moederneukers ik neuk je moeder terwijl zij ander emoeders neukt terwijl ven de moederneujkende dukaat is die moederes neuktttttttttttttttttt ik hou van moedertjessssssssssssssss neukerssssssssquote:Op vrijdag 16 februari 2018 19:11 schreef SugeLucky het volgende:
manzonderouders neukt iedereen de moeder hier
Fuck, foutje in mijn Excelquote:Op vrijdag 16 februari 2018 18:36 schreef Blik het volgende:
[..]
Hoe dan, ik sta nog in de min (5 cent per stuk, staat nu op 3.7 cent)
Hey lullo, geen foute informatie geven. VeChain heeft geen whitepaper.quote:
60 zelfs.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 19:19 schreef Het_Peenvarken het volgende:
VEN houdt het goed bij ja.
Gisteren/vannacht tikte ie zelfs de 59xx aan volgens mij.
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 19:50 schreef noobcrypto het volgende:
hallo mede miljonairs.
Ik ben vandaag niet vooruit te branden. Ik laat de lambo deze keer maar staan en ga voor thuisbezorgd.nl
Lekkere patatjes met een mexicano en een milkshake! Poh wat een verwennerij zo op de vrijdag avond!
ohja wanneer gaan we moon???!
Welke saus had je bij de mexicano?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 19:50 schreef noobcrypto het volgende:
hallo mede miljonairs.
Ik ben vandaag niet vooruit te branden. Ik laat de lambo deze keer maar staan en ga voor thuisbezorgd.nl
Lekkere patatjes met een mexicano en een milkshake! Poh wat een verwennerij zo op de vrijdag avond!
ohja wanneer gaan we moon???!
cumquote:Op vrijdag 16 februari 2018 19:54 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Welke saus had je bij de mexicano?
Lijkt mij verstandig Luckyquote:Op vrijdag 16 februari 2018 19:13 schreef SugeLucky het volgende:
als ven op $12 komt verkoop ik die dukaat gelijk en gooi ik andere dukaten op m'n schatkist
Geen artisjok eropquote:Op vrijdag 16 februari 2018 19:56 schreef Typisch het volgende:
Pizza met ansjovis, kappertjes en olijven
geen artisjokkenhartjes ?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 19:56 schreef Typisch het volgende:
En en en ?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 19:58 schreef Typisch het volgende:
Hij hoort er over 2 minuten te zijn.
Ik heb een bitcoin shirt aan. Als hij er iets over zegt krijgt de bezorger fooi
Jij snapt het!quote:Op vrijdag 16 februari 2018 19:56 schreef Typisch het volgende:
Pics.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 19:58 schreef Typisch het volgende:
Hij hoort er over 2 minuten te zijn.
Ik heb een bitcoin shirt aan. Als hij er iets over zegt krijgt de bezorger fooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |