Preciesquote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:34 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Iedereen kan zeggen wat die wil, maar Ripple heeft mijn inleg wel x10 gemaakt. Ik heb nog een 400 over, maar deze zijn voor mij eigenlijk gratis en hodl ik dan ook gewoon.
Ondertussen heb ik van de winst nieuwe coins gekocht. Kut ripple of niet, geld= geld en winst= winst
2.3 betalen voor 230m2. Dan ben je echt achterlijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:40 schreef BadVlad het volgende:
Leuk huis!![]()
https://www.funda.nl/koop(...)keizersgracht-107-f/
Woon je wel op de Keizersgracht.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:41 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
2.3 betalen voor 230m2. Dan ben je echt achterlijk.
Dat zet mijn argument alleen maar kracht bij.quote:
Vind ik ook vet, ik ben alleen niet gecharmeerd van de stoel daar het van dieren is gebouwd.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:40 schreef BadVlad het volgende:
Leuk huis!![]()
[ afbeelding ]
Ook prima. Alles beter dan Amsterdamquote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:44 schreef BadVlad het volgende:
Mijn voorkeur zou het ook niet hebben. Doe mij maar Rotterdam.
my niggaquote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:44 schreef BadVlad het volgende:
Mijn voorkeur zou het ook niet hebben. Doe mij maar Rotterdam.
Die 010 negert heeft een psv trainingspak aan... da ken tog niequote:
mssn wel, grote kans van nietquote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:54 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dan ken je weissmania ook wel toch, dat is de kekste kil uit de hood.
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:43 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Dat zet mijn argument alleen maar kracht bij.
Enige goede uit Amsterdam is de trein naar Eindje.
Nu ga je te ver he.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:59 schreef fathank het volgende:
[..].
Amsterdam is kut, maar Eindhoven is nog wel een paar tandjes erger.
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:59 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Nu ga je te ver he.
Overigens wel mee eens.
WIJ ZIJN DE ROFFA BOYZZSZSZquote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:00 schreef Weissmania het volgende:
Eindje afzeiken als je zelf uit Arnhem komtde ironie
Jij bekijkt je coins per dag?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:01 schreef Manzonderschouders het volgende:
Hoe is het met VEN jongens? Stijgt die al:)?
Eindjequote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:00 schreef Weissmania het volgende:
Eindje afzeiken als je zelf uit Arnhem komtde ironie
Alleen heeft het weinig zinquote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:04 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Als je stabiel bent kan dat
Waarom niet? Ik verwacht dat Ripple nog wel gaat stijgen.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:40 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je hebt ook gelijk wat betreft dat, maar om nu nog in ripple te steken.........
Die foto's, het lijkt wel zo'n studio waar ze van die filmpjes maken, het moet wel je smaak zijn djeezquote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:41 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
2.3 betalen voor 230m2. Dan ben je echt achterlijk.
Bij daytraden ook niet, dan zit je continu op exchanges, en dan bekijk je niet je coins, maar de orderbooks.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:05 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Ligt er aan. Bij hodl niet nee
+6,5% sinds 24u geleden, hoe gaat het bij jou?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:01 schreef Manzonderschouders het volgende:
Hoe is het met VEN jongens? Stijgt die al:)?
Tuurlijk kan je met XRP geld verdienen. Maar het heeft echt 0,0 met crypto te maken.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:06 schreef Komakie het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik verwacht dat Ripple nog wel gaat stijgen.
Ik investeer sowieso niet meer en "speel" met wat ik heb, maar als je er geld in stopt vind ik Ripple helemaal niet zo'n slechte mogelijkheid voor de lange termijn.
Mafkees.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:06 schreef BakkenKappen het volgende:
Ik ben niet stabiel. Wie heeft er een pizza escalatie besteld?
Zonder ansjovis uiteraard, dat vind ik smerig.
Best apart.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 14:40 schreef BadVlad het volgende:
Leuk huis!![]()
[ afbeelding ]
Olijvenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:07 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mafkees.
Ansjovis, olijven, kappertjesPizza Siciiana / Napolitana
Gadverdamme.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:07 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mafkees.
Ansjovis, olijven, kappertjesPizza Siciiana / Napolitana
Snap nooit dat mensen olijven niet lekker kunnen vindenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:08 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Olijven
Kappertjes wel baas
Weiss en ik eten alleen pizza shoarma en döner, jeweetog
olijfgodquote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:08 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Olijven
Kappertjes wel baas
Weiss en ik eten alleen pizza shoarma en döner, jeweetog
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:09 schreef Kyran het volgende:
[..]
Snap nooit dat mensen olijven niet lekker kunnen vindenKan zo kilo's opeten
Jullie eten ook haring?quote:
Bestel ik voor jou een pizza Hawaii schat, lekker fruit door je avondeten ...quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:08 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Gadverdamme.
Deze bromance is in ieder geval voorbij.
Dat is echt heel slecht ook ja... ANANAS op je pizza... wtf degene die dat bedacht heeft, heeft geen smaakpapillen, of was behoorlijk dronken toen hij het bedacht.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:09 schreef Kyran het volgende:
[..]
Bestel ik voor jou een pizza Hawaii schat, lekker fruit door je avondeten ...
Hawaii is ranzig inderdaad.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:09 schreef Kyran het volgende:
[..]
Bestel ik voor jou een pizza Hawaii schat, lekker fruit door je avondeten ...
Niks mis met ananas op je pizza.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat is echt heel slecht ook ja... ANANAS op je pizza... wtf degene die dat bedacht heeft heeft geen smaakpapillen, of was behoorlijk dronken toen hij het bedacht.
Fuck jou pizza Hawaï is lekkerquote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat is echt heel slecht ook ja... ANANAS op je pizza... wtf degene die dat bedacht heeft, heeft geen smaakpapillen, of was behoorlijk dronken toen hij het bedacht.
Ja, als je van die vieze groene stenen gaat eten als "olijf" dan snap ik dat je het niet lekker vindt.quote:
Deze keer ben ik niet #TeamDroppiequote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Fuck jou pizza Hawaï is lekker
Jonge, pleur lekker je VEN op je pizza ofzo, kijken of t dan nog zo lekker is. Die pizza's kosten nooit boven de $12quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Fuck jou pizza Hawaï is lekker
quote:And most importantly, today Universa Blockchain and Novotrans have signed an agreement to digitize and blockchainize Novotrans logistics business. Tokenizing cargo transportation, digital car history tracking and smart contracts for freighters. Go, Universa, Go! http://novotrans.com/
#universa #blockchain20
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jonge, pleur lekker je VEN op je pizza ofzo, kijken of t dan nog zo lekker is. Die pizza's kosten nooit boven de $12
Jep, was gister al gepost, maar goeie repost... UNIVERSAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAA shillen is nooit gekquote:
That escalated quickly.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:12 schreef metallicelmo het volgende:
Ananas moeten ze helemaal verbieden gatverdamme, wie dat heeft uitgevonden moeten ze ook ophangen
Ja, die moeten ze hangen naast degene die de augurken op de big mac heeft bedacht, en die hangt al naast degene die de trap in de koopgoot Rdam heeft bedacht.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:12 schreef metallicelmo het volgende:
Ananas moeten ze helemaal verbieden gatverdamme, wie dat heeft uitgevonden moeten ze ook ophangen
Ik ga het straks 18:00 weer postenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jep, was gister al gepost, maar goeie repost... UNIVERSAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAA shillen is nooit gek
1 ven 1 pizza dure handelquote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jonge, pleur lekker je VEN op je pizza ofzo, kijken of t dan nog zo lekker is. Die pizza's kosten nooit boven de $12
Marketing is niks mis mee inderdaadquote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mooie ja.
Universa kan blijkbaar ook wat VEN kan, maar dan als extraatje.
Ja, FUN is niet meer zo FUN hequote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:14 schreef BakkenKappen het volgende:
Het enige uit mijn stack wat ik zou ruilen voor een pizza is FUN.
Oh jawel hoor, maar 1 FUN is zo goedkoop dat als ik zou ruilen voor een pizza ik dikke winst hebquote:
Is al duidelijk waarom die bittrex de-listing was?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
FUN is echt kut. Bagholder deluxe daarin
Nah.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:16 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
bron
Die staat nog op mijn bucketlist.
Doe mij maar de BBQ bucketlist.quote:
Ja kom dan atleast met een link ofzo, man man manquote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Doe mij maar de BBQ bucketlist.
Beter
Gvd https://gardenandgun.com/articles/the-barbecue-bucket-list/quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja kom dan atleast met een link ofzo, man man man
Hashgraph staat hoog op mijn watchlist. De techniek is helaas gepatenteerd maar ik vond dat fimpje met die presentatie heel interessant. Ik zou iedereen willen aanraden om die presentatie eens te bekijken. Die gasten weten wel waar ze het over hebben namelijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:17 schreef BakkenKappen het volgende:
Wat vinden jullie van Hashgraph?
Hmm, nice, dit gaan we bekostigen van UNIVERSAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAA OMG JAAAAAAquote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Gvd https://gardenandgun.com/articles/the-barbecue-bucket-list/
Pecan Lodgequote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Gvd https://gardenandgun.com/articles/the-barbecue-bucket-list/
Kan helemaal nietquote:
Ja en dan panieken als het naar beneden isquote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:25 schreef BakkenKappen het volgende:
Het staat allemaal een beetje stil. Dat vind ik jammer, ik wil koersgeweld.
Moi? Nooitquote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:26 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja en dan panieken als het naar beneden is
Klinkt gewoon fucking lekker...quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:26 schreef Kyran het volgende:
[..]
Pecan Lodge
Dallas
Established: 2010
Like many Texas joints, Pecan Lodge is all about the meat: Brisket, pork and beef ribs, pulled pork, and sausage, served glistening with fat and accompanied by pickles and raw onion. pecanlodge.com
Franklin Barbecue
Austin
Established: 2009
Although Aaron Franklin has only been in the business for six years, his brisket has already earned him some of the culinary world’s highest honors. franklinbarbecue.com
Deze twee gehad, site in bookmakers nuPecan Lodge was goddelijk.
Gvd jaloers. Ben gek op bbqen.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:26 schreef Kyran het volgende:
[..]
Pecan Lodge
Dallas
Established: 2010
Like many Texas joints, Pecan Lodge is all about the meat: Brisket, pork and beef ribs, pulled pork, and sausage, served glistening with fat and accompanied by pickles and raw onion. pecanlodge.com
Franklin Barbecue
Austin
Established: 2009
Although Aaron Franklin has only been in the business for six years, his brisket has already earned him some of the culinary world’s highest honors. franklinbarbecue.com
Deze twee gehad, site in bookmakers nuPecan Lodge was goddelijk.
Jij bent er zo 1tje die de sate laat aanbrandenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Gvd jaloers. Ben gek op bbqen.
Niet haten mattie, mijn Pulled pork staat soms hier bij het lokale eetcafé op het menu.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jij bent er zo 1tje die de sate laat aanbranden
Sate bij BBQquote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jij bent er zo 1tje die de sate laat aanbranden
Geen sate bij een BBQ.... dán heb je t pas niet begrepen.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:38 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Sate bij BBQ![]()
Dan heb je het echt niet begrepen.
Komt eruit dan G.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:39 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Geen sate bij een BBQ.... dán heb je t pas niet begrepen.
BBQ @ JeSuisDroppie met onze VEN winsten hoor ik as. zomerquote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Niet haten mattie, mijn Pulled pork staat soms hier bij het lokale eetcafé op het menu.
Ik vermoed dat ergens onderweg naar de 100k deze connectie komt te vervallen waardoor alt in elkaar stort en Bitcoin nog een extra boost krijgt.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:35 schreef metallicelmo het volgende:
Ik wil weten wat mijn altcoins gaan doen als Bitcoin ooit 100k aantikt, ben benieuwd hoeveel % die dingen in waarde stijgen simpelweg doordat Bitcoin x10 zou gaan
ik ben nu al een paar keer in een bbq restaurant geweest in de USA en afgelopen december in een bbq restaurant in NY geweest...en het is ook echt fucking lekker.quote:
Met een beetje Old Bay...quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:44 schreef Predator38 het volgende:
[..]
ik ben nu al een paar keer in een bbq restaurant geweest in de USA en afgelopen december in een bbq restaurant in NY geweest...en het is ook echt fucking lekker.
vooral brisket die 16 uur gegaard heeft
Ik ben weer team BakkenKappen in dit geval. Sate bij BBQ is weer typisch Hollands volgens mijquote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:38 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Sate bij BBQ![]()
Dan heb je het echt niet begrepen.
BBQ Pit boysquote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:47 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik ben weer team BakkenKappen in dit geval. Sate bij BBQ is weer typisch Hollands volgens mij
Gewoon BBQ Pit Boys filmpjes kijken en namakenJe komt wel 10 kilo per minuut dat je kijkt aan, maar zo verdomd lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:51 schreef BakkenKappen het volgende:
Als je dat allemaal op eet ben je niet goed hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lambo of Rekt
Ben toch geen mietje. Gooi de helft gewoon onder tafel naar de hond.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:52 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als je dat allemaal op eet ben je niet goed hoor.
Profeten.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:53 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Vlees eten.
Zijn jullie proleten ofzo.
Hier is onze Rob Geusquote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:52 schreef Predator38 het volgende:
Sate en worst van de lidl op de bbq cremeren is idd typisch nederlands
maar zulke figuren weten vaak niet eens dat er een kern temp meter bestaat
Niet kunnen genieten van Wagyu Beefquote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:53 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Vlees eten.
Zijn jullie proleten ofzo.
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:55 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Man man man man man man man man man
Hey men, do normalquote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:55 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Man man man man man man man man man
Die moet je houden. En het boek ook. Goed boek.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:54 schreef Predator38 het volgende:
ik heb toevallig eergister het boek Smokey Goodness 2 van de vrouw gehad voor valentijn
zeker zeker......het is weer duidelijk wie er VEN houden.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Die moet je houden. En het boek ook. Goed boek.
Maar hij laat de sate aanbranden.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 16:01 schreef Predator38 het volgende:
[..]
zeker zeker......het is weer duidelijk wie er VEN houden.
die gasten weten echt waar ze over praten, zelfs als het over BBQ gaat
Na het eten dagelijks van 20mg naar 100mg simvastatine......quote:
Denk dat simvastatine niet echt meer helpt tegen dat geweldquote:Op vrijdag 16 februari 2018 16:06 schreef SMS303 het volgende:
[..]
Na het eten dagelijks van 20mg naar 100mg simvastatine......
2x de helft, 3x eenderde, 4x een kwart enzo...quote:Op vrijdag 16 februari 2018 16:09 schreef NoNickOne het volgende:
KAN HIER IEMAND AANGEVEN HOEVEEL VEN EOY IS???
niet meer dan 12 volgens een of andere mongoolquote:Op vrijdag 16 februari 2018 16:09 schreef NoNickOne het volgende:
12,05$quote:Op vrijdag 16 februari 2018 16:09 schreef NoNickOne het volgende:
UNI VERSAAAAAAAAAAAA JAJAJAJAJAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 16 februari 2018 16:11 schreef Typisch het volgende:
Het blijft toch wel bijzonder hoeveel ERC20 tokens die nog weinig kunnen er in de top 100 staan qua marketcap.
quote:
Begin 2018 mainnet, dan even richting de 1$. Hopelijk blijft BTC even hangen, dan ruil ik er wat om naar BTC.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 16:22 schreef EggsTC het volgende:
[..]
UNI VERSAAAAAAAAAAAA JAJAJAJAJAAAAAAAAAAA
#teambbq representquote:Op vrijdag 16 februari 2018 16:01 schreef Predator38 het volgende:
[..]
zeker zeker......het is weer duidelijk wie er VEN houden.
die gasten weten echt waar ze over praten, zelfs als het over BBQ gaat
Officieel mogen ze het nog niet echt zeggen.. maarrrquote:Op vrijdag 16 februari 2018 16:26 schreef Kyran het volgende:
Is het al bekend wanneer Universa op andere exchanges gaat komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik gok dat er voor eind maart wel een grotere exchange is die Universa aan gaat bieden.
HET IS BEGIN 2018 DUS WE GAAN NAAR 1 USD , UNVERSAJAJAJAJAJAJAquote:Op vrijdag 16 februari 2018 16:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Begin 2018 mainnet, dan even richting de 1$. Hopelijk blijft BTC even hangen, dan ruil ik er wat om naar BTC.
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 16:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Officieel mogen ze het nog niet echt zeggen.. maarrrThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik gok dat er voor eind maart wel een grotere exchange is die Universa aan gaat bieden.
Ben nog steeds niet overtuigd over Universa, maar als ik de marketing zie terwijl het nog bijna nergens te krijgen is zie ik in ieder geval op korte termijn wel wat potentieBinnen 3 weken instappen dus want op Binance zal die wel even flinke stoot omhoog krijgen.
Suppoquote:Op vrijdag 16 februari 2018 16:17 schreef metallicelmo het volgende:
Ik vind dit wel een leuk kanaal, entertaining en steeds betere content
[..]
Officieel mogen ze het nog niet echt zeggen.. maarrrhoerraaa!! voor dat te vieren dan maar nog eens 10K inkopen... gewoon omdat het kan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik gok dat er voor eind maart wel een grotere exchange is die Universa aan gaat bieden.![]()
![]()
Nieuwe auto besteld na dit bericht.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 16:32 schreef EggsTC het volgende:
[..]
HET IS BEGIN 2018 DUS WE GAAN NAAR 1 USD , UNVERSAJAJAJAJAJAJA
[..]
Officieel mogen ze het nog niet echt zeggen.. maarrrDat gaat dan toch ook om die UTNP tokens toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik gok dat er voor eind maart wel een grotere exchange is die Universa aan gaat bieden.
fixedquote:Op vrijdag 16 februari 2018 16:43 schreef MaGNeT het volgende:
Universa wordt stiekem toch echt de FOK! coin.
Universaaaaaaaaa jaaaaaaaaa!!!
Ik heb ook bewust gewacht tot de ICO voorbij was met er echt over te posten.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 16:43 schreef MaGNeT het volgende:
Universa wordt stiekem toch echt de FOK! coin, zo langzamerhand.
Universaaaaaaaaa jaaaaaaaaa!!!
in de middeleeuwen werden er lokale tokens uitgegeven als bescherming van de lokale economie, je kon ze tenslotte alleen maar in je eigen stadsdeel uitgeven. Ik denk dat je dit er mee kan vergelijkenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 16:25 schreef metallicelmo het volgende:
Ik kom nu iets tegen, geen idee wat ik daar nou van moet vinden, ik snap er nog weinig van
http://www.utrechtse-euro.nl/
Ik ga ook nog 50k halen UNIVERSA MANAD MAARTTTTTTquote:Op vrijdag 16 februari 2018 16:48 schreef Weissmania het volgende:
Waar kan je universa kopen eigenlijk?
lol echt zo'n edje streek dit die wil ook niet delen met fokkersquote:Op vrijdag 16 februari 2018 16:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb ook bewust gewacht tot de ICO voorbij was met er echt over te posten.
ik haal er ook nog maar 10k bijquote:Op vrijdag 16 februari 2018 16:51 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Ik ga ook nog 50k halen UNIVERSA MANAD MAARTTTTTT
Verstandig.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 16:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh, heb er wel over gepost hoor. Bij de pre-ICO al.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 16:51 schreef fathank het volgende:
[..]
lol echt zo'n edje streek dit die wil ook niet delen met fokkers
Persona?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 16:54 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Verstandig.
Ik zit ook vuistdiep in een lopende ICO maar ik wacht ook even tot deze afgelopen is, scheelt in de hype hier.
Jij schrijft als een mbo-er. Wist je dat?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 16:09 schreef Predator38 het volgende:
[..]
niet meer dan 12 volgens een of andere mongool
*mbo'erquote:Op vrijdag 16 februari 2018 16:57 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Jij schrijft als een mbo-er. Wist je dat?
dat ben ik ook, en jij Harvard zeker ?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 16:57 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Jij schrijft als een mbo-er. Wist je dat?
Ach hij schreef gisteren “ik vindt” dus echt serieus hoef je hem niet te nemen.quote:
Kan gebeuren.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ach hij schreef gisteren “ik vindt” dus echt serieus hoef je hem niet te nemen.
Wat was de ICO prijs ? 0,01 cent ?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 16:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Prima. Binnenkort wordt het gelauncht in SF en LA. Wat is je concrete vraag?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 16:56 schreef Predator38 het volgende:
hoe verloopt het met de Bee token trouwens ?
Ik betaalde 0.08 BTC per 100k UTN geloof ik.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:04 schreef TwztId het volgende:
[..]
Wat was de ICO prijs ? 0,01 cent ?
Whale gespot... dik miljoenen UNIVERSAAAAAAAAAAAAAJAJJAJAJAquote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik betaalde 0.08 BTC per 100k UTN geloof ik.
BTC stond toen wel hoger dan nu.
Nog steeds geen 6 usd. Begin mij zorgen te maken!quote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ach hij schreef gisteren “ik vindt” dus echt serieus hoef je hem niet te nemen.
Jep. Droppie valt door de mand, nu zie ik het ookquote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:08 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Nog steeds geen 6 usd. Begin mij zorgen te maken!
Je gaat door de mand vallen Droppie. Wist je dat?
Het moet gewoon de volgende iota of carando worden. 1 Euro dus. Dan ga ik een jaar op vakantie in 5 sterren hotelsquote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:08 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Whale gespot... dik miljoenen UNIVERSAAAAAAAAAAAAAJAJJAJAJA
nog 10 maanden te gaan ......#teamdroppiequote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:08 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Nog steeds geen 6 usd. Begin mij zorgen te maken!
Je gaat door de mand vallen Droppie. Wist je dat?
idd, zonder dat hij de deal is aangegaan vinden wij t toch een dealquote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:09 schreef Predator38 het volgende:
[..]
nog 10 maanden te gaan ......#teamdroppie
het is gewoon een lafbek, hij durft niet eens de deal aan te gaanquote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
idd, zonder dat hij de deal is aangegaan vinden wij t toch een deal
Haha..volgens mij deed ik het eerste voorstel. Als Droppie dat niet aan durft ga ik zeker niet in op zijn voorstel.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:11 schreef Predator38 het volgende:
[..]
het is gewoon een lafbek, hij durft niet eens de deal aan te gaan
Ik ben al 12 jaar getrouwdquote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:13 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Haha..volgens mij deed ik het eerste voorstel. Als Droppie dat niet aan durft ga ik zeker niet in op zijn voorstel.
Zeg, 83 staat voor je geboortejaar? Meeste gasten van jouw leeftijd hebben een vriendin. Wist je dat?
En het is 38...quote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:13 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Haha..volgens mij deed ik het eerste voorstel. Als Droppie dat niet aan durft ga ik zeker niet in op zijn voorstel.
Zeg, 83 staat voor je geboortejaar? Meeste gasten van jouw leeftijd hebben een vriendin. Wist je dat?
Je post hier 30 posts per dag. Moet een lelijk mokkel zijn;-)quote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:15 schreef Predator38 het volgende:
[..]
Ik ben al 12 jaar getrouwd![]()
![]()
next try for personal bashing![]()
Sowieso, de opmerking komt van iemand die zegt dat hij tijd van zijn leven heeft op FOK! door te trollenquote:
Aw dyslectisch ook nog.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:13 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Je gaat je 500VEN verliezen.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:13 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
was een serieuze vraagquote:Op vrijdag 16 februari 2018 16:51 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Ik ga ook nog 50k halen UNIVERSA MANAD MAARTTTTTT
Nope, is nog steeds een lekker dingquote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:17 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Je post hier 30 posts per dag. Moet een lelijk mokkel zijn;-)
Wat zit jij ongelofelijk treurig te doen.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:13 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Als je zelf wel ns een vriendin hebt gehad weet je dat schoonheid snel went, lekker is relatief.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:17 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Je post hier 30 posts per dag. Moet een lelijk mokkel zijn;-)
Als jij haar maar lekker vindt jongen;)quote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:19 schreef Predator38 het volgende:
[..]
Nope, is nog steeds een lekker ding![]()
next try !!!
Elke dag biefstuk he.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als je zelf wel ns een vriendin hebt gehad weet je dat schoonheid snel went, lekker is relatief.
Niveautje weer hequote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:20 schreef Weissmania het volgende:
mensen aanvallen op hun vriendin of leeftijd
De tering
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:20 schreef Weissmania het volgende:
mensen aanvallen op hun vriendin of leeftijd
De tering
UNIquote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:21 schreef Syphixx het volgende:
terug naar de CC's ? behoorlijk triestig en zielig mentaliteit momenteel
Nee, geen fun tegen verlies verkopen gast, wtf doe je, de golden rule.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Heb te weinig universa. Denk dat ik fun verkoop en universa koop.
Soms moet je je verlies pakken mattiequote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:25 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, geen fun tegen verlies verkopen gast, wtf doe je, de golden rule.
Kappen en kopen.quote:
ik durfde het niet aan helaasquote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:27 schreef ArnoldG0342 het volgende:
MytrackNet jaaaaa. Nu al x3.4 jaaaa. Officiële ico nog niet eens begonnen jaaa. Te weinig geld hebben als student om te investeren in die ico jaaaaa
BTC / Algemeen Cryptopique #1 Op veler verzoek..quote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:35 schreef BakkenKappen het volgende:
Welke schaalbaarheid van Ethereum zijn jullie het meest enthousiast over? Plasma, raiden of sharding?
Laffe poging om weer even inhoudelijk te gaan posten van mij dit
Plasma.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:35 schreef BakkenKappen het volgende:
Welke schaalbaarheid van Ethereum zijn jullie het meest enthousiast over? Plasma, raiden of sharding?
Laffe poging om weer even inhoudelijk te gaan posten van mij dit
Was vergeten dat dat topic er was. Dankjewelquote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
BTC / Algemeen Cryptopique #1 Op veler verzoek..
Vraag het hier
Pics ervan, or it didnt feckin happen. En zonder olijven.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 18:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
moeilijk dikke pizza bestellen
en een nieuwe tv bestellen
#RIP
komt omdat ik met saté in m'n hoofd zit om te etenquote:
Pak die kutkloon jaaaaaaaaquote:Op vrijdag 16 februari 2018 18:07 schreef BakkenKappen het volgende:
Typisch is douchen, tijd om te rellen!!!
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 18:07 schreef BakkenKappen het volgende:
TR gemaakt.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 18:07 schreef BakkenKappen het volgende:
Hoe dan, ik sta nog in de min (5 cent per stuk, staat nu op 3.7 cent)quote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:27 schreef ArnoldG0342 het volgende:
MytrackNet jaaaaa. Nu al x3.4 jaaaa. Officiële ico nog niet eens begonnen jaaa. Te weinig geld hebben als student om te investeren in die ico jaaaaa
Shitcoin.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 18:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:
https://www.fool.com/amp/(...)tter_impression=true
Vechain 107% in een bearmarket.
Koekoek
Niet kapot te krijgen!quote:Op vrijdag 16 februari 2018 18:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Koekoek
al die mongo's in deze topic die 'short' gaan op jim-fuckin'-bryerquote:Op vrijdag 16 februari 2018 18:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Koekoek
Testnets shillenquote:
moederneukers ik neuk je moeder terwijl zij ander emoeders neukt terwijl ven de moederneujkende dukaat is die moederes neuktttttttttttttttttt ik hou van moedertjessssssssssssssss neukerssssssssquote:Op vrijdag 16 februari 2018 19:11 schreef SugeLucky het volgende:
manzonderouders neukt iedereen de moeder hier
Fuck, foutje in mijn Excelquote:Op vrijdag 16 februari 2018 18:36 schreef Blik het volgende:
[..]
Hoe dan, ik sta nog in de min (5 cent per stuk, staat nu op 3.7 cent)
Hey lullo, geen foute informatie geven. VeChain heeft geen whitepaper.quote:
60 zelfs.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 19:19 schreef Het_Peenvarken het volgende:
VEN houdt het goed bij ja.
Gisteren/vannacht tikte ie zelfs de 59xx aan volgens mij.
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 19:50 schreef noobcrypto het volgende:
hallo mede miljonairs.
Ik ben vandaag niet vooruit te branden. Ik laat de lambo deze keer maar staan en ga voor thuisbezorgd.nl
Lekkere patatjes met een mexicano en een milkshake! Poh wat een verwennerij zo op de vrijdag avond!
ohja wanneer gaan we moon???!
Welke saus had je bij de mexicano?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 19:50 schreef noobcrypto het volgende:
hallo mede miljonairs.
Ik ben vandaag niet vooruit te branden. Ik laat de lambo deze keer maar staan en ga voor thuisbezorgd.nl
Lekkere patatjes met een mexicano en een milkshake! Poh wat een verwennerij zo op de vrijdag avond!
ohja wanneer gaan we moon???!
cumquote:Op vrijdag 16 februari 2018 19:54 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Welke saus had je bij de mexicano?
Lijkt mij verstandig Luckyquote:Op vrijdag 16 februari 2018 19:13 schreef SugeLucky het volgende:
als ven op $12 komt verkoop ik die dukaat gelijk en gooi ik andere dukaten op m'n schatkist
Geen artisjok eropquote:Op vrijdag 16 februari 2018 19:56 schreef Typisch het volgende:
Pizza met ansjovis, kappertjes en olijven
geen artisjokkenhartjes ?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 19:56 schreef Typisch het volgende:
En en en ?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 19:58 schreef Typisch het volgende:
Hij hoort er over 2 minuten te zijn.
Ik heb een bitcoin shirt aan. Als hij er iets over zegt krijgt de bezorger fooi
Jij snapt het!quote:Op vrijdag 16 februari 2018 19:56 schreef Typisch het volgende:
Pics.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 19:58 schreef Typisch het volgende:
Hij hoort er over 2 minuten te zijn.
Ik heb een bitcoin shirt aan. Als hij er iets over zegt krijgt de bezorger fooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |