Klinkt gewoon fucking lekker...quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:26 schreef Kyran het volgende:
[..]
Pecan Lodge
Dallas
Established: 2010
Like many Texas joints, Pecan Lodge is all about the meat: Brisket, pork and beef ribs, pulled pork, and sausage, served glistening with fat and accompanied by pickles and raw onion. pecanlodge.com
Franklin Barbecue
Austin
Established: 2009
Although Aaron Franklin has only been in the business for six years, his brisket has already earned him some of the culinary world’s highest honors. franklinbarbecue.com
Deze twee gehad, site in bookmakers nuPecan Lodge was goddelijk.
Gvd jaloers. Ben gek op bbqen.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:26 schreef Kyran het volgende:
[..]
Pecan Lodge
Dallas
Established: 2010
Like many Texas joints, Pecan Lodge is all about the meat: Brisket, pork and beef ribs, pulled pork, and sausage, served glistening with fat and accompanied by pickles and raw onion. pecanlodge.com
Franklin Barbecue
Austin
Established: 2009
Although Aaron Franklin has only been in the business for six years, his brisket has already earned him some of the culinary world’s highest honors. franklinbarbecue.com
Deze twee gehad, site in bookmakers nuPecan Lodge was goddelijk.
Jij bent er zo 1tje die de sate laat aanbrandenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Gvd jaloers. Ben gek op bbqen.
Niet haten mattie, mijn Pulled pork staat soms hier bij het lokale eetcafé op het menu.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jij bent er zo 1tje die de sate laat aanbranden
Sate bij BBQquote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jij bent er zo 1tje die de sate laat aanbranden
Geen sate bij een BBQ.... dán heb je t pas niet begrepen.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:38 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Sate bij BBQ![]()
Dan heb je het echt niet begrepen.
Komt eruit dan G.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:39 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Geen sate bij een BBQ.... dán heb je t pas niet begrepen.
BBQ @ JeSuisDroppie met onze VEN winsten hoor ik as. zomerquote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Niet haten mattie, mijn Pulled pork staat soms hier bij het lokale eetcafé op het menu.
Ik vermoed dat ergens onderweg naar de 100k deze connectie komt te vervallen waardoor alt in elkaar stort en Bitcoin nog een extra boost krijgt.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:35 schreef metallicelmo het volgende:
Ik wil weten wat mijn altcoins gaan doen als Bitcoin ooit 100k aantikt, ben benieuwd hoeveel % die dingen in waarde stijgen simpelweg doordat Bitcoin x10 zou gaan
ik ben nu al een paar keer in een bbq restaurant geweest in de USA en afgelopen december in een bbq restaurant in NY geweest...en het is ook echt fucking lekker.quote:
Met een beetje Old Bay...quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:44 schreef Predator38 het volgende:
[..]
ik ben nu al een paar keer in een bbq restaurant geweest in de USA en afgelopen december in een bbq restaurant in NY geweest...en het is ook echt fucking lekker.
vooral brisket die 16 uur gegaard heeft
Ik ben weer team BakkenKappen in dit geval. Sate bij BBQ is weer typisch Hollands volgens mijquote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:38 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Sate bij BBQ![]()
Dan heb je het echt niet begrepen.
BBQ Pit boysquote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:47 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik ben weer team BakkenKappen in dit geval. Sate bij BBQ is weer typisch Hollands volgens mij
Gewoon BBQ Pit Boys filmpjes kijken en namakenJe komt wel 10 kilo per minuut dat je kijkt aan, maar zo verdomd lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:51 schreef BakkenKappen het volgende:
Als je dat allemaal op eet ben je niet goed hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lambo of Rekt
Ben toch geen mietje. Gooi de helft gewoon onder tafel naar de hond.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 15:52 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als je dat allemaal op eet ben je niet goed hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |