whether it be positive or negative. We will discipline no matter if it is one, fifty, or five hundred students involved.”

Rhodes — a registered Republican, according to public records — said parental notes would make no difference. “Respect yourself,” Rhodes wrote, “and please understand that we are here for an education and not a political protest.”
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Games vrijdag 23 februari 2018 @ 13:37:41 #134
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_177391688
Meer mijn straatje: Trump geeft ook even de schuld aan games dat ze geweld veroorzaken.

https://kotaku.com/trump-(...)tm_medium=Socialflow

quote:
Today during a meeting on school safety at the White House, U.S. President Donald Trump suggested that violent video games are partly responsible for school shootings.

His train of thought was hard to follow—as it often is—so here’s the full comment:

“We have to look at the internet, because a lot of bad things are happening to young kids and young minds, and their minds are being formed, and we have to do something about maybe what they’re seeing and how they’re seeing it. And also video games. I’m hearing more and more people say the level of violence on video games is really shaping young people’s thoughts. And you go one further step and that’s the movies. You see these movies, and they’re so violent, a kid is able to see the movie if sex isn’t involved, but killing is involved, and maybe we need to put a rating system for that.”

Blaming video games for gun violence isn’t anything new for Trump who, after the Sandy Hook shooting in 2012, tweeted, “Video game violence & glorification must be stopped—it is creating monsters!” His comments also echo those made by other Republican politicians, including the governor of Kentucky, who said last week on a radio talk show that violent video games were responsible for desensitizing people to the value of human life. It’s a familiar scapegoat many of us have been hearing for decades, one which often acts like a smokescreen to deflect responsibility away from the Second Amendment and lax gun laws.

The last major attempt to try and regulate violent video games came in the form of a 2005 California law backed by then Democratic assemblyman Leland Yee. It sought to criminalize the sale of violent games to minors, but was blocked from taking effect when groups like the ESA and Entertainment Merchants Association sued. The law was then eventually eventually shot down by the Supreme Court which found that it violated the First Amendment.

Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  vrijdag 23 februari 2018 @ 13:39:24 #135
463495 brokjespoes
pi_177391717
quote:
The law was then eventually eventually shot down
Damn. :P
  vrijdag 23 februari 2018 @ 13:45:39 #136
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_177391828
Stelt Trump nou voor om een ratingsysteem te introduceren voor films en games?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 23 februari 2018 @ 13:48:35 #137
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_177391888
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 13:45 schreef KoosVogels het volgende:
Stelt Trump nou voor om een ratingsysteem te introduceren voor films en games?
Zou goddomme eens tijd worden!
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Redactie Games vrijdag 23 februari 2018 @ 13:52:32 #138
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_177391964
Kunnen we het ook nog eens een hele mooie naam geven. Iets als de Entertainment... Software... Rating Board, of ESRB! Ja, dat klinkt goed!
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  Overall beste user 2022 vrijdag 23 februari 2018 @ 15:21:25 #139
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177394165
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 13:45 schreef KoosVogels het volgende:
Stelt Trump nou voor om een ratingsysteem te introduceren voor films en games?
De jeugd mag aan de AR-15. Games en porno zijn slecht.

Whatever.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 15:24:56 #140
359444 Ludachrist
pi_177394245
quote:
We have to look at the internet, because a lot of bad things are happening to young kids and young minds, and their minds are being formed, and we have to do something about maybe what they’re seeing and how they’re seeing it. And also video games. I’m hearing more and more people say the level of violence on video games is really shaping young people’s thoughts. And you go one further step and that’s the movies. You see these movies, and they’re so violent, a kid is able to see the movie if sex isn’t involved, but killing is involved, and maybe we need to put a rating system for that.
Prachtige volzinnen weer.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Redactie Games vrijdag 23 februari 2018 @ 15:39:03 #141
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_177394668
Overigens moet opgemerkt worden dat je in de VS wel klaar bent voor het echte werk wanneer je zeventien bent (je kan in de VS dan al het leger in met toestemming van je ouders) maar games zoals Call of Duty moet je achttien voor zijn. Maar games veroorzaken natuurlijk veel meer trauma's en maken kinderen agressiever dan een echte oorlog :')
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  vrijdag 23 februari 2018 @ 16:11:45 #142
463495 brokjespoes
pi_177395341
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 09:29 schreef westwoodblvd het volgende:
Ook de autoverhuurder Enterprise stopt met haar NRA promotie:
Nu al drie verhuurders: Enterprise, Alamo, and National Car Rental.

edit: pardon, het zijn er inmiddels al 6 :D

deze Twierterd houdt het bij: https://twitter.com/EdKrassen

en het "Unimpressed"-verhaal is momenteel hoofdartikel bij HuffPo :D (Vindt Donnie vas nie leuk)

[ Bericht 11% gewijzigd door brokjespoes op 23-02-2018 16:20:14 ]
  Overall beste user 2022 vrijdag 23 februari 2018 @ 16:43:01 #143
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177395921
Vreemd. Geen Trumpfans die losgaan over die opmerking van dat meisje. Niemand. Meestal trappen die lui een onverlaat die waagt kritiek te hebben op Trump -IQ45- wel doormidden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 23 februari 2018 @ 16:51:19 #144
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177396057
http://thehill.com/homene(...)our-second-amendment


Zijn NRA basis moet weer bang worden gemaakt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 23 februari 2018 @ 16:54:28 #145
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177396101
Een van de overlevers op twitter:

https://twitter.com/sarahchad_/status/966924331086266369?s=20

quote:
We should change the names of AR-15s to “Marco Rubio” because they are so easy to buy.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 17:11:41 #146
323401 Kijkertje
met filter
pi_177396392
Rick Gates, Trump Campaign Aide, to Plead Guilty in Mueller Inquiry and Cooperate

quote:
A former top adviser to Donald J. Trump’s presidential campaign indicted by the special counsel was expected to plead guilty as soon as Friday afternoon, according to two people familiar with his plea agreement, a move that signals he is cooperating with the investigation into Russia’s interference in the 2016 election.

The adviser, Rick Gates, is a longtime political consultant who once served as Mr. Trump’s deputy campaign chairman. The plea deal could be a significant development in the investigation — a sign that Mr. Gates plans to offer incriminating information against his longtime associate and the former campaign chairman, Paul Manafort, or other members of the Trump campaign in exchange for a lighter punishment.

The deal comes as the special counsel, Robert S. Mueller III, has been raising pressure on Mr. Gates and Mr. Manafort with dozens of new charges of money laundering and bank fraud that were unsealed on Thursday. Mr. Mueller first indicted both men in October, and both pleaded not guilty.

Mr. Gates’s primary concern has been protecting his family, both emotionally and financially, from the prospect of a drawn-out trial, according to a person familiar with his defense strategy who was not authorized to publicly discuss the case and spoke on the condition of anonymity.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 vrijdag 23 februari 2018 @ 17:17:37 #147
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177396483
Ik zou ook praten als ik 20 jaar kan krijgen. Screw Manafort & Trump.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 17:28:20 #148
66582 Monolith
geniaal
pi_177396665
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 15:24 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Prachtige volzinnen weer.
Een rating systeem voor geweld in films, dat ze daar niet eerder aan gedacht hebben! Oh wacht, dat bestaat al lang.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 23 februari 2018 @ 17:29:57 #149
465144 westwoodblvd
pi_177396687
quote:
Dus toch. Ben benieuwd wat dat hele verhaal met het ontslaan van zijn advocaat dan te betekenen had.
  Overall beste user 2022 vrijdag 23 februari 2018 @ 17:54:48 #150
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177397062
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 17:29 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Dus toch. Ben benieuwd wat dat hele verhaal met het ontslaan van zijn advocaat dan te betekenen had.
Die zal wel verkeerd advies hebben gegeven waarna Mueller besloot met nog een paar decennia extra celstraf te dreigen.

Gates praat ---> Dan is Manaforf de lul ---> Manafort wil niet de lul zijn. ---> Manafort gaat praten. ---> Mensen boven Manafort kunnen de lul zijn. ---> verkoop van zakken chips stijgt....

Dat Mueller genoeg bewijs heeft om die twee lang op te sluiten lijkt me duidelijk.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 17:59:50 #151
162110 Arth_NL
pi_177397134
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 13:37 schreef Puddington het volgende:
Meer mijn straatje: Trump geeft ook even de schuld aan games dat ze geweld veroorzaken.

https://kotaku.com/trump-(...)tm_medium=Socialflow

[..]

In computerspelletjes met geweren spelen mag niet maar in het echte leven wel?

|:(
  Redactie Games vrijdag 23 februari 2018 @ 18:00:20 #152
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_177397141
Ik vraag me toch af wat er gebeurd als Mueller wel Manafort en Gates kan laten hangen, maar Trump zelf niet te pakken kan krijgen. Hoe reflecteert dat op zijn presidentschap, twee campaign aides die worden veroordeeld voor criminele activiteiten?

Je zou zeggen dat het slecht is voor zijn imago maar Trump en zijn supporters hebben al duidelijk gemaakt geen ruk daarom te geven, dus...
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  Overall beste user 2022 vrijdag 23 februari 2018 @ 18:35:29 #153
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177397666
Trump geeft nu de schuld aan die deputy die niet op Cruz afrende.


http://www.bbc.com/news/world-us-canada-43174069
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 18:55:52 #154
463495 brokjespoes
pi_177397950
Just a thought... als docenten bewapend worden, zullen schutters waarschijnlijk eerst de docent willen uitschakelen. :{
  Overall beste user 2022 vrijdag 23 februari 2018 @ 19:04:49 #155
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177398110
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 18:55 schreef brokjespoes het volgende:
Just a thought... als docenten bewapend worden, zullen schutters waarschijnlijk eerst de docent willen uitschakelen. :{
Klopt. Daarom moeten leraren ook eigenlijk een kogelvrij vest aan. En een helm op. In de klas. Ja. Of zo.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')