Waarom zou dat seks gedeelte een ramp zijn erna? Als beide zin hebben, al is ze ongesteld.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 22:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Minimaal 6 weken dus. Lekker hoor, seksen vijf weken na de bevalling (2 cadeauweken meegenomen).
Een echte schipper bevaart ook de rode zee. Ze boft maar met ‘m!
Nee geen probleem. Maar wel een beetje dom als je niet nog een kind wilt toch? Om t zonder te doen?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 22:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom zou dat seks gedeelte een ramp zijn erna? Als beide zin hebben, al is ze ongesteld.
Owyeshhhhquote:Op dinsdag 20 februari 2018 22:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nee geen probleem. Maar wel een beetje dom als je niet nog een kind wilt toch? Om t zonder te doen?
2 bonuswekenquote:Op dinsdag 20 februari 2018 22:31 schreef Roomsnoes het volgende:
ToT van harte!
Priem wat fijn!
Mekamotut, als Jules nu 9 weken is, en het vruchtje 6 weken, dan betekent dat dus dat ze 3 weken na de geboorte bevrucht is? Jullie waren er snel bij
Termijn is nog niet bepaald, ze denken 6 weken maar dat kan gewoon niet kloppen voor mijn gevoel, het klopt wel met wanneer ik haar geprikt heb.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 22:26 schreef Molo het volgende:
[..]
En zij flink vruchtbaar
Heftig wel ja
En denkt je vriendin er hetzelfde over?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 22:10 schreef Mekamotut het volgende:
[..]
Seks zonder bescherming toen het eindelijk weer kon. Heel dom van ons.
Maar als de echoscopiste 5 weken meet dan is het vruchtje toch 5 weken? Die bonusweken tel je toch alleen bij het moment van testen op?quote:
Nou ja, kan wel natuurlijkquote:Op dinsdag 20 februari 2018 22:36 schreef Mekamotut het volgende:
[..]
Termijn is nog niet bepaald, ze denken 6 weken maar dat kan gewoon niet kloppen voor mijn gevoel, het klopt wel met wanneer ik haar geprikt heb.
Jules is op 21 december geboren, op oudejaarsavond heb ik haar geneukt, in haar klaargekomen maar ze vloeide nog en ze kolfde nog. Dus we dachten dat het wel los zou lopen.
Ik heb haar niet gedwongen ofzo, ze stond zelf ook te springen om seks.
Maar dit kan gewoon niet van een keer zijn. We hebben tientallen pogingen en twee miskramen voor Jules nodig gehad, het kan gewoon niet zo snel raak zijn.
Je bent niet ongesteld na de bevalling hč, je vloeit, dat is wat anders, en je loopt daarmee risico op infecties.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 22:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom zou dat seks gedeelte een ramp zijn erna? Als beide zin hebben, al is ze ongesteld.
Oh zo, ja je vloeit idd, is toch anders dan rode zee voor mijn gevoel. Was iig anderssoortig bloed zeg maar bij mij, dus legde de link niet dat hij gewoon dat bedoelde.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 22:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bent niet ongesteld na de bevalling hč, je vloeit, dat is wat anders, en je loopt daarmee risico op infecties.
Ze adviseren niet voor niets de eerste zes weken geen seks te hebben, maar zeker niet zolang je vloeit.
Zo praat hij altijdquote:Op dinsdag 20 februari 2018 22:46 schreef Mrs.Peel het volgende:
Nou, flink balen dus Mekamotut. Sterkte.
Overigens, ik vind termen als "heb ik haar geprikt" een beetje, tja, bot en vrouwonvriendelijk geformuleerd. Ik ben benieuwd, praten jullie ook zo met elkaar?
Wow! ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, sterkte denk ik ook wel!quote:Op dinsdag 20 februari 2018 22:36 schreef Mekamotut het volgende:
[..]
Termijn is nog niet bepaald, ze denken 6 weken maar dat kan gewoon niet kloppen voor mijn gevoel, het klopt wel met wanneer ik haar geprikt heb.
Jules is op 21 december geboren, op oudejaarsavond heb ik haar geneukt, in haar klaargekomen maar ze vloeide nog en ze kolfde nog. Dus we dachten dat het wel los zou lopen.
Ik heb haar niet gedwongen ofzo, ze stond zelf ook te springen om seks.
Maar dit kan gewoon niet van een keer zijn. We hebben tientallen pogingen en twee miskramen voor Jules nodig gehad, het kan gewoon niet zo snel raak zijn.
Dan is het vruchtje 3 weken. Een zwangerschap duurt eigenlijk +- 38 weken ipv 40.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 22:40 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Maar als de echoscopiste 5 weken meet dan is het vruchtje toch 5 weken? Die bonusweken tel je toch alleen bij het moment van testen op?
Anyhow: gefeliciteerd mekamotut. Juist na een bevalling zijn veel vrouwen erg vruchtbaar, heb ik ooit op babybytes gelezen
En ik ga rammelen van al die echoverhalen hier!
Ik zie mezelf alweer binnenkomen bij de vk.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 22:37 schreef Kimpossible het volgende:
Holy shitna 10 dagen.
Echt. Over mijn lijk.
Nou ja, goed. Sterkte enzo
Maar de vk praat dan wel over een vruchtje van 5wk, heb er nog nooit een horen zeggen; je vruchtje is 3wk, maar je bent 5wk zwanger!quote:Op dinsdag 20 februari 2018 23:09 schreef coccinelle het volgende:
[..]
Dan is het vruchtje 3 weken. Een zwangerschap duurt eigenlijk +- 38 weken ipv 40.
Thx!quote:Op woensdag 21 februari 2018 06:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar de vk praat dan wel over een vruchtje van 5wk, heb er nog nooit een horen zeggen; je vruchtje is 3wk, maar je bent 5wk zwanger!
Anyhow; gefeliciteerd! En sterkte![]()
ToT ook gefeliciteerd!
Echt hequote:Op dinsdag 20 februari 2018 23:19 schreef ToT het volgende:
Maar DAMN, dat moment dat je de kleine op de echo ziet zeg!![]()
En terwijl de tranen in je ogen schieten: "En HIER hebben we de volle blaas!"![]()
![]()
![]()
Flikker op en ga terug naar de baby, gek!
En dan zie je die kleine dreumes echt bewegen als een malle!
Volgens mij krijgen de meeste hier daar kriebels vanquote:Op woensdag 21 februari 2018 07:08 schreef Peacefulll het volgende:
En Mekamotut, heftig hoor jouw verhaal. Het zal uiteindelijk vast allemaal meevallen als de kleine er is. Ik krijg wel wat kriebels van jouw harde en enigzins lompe beschrijvingen, maar dat ligt bij mij.
Totje, yeah, wat super leuk!quote:Op dinsdag 20 februari 2018 22:01 schreef ToT het volgende:
En ook in huize ToT is er eentje op komst!Waarschijnlijk arriveert Mini-ToT ergens in September!
[ afbeelding ]
En het feit dat een volwassen vent er verbaasd over is dat zijn vrouw zwanger kan raken van onbeschermde seksquote:Op woensdag 21 februari 2018 07:46 schreef Aure het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen de meeste hier daar kriebels van
Maar het was maar één keer! Normaal worden mensen daar nooooooit zwanger van!quote:Op woensdag 21 februari 2018 08:00 schreef rena het volgende:
[..]
En het feit dat een volwassen vent er verbaasd over is dat zijn vrouw zwanger kan raken van onbeschermde seks
Ik ontlurk even om je jompelen voor je prodigyquote:Op woensdag 21 februari 2018 07:59 schreef Loj het volgende:
Succes peaceMoest je vandaag?
Ik zag gisteren ook als eerste beeld een spellend kindje
Zo mooi
Gefeliciteerd Tot!
En nou ja, jij ook dan Meka. Ik vertelde het aan mijn man en die zei: nou dat wou ik ook never nooit niet na tien dagen
Als er nog een modje meeleest... mag ik naar 11 september (en het meisje weg)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |