abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_177304648
Uitgerekende data:

2 maart: Kimpossible (meisje)
5 maart: Songeur (meisje)
11 maart: D.U.M.A.N. (jongen)
15 maart: Little Miss Naughty
30 maart: DonnaRush (meisje)
31 maart: Mabawa. (meisje)

03 april: Karstman
29 april: Malteser
29 april: Sethiwe
29 april: annegirly27 (jongen)

2 mei: Elleska
7 mei: Philomijn (jongen)
9 mei: L0t..
11 mei: DorothyGale
13 mei: ***VitaBella*** (meisje)
17 mei: Jagartrut

3 juni: DagenNachtdromer (meisje)
8 juni: Jentin
10 juni: Aure (jongen)

16 juli: coccinelle
25 juli: IsabellaMariaAnna
28 juli: Wolken (jongen)

2 augustus: Fien10 (jongen)
3 augustus: Nouk84 (jongen)
6 augustus: Spees_Eend
8 augustus: noa11
25 augustus: ***Cassandra87*** (tweeling)
26 augustus: silliegirl

11 september: Loj
14 september: Helsinki
16 september: Feyre
19 september: elamanilo
19 september: lunapuella
29 september: Peacefulll

6 oktober: Priemgirl

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor wijzigingen graag even een quote of DM.

[ Bericht 1% gewijzigd door SQ op 21-02-2018 18:59:10 ]
pi_177304932
Jeej, Cassandra, fijn dat jullie toch hartjes hebben gehoord! :)

Jongens, wat ik nu meemaak.. iemand heeft m’n friteuse gestolen vanaf m’n balkon. :') :% Wtf moet je met mijn friteuse?! :(

Kim: dit was niet gewoon “extra”, vandaar. :)

[ Bericht 2% gewijzigd door arvensis op 19-02-2018 18:46:27 ]
Protège moi de mes désirs.
  Moderator maandag 19 februari 2018 @ 18:42:21 #3
382129 crew  Donna
pi_177304971
Gelukkig maar Cassandra! Hartje luisteren doen ze hier (om die reden) pas bij de 15/16 weken controle en niet eerder.
Fijn dat je zo zwaaiend begroet werd! O+
pi_177305014
O Cass, wat een schrik, gelukkig alles is orde O+

En hoe dan en waarom Duman? Het brutale volk ook af en toe :(
pi_177305027
quote:
1s.gif [b]Op maandag 19 februari 2018 18:40 schreef D.U.M.A.N.

Jongens, wat ik nu mee maak.. iemand heeft m’n friteuse gestolen vanaf m’n balkon. :') :% Wtf moet je met mijn friteuse?! :(

_O- _O-
pi_177305039
Cass O+ O+
pi_177305246
Duman :D het is natuurlijk niet leuk, maar ik moest er wel om lachen. Dat iemand die moeite neemt zeg. Zat er ook nog olie in? :D

Gelukkig goed nieuws Cassandra!
pi_177305300
Gelukkig Cassandra. Wat een opluchting. O+
  maandag 19 februari 2018 @ 19:08:09 #9
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_177305551
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 18:40 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Jeej, Cassandra, fijn dat jullie toch hartjes hebben gehoord! :)

Jongens, wat ik nu meemaak.. iemand heeft m’n friteuse gestolen vanaf m’n balkon. :') :% Wtf moet je met mijn friteuse?! :(

Kim: dit was niet gewoon “extra”, vandaar. :)
Dat is serieus ook ooit bij ons gebeurd... en de volgende dag stond hij er weer. :')
pi_177305800
OIT!! Gefeliciteerd!!! *O* lekker knuffelen, babyruiken en heerlijk genieten.

En een hoi aan Pinq!!! :* Succes met het wachten de komende weken.

En Cassandra, JEETJE. Wat een schrik. :{ Gelukkig niks aan de hand met de meisjes. O+

Duman, :') Wtf.... :@
:)
pi_177305819
Het hartjes spreekuur ken ik trouwens niet. Alleen bij meerlingen zo? :@
  maandag 19 februari 2018 @ 19:28:27 #12
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_177305968
Cassandra, wat een schrik :o gelukkig is het goed afgelopen!

Pinq, leuk dat je hier bent *O*

Duman, hoe en waarom :D woon je laag? Of hebben mensen de moeite genomen om echt te klimmen om zo je met diamanten afgewerkte friteuse te stelen?

Ik voel volgens mij soms echt de baby nu O+. Hopelijk wordt het snel meer, ik heb zonder rationele redenen telkens in mijn achterhoofd dat het nog mis zal gaan, wellicht een mezelf aangemeten mechanisme dat van start is gegaan bij de vreemd gelopen termijnecho. Wel raar want ik weet dat er inmiddels van alles is uitgesloten en uitvoerig is gecheckt. Dus totaal niet rationeel :')
pi_177306042
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 19:20 schreef Soof-87 het volgende:
OIT!! Gefeliciteerd!!! *O* lekker knuffelen, babyruiken en heerlijk genieten.

En een hoi aan Pinq!!! :* Succes met het wachten de komende weken.

En Cassandra, JEETJE. Wat een schrik. :{ Gelukkig niks aan de hand met de meisjes. O+

Duman, :') Wtf.... :@
meisjes? :D
pi_177306219
Oh... dat was nog niet bekend? Ben ik nu in de war? :o

Of een voorspellende gave? :')
pi_177306640
Haha Soof :D Maar fijn dat alles goed is Cassandra! O+

Neee Duman :D 8)7 whahahaha wie verzint er zoiets?

En jeeej voor Fuchs O+
pi_177306658
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 19:08 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Dat is serieus ook ooit bij ons gebeurd... en de volgende dag stond hij er weer. :')
Wtf _O- Ik zou ‘m weg hebben gegooid, wie weet wat ze er in hebben gefrituurd. :D

Ja, er zat olie in. :') En ja, we wonen op de begane grond, dus een beetje mijn eigen schuld natuurlijk. Maar nooit gedacht dat ze m’n friteuse zouden stelen. Gelukkig hebben ze niet aan m’n aardappelen en uien gezeten. w/

Spees: wat fijn! O+ Geniet er van. :* Hoeveel weken ben je ook al weer?
  maandag 19 februari 2018 @ 20:17:02 #17
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_177306954
Die OP :X :o vorige keer heb ik de top 3 niet eens gehaald geloof ik :P

Duman _O- als ik dan een friteuse zou willen pikken, zou ik toch ook een paar aardappelen meegenomen hebben. Anders heb je er nog niets aan 8-)
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  maandag 19 februari 2018 @ 20:17:54 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_177306979
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 20:17 schreef Kimpossible het volgende:
Die OP :X :o vorige keer heb ik de top 3 niet eens gehaald geloof ik :P

Duman _O- als ik dan een friteuse zou willen pikken, zou ik toch ook een paar aardappelen meegenomen hebben. Anders heb je er nog niets aan 8-)
ik was net nog terug aan het zoeken wanneer jouw dochter is geboren. Ben benieuwd of het een datumtweeling wordt O-)
disclaimer
pi_177306998
Cassandra, doe eens niet zo eng :o

En pinq *O* goed oplopende streepjes? Zo leuk dat er veel van 2015 nu ook weer zwanger zijn!

De GUO was goed :)
pi_177307024
Omg Kim op 1! :o
Maarre niet over beginnen, ik ga ook al richting de top 5 :X
pi_177307034
Fijn cocci O+
  maandag 19 februari 2018 @ 20:20:46 #22
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_177307049
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 20:17 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik was net nog terug aan het zoeken wanneer jouw dochter is geboren. Ben benieuwd of het een datumtweeling wordt O-)
Hehehe! Ik ook! UD scheelt 1 dag met haar verjaardag. En we doen 3 op een rij, de dag daarna is papa jarig _O- hoe dan!

Wat goed cocci! Altijd een opluchting!
pi_177308396
Pfoe Cass wat spannend dan. Gelukkig was het schrik om niks!

Je friteuse duman? Serieus? Hahah hoe bizar.

Nou de nesteldrang is gearriveerd hoor. Bij mijn man dan :P Hij heeft de discussie box gewonnen. Dus die staat nu. Kamertje is af, tuin is geveegd en enveloppen geschreven. *O* nu alleen nog op zoek naar de kap van de autostoel die is kwijt..
  maandag 19 februari 2018 @ 21:19:22 #24
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_177308611
Lekker bezig songeur! Die kap kun je in de rand stoppen he? Bij een maxi cosi? Zit ie daar niet gewoon in? :P
pi_177308659
Gelukkig was het goed Cass, wat een schrik!

Verder niet bijgelezen, gisteren verjaardag gevierd en vandaag jarig :) maar voel me goed en voel de baby al duidelijk en vaker, zo fijn O+
pi_177308770
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 21:19 schreef Kimpossible het volgende:
Lekker bezig songeur! Die kap kun je in de rand stoppen he? Bij een maxi cosi? Zit ie daar niet gewoon in? :P
Nee ik zeg maxicosi maar het is een römer en die is los. En hij ligt heus ergens. Achter een schot. Grrrr. Toch bedankt voor de tip. Alles nog rustig bij jou?

IMA gefeliciteerd *O*
  maandag 19 februari 2018 @ 21:37:32 #27
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_177309104
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 21:26 schreef Songeur het volgende:

[..]

Nee ik zeg maxicosi maar het is een römer en die is los. En hij ligt heus ergens. Achter een schot. Grrrr. Toch bedankt voor de tip. Alles nog rustig bij jou?

IMA gefeliciteerd *O*
Jammer, het had zo’n makkelijke oplossing geweest :+

Veel harde buiken, gespannen buikje, pijnlijk kruis zo nu en dan, maar niets noemenswaardigs eigenlijk. Dochter is voor de 2e keer ziek (net 9 dagen koorts achter de rug, toen een weekje fit en nu weer geveld, arme drop) dus ik denk dat ik dat even afwacht :')

Ben benieuwd wanneer ze komt! Zo gek, onze dochter was er al een week en deze zou zomaar nog 3 weken aan boord kunnen blijven. Of vannacht geboren kunnen worden. Huuuu!
pi_177314025
Cassandra, wat een schrik! Maar gelukkig alles goed.

Jagar, welkom back. Jij ook alweer 28 weken, wat gaat het snel. En wat jammer dat het nog zo wennen is icm een peuter die ineens ook fulltime thuis is. Kan peuter niet een dag naar de opvang, zodat hij ook wat andere kindjes om zich heen heeft?

Songeur, hoera voor nesteldrang. Succes met de vermiste kap.

Kim, heeft er nog wat doorgezet bij jou vannacht?

Cocci, een goede GUO, wat fijn!

Er waren veel controles en echo’s en vandaag ook weer. Succes allemaal!! Duimen draaien!

Ik mag vanmiddag ook weer op controle bij de gyn inclusief placenta-plaats-check. We gaan het zien.
pi_177314104
Iedereen nog onwijs bedankt voor de felicitaties! Ik blijf lekker meelezen maar zal binnenkort ook proberen aan te haken bij het babytopic.
De kleine doet het onwijs goed, ze is een ster met borstvoeding en tot nu toe gaat slapen ook behoorlijk goed. Ze is alweer goed aan het aankomen en is heel tevreden. Grote broer is helemaal gek op d’r.

Duman, Kim en Songeur, succes met de laatste loodjes!
pi_177314120
Ik vergeet CassE helemaal, bij jou kan het ook niet lang meer duren natuurlijk. Ben benieuwd wanneer we een baby-update van je lezen :D :*
pi_177314854
Poeh gelukkig Cassandra, wel heel spannend! :*

Friteuse gestolen, echt waarom :(

Ook spannend voor jou Malteser. Hopelijk ligt de placenta nu goed!

Ik moet over 3 uurtjes... zo zenuwachtig :'(
Ondanks dat ik nu mijn dag kotsend begin, ik hijgend boven aan de trap kom, m'n borsten groeien en al een echt avondbuikje heb... maar toch he :')
pi_177314998
Poeh Cass idd wat spannend zeg...... Je schrikt wel even lijkt me :o -O-
Haha duman wat een verhaal _O- Iemand had zin in een frikandelleke snachts :D snap ik wel :+ :9

Loj jij vandaag ook heel heel veel succes!! Hier valt het gelukkig nog mee met de zenuwen.. Gisterenavond had ik er wel veel last van maar ondanks dat toch goed geslapen en nu 'lijk' ik redelijk rustig O-) Nog 8u wachten hier.... :{ Waarom leek het mij ook alweer verstandig dit ná het werk te doen ipv zo vroeg mogelijk :')
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_177315073
Jij ook succes Priem! :*
Als dit gewoon goed zit heb ik ook wel vertrouwen erin... dan zou ik dus (volgens de laatste meting) 10 weken en een beetje zijn...
pi_177315278
Succes straks Loj!

Oh en Priemgirl ook natuurlijk! Hopelijk voor jullie allebei mooie echo’S!
  dinsdag 20 februari 2018 @ 10:21:04 #35
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_177316030
Succes Loj! Fingers crossed, de kwalen zijn in elk geval een fijn teken!
pi_177316877
Loj en Priem, mijn duimen draaien voor jullie :*
pi_177319107
Oké!
Te bizar!!

Een week vooruit gezet en uitgerekend op 11 september O+

Alles ziet er supergoed uit met een duidelijke nub ;)
Echt wel een jongen ;)
  dinsdag 20 februari 2018 @ 12:44:51 #38
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_177319192
Mooi nieuws! En dus toch weer terug naar de oorspronkelijke datum of niet? Heb je een plaatje van de echo? Even nub-loeren :+

Priem ook succes, had er overheen gelezen!
pi_177319476
Loj, wat fijn O+ *O* O+ Lopen we toch bijna gelijk, mijn uitgerekende datum is 7 september. Blijft wel bizar verhaal, maar fijn dat jullie jongetje ( ;) ) goed gegroeid is!
pi_177319902
Ja, ik heb een nub foto, maar vooral ook heel veel ruzie met hier foto's plaatsen ;)

En inderdaad, heel bizar!
Nu was namelijk mijn jongetje qua echo in drie weken zoveel gegroeid als je eigenlijk in vier weken zou verwachten..
Dus ik mag over twee weken nog 1x langskomen voor een echo :)

Wel meteen morgen bloed prikken voor de nipt... :)
pi_177320004
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 13:09 schreef Loj het volgende:
Ja, ik heb een nub foto, maar vooral ook heel veel ruzie met hier foto's plaatsen ;)

En inderdaad, heel bizar!
Nu was namelijk mijn jongetje qua echo in drie weken zoveel gegroeid als je eigenlijk in vier weken zou verwachten..
Dus ik mag over twee weken nog 1x langskomen voor een echo :)

Wel meteen morgen bloed prikken voor de nipt... :)
Misschien loop je over 2 weken dan weer gelijk met me :+
pi_177320277
Oh wat fijn Loj dat het allemaal goed was O+ Jongen *O* Fijn man ^O^

Nog 4u... humpfff :') Vlg keer toch maar zo vroeg mogelijk op de dag inplannen _O-
En thx allen O+
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_177321105
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 08:06 schreef OliviaIsTaken het volgende:

Duman, Kim en Songeur, succes met de laatste loodjes!
:* Jij veel plezier op je wolk!

IMA: nog gefeliciteerd!
Loj: welkom in team blue. :7 O+

Wij zijn net ook weer goedgekeurd. Aapje wordt geschat op 3,5kg. Wordt nog wat. :) Verder was ze blij dat ik niet had gebeld om de prop. :D
  dinsdag 20 februari 2018 @ 14:34:33 #44
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_177321539
(Nog niet bijgelezen)

Termijnecho was goed! Baby lag met gekruiste beentjes en een handje voor het gezicht. Zag er best theatraal uit :D. VK heeft alles gezien wat ze wilde zien en wat ze kon zien zag er goed uit volgens haar. Het was zo leuk! Ook een neus en lippen kunnen zien. Sjonge, dat groeit gewoon in míjn buik! :D.

Glucosewaarde was trouwens wel wat aan de hoge kant, dus morgen nuchter prikken. Ben benieuwd.

Inmiddels ook vast aangemeld voor kraamzorg en een afspraak voor de 20-weken echo gemaakt.
Kan maar vast geregeld zijn :).

UD is nu 14 september, zou dat nog in de OP gewijzigd kunnen worden?

Voor wie het leuk vindt om te zien:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 9% gewijzigd door Helsinki op 20-02-2018 14:53:33 ]
pi_177322846
Mooie plaatjes Helsinki O+

Jeeej voor de goede echo Loj!
pi_177322921
Ik had trek in snoep... zak bijna leeg. Kotsmisselijk :r }:| :X
  dinsdag 20 februari 2018 @ 15:33:35 #47
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_177323072
Lekker mabawa :D

Ik at net een appelflap en nu word ik in elkaar getimmerd :+ kid loves sugar. Werkt elke keer, vind dat zo grappig!

Goede echo’s *O*

Loj je weet wel dat de nub geen waterdichte theorie is he? :+

Duman ook een lekker spekkie! 3,5 kg nu of bij geboorte?
pi_177323330
Wat fijn alle goede berichten hier! Mooie echo's en speciaal voor Loj, wat mega fijn dat jullie een goede echo hebben gehad *O*

Ik heb even een beetje onder een steen geleefd. Ik was 24/7 misselijk en mega moe. In overleg heb ik emesafene gekregen. Echt een uitkomst! Deze week heb ik een pittige week op mijn werk, inclusief oudergesprekken, en volgende week gaan we op wintersport *O* Ik hoop nu toch wel een paar kleine afdalingen te kunnen maken. Dat kon voordat ik emesafene kreeg absoluut niet. Traplopen was al te veel.
Morgen om 16.00 uur hebben wij de eerste echo. Ik ben zoo nieuwsgierig. Het voelt als zo'n mijlpaal weer! En ik begin gewoon al een klein buikje te krijgen, ondanks het afvallen. Ik moet even de kast in duiken voor wat wijder spul om aan te trekken ;)
pi_177323734
Goede echo's voor Loj en Helsinki! *O*

Fijn dat de Emesafene goed aanslaat Peace! Werkte het bij jou meteen? Ik gebruik het nu sinds gisteren maar moest net toch weer overgeven. ;(
pi_177324127
Kim: bij de geboorte! 2 weken geleden was ‘ie ongeveer 2499. :)

Ohhh appelflap, daar heb ik nu ook zin in. Vanavond maar maken. O+

Helsinki: fijnnn! *O*

Mabawa: hahah. O+ En toch keer op keer dezelfde fout blijven maken. O+ Althans, ik.
pi_177324702
Kim, appelflap. Ooooh daar heb ik nu zo’n zin in!!

Fijn van alles goede echo’s dames O+ Alleen Priem moet nog dacht ik? Succes!

Mabawa die snoepjes, herkenbaaar. En dan spijt hebben maar het volgende dag gewoon weer doen :P

Duman 3,5kg is helemaal gemiddeld volgens mij. Prima dan toch? Bij mij schatten ze eigenlijk nooit. Ben wel benieuwd eigenlijk. Volgens mij is deze baby kleiner dan broer en zus!

Ik vond de ouder-kindgym vandaag wel even pittig. Terwijl je dus eigenlijk amper wat doet. Ben benieuwd hoe snel ik weer een beetje conditie krijg straks na de bevalling! Heb echt ontzettend veel zin in de bevalling O+ En in de ontmoeting met onze baby O+ Zou alleen wel fijn zijn als iemand me even zou vertellen wanneer die nou gaat plaatsvinden.
pi_177325367
Helsinki wat fijn van jullie goede echo! *O*

Kraamzorg had ik nog geen seconde over nagedacht sinds nu :+ Volgende week maar regelen als ik echt de 12 weken grens over ben.

O Peace! Je bent eindelijk bijna aan de beurt! Hoe voel je je eronder? Ik ben plaatsvervangend nerveus :+ Fijn dat de medicatie aansluit :)
Hopelijk slaat die bij Luna ook snel aan!

Fijn van de goede controle Duman en een suikerachtige voor de baby van Kim :9

Songeur, nog heel even wachten O+ ;)

Ik begin ook echt een buikje te krijgen. Ik ben van mijzelf niet plat, maar buik komt echt al voorbij mijn borsten (die zijn niet zo groot O-) in de avond soms. Nog even de nipt (donderdag gesprek, dat moest apart en bloed laten prikken ervoor) afwachten en dan maken we het toch wereldkundig. De meeste belangrijke mensen weten het al wel. Nog een paar te gaan vertellen de komende week O+

Ik ben vandaag echt moe en buik voelt alsof die aan het gisten is :{ Bah!
Normaal kan ik best wel snoepen, maar de hele zwangerschap nog nauwelijks gedaan. Darmen zijn snel van slag en gewoon geen trek in. Ik moest lachen om jullie misselijk-eet-praktijken :+
  dinsdag 20 februari 2018 @ 18:51:46 #53
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_177326619
Even klagen: ik word zó chagrijnig van iedereen die denkt te kunnen bepalen wanneer ik wel en niet mag bevallen. Deze datum is niet handig, dan kan het niet.

Echt. Flikker. Op.

A. Ik heb geen invloed
B. Ik word er superonrustig van
C. Straks is de slotsom dat ik me schuldig voel terwijl ik een kind op de wereld moet zetten en dat al een dingetje genoeg is.

Blegh.
pi_177326745
Kim :* het is vast makkelijker gezegd dan gedaan, maar misschien proberen vast te houden aan het ene oor in en andere oor uit principe? Laat maar lekker lullen :* of meteen als iemand er over begint afkappen. Je hebt er inderdaad toch geen invloed op en wat maakt het ook allemaal uit. Zo lang het maar goed gaat met jou en je baby.

En yay *O* voor de goede echo's van Helsinki en loj!

Hier een drukke dag op werk gehad. Dan lijkt het soms net alsof je de hele dag de baby niet hebt gevoeld, maar nu ik lekker op de bank zit merk ik hoe actief ie is :D gezellig O+
pi_177326902
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 18:51 schreef Kimpossible het volgende:
Even klagen: ik word zó chagrijnig van iedereen die denkt te kunnen bepalen wanneer ik wel en niet mag bevallen. Deze datum is niet handig, dan kan het niet.

Echt. Flikker. Op.

A. Ik heb geen invloed
B. Ik word er superonrustig van
C. Straks is de slotsom dat ik me schuldig voel terwijl ik een kind op de wereld moet zetten en dat al een dingetje genoeg is.

Blegh.
Wtf :')
Net zoals mensen die IEDERE KEER wanneer ze je zien “laatste loodjes, hè!” zeggen en vragen hoe lang je nog moet. Een week korter dan de vorige keer. Doei.

Ik ga nu maar even appelflappen halen door jou. Thanks, hè. oO<
pi_177327003
:D duman :D

Hier is het vooral "weet je zeker dat het er geen twee zijn?!"

En ook de enorme verbazing als mensen erachter komen dat ik nog 16 weken moet :') gisteren nog iemand met "wow jij bent hoogzwanger zeg" ehhh nee, nog niet :')
  dinsdag 20 februari 2018 @ 19:22:36 #57
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_177327175
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 19:05 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Wtf :')
Net zoals mensen die IEDERE KEER wanneer ze je zien “laatste loodjes, hè!” zeggen en vragen hoe lang je nog moet. Een week korter dan de vorige keer. Doei.

Ik ga nu maar even appelflappen halen door jou. Thanks, hè. oO<
Ook zo irritant ja :{

En appelflappen is liefde! Sorry, not sorry! O+

En al dat datumgemiep. Normaal zou ik het wel kunnen hebben denk ik hoor en de vraag is ook maar hoe serieus men is, maar ik ben er stiekem al zo nerveus voor dat dit echt niet helpt.. plus dat ik van nature al altijd veel te veel waarde hecht aan wat iedereen vindt en wilt dus dan voel ik me alweer schuldig terwijl dat super onlogisch is :’) Yay hormones!
pi_177328027
Stom Kim! Alsof je er invloed op hebt. Elke dag is gewoon een mooie dag als jullie baby komt O+ Mijn man wil geen appelflappen halen voor mij :(

Ohja duman de laatste loodjes die kan ik ook niet meer horen. Ja laatste loodjes misschien maar die kunnen toch verdomd lang duren.

Zou CassE al stiekem bevallen zijn?
pi_177331797
Echo was helemaal goed! Mooie duidelijke knipper gezien en alles was perfect O+ wat een geruststelling O+
Qua meting kwam ze nu uit op 7w2d en datum verschoven naar 6 oktober :D ik ben helemaal happy en zitten al de hele avond met grote smile op de bank hier *;
En nu keimoe dus duik lekker m’n bedje in. Trusteuh!
pi_177332182
Priem *O*
pi_177332194
En ook in huize ToT is er eentje op komst! *O* Waarschijnlijk arriveert Mini-ToT ergens in September! :D

pi_177332248
Misselijke zwangeren? Wat helpt?
Jules niet iig.
pi_177332278
Wat fijn, allemaal goede echo's!

En ToT, gefeliciteerd!
  Spellchecker dinsdag 20 februari 2018 @ 22:03:57 #64
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_177332285
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 22:02 schreef Mekamotut het volgende:
Jules niet iig.
Oh noes ..... is 't echt waar? :o .....

Dochter van vriendin heeft accupunctuur gehad, en dat hielp .....
pi_177332315
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 22:03 schreef Mrs.Peel het volgende:
Wat fijn, allemaal goede echo's!

En ToT, gefeliciteerd!
:D Dank!
pi_177332367
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 22:03 schreef maily het volgende:

[..]

Oh noes ..... is 't echt waar? :o .....

Dochter van vriendin heeft accupunctuur gehad, en dat hielp .....
Ja, vandaag een echo, vruchtje met kloppend hart. Echt, ik word compleet loco.
pi_177332385
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 22:02 schreef Mekamotut het volgende:
Jules niet iig.
Mijn vriendin zit sinds gisteren aan Emesafene.
Wilde de huisarts eerst niet voorschrijven en hij kwam later met allerlei horrorverhalen er over, maar toen bleek dat hij bij OVERDOSERING had gekeken i.p.v. normale bijwerkingen! :X

In de tussentijd is mijn vriendin echt ongelooflijk ziek geweest omdat hij het niet eerder wilde voorschrijven.
Het helpt goed en ze heeft geen bijwerkingen tot nu toe! :)
  Spellchecker dinsdag 20 februari 2018 @ 22:07:49 #68
197773 crew  maily
pi_177332420
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 22:06 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Ja, vandaag een echo, vruchtje met kloppend hart. Echt, ik word compleet loco.
Mag ik je wel feliciteren? :@
pi_177332444
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 22:06 schreef ToT het volgende:

[..]

Mijn vriendin zit sinds gisteren aan Emesafene.
Wilde de huisarts eerst niet voorschrijven en hij kwam later met allerlei horrorverhalen er over, maar toen bleek dat hij bij OVERDOSERING had gekeken i.p.v. normale bijwerkingen! :X

In de tussentijd is mijn vriendin echt ongelooflijk ziek geweest omdat hij het niet eerder wilde voorschrijven.
Ja ik ken het.
Toen ze van onze zoon zwanger was kreeg ze die ook tegen het overgeven icm sondevoeding.
Onze zoon is nu 9 weken en we zijn weer zwanger }:|
pi_177332465
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 22:07 schreef maily het volgende:

[..]

Mag ik je wel feliciteren? :@
Nee.
Ik wil niet. Zij wel. Kut.
pi_177332471
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 22:08 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Ja ik ken het.
Toen ze van onze zoon zwanger was kreeg ze die ook tegen het overgeven icm sondevoeding.
Onze zoon is nu 9 weken en we zijn weer zwanger }:|
:D WTF!
  Spellchecker dinsdag 20 februari 2018 @ 22:10:18 #72
197773 crew  maily
pi_177332490
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 22:09 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Nee.
Ik wil niet. Zij wel. Kut.
Pff ..... sterkte dan maar ..... :X
pi_177332505
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 22:09 schreef ToT het volgende:

[..]

:D WTF!
Seks zonder bescherming toen het eindelijk weer kon. Heel dom van ons.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 22:15:34 #74
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177332620
Maar je hebt het hartje al gezien. Hoe lang is ze zwanger nu dan?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_177332838
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 22:15 schreef Molo het volgende:
5 weken, ze is kennelijk tijdens die ene keer toen Jules nog in het ziekenhuis was zwanger geraakt, heb ik voor niks de rode zee bevaren.
Echt, ik ben echt dom.
pi_177332890
Thx Luna en gefeliciteerd tot :D O+
pi_177332909
Mevrouw ToT is nu als het goed is 9 weken zwanger. :) Volgende week krijgen we als het goed is te horen wanneer de kleine uitgerekend is! *O*
pi_177332915
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 22:23 schreef PriemGirl het volgende:
Thx Luna en gefeliciteerd tot :D O+
Dank je! :D
pi_177332978
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 22:15 schreef Molo het volgende:
Minimaal 6 weken dus. Lekker hoor, seksen vijf weken na de bevalling (2 cadeauweken meegenomen).

Een echte schipper bevaart ook de rode zee. Ze boft maar met ‘m!
Kwak
  dinsdag 20 februari 2018 @ 22:26:38 #80
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177333013
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 22:21 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

5 weken, ze is kennelijk tijdens die ene keer toen Jules nog in het ziekenhuis was zwanger geraakt, heb ik voor niks de rode zee bevaren.
Echt, ik ben echt dom.
En zij flink vruchtbaar :+

Heftig wel ja
  dinsdag 20 februari 2018 @ 22:27:40 #81
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177333051
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 22:25 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Minimaal 6 weken dus. Lekker hoor, seksen vijf weken na de bevalling (2 cadeauweken meegenomen).

Een echte schipper bevaart ook de rode zee. Ze boft maar met ‘m!
Waarom zou dat seks gedeelte een ramp zijn erna? Als beide zin hebben, al is ze ongesteld.
pi_177333170
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 22:27 schreef Molo het volgende:

[..]

Waarom zou dat seks gedeelte een ramp zijn erna? Als beide zin hebben, al is ze ongesteld.
Nee geen probleem. Maar wel een beetje dom als je niet nog een kind wilt toch? Om t zonder te doen?
Kwak
pi_177333197
ToT van harte!

Priem wat fijn!

Mekamotut, als Jules nu 9 weken is, en het vruchtje 6 weken, dan betekent dat dus dat ze 3 weken na de geboorte bevrucht is? Jullie waren er snel bij :D
  dinsdag 20 februari 2018 @ 22:33:40 #84
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177333273
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 22:30 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Nee geen probleem. Maar wel een beetje dom als je niet nog een kind wilt toch? Om t zonder te doen?
Owyeshhhh :Y
pi_177333302
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 22:31 schreef Roomsnoes het volgende:
ToT van harte!

Priem wat fijn!

Mekamotut, als Jules nu 9 weken is, en het vruchtje 6 weken, dan betekent dat dus dat ze 3 weken na de geboorte bevrucht is? Jullie waren er snel bij :D
2 bonusweken ;)
pi_177333332
Priem, wat ontzettend fijn! O+

ToT, welkom en gefeliciteerd :).

Mekamotut, welkom en gefeliciteerd, al weet ik niet helemaal of je wel gefeliciteerd wilt worden.
pi_177333361
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 22:26 schreef Molo het volgende:

[..]

En zij flink vruchtbaar :+

Heftig wel ja
Termijn is nog niet bepaald, ze denken 6 weken maar dat kan gewoon niet kloppen voor mijn gevoel, het klopt wel met wanneer ik haar geprikt heb.
Jules is op 21 december geboren, op oudejaarsavond heb ik haar geneukt, in haar klaargekomen maar ze vloeide nog en ze kolfde nog. Dus we dachten dat het wel los zou lopen.
Ik heb haar niet gedwongen ofzo, ze stond zelf ook te springen om seks.
Maar dit kan gewoon niet van een keer zijn. We hebben tientallen pogingen en twee miskramen voor Jules nodig gehad, het kan gewoon niet zo snel raak zijn.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 22:37:05 #88
298315 SacreCoeur
pi_177333390
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 22:10 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Seks zonder bescherming toen het eindelijk weer kon. Heel dom van ons.
En denkt je vriendin er hetzelfde over?

Anders is het wel een beetje triestig voor je vriendin dat je er zo over praat.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 22:37:49 #89
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_177333430
Holy shit :X na 10 dagen.

Echt. Over mijn lijk.

Nou ja, goed. Sterkte enzo :+
pi_177333529
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 22:34 schreef Elleska het volgende:

[..]

2 bonusweken ;)
Maar als de echoscopiste 5 weken meet dan is het vruchtje toch 5 weken? Die bonusweken tel je toch alleen bij het moment van testen op?

Anyhow: gefeliciteerd mekamotut. Juist na een bevalling zijn veel vrouwen erg vruchtbaar, heb ik ooit op babybytes gelezen :P

En ik ga rammelen van al die echoverhalen hier!
  dinsdag 20 februari 2018 @ 22:42:48 #91
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_177333640
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 22:36 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Termijn is nog niet bepaald, ze denken 6 weken maar dat kan gewoon niet kloppen voor mijn gevoel, het klopt wel met wanneer ik haar geprikt heb.
Jules is op 21 december geboren, op oudejaarsavond heb ik haar geneukt, in haar klaargekomen maar ze vloeide nog en ze kolfde nog. Dus we dachten dat het wel los zou lopen.
Maar dit kan gewoon niet van een keer zijn. We hebben tientallen pogingen en twee miskramen voor Jules nodig gehad, het kan gewoon niet zo snel raak zijn.
Nou ja, kan wel natuurlijk :P

Maar was dat de enige keer dat jullie het onveilig hebben gedaan? Want oudejaarsavond is 8 weken geleden, toch?
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 22:43:14 #92
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177333659
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 22:27 schreef Molo het volgende:

[..]

Je bent niet ongesteld na de bevalling hè, je vloeit, dat is wat anders, en je loopt daarmee risico op infecties.
Ze adviseren niet voor niets de eerste zes weken geen seks te hebben, maar zeker niet zolang je vloeit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 20 februari 2018 @ 22:46:19 #93
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177333785
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 22:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je bent niet ongesteld na de bevalling hè, je vloeit, dat is wat anders, en je loopt daarmee risico op infecties.
Ze adviseren niet voor niets de eerste zes weken geen seks te hebben, maar zeker niet zolang je vloeit.
Oh zo, ja je vloeit idd, is toch anders dan rode zee voor mijn gevoel. Was iig anderssoortig bloed zeg maar bij mij, dus legde de link niet dat hij gewoon dat bedoelde.
pi_177333795
Nou, flink balen dus Mekamotut. Sterkte.

Overigens, ik vind termen als "heb ik haar geprikt" een beetje, tja, bot en vrouwonvriendelijk geformuleerd. Ik ben benieuwd, praten jullie ook zo met elkaar?
  dinsdag 20 februari 2018 @ 22:47:26 #95
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177333828
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 22:46 schreef Mrs.Peel het volgende:
Nou, flink balen dus Mekamotut. Sterkte.

Overigens, ik vind termen als "heb ik haar geprikt" een beetje, tja, bot en vrouwonvriendelijk geformuleerd. Ik ben benieuwd, praten jullie ook zo met elkaar?
Zo praat hij altijd
pi_177333907
Gefeliciteerd Meka! Kim en ik verschillen volgens mij niet veel van elkaar. :D
  dinsdag 20 februari 2018 @ 22:50:42 #97
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_177333955
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 22:36 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Wow! ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, sterkte denk ik ook wel!

Note to self, minipil ophalen (ligt klaar bij apo maar kom er steeds niet aan toe). Ik vond het ook wel wat voortvarend om ermee te beginnen (eind januari bevallen) en ik stel het ophalen alsmaar uit, maar nu ik dit lees..
  dinsdag 20 februari 2018 @ 22:52:41 #98
298315 SacreCoeur
pi_177334026
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 22:47 schreef Molo het volgende:

[..]

Zo praat hij altijd
Vol passie & liefde :D
pi_177334353
Ik ben een beetje in shock denk ik...

Maare welkom ToT!

En Priem wat zul jij opgelucht en gelukkig gaan slapen na die goede echo O+
pi_177334468
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 22:47 schreef Molo het volgende:

[..]

Zo praat hij altijd
Lijkt wel een troll...
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_177334482
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 22:40 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Maar als de echoscopiste 5 weken meet dan is het vruchtje toch 5 weken? Die bonusweken tel je toch alleen bij het moment van testen op?

Anyhow: gefeliciteerd mekamotut. Juist na een bevalling zijn veel vrouwen erg vruchtbaar, heb ik ooit op babybytes gelezen :P

En ik ga rammelen van al die echoverhalen hier!
Dan is het vruchtje 3 weken. Een zwangerschap duurt eigenlijk +- 38 weken ipv 40.
pi_177334548
Zo, net op Topicreeks: Radio 49 de radioshow met de aankondiging van de zwangerschap afgerond. :P

Thx voor de verwelkomingen en felicitaties hier! ^O^
pi_177334668
Maar DAMN, dat moment dat je de kleine op de echo ziet zeg! O+
En terwijl de tranen in je ogen schieten: "En HIER hebben we de volle blaas!" _O- :X _O- :X
Flikker op en ga terug naar de baby, gek! _O-

En dan zie je die kleine dreumes echt bewegen als een malle! :D
pi_177336248
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 22:37 schreef Kimpossible het volgende:
Holy shit :X na 10 dagen.

Echt. Over mijn lijk.

Nou ja, goed. Sterkte enzo :+
Ik zie mezelf alweer binnenkomen bij de vk. :')
  woensdag 21 februari 2018 @ 06:41:02 #105
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_177336903
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:09 schreef coccinelle het volgende:

[..]

Dan is het vruchtje 3 weken. Een zwangerschap duurt eigenlijk +- 38 weken ipv 40.
Maar de vk praat dan wel over een vruchtje van 5wk, heb er nog nooit een horen zeggen; je vruchtje is 3wk, maar je bent 5wk zwanger!

Anyhow; gefeliciteerd! En sterkte :X

ToT ook gefeliciteerd!
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_177336913
quote:
7s.gif Op woensdag 21 februari 2018 06:41 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Maar de vk praat dan wel over een vruchtje van 5wk, heb er nog nooit een horen zeggen; je vruchtje is 3wk, maar je bent 5wk zwanger!

Anyhow; gefeliciteerd! En sterkte :X

ToT ook gefeliciteerd!
Thx! *O*
pi_177337103
Gefeliciteerd en welkom ToT! We zitten vlak bij elkaar qua uitgerekende datum :)

En Mekamotut, heftig hoor jouw verhaal. Het zal uiteindelijk vast allemaal meevallen als de kleine er is. Ik krijg wel wat kriebels van jouw harde en enigzins lompe beschrijvingen, maar dat ligt bij mij.

Mijn god.. zo relaxt als ik was, zo zenuwachtig ben ik nu. Gelukkig heb ik een drukke, afwisselende dag vandaag en vliegt de tijd vast!
  Moderator woensdag 21 februari 2018 @ 07:16:52 #108
382129 crew  Donna
pi_177337145
Gefeliciteerd ToT! *O*
pi_177337167
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:19 schreef ToT het volgende:
Maar DAMN, dat moment dat je de kleine op de echo ziet zeg! O+
En terwijl de tranen in je ogen schieten: "En HIER hebben we de volle blaas!" _O- :X _O- :X
Flikker op en ga terug naar de baby, gek! _O-

En dan zie je die kleine dreumes echt bewegen als een malle! :D
Echt he :D wij zaten beide van oor tot oor te glimlachen naar onze wurm. Vk was ook super lief en heeft het uitgebreid getoond tot ze zei: hebben jullie het goed kunnen zien verder? En eigenlijk is het nog niet veel maar toch.. *;

Verder weet ik niet zo goed hoe ik op meka moet reageren tbh maar blijkbaar is het voor velen hier een bekende dus euh.. welkom..? Hmm naja :+
pi_177337306
Gefeliciteerd ToT! Mooi he O+
pi_177337315
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 07:08 schreef Peacefulll het volgende:

En Mekamotut, heftig hoor jouw verhaal. Het zal uiteindelijk vast allemaal meevallen als de kleine er is. Ik krijg wel wat kriebels van jouw harde en enigzins lompe beschrijvingen, maar dat ligt bij mij.

Volgens mij krijgen de meeste hier daar kriebels van :')
pi_177337377
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 22:01 schreef ToT het volgende:
En ook in huize ToT is er eentje op komst! *O* Waarschijnlijk arriveert Mini-ToT ergens in September! :D

[ afbeelding ]
Totje, yeah, wat super leuk!

(Hier breek ik even voor uit min dagelijkse lurkerroutine
pi_177337419
Succes peace :* Moest je vandaag?

Ik zag gisteren ook als eerste beeld een spelend kindje O+
Zo mooi O+

Gefeliciteerd Tot!
En nou ja, jij ook dan Meka. Ik vertelde het aan mijn man en die zei: nou dat wou ik ook never nooit niet na tien dagen _O-

Als er nog een modje meeleest... mag ik naar 11 september (en het meisje weg ;) )

[ Bericht 3% gewijzigd door Loj op 21-02-2018 08:55:41 ]
pi_177337432
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 07:46 schreef Aure het volgende:

[..]

Volgens mij krijgen de meeste hier daar kriebels van :')
En het feit dat een volwassen vent er verbaasd over is dat zijn vrouw zwanger kan raken van onbeschermde seks :+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_177337471
Gefeliciteerd ToT!!

En een jompel voor e goede echo van Priem *O*

Vandaag lekker vrij, zl gaat met buurvrouw mee naar school dus ik kan zo nog even mijn bed in. Ik tel echt af. Nog 5 dagen werken en dan verlof! Zo aan toe.
Vanmiddag weer naar het zh voor de vk.
  Moderator woensdag 21 februari 2018 @ 08:07:11 #116
382129 crew  Donna
pi_177337482
Heerlijk Mabawa! Ik moet nog 3 dagen werken en dan iig 17 weken vrij. *O*
pi_177337512
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 08:00 schreef rena het volgende:

[..]

En het feit dat een volwassen vent er verbaasd over is dat zijn vrouw zwanger kan raken van onbeschermde seks :+
Maar het was maar één keer! Normaal worden mensen daar nooooooit zwanger van! ;)

Gefeliciteerd ToT!

Ik las nog over mooie echo’s.. Maar verder is mijn hoofd echt een zeef :@ En baby zit er nog hoor :D
Make your own kind of music.
  woensdag 21 februari 2018 @ 08:22:07 #118
319308 Tink89
To live is to dance
pi_177337580
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 07:59 schreef Loj het volgende:

Ik zag gisteren ook als eerste beeld een spellend kindje O+
Zo mooi O+

Gefeliciteerd Tot!
En nou ja, jij ook dan Meka. Ik vertelde het aan mijn man en die zei: nou dat wou ik ook never nooit niet na tien dagen _O-

Als er nog een modje meeleest... mag ik naar 11 september (en het meisje weg ;) )
Ik ontlurk even om je jompelen voor je prodigy *O* Nu al spellen, wow! :D
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_177337597
Gefeliciteerd ToT en Meka !

Priem wat fijn van de goede echo!! O+ Ja tis echt bijzonder zo’n kleine wurm. Wat dat betreft vond ik die eerste weken ook zo mooi (naast alle onzekerheden etc). Dat je elke week denkt omg nu is ie zo groot als een ... “aardbei” of ehh “limoen” en dat je dat dan al heel wat vindt. O+ Heerlijk samen van genieten!

Gejatte friteuse :') Ernstig! Misschien vind je hem wel terug voor twee tientjes op marktplaats. _O-

Kim, bij dat soort dingen haal ik mijn schouders op en zeg ik: ik zal het doorgeven. :') :D

Mawaba en Donna het einde is in zicht!! Heerlijk!! Ik heb gisteren eindelijk een gesprek gehad met een vervangster (uiteindelijk zelf geregeld) en na deze week nog maar 6 weken. Het aftellen is begonnen. Geniet van je vrije dag Mawaba!

Ik heb een babydag vandaag! De plinten zijn afgestoft want intake kraamzorg! Daarnaast vanavond voorlichtingsavond voor borstvoeding ennn ik mag vanochtend naar de diabetesverpleegkundige omdat m’n glucosewaarde na de test vorige week iets verhoogd was. Yay. Ik ben normaal erg met gezonde voeding bezig maar in die week van prikken door omstandigheden niet bepaald. Ik verwacht een advies van “gezond eten en genoeg bewegen” en dat is dat. :) Wel even gegoogled wat voor risico’s er evt aan verbonden zijn, jeetje, bijv dat je beeb z’n eigen glucose niet op pijl kan houden na geboorte, dat is sneu. :'( Er zaten hier ook wat ervaringsdeskundigen toch?

[ Bericht 3% gewijzigd door Philomijn op 21-02-2018 11:38:40 ]
Dit, dat, alles.
  woensdag 21 februari 2018 @ 08:31:05 #120
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_177337645
Peace, succes vandaag! Toch?? /zeef

Tot *O* van harte! Mooie spannende tijd

Mabawa, wat fijn! En onze afspraken gaan lekker gelijk op haha, ik mag ook weer vanmiddag!

Cass, heb je nog zoveel last van voorwerk? Hopelijk heb je snel een klein manneke in je armen O+

Das een goed gevulde dag Philo! Veel plezier! En succes ook. Hopelijk hebben die glucosewaarden idd niet te veel impact.

Hier een heel onrustige nacht gehad ook met heel veel ongemakkelijke harde buiken en een zeurderige menstruatiepijn. Wist niet of ik zonder aanvang van de bevalling de ochtend zou halen :+ tis nu weer rustiger maar ik sta inmiddels mentaal echt op scherp. Waar ik me een paar weken terug nog afvroeg of ik nu meer of minder gespannen zou zijn omdat ik weet wat er ongeveer komt, is nu de conclusie wel duidelijk. Ik ben echt schijtnerveus en heb heel helder waarom ik het eerste jaar na dochter echt een soort halve paniekaanval kreeg van buikkrampen :@ . Het is heel suf, maar ik moet m’n ‘ik kan dit’ en ‘het komt wel goed’ mantra nog even vinden. Ik zie zo uit naar de ontmoeting, maar zo op tegen de uren daaraan voorafgaand. Waarom wilde ik dit ook alweer zo graag? :+
pi_177337661
Gefeliciteerd en welkom ToT en Mekamo!

Priem wat fijn van de goede echo O+.

Kim wat een stomme opmerkingen.. ik kan daar ook chagrijnig van worden.

Voor de rest een beetje vergeten, ik ben nog steeds best moe maar het wordt wel langzaam beter gelukkig.
Bij zo’n tweede ben je er allemaal wel een beetje minder mee bezig merk ik :@.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_177337708
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 08:00 schreef rena het volgende:

[..]

In de meeste vruchtbare periode van je leven, waar je door de vk direct over geïnformeerd bent. :+
pi_177337709
Ik vrees dat ik dat ook ga hebben als ik zo ver ben als jij, Kim. Het exclusieve 'ik heb zin, zelfs in de bevalling' wordt steeds vaker onderbroken door een spoortje 'Whaaa what was i thinking'. En dan zijn er op de standaard harde buiken na nog geen krampjes en dingetjes te bekennen gelukkig.
Succes bij de vk vandaag!

Drukke dag Philo, wel leuke dingen. Hopelijk valt het van je suikers ook mee. :*

Heerlijk vooruitzicht Donna! O+
  Manager PR/Moderator woensdag 21 februari 2018 @ 08:44:41 #124
269689 crew  Viv
pi_177337754
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:52 schreef Mekamotut het volgende:
Het zal wel loslopen, het was maar een keer.
Ging dit over die keer op oudejaarsavond? Ik denk het niet, want dan zou ze al zo'n 9 weken zijn inmiddels. Sterkte man :X
pi_177337761
Is er trouwens meer kans op complicaties als de vrouw weer zo snel zwanger is?
  woensdag 21 februari 2018 @ 08:51:56 #126
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_177337816
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 08:31 schreef Kimpossible het volgende:
Peace, succes vandaag! Toch?? /zeef

Tot *O* van harte! Mooie spannende tijd

Mabawa, wat fijn! En onze afspraken gaan lekker gelijk op haha, ik mag ook weer vanmiddag!

Cass, heb je nog zoveel last van voorwerk? Hopelijk heb je snel een klein manneke in je armen O+

Das een goed gevulde dag Philo! Veel plezier! En succes ook. Hopelijk hebben die glucosewaarden idd niet te veel impact.

Hier een heel onrustige nacht gehad ook met heel veel ongemakkelijke harde buiken en een zeurderige menstruatiepijn. Wist niet of ik zonder aanvang van de bevalling de ochtend zou halen :+ tis nu weer rustiger maar ik sta inmiddels mentaal echt op scherp. Waar ik me een paar weken terug nog afvroeg of ik nu meer of minder gespannen zou zijn omdat ik weet wat er ongeveer komt, is nu de conclusie wel duidelijk. Ik ben echt schijtnerveus en heb heel helder waarom ik het eerste jaar na dochter echt een soort halve paniekaanval kreeg van buikkrampen :@ . Het is heel suf, maar ik moet m’n ‘ik kan dit’ en ‘het komt wel goed’ mantra nog even vinden. Ik zie zo uit naar de ontmoeting, maar zo op tegen de uren daaraan voorafgaand. Waarom wilde ik dit ook alweer zo graag? :+
:*

Print die kaarten die ik je had gestuurd nog even uit ;) :P.
pi_177337840
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 08:22 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik ontlurk even om je jompelen voor je prodigy *O* Nu al spellen, wow! :D
_O-
Oeps...
Iets met opeens twee ruziemakende kinderen _O-
  Manager PR/Moderator woensdag 21 februari 2018 @ 08:54:17 #128
269689 crew  Viv
pi_177337846
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 08:45 schreef vencodark het volgende:
Is er trouwens meer kans op complicaties als de vrouw weer zo snel zwanger is?
Ja, onder andere meer kans op vroeggeboorte. De beste periode tussen 2 zwangerschappen is minimaal anderhalf jaar.
pi_177338207
Ah mabawa en kim. Dat bevallen. Mijn vk zei dat de 2e bevalling vaak een stuk makkelijker gaat dan de eerste! En de derde dan weer langer duurt maar geen idee waarom. Ik denk dat het vertrouwen dat je het aankan en dat je een gezond kindje gaat krijgen al heel erg helpt. Jullie hebben ‘t al eens gedaan, jullie kunnen dit. Komt goed! En ach het zal misschien nooit je hobby worden :P Maar daarna... baby O+

Bij mijn tweede merkte ik echt dat mindset en ontspanning alles was. En dan deed dat laatste stukje echt echt wel pijn hoor. Maar het overgeven aan de weeën en het geloof dat het goedkwam hielpen mij echt! Ik vond de naweeën de dagen erna vervelender dan de hele bevalling zelf :P

Ok lang verhaal kort: je kan het, ontspan en baby’s zijn tof :Y
pi_177338416
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 09:15 schreef Songeur het volgende:
Ah mabawa en kim. Dat bevallen. Mijn vk zei dat de 2e bevalling vaak een stuk makkelijker gaat dan de eerste! En de derde dan weer langer duurt maar geen idee waarom. Ik denk dat het vertrouwen dat je het aankan en dat je een gezond kindje gaat krijgen al heel erg helpt. Jullie hebben ‘t al eens gedaan, jullie kunnen dit. Komt goed! En ach het zal misschien nooit je hobby worden :P Maar daarna... baby O+

Bij mijn tweede merkte ik echt dat mindset en ontspanning alles was. En dan deed dat laatste stukje echt echt wel pijn hoor. Maar het overgeven aan de weeën en het geloof dat het goedkwam hielpen mij echt! Ik vond de naweeën de dagen erna vervelender dan de hele bevalling zelf :P

Ok lang verhaal kort: je kan het, ontspan en baby’s zijn tof :Y
Geheel dit. :Y
2e bevalling was easy in vergelijking met 1e.
Qua baby ervaring nu ook veel meer relaxed dan toen.
pi_177338430
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 08:54 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Ja, onder andere meer kans op vroeggeboorte. De beste periode tussen 2 zwangerschappen is minimaal anderhalf jaar.
Zo lang nog ja? Dacht minstens 1 jaar.
  woensdag 21 februari 2018 @ 09:26:06 #132
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_177338441
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:08 schreef Miniem het volgende:

[..]

Lijkt wel een troll...
Issie ook ;)
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_177338494
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 09:26 schreef zeefje het volgende:

[..]

Issie ook ;)
Hoe weet je dat?
Sommige mensen zijn zo.
  woensdag 21 februari 2018 @ 09:36:49 #134
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_177338688
quote:

[..]

geldt dat dan voor voldragen zwangerschappen of voor elke? Ik werd vorig jaar na een ma op 9 wk van de eerstvolgende eisprong weer zwanger. Altijd gedacht dat dat niet goed kon zijn. Was nog niet goed hersteld van de miskraam, had 6 weken non stop gebloed, toen 5 dagen niet, ei en zwanger.
  Manager PR/Moderator woensdag 21 februari 2018 @ 09:41:16 #135
269689 crew  Viv
pi_177338786
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 09:25 schreef vencodark het volgende:
Zo lang nog ja? Dacht minstens 1 jaar.
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 09:36 schreef Aventura het volgende:
geldt dat dan voor voldragen zwangerschappen of voor elke? Ik werd vorig jaar na een ma op 9 wk van de eerstvolgende eisprong weer zwanger. Altijd gedacht dat dat niet goed kon zijn. Was nog niet goed hersteld van de miskraam, had 6 weken non stop gebloed, toen 5 dagen niet, ei en zwanger.
Die anderhalf jaar die ik noemde is gerekend vanaf de geboorte van een levend kind tot het begin van de volgende zwangerschap: https://www.marchofdimes.(...)et-November-2015.pdf
pi_177339160
Priem, wat fijn van de goede echo *O*

Welkom TOT *O*

Donna en Mabawa bijna verlof *O* en Philo een vervanger *O* Lijkt mij heerlijk verlof!

Overenthousiaste post :')

Mijn duimen draaien voor Peace :*
pi_177339260
*O* Thx voor de felicitaties, mensen! :D

quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 07:54 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Totje, yeah, wat super leuk! [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]

(Hier breek ik even voor uit min dagelijkse lurkerroutine [ link | afbeelding ]
:D Hee jij! :D
Ja ik had je gisteren eigenlijk nog willen inlichten (ik had een show er over op het radiostation in [MUZ] ) , maar door alle drukte is het er bij in geschoten! :@
pi_177339370
Ik ben bij de cursus 'Aanpakken van aanstaande vaders' geweest, echt een aanrader :D !
Ik vind toch dat er in het hele traject, dus de aanloop, de bevallig zelf en wat daarna komt erg weinig aangeboden wordt speciaal voor mannen.

http://vadercursus.nl/
pi_177339640
quote:
99s.gif Op woensdag 21 februari 2018 10:04 schreef So_Surreal het volgende:
Ik ben bij de cursus 'Aanpakken van aanstaande vaders' geweest, echt een aanrader :D !
Ik vind toch dat er in het hele traject, dus de aanloop, de bevallig zelf en wat daarna komt erg weinig aangeboden wordt speciaal voor mannen.

http://vadercursus.nl/
Wat leuk!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_177339641
De playlist van de zwangerschapsshow: mensen moesten eerst raden wat het "verhaal" was.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
01. 0:00:00 (Test)
02. 0:50:22 - ToT jingle final
03. 0:50:40 Ramses Shaffy - Echo
04. 0:54:54 Don Johnson - Heartbeat

Echo + heartbeat.....bij Echo hadden een aantal mensen al wat vermoedens en hier werd het geraden, dus toen werd bovenstaand plaatje onthuld naar deze:

SPOILER
05. 0:59:38 Eric Church - Two Pink Lines (Echt, de test gaf hier echt binnen een paar seconden 2 roze lijntjes aan! _O- )
06. 1:03:20 Rotterdam Termination Source - Poing (Omdat de baby zo actief aan het bewegen was op de echo)
07. 1:09:50 Wim Leys - Negen Maanden (Een andere dj van ons draaide deze laatst op de radio)
08. 1:13:30 Disturbed - Down With The Sickness (Omdat mijn vriendin echt CONTINU moest overgeven)
09. 1:18:12 - Allahu Akbar (Omdat onze huisarts een moslim is! :') :@ Gewoon ff lekker fout. :T )
10. 1:19:12 - Allahu akhbar short
11. 1:19:40 Bon Jovi - Bad Medicine (Omdat hij eerst geen medicijn wilde voorschrijven omdat hij dacht HEEL veel zwangere vrouwen er keihard van gingen hallucineren)
12. 1:24:56 Godley and Creme - Cry (Omdat de baby natuurlijk veel gaat huilen)
13. 1:28:50 Faithless - Insomnia (Omdat we door het huilen natuurlijk weinig kunnen slapen straks.)
14. 1:38:20 Kinderkoor Enschede - Slaap Kindje, Slaap
15. 1:39:34 Nightwish - Bless The Child (Omdat mijn vriendin katholiek is en het kind vast gedoopt gaat worden)
16. 1:46:02 Nino Rota - The Godfather waltz (Een godfather heb je natuurlijk wel nodig bij de doop. :P )
17. 1:49:42 - baby eat poop cry (Uit Shrek, dat-ie klaagt over baby's)
18. 1:50:18 Aerosmith - Pink (Fuck genderneutraliteit: bij een meisje wordt de babykamer roze)
19. 1:54:10 Eiffel 65 - Blue (Da Ba Dee) (En als het een jongen is: blauw)
20. 1:57:56 Johnny Cash - A Boy Named Sue (Ook de naam wordt niet genderneutraal of zo)
21. 2:01:48 Drs. P - Knolraap en Lof, Schorseneren en Prei (De baby moet wel veel groente gaan eten)
22. 2:05:24 Madness - Our House (Als het geboren is wordt our house echt madness als het kind net zo druk wordt als op de echo)

(Break wegens technische problemen met de microfoon)

01. 0:00:00 Hank B Memphis - Jij Daar In De Radio (Als het kind later 1 van de Radio49 dj's hoort praten)
02. 0:02:58 Herman van Keeken - Pappie loop toch niet zo snel (Omdat ik altijd snel loop.)
03. 0:05:28 - Hallo allemaal (Van de Luizenmoeder, omdat we het snelle lopen vast naar school toe zal zijn. ;) )
04. 0:05:46 - wat fijn dat je er bent (Luizenmoederliedje op de draaiorgel)
05. 0:06:44 Bob Carlisle - Butterfly Kisses (Ff wat verder in de toekomst kijken)
06. 0:12:14 Luther Vandross - Dance With My Father (Later op de bruiloft in de toekomst! :T Ff bruggetje naar het volgende nummer)
07. 0:16:46 - Dance with my father new Version (Van Jessa Bell. Filipijnse dame en mijn vriendin komt er ook vandaan.)
SPOILER
08. 0:18:20 - Stiekem toch Anak maar deze keer de Engelse versie (Ff titel veranderd; meerdere mensen wilden het nummer niet meer horen. :T )
09. 0:22:32 Adèle Bloemendaal - Het zal je kind maar wezen (Waar Anak eigenlijk over gaat.)
10. 0:26:34 Ugly Kid Joe - Cat's In The Cradle (Over opvoeding)
11. 0:30:50 Henkie - De Fiets van Pa (Aangezien in Cats in the cradle de zoon de auto wilde lenen; laat hem maar eerst met de fiets beginnen.)
12. 0:34:38 Drie Kleine Kleuters - De Trappelzakboogie
13. 0:37:22 Guns N' Roses - Sweet Child O' Mine
14. 0:43:32 Nina Hagen - Cosmic Shiva (Nina Hagen zingt over haar dochter)
15. 0:46:48 Stevie Wonder - Isn't She Lovely
16. 0:50:22 Willeke Alberti - De Glimlach Van Een Kind
17. 0:53:22 Rammstein - Mutter
18. 0:58:30 Fransje Bauer en Erik Dikeb - Moeder (Nederlandse versie van Mutter, en mijn vriendin heeft een hekel aan Frans Bauer! ~O> Net als ikzelf overigens! :P )
19. 1:02:42 Danzig - Mother
20. 1:06:10 George Michael - Father Figure
21. 1:12:16 Fleetwood Mac - Family Man
22. 1:16:24 Simply Red - For Your Babies
23. 1:21:20 Genesis - Mama
24. 1:27:26 - Willem Duyn - Angelina - Oh Mama
25. 1:32:32 Gert Timmerman - Ik heb eerbied voor jouw grijze haren (Voor als mijn vriendin later oud is; ikzelf ben behoorlijk kaal.)
26. 1:35:34 Das Ich - Mutter

[ Bericht 0% gewijzigd door ToT op 21-02-2018 10:39:25 ]
pi_177340185
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 09:41 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

[..]

Die anderhalf jaar die ik noemde is gerekend vanaf de geboorte van een levend kind tot het begin van de volgende zwangerschap: https://www.marchofdimes.(...)et-November-2015.pdf
Wat interessant! Ik had hier nog nooit van gehoord, het lijkt me ook helemaal niet zo algemeen bekend. Ik ken vrij veel mensen die niet anderhalf jaar wachten voor ze zwanger raken.
Weet je ook wat meer over hoe groot de risico's zijn? Want 'vergrote risico's' zegt weinig als het risico op een vroeggeboorte of laag gewicht bij een eerste kind nihil is.
  woensdag 21 februari 2018 @ 10:43:44 #142
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177340355
quote:

[..]

Die jaren 60 en 70 ouders die zo'n 2½ tot 3½ jaar tussen hun kinderen hadden zitten waren dus zo gek nog niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Manager PR/Moderator woensdag 21 februari 2018 @ 11:07:29 #143
269689 crew  Viv
pi_177340795
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 10:38 schreef BobbyMcGee het volgende:
Wat interessant! Ik had hier nog nooit van gehoord, het lijkt me ook helemaal niet zo algemeen bekend. Ik ken vrij veel mensen die niet anderhalf jaar wachten voor ze zwanger raken.
Weet je ook wat meer over hoe groot de risico's zijn? Want 'vergrote risico's' zegt weinig als het risico op een vroeggeboorte of laag gewicht bij een eerste kind nihil is.
In een van de referenties uit dat linkje hebben ze het over 5.7% opnames op de NICU bij een zwangerschap binnen 6 maanden, vergeleken met 4,1% bij een zwangerschap na 12 tot 24 maanden. Op individueel niveau is dat inderdaad geen schokkende toename, maar op landelijk niveau is het advies langer te wachten dus wel zinvol om het aantal kinderen met vroeggeboorte en andere problemen terug te dringen. In de VS is er toevallig een organisatie (March of Dimes, waar ik naar linkte) die dat als doel heeft en er reclamecampagnes op inzet, hier in Nederland hebben we dat niet.
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 10:43 schreef Leandra het volgende:
Die jaren 60 en 70 ouders die zo'n 2½ tot 3½ jaar tussen hun kinderen hadden zitten waren dus zo gek nog niet.
Klopt! :Y Jaren 80 ook nog wel, ik ben 3,5 jaar ouder dan mijn zusje, en op de basisschool hadden veel van mijn klasgenootjes een jonger broertje of zusje in de klas van mijn zusje zitten.
pi_177340869
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 07:59 schreef Loj het volgende:

Ja, vandaag om 16.00 uur!
pi_177340938
Welkom ToT *O*

En een hooo goeie echo's weer voorbij gekomen de laatste tijd!

Ik las nog over het dalen van het enthousiasme voor een tweede bevalling, heel herkenbaar! Tot voor kort keek ik er alleen maar naar uit om weer te bevallen, tot ik afgelopen weekend even eraan herinnerd werd hoeveel pijn een wee kan doen :')

Verder gaat het hier redelijk goed, alleen ontzettende last van mijn bekken.
Bij het uitproberen van een bekkenband stond ik bijna te huilen in de winkel van opluchting. Ach, dat zullen de prenatalmevrouwen wel gewend zijn :')
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_177341059
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 11:13 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Welkom ToT *O*

En een hooo goeie echo's weer voorbij gekomen de laatste tijd!

Ik las nog over het dalen van het enthousiasme voor een tweede bevalling, heel herkenbaar! Tot voor kort keek ik er alleen maar naar uit om weer te bevallen, tot ik afgelopen weekend even eraan herinnerd werd hoeveel pijn een wee kan doen :')

Verder gaat het hier redelijk goed, alleen ontzettende last van mijn bekken.
Bij het uitproberen van een bekkenband stond ik bijna te huilen in de winkel van opluchting. Ach, dat zullen de prenatalmevrouwen wel gewend zijn :')
*O* Thx!

Ja ehhhh wat die pijn betreft; mijn vriendin wil graag een keizersnee en ik denk dat het voor haar ook wel verstandig zou zijn.
Ik heb voor haar een aanvullende verzekering afgesloten voor niet-noodzakelijke bevalling in een kliniek. Valt een keizersnee daar ook onder, of moet je daar dan wel weer een deel van betalen?

Verder maakt ze zich zorgen over de impact die zo'n keizersnee op de baarmoeder zou hebben. Weet iemand hier wat meer over te vertellen? Ik lees wel dat er wat nare gevaren aan zouden kunnen kleven.
pi_177341150
Waarom ‘wil ze dat graag’? Is er een medische indicatie waarom dat nodig zou zijn? Het is niet een simpel keuzepakket he..

Wat fijn van alle goede echo’s de afgelopen dagen!
  woensdag 21 februari 2018 @ 11:22:52 #148
298315 SacreCoeur
pi_177341170
Ik ben juist wat angstig voor een keizersnede, dat moet je echt niet onderschatten.
Het is gewoon een buikoperatie en volgens mij is het herstel achteraf veel langer dan van een vaginale bevalling.

Maar verder geen ervaring.
pi_177341174
Ik heb geen ervaring met een ks, ToT, maar puur qua pijn denk ik niet dat je met een ks 'beter af' bent per se. Het is een serieuze buikoperatie met een serieuze wond na afloop. Vaginaal bevallen doet echt wel zeer, maar 'klaar is klaar' normaliter.
pi_177341252
ToT, ik denk dat het handig is als jullie alle mogelijkheden en de voor- en nadelen van alles met de verloskundige bespreken.
Zoals IMA al zegt, het is niet dat je zomaar kan kiezen als je daar geen hele goede reden voor hebt.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_177341309
Leuk gedaan met die radioshow ToT!

Ik hoop dat ik 'gewoon' vaginaal kan bevallen straks. Er is vooralsnog ook geen reden dat dat niet zou kunnen. Als een keizersnede noodzakelijk is, dan is dat natuurlijk ook goed, maar het herstel daarvan lijkt mij zwaarder. Ach ja het is nog lang niet zo ver gelukkig :P nog even afbakken die baby O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')