En het is 38...quote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:13 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Haha..volgens mij deed ik het eerste voorstel. Als Droppie dat niet aan durft ga ik zeker niet in op zijn voorstel.
Zeg, 83 staat voor je geboortejaar? Meeste gasten van jouw leeftijd hebben een vriendin. Wist je dat?
Je post hier 30 posts per dag. Moet een lelijk mokkel zijn;-)quote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:15 schreef Predator38 het volgende:
[..]
Ik ben al 12 jaar getrouwd![]()
![]()
next try for personal bashing![]()
Sowieso, de opmerking komt van iemand die zegt dat hij tijd van zijn leven heeft op FOK! door te trollenquote:
Aw dyslectisch ook nog.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:13 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Haha..volgens mij deed ik het eerste voorstel. Als Droppie dat niet aan durft ga ik zeker niet in op zijn voorstel.
Zeg, 83 staat voor je geboortejaar? Meeste gasten van jouw leeftijd hebben een vriendin. Wist je dat?
Je gaat je 500VEN verliezen.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:13 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
was een serieuze vraagquote:Op vrijdag 16 februari 2018 16:51 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Ik ga ook nog 50k halen UNIVERSA MANAD MAARTTTTTT
Nope, is nog steeds een lekker dingquote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:17 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Je post hier 30 posts per dag. Moet een lelijk mokkel zijn;-)
Wat zit jij ongelofelijk treurig te doen.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:13 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Als je zelf wel ns een vriendin hebt gehad weet je dat schoonheid snel went, lekker is relatief.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:17 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Je post hier 30 posts per dag. Moet een lelijk mokkel zijn;-)
Als jij haar maar lekker vindt jongen;)quote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:19 schreef Predator38 het volgende:
[..]
Nope, is nog steeds een lekker ding![]()
next try !!!
Elke dag biefstuk he.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als je zelf wel ns een vriendin hebt gehad weet je dat schoonheid snel went, lekker is relatief.
Niveautje weer hequote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:20 schreef Weissmania het volgende:
mensen aanvallen op hun vriendin of leeftijd
De tering
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:20 schreef Weissmania het volgende:
mensen aanvallen op hun vriendin of leeftijd
De tering
UNIquote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:21 schreef Syphixx het volgende:
terug naar de CC's ? behoorlijk triestig en zielig mentaliteit momenteel
Nee, geen fun tegen verlies verkopen gast, wtf doe je, de golden rule.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Heb te weinig universa. Denk dat ik fun verkoop en universa koop.
Soms moet je je verlies pakken mattiequote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:25 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, geen fun tegen verlies verkopen gast, wtf doe je, de golden rule.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |