lol echt zo'n edje streek dit die wil ook niet delen met fokkersquote:Op vrijdag 16 februari 2018 16:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb ook bewust gewacht tot de ICO voorbij was met er echt over te posten.
ik haal er ook nog maar 10k bijquote:Op vrijdag 16 februari 2018 16:51 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Ik ga ook nog 50k halen UNIVERSA MANAD MAARTTTTTT
Verstandig.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 16:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh, heb er wel over gepost hoor. Bij de pre-ICO al.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 16:51 schreef fathank het volgende:
[..]
lol echt zo'n edje streek dit die wil ook niet delen met fokkers
Persona?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 16:54 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Verstandig.
Ik zit ook vuistdiep in een lopende ICO maar ik wacht ook even tot deze afgelopen is, scheelt in de hype hier.
Jij schrijft als een mbo-er. Wist je dat?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 16:09 schreef Predator38 het volgende:
[..]
niet meer dan 12 volgens een of andere mongool
*mbo'erquote:Op vrijdag 16 februari 2018 16:57 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Jij schrijft als een mbo-er. Wist je dat?
dat ben ik ook, en jij Harvard zeker ?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 16:57 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Jij schrijft als een mbo-er. Wist je dat?
Ach hij schreef gisteren “ik vindt” dus echt serieus hoef je hem niet te nemen.quote:
Kan gebeuren.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ach hij schreef gisteren “ik vindt” dus echt serieus hoef je hem niet te nemen.
Wat was de ICO prijs ? 0,01 cent ?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 16:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Prima. Binnenkort wordt het gelauncht in SF en LA. Wat is je concrete vraag?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 16:56 schreef Predator38 het volgende:
hoe verloopt het met de Bee token trouwens ?
Ik betaalde 0.08 BTC per 100k UTN geloof ik.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:04 schreef TwztId het volgende:
[..]
Wat was de ICO prijs ? 0,01 cent ?
Whale gespot... dik miljoenen UNIVERSAAAAAAAAAAAAAJAJJAJAJAquote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik betaalde 0.08 BTC per 100k UTN geloof ik.
BTC stond toen wel hoger dan nu.
Nog steeds geen 6 usd. Begin mij zorgen te maken!quote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ach hij schreef gisteren “ik vindt” dus echt serieus hoef je hem niet te nemen.
Jep. Droppie valt door de mand, nu zie ik het ookquote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:08 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Nog steeds geen 6 usd. Begin mij zorgen te maken!
Je gaat door de mand vallen Droppie. Wist je dat?
Het moet gewoon de volgende iota of carando worden. 1 Euro dus. Dan ga ik een jaar op vakantie in 5 sterren hotelsquote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:08 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Whale gespot... dik miljoenen UNIVERSAAAAAAAAAAAAAJAJJAJAJA
nog 10 maanden te gaan ......#teamdroppiequote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:08 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Nog steeds geen 6 usd. Begin mij zorgen te maken!
Je gaat door de mand vallen Droppie. Wist je dat?
idd, zonder dat hij de deal is aangegaan vinden wij t toch een dealquote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:09 schreef Predator38 het volgende:
[..]
nog 10 maanden te gaan ......#teamdroppie
het is gewoon een lafbek, hij durft niet eens de deal aan te gaanquote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
idd, zonder dat hij de deal is aangegaan vinden wij t toch een deal
Haha..volgens mij deed ik het eerste voorstel. Als Droppie dat niet aan durft ga ik zeker niet in op zijn voorstel.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:11 schreef Predator38 het volgende:
[..]
het is gewoon een lafbek, hij durft niet eens de deal aan te gaan
Ik ben al 12 jaar getrouwdquote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:13 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Haha..volgens mij deed ik het eerste voorstel. Als Droppie dat niet aan durft ga ik zeker niet in op zijn voorstel.
Zeg, 83 staat voor je geboortejaar? Meeste gasten van jouw leeftijd hebben een vriendin. Wist je dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |