En het is 38...quote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:13 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Haha..volgens mij deed ik het eerste voorstel. Als Droppie dat niet aan durft ga ik zeker niet in op zijn voorstel.
Zeg, 83 staat voor je geboortejaar? Meeste gasten van jouw leeftijd hebben een vriendin. Wist je dat?
Je post hier 30 posts per dag. Moet een lelijk mokkel zijn;-)quote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:15 schreef Predator38 het volgende:
[..]
Ik ben al 12 jaar getrouwd![]()
![]()
next try for personal bashing![]()
Sowieso, de opmerking komt van iemand die zegt dat hij tijd van zijn leven heeft op FOK! door te trollenquote:
Aw dyslectisch ook nog.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:13 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Haha..volgens mij deed ik het eerste voorstel. Als Droppie dat niet aan durft ga ik zeker niet in op zijn voorstel.
Zeg, 83 staat voor je geboortejaar? Meeste gasten van jouw leeftijd hebben een vriendin. Wist je dat?
Je gaat je 500VEN verliezen.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:13 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
was een serieuze vraagquote:Op vrijdag 16 februari 2018 16:51 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Ik ga ook nog 50k halen UNIVERSA MANAD MAARTTTTTT
Nope, is nog steeds een lekker dingquote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:17 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Je post hier 30 posts per dag. Moet een lelijk mokkel zijn;-)
Wat zit jij ongelofelijk treurig te doen.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:13 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Als je zelf wel ns een vriendin hebt gehad weet je dat schoonheid snel went, lekker is relatief.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:17 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Je post hier 30 posts per dag. Moet een lelijk mokkel zijn;-)
Als jij haar maar lekker vindt jongen;)quote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:19 schreef Predator38 het volgende:
[..]
Nope, is nog steeds een lekker ding![]()
next try !!!
Elke dag biefstuk he.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als je zelf wel ns een vriendin hebt gehad weet je dat schoonheid snel went, lekker is relatief.
Niveautje weer hequote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:20 schreef Weissmania het volgende:
mensen aanvallen op hun vriendin of leeftijd
De tering
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:20 schreef Weissmania het volgende:
mensen aanvallen op hun vriendin of leeftijd
De tering
UNIquote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:21 schreef Syphixx het volgende:
terug naar de CC's ? behoorlijk triestig en zielig mentaliteit momenteel
Nee, geen fun tegen verlies verkopen gast, wtf doe je, de golden rule.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Heb te weinig universa. Denk dat ik fun verkoop en universa koop.
Soms moet je je verlies pakken mattiequote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:25 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, geen fun tegen verlies verkopen gast, wtf doe je, de golden rule.
Kappen en kopen.quote:
ik durfde het niet aan helaasquote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:27 schreef ArnoldG0342 het volgende:
MytrackNet jaaaaa. Nu al x3.4 jaaaa. Officiële ico nog niet eens begonnen jaaa. Te weinig geld hebben als student om te investeren in die ico jaaaaa
BTC / Algemeen Cryptopique #1 Op veler verzoek..quote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:35 schreef BakkenKappen het volgende:
Welke schaalbaarheid van Ethereum zijn jullie het meest enthousiast over? Plasma, raiden of sharding?
Laffe poging om weer even inhoudelijk te gaan posten van mij dit
Plasma.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:35 schreef BakkenKappen het volgende:
Welke schaalbaarheid van Ethereum zijn jullie het meest enthousiast over? Plasma, raiden of sharding?
Laffe poging om weer even inhoudelijk te gaan posten van mij dit
Was vergeten dat dat topic er was. Dankjewelquote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
BTC / Algemeen Cryptopique #1 Op veler verzoek..
Vraag het hier
Pics ervan, or it didnt feckin happen. En zonder olijven.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 18:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
moeilijk dikke pizza bestellen
en een nieuwe tv bestellen
#RIP
komt omdat ik met saté in m'n hoofd zit om te etenquote:
Pak die kutkloon jaaaaaaaaquote:Op vrijdag 16 februari 2018 18:07 schreef BakkenKappen het volgende:
Typisch is douchen, tijd om te rellen!!!
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 18:07 schreef BakkenKappen het volgende:
TR gemaakt.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 18:07 schreef BakkenKappen het volgende:
Hoe dan, ik sta nog in de min (5 cent per stuk, staat nu op 3.7 cent)quote:Op vrijdag 16 februari 2018 17:27 schreef ArnoldG0342 het volgende:
MytrackNet jaaaaa. Nu al x3.4 jaaaa. Officiële ico nog niet eens begonnen jaaa. Te weinig geld hebben als student om te investeren in die ico jaaaaa
Shitcoin.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 18:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:
https://www.fool.com/amp/(...)tter_impression=true
Vechain 107% in een bearmarket.
Koekoek
Niet kapot te krijgen!quote:Op vrijdag 16 februari 2018 18:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Koekoek
al die mongo's in deze topic die 'short' gaan op jim-fuckin'-bryerquote:Op vrijdag 16 februari 2018 18:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Koekoek
Testnets shillenquote:
moederneukers ik neuk je moeder terwijl zij ander emoeders neukt terwijl ven de moederneujkende dukaat is die moederes neuktttttttttttttttttt ik hou van moedertjessssssssssssssss neukerssssssssquote:Op vrijdag 16 februari 2018 19:11 schreef SugeLucky het volgende:
manzonderouders neukt iedereen de moeder hier
Fuck, foutje in mijn Excelquote:Op vrijdag 16 februari 2018 18:36 schreef Blik het volgende:
[..]
Hoe dan, ik sta nog in de min (5 cent per stuk, staat nu op 3.7 cent)
Hey lullo, geen foute informatie geven. VeChain heeft geen whitepaper.quote:
60 zelfs.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 19:19 schreef Het_Peenvarken het volgende:
VEN houdt het goed bij ja.
Gisteren/vannacht tikte ie zelfs de 59xx aan volgens mij.
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 19:50 schreef noobcrypto het volgende:
hallo mede miljonairs.
Ik ben vandaag niet vooruit te branden. Ik laat de lambo deze keer maar staan en ga voor thuisbezorgd.nl
Lekkere patatjes met een mexicano en een milkshake! Poh wat een verwennerij zo op de vrijdag avond!
ohja wanneer gaan we moon???!
Welke saus had je bij de mexicano?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 19:50 schreef noobcrypto het volgende:
hallo mede miljonairs.
Ik ben vandaag niet vooruit te branden. Ik laat de lambo deze keer maar staan en ga voor thuisbezorgd.nl
Lekkere patatjes met een mexicano en een milkshake! Poh wat een verwennerij zo op de vrijdag avond!
ohja wanneer gaan we moon???!
cumquote:Op vrijdag 16 februari 2018 19:54 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Welke saus had je bij de mexicano?
Lijkt mij verstandig Luckyquote:Op vrijdag 16 februari 2018 19:13 schreef SugeLucky het volgende:
als ven op $12 komt verkoop ik die dukaat gelijk en gooi ik andere dukaten op m'n schatkist
Geen artisjok eropquote:Op vrijdag 16 februari 2018 19:56 schreef Typisch het volgende:
Pizza met ansjovis, kappertjes en olijven
geen artisjokkenhartjes ?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 19:56 schreef Typisch het volgende:
En en en ?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 19:58 schreef Typisch het volgende:
Hij hoort er over 2 minuten te zijn.
Ik heb een bitcoin shirt aan. Als hij er iets over zegt krijgt de bezorger fooi
Jij snapt het!quote:Op vrijdag 16 februari 2018 19:56 schreef Typisch het volgende:
Pics.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 19:58 schreef Typisch het volgende:
Hij hoort er over 2 minuten te zijn.
Ik heb een bitcoin shirt aan. Als hij er iets over zegt krijgt de bezorger fooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |